Перейти до змісту

Зняли з гарантії, що робити?


Рекомендовані повідомлення

Всім привіт.Поможіть будь-ласка.Я в шоці мене я вважію що незаконно зняли з гарантії. :x Авто Сенс пробіг 14700.Короче стукає в мене рейка.Де я вже не їздив-всі говорять що стукає однозначно і заодно і амортизатор задній правий потік.Приїхав я на СТО Укравто "Галичина-Авто",виписав наряд на діагностику ходової.,підняли авто походили під ним два придурки,пощупали кажуть все нормально.Амортизатори кажуть в нормі,рейка також.Я тоді почав на них наїзджати мол що я вже був не на одному сервісі і всі кажуть одне-рейка і амортизатори треба міняти.Пішов я у відділ гарантії.Проїхався я з ним по території СТО (там дорога практично ідеальна) і говорить мені "Шо ти мені голову париш,все нормально" я йому і відповідаю,що на бруківці взагалі повний п.....дец як гримає на шо він мені і каже "А ти ізди на нормальних дорогах,тоді буде все нормально".Я живу у Львові,хто також зі Львова той знає які тут дороги,точніше не дороги а напрямок.. :oops: Далі я йому...пишіть мені письмову відмову....він ще раз візуально оглядае авто,бере сервісну книжку і щось пише...А далі після його слів мені ноги підкошуються "Вітаю Вас,ми Вас зняли з гарантійного обслуговування у зв"язку з встановленням додаткового обладнання не на СТО Укравто" я питаю якого? А він сука либу давить і каже а як нарахунок тонування скла,Ви ж в нас його не робили,а робили на другому СТО в машину вашу втручались.......І до побачення.І в додачу дає щей й рекламаційний лист де написано що недоліків по моїй скарзі не виявлено :oops: Я в шоці.Не знаю що робити? Нічого я не підписував забрав всі папери і поїхав.Порадьте? Звернутись в спілку прав споживачів? В суд? А може поздирати нафіг плєнку з вікон? Що можно зробити в даній ситуації.Дуже всім дякую. :(

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/5847-znyali-z-garantii-scho-robiti/
Поділитись на інші сайти

ИМХО В баню ту гарантию, она только нервы трепет, проще за свои деньги поменять амортизатор и рейку, чем вот так убиваться из-за нее, тем более на себе проверил что на СТО УкрАвто трудно чего то по гарантии добиться

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/5847-znyali-z-garantii-scho-robiti/#findComment-128059
Поділитись на інші сайти

Romanovsens - напиши жалобу на имя руководства филиала с указанием фамилии менеджера. Попроси пояснить в письменной форме, каким образом тонировка стекол влияет на снятие гарантии на ходовую автомобиля.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/5847-znyali-z-garantii-scho-robiti/#findComment-128095
Поділитись на інші сайти

дежавю :SM075:

любое действие подразумевает результат, поэтому определись, что желаешь увидеть в итоге.

1. ремонт по гарантии в "Галичина-Авто" - напиши претензию с указанием сути вопроса

2. вздрючить менеджера - напиши жалобу, как рекомендует Styler

3. вздрючить "Галичину-Авто" - обратиться в общество прав потребителей

4. поиметь денег с "Галичины-Авто" - обратиться к толковому юристу

5. сделать по-быстрому машинку и остаться на гарантии - обратиться в другое сто, аккредитованное укравто

6. сделать по-быстрому машинку и не остаться на гарантии - обратиться в другое сто, не аккредитованное укравто, как рекомендует mr.Sash

как выберешь оптимальный для себя вариант, обращайся.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/5847-znyali-z-garantii-scho-robiti/#findComment-128106
Поділитись на інші сайти

Насправді Ви не перший і нажаль не останній кому доводиться страждати від некомпетентності персоналу Сервісних станцій. (а у місті Львові це взагалі окрема Історія).

Закон на Вашому боці

Відповідно до Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни дорожніх транспортних засобів, затвердженого Наказом Мініпромполітики України від 29.12.2004 N 721

п. 11. Споживач забезпечує експлуатацію ДТЗ згідно з вимогами

експлуатаційної документації.

У разі виходу ДТЗ з ладу внаслідок порушення Споживачем вимог експлуатаційної документації на ДТЗ, проведення модернізації ДТЗ, його технічного обслуговування чи ремонту поза сервісними пунктами, вказаними в Сервісній книжці, а також у разі відсутності передбачених Виробником пломб на ньому, Споживач втрачає право вимагати виконання Виробником (Продавцем) гарантійних зобов'язань щодо його ДТЗ.

Отже, якщо представник сервісної станції зможе обгрунтувати вихід з ладу: амортизаторів, рульової реки... автомобіля внаслідок тонуваня скла не у авторизованій сервісній мережі виробника, то лише в такому випадку будуть підстави для відмови у проведенні гарантійного ремонту.

п.20. Підставою для розгляду вимоги Споживача щодо виконання гарантійного ремонту ДТЗ є письмова заява Споживача, що складається у довільній формі та має містити опис недоліку, з приводу якого звертається Споживач, а також вимоги Споживача.

У разі ухилення або безпідставної чи необґрунтованої відмови Виконавця від виконання гарантійного ремонту ДТЗ Споживач має право звернутися безпосередньо до Продавця або Виробника для усунення цих недоліків і виконання гарантійного ремонту, або до уповноважених органів захисту прав споживачів.

У разі ухилення або безпідставної чи необґрунтованої відмови Продавця або Виробника від виконання гарантійного ремонту ДТЗ Споживач має право для захисту своїх прав звернутися до суду.

23. Граничний термін виконання гарантійного ремонту ДТЗ - чотирнадцять днів. Інший термін має бути узгоджений сторонами.

За кожний день затримки усунення недоліків понад граничний або узгоджений термін Виконавець сплачує Споживачеві неустойку в розмірі, визначеному Законом України "Про захист прав споживачів" або заздалегідь узгодженому сторонами.

30. Якщо Споживач і Виконавець (Продавець, Виробник) не дійшли згоди щодо причин виникнення недоліків у ДТЗ, Споживач має право вимагати направлення ДТЗ на експертизу до випробувальних центрів та лабораторій, що акредитовані згідно із законодавством України.

Експертиза проводиться за рахунок Продавця або Виробника. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передавання ДТЗ Споживачу внаслідок порушення Споживачем правил та норм, визначених в експлуатаційній документації на ДТЗ, та/або вимог цього Порядку, умов зберігання чи транспортування, або внаслідок дій третіх осіб, вимоги Споживача не підлягають задоволенню, а Споживач зобов'язаний відшкодувати Продавцеві (Виробникові) витрати на виконання експертизи. Як Споживач, так і Продавець (Виробник) мають право оскаржувати висновки експертизи в судовому порядку.

З огляду на вищезазначене необхідно

звернутись в Укравто - телефон гарячої лінії: 8–800–500–23–30 розповісти їм історію з відмовою в гарантійному ремонті через тонування та попросити врегюлювати спір в адмінстративному порядку, посяснивши наслідки відмови (право звернення в суд з позовом в тому числі до виробника).

звернутись із скаргою в службу захисту прав споживачів (письмово) і копію надіслати СТО, Укравто

якщо не буде ефекту - провести незалежну експертну перевірку і з її результатами подавати позов до суду, хоча я думаю до цього не дійде справа.

Успіхів Вам!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/5847-znyali-z-garantii-scho-robiti/#findComment-128110
Поділитись на інші сайти

У меня тоже начинает, пробежал 25 000, но с их гарантией я попрощался сразу, думаю новую рейку я уже "отбил". ТО "по гарантии" - 700 грн, полусинтетика, я лью синтетику - ТО обходится в 300 грн, я не считаю обработк, тонировки, установки ГБО и т.п., даже не знаю сколько это у них стоило б ...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/5847-znyali-z-garantii-scho-robiti/#findComment-128126
Поділитись на інші сайти

Привіт.Всім дуже дякую за поради.Короче дзвонив я на гарячу лінію Укравто.Розказав ім проблему свою,що мол незаконно зняли з гарантії-сказали що розберуться і подзвонять мені через 3 робочих дня.Чесно кажучи я здивувався коли подзвонили через 2 години...Розказали,що знать всі мої проблеми,спілкувалисть вони з відділом гарантії ВАТ "Галичина-Авто" і небачуть ніяких порушень з їхньої сторони.Все законно,кажуть що тонування вікон це тюнінг а одже втручання в конструкцію авто,бо завод виробник ніяких вікон не тонує.Це і є приводом зняття з гарантії всього автомобіля.Але є одне но......в договорі написано що дилер має право зняти,але так як мені сказали з Укравто вони могли цього і не робити..це вже на їх розсуд...Не знаю тепер що й робити,чи забити на цю гарантію,чи подавати на них в суд,нехай докажуть що тонування це тюнінг або що це є додадкове обладнання,хай докажуть яким чином це вплинуло на рейку і амортизатори..

Дзвонив у відділ з захисту прав споживача-сказали мені що ці уроди праві...

На скільки погано залишитись без гарантії на 15000км.? Чим це грозить? Чи реально що може щось полетіти із серйозних агрегатів?

А може мені зіграти під дурака (хоча ітак себе відчуваю дураком і лохом) і поздирати плєнку з вікон.....і їхати до них,казати що такого і навіть небуло? Дякую дуже всім....

P.S.Але всетаки гарантія від Укравто це повне гамно..Я думаю що пана Васадзе (власника тої "шарашкіної кантори") менше всього на світі цікавить що вкогось застукала рейка або потік амортизатор,що хтось можливо збирав кровно зароблені гроші на нове авто доволі довгий термін,і купивши його думав що хочаб 2роки поїздить нормально без геморою і великих ремонтів.....В нас в державі той правий хто бабки великі має.Укравто собі може позволити найкращих юристів країни,а я ні.То ж хто тоді виграє наш "самий гуманний суд"...?????

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/5847-znyali-z-garantii-scho-robiti/#findComment-128378
Поділитись на інші сайти

Забудь о гарантии. Поменяют на точно такие же амортизаторы. Поменяй на нормальные амортизаторы и наслаждайся машинкой.

У меня тоже на 15тыс потек задний амортизатор. Почитай в бортовом журнале стр.1.

Если что-то с ходовой, то обратись к нормальным мастерам.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/5847-znyali-z-garantii-scho-robiti/#findComment-128387
Поділитись на інші сайти

Що тут скажеш "Львів то є Львів"

можна письмово зветатись до всіх інстанцій і вимагати письмової відповіді з обгрунтуванням відмови (з посиленнями на норми законів)

потім з цим всім іти в суд, але буде довго і в кінцевому результаті дорожче...

На практиці був випадок коли їхали за вантажівкою (у Львові біля керамзаводу) і влетіли в люк каналізаційний, який відкрився після проїзду цієї вантажівки, врезультаті добряче "порвало" ходову.

В процесі розборок було встановлено, що за саме цей люк ніхто не відповідає (його ніхто не прийняв по документам на обслуговування), а ще через тиждень його закатали асфальтом... От і казочці кінець! :twisted:

суд дійсно "самий гуманний" і за дякую рішення не приймає навіть законне (то вже традиції нажаль не тільки у Львові).

УкрАвто і гарантійні зобов'язання на практиці абсолютно несумісні речі.

Нерви і час дорожчі!

Успіхів!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/5847-znyali-z-garantii-scho-robiti/#findComment-128493
Поділитись на інші сайти

  • 8 місяців потому...

Мене щойно зняли з гарантії, а приїзджав я замінити задню пружину, котра лопнула у мене під час їзди містом на рівній дорозі.....

Інженер (якщо так можна сказати....) прийшовши до авто запитав про антикор - і сказав що авто зніме з гарантії.... далі побачив те, що він назвав "титанові" диски (кавані диски ВСМПО 14", котрі повністю за своїми характеристиками відповідають вимогам та є такими які дозволено встановлювати на авто, ст. 67 Посібника з експлуатації). Через те, що колеса були переставлені не у них - авто знімається з гарантії і ніхто мені не буде міняти пружину.... про що виписали відповідний акт.

От така Хмельниччина-Авто, хоча як на мене особисто то в столі замовлень працюють дуже пристойні і номальні люди, майстри теж чудові фахівці, хоча й не усі...

От збираюся "воювати"... просто прикро за відношення...

Потрібна юридична консультативна допомога...

P.S. Юристів зі святом !!!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/5847-znyali-z-garantii-scho-robiti/#findComment-213945
Поділитись на інші сайти

Я конечно могу ошибатся...но в сервисной книжке есть перечень того, что подлежит гарантийному обслуживанию....И стекла там исключаются как обьект который заменяется по гарантии (стекла, лако-красочные покрытия....и т.д.)........И пусть обоснуют каким образом тонировка влияет на работоспособность (сори не сильна в этом :oops: ) того что надо заменить по гарантии?

Ну или как вариант :lol: поехать на другое СТО Укравто (не уточняя что уже были допустим там-то) что скажут они...........или ваш вариант...содрать пленку и пусть докажут что ты не рыжий (если конечно дело того стоит :lol: )

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/5847-znyali-z-garantii-scho-robiti/#findComment-213953
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Кстати да, если ты снимешь тонировку, а потом приедешь к ним вновь, будет интересно.

Если скажут была тонровка, скажешь это были грязные стёкла.

А вобще, шли этих всех тварей с УкрАвто подальше. Все они скоро будут отработку жрать от голода. И я желаю, что бы всё так и случилось.

Но только, что бы именно они.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/5847-znyali-z-garantii-scho-robiti/#findComment-222176
Поділитись на інші сайти

Я, коли брава своє авто, відразу знав, що з гарантії звалюю однозначно. Поїздив, послухав мотор, коробку, ходову і почав сам доробляти машину :lol::lol: . Встановив сигналку, ЦЗ, захист двигуна, зробив антикор,шумку салону, магнітофон,поміняв акустику і ще в планах багато чого. Правда виліз 1 неприємний момент - потекло лобове скло, яке було непроклеєне добре до кузова. Скло переклеїв, за що заплатив 250 грн на сервісі,що займається склом, про що не шкодую, так як тільки на сигналці я зекономив 850 грн (купив 925 шеріф у фокстроті по акції за 450 грн). Ну їх на ... . Всім привіт!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/5847-znyali-z-garantii-scho-robiti/#findComment-224414
Поділитись на інші сайти

×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.