Перейти до змісту

Прерывистый гул спереди


Рекомендовані повідомлення

Здравствуйте одноклубники! Подскажите советом. Сегодня утром добираясь на работу при наборе скорости услышал прерывистый с небольшой вибрацией гул спереди, отличающийся от работы двигателя. При снижении скорости ниже 30 амплитуда гула замедляется и пропадает. На скорости даже на нейтралке гул отчетливо слышен. Что-то мне подсказывает, что дело серьезное. Машине 2 года, на гарантии. Ланос 1.3S

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/
Поділитись на інші сайти

скорее всего ступичный подшипник, у самого такой же гул сейчас , с каждым днем проявляется сильнее, поеду менять .

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1210654
Поділитись на інші сайти

при наборе скорости услышал прерывистый с небольшой вибрацией гул спереди, отличающийся от работы двигателя. При снижении скорости ниже 30 амплитуда гула замедляется и пропадает. На скорости даже на нейтралке гул отчетливо слышен.

З великою долею ймовірності, можна сказати, що це гуде ступичний підшипник. І якщо гул преривчатий можу припустити, що на внутрішній (або меньш вірогідно на зовнішній) обоймі є раковина чи скол. Якщо це ланос український значить і підшипники українські HARP, тобто не надійні. З таким дефектом можна їздити, але не довго. Інтенсивність збільшення раковини чи сколу (а відповідно і повне руйнування підшипника) залежить від багатьох факторів.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1210676
Поділитись на інші сайти

спробуй прислухатися до звуку рухаючись плавними зигзагами при повороті в один бік гул повинен підсилитись в інший послабитись чи навіть зникнути. В мене таке було - це був і справді підшипник поміняв все ОК, успіхів

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1210746
Поділитись на інші сайти

Машина еще на гарантии,интересно, по гарантии подшипник поменяют?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1210779
Поділитись на інші сайти

Машина еще на гарантии,интересно, по гарантии подшипник поменяют?

А хто його знає. Доведете що це заводський брак підшшипника - поміняють по гарантії.

У всякому разі без зняття підшипника і його огляду говорити про причини виходу із ладу важко.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1210838
Поділитись на інші сайти

Попробуйте поддомкратить колесо, крутануть его рукой и прислушаться к звукам.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1210872
Поділитись на інші сайти

Попробуйте поддомкратить колесо, крутануть его рукой и прислушаться к звукам.

Таким способом можливо виявити тільки вщент убитий підшипник. Підшипник у якого тільки починає розвиватися дефект ніяких сторонніх звуків практично не чути (за виянятком попадання піску при цьому буде характерний хрусткий звук). Справа в тому, що при вивішеному колесі підшипник не навантажений.

Змінено користувачем retli
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1210967
Поділитись на інші сайти

Таким способом можливо виявити тільки вщент убитий підшипник. Підшипник у якого тільки починає розвиватися дефект ніяких сторонніх звуків практично не чути (за виянятком попадання піску при цьому буде характерний хрусткий звук). Справа в тому, що при вивішеному колесі підшипник не навантажений.

Все верно. Но вывесить колесо это не сложная процедура все-таки проверить можно, послушать. Может будет толк

Змінено користувачем Dmitry_cool
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1211625
Поділитись на інші сайти

Таким способом можливо виявити тільки вщент убитий підшипник.

Не правда :ay-yay: , поддомкратить и на второй разогнать и заглушить на нейтрали. Всё будет отчётливо слышно даже когда подшипник только начал гудеть. Плюс исключишь проблему с резиной (иногда после длительном экстренном торможении возникают такие же звуки описаны автором), на поднятой машине шуметь не будет. Ещё вариант разбалансированны диски, так же при поднятой машине гула-вибрации не будет (эту проблему диагностируешь со сменной резины после переобувки). А подшипник будет гудеть аж бигом (уже 4 заменены) - диагноз был точен.

Змінено користувачем Doc_UKR
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1211685
Поділитись на інші сайти

Таким способом можливо виявити тільки вщент убитий підшипник.

Не правда :ay-yay: , поддомкратить и на второй разогнать и заглушить на нейтрали. Всё будет отчётливо слышно даже когда подшипник только начал гудеть. Плюс исключишь проблему с резиной (иногда после длительном экстренном торможении возникают такие же звуки описаны автором), на поднятой машине шуметь не будет. Ещё вариант разбалансированны диски, так же при поднятой машине гула-вибрации не будет (эту проблему диагностируешь со сменной резины после переобувки). А подшипник будет гудеть аж бигом (уже 4 заменены) - диагноз был точен.

Правда, правда. У Вашому випадку коли чутно гул навіть і на вивішеному колесі ще раз підкреслю підшипник був з дуже значними пошкодженнями. Є такі дефекти які ви візуально ніколи не побачите, а підшипник вже експлаутувати забороняється.

Але звичайно вивісити колесо і розігнати та послухати потрібно, звузиться коло пошуку причин гулу.

Змінено користувачем retli
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1211798
Поділитись на інші сайти

Правда, правда. У Вашому випадку коли чутно гул навіть і на вивішеному колесі ще раз підкреслю підшипник був з дуже значними пошкодженнями.

-Як виявити не значне пошкодження підшипника?

-Якщо не значні пошкодження підшипника - він буде гудіти чи вібрувати?

-Якщо він не гудить - а підшипник може бути пошкоджденний?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1211813
Поділитись на інші сайти

Сегодня проверил: действительно на скорости при плавном повороте направо гул уменьшается, при повороте налево увеличивается. Буду вывешивать левое колесо, скорее всего левый подшипник вышел из строя. Звонил в СТО, сказали если при диагностике подтвердится неисправность подшипника, заменят по гарантии.Приятно удивлен!Записался на понедельник.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1211867
Поділитись на інші сайти

не путайте. Если поворачиваете на право тогда нагружается левая сторона машины, а правая разгружается. По вашим признакам значит у вас накрылся ступичный подшипник с правой стороны. Вот только вопрос какой, передний или задний

вот как на этой картинке

Povorot.jpg

Змінено користувачем strelokr
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1211919
Поділитись на інші сайти

Справа в тому, що при вивішеному колесі підшипник не навантажений.

На СТО только так и проверяют подшипники ступиц: поднимают авто на подьемнике, руками прокручивают колесо, а потом сразу же ухо подставляют! :joking:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1212257
Поділитись на інші сайти

Справа в тому, що при вивішеному колесі підшипник не навантажений.

На СТО только так и проверяют подшипники ступиц: поднимают авто на подьемнике, руками прокручивают колесо, а потом сразу же ухо подставляют! :joking:

Ага а потом говорят, что у вас все в порядке, но на самом деле то нифига не впорядке)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1212285
Поділитись на інші сайти

У меня перед Ланосом была 4-ка. Так при осмотре ходовой на подьемнике на двух СТО мне сообщили, что хана правому подшипнику ступицы. А во время езды я ничего и не слышал...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1212622
Поділитись на інші сайти

Дык на 4-ке подшипники конические и их 2 и перед не ведущий. Самый верный способ диагностики подшипника описал Doc_UKR.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1212630
Поділитись на інші сайти

Для початку давайте розберемось, що таке незначні пошкодження (технічно це неправильне визначення просто я хотів доступніше пояснити). Кожна причина пошкодження підшипника знаходить своє відображення в характерній картині пошкодження. Такі пошкодження, їх називають первинними, породжують вторинні – усталостні раковини та тріщини – які є безпосередньою причиною виходу з ладу підшипника. Вже первинні пошкодження в деяких випадках можуть бути безпосередньою причиною втрати підшипником роботоспособності. Наприклад знос і відповідно збільшений радіальний зазор в підшипнику викликають недопустимо велику вібрацію та пошкодження сепаратора. Для прикладу приведу: первинні пошкодження це – вм’ятини, знос, задири, поверхневі руйнування, корозія; вторинні – це раковини та тріщини.

-Як виявити не значне пошкодження підшипника?

Так ось – діагностувати первинне пошкодження на холостому ході (а це і є вивішене колесо без навантаження) або тільки зароджуючусь раковину на слух практично неможливо. В цих випадках застосовується метод вібродіагностики. І взагалі те що мають на увазі під висловом «шум (гул) підшипника» відноситься до звукового ефекту вібрації. Але вібродіагностика підшипників автомобілів економічно не вигідна (простіше за годину поміняти на новий у будь-якому випадку). На виробництві, коли тільки вартість одного підшипника доходить до вартості нового ланоса (а наслідки виходу з ладу механізму по вині підшипників сотнями ланосів), вібродіагностиці підшипників приділяється особлива увага.

-Якщо не значні пошкодження підшипника - він буде гудіти чи вібрувати?

Чи буде гудіти підшипник чи ні залежить від типу первинних пошкоджень (наприклад при збільшеному радіальному зазорі це не низькочастотний гул, а більш середьочастотний шум з металічним призвуком).

-Якщо він не гудить - а підшипник може бути пошкоджденний?

Так може, наприклад підшипник без змазки або з неякісною змазкою, перегріється і просто заклинить.

Ну і ще раз повторюсь – ніхто професійно не займається діагностикою підшипників на холостому ході, дуже важко діагностувати дефект (пошкодження), рівні шумів та вібрацій практично зливаються з основним фоновим рівнем, а виділити їх вкрай складно навіть для досвідченого спеціаліста і навіть за допомогою сучасних приладів. Всі дефекти явно себе проявляють тільки при навантаженні підшипника в умовах реальної експлуатації. Тому я і наголошував, що при вивішеному колесі по гулу (шуму) визначається вже непридатний для подальшої експлуатації підшипник.

Ще декілька слів про шум нового підшипника. Підшипники одного типу, але різних фірм виробників з самого початку мають різні рівні шумів та вібрацій (граничні рівні яких визначаються ГОСТом чи ТУ), наприклад шум від нового підшипника SKF серії exploler і ГПЗ-20 – це небо і земля, рівні можуть відрізнятись до 10дБ.

Ще існує таке явище як модуляція, при наявності декількох незначних шумів на різних частотах не чутних для нашого вуха, можуть виникати шуми на інших частотах з вищим рівнем шуму і чутними для нас.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1213303
Поділитись на інші сайти

retli, То есть подсуммирую:

1 Диагностировать вибродиагностикой - для ланоса дорого и бессмысленно (потому подшипник который повреждён и не гудит никто менять не будет).

2 Если он зашумел (загудел) его будет отчетливо слышно на подвешенном колесе а если не шумит никто на СТО и не едет.

3 Если загудел - нужно менять

4 А с чем ещё диагностировать подобный шум??? (в 90%случаем это гудит подшипник) А остальные 10 % описанной ситуации: Резина (легко поменять местами), тормозной диск, (но должно быть биение в педаль тормоза чего нет) и коробка но гул слышно на холостом.

Потому вывешиваем, крутим - гудит хороший мастер с уверенностью 99% скажет вердикт. А всё что вы описали либо дорого либо все равно подшипник :lol: :rofl: :lol:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1213333
Поділитись на інші сайти

Красиво все расписал, мне понравилось.Интересно читать) У меня тоже было такое с подшипником, так вот сам я когда вывесил определить не смог наверняка, что это подшипник) А вот мастер на сто , сказал что спо пудов это подшипник надо менять )

Змінено користувачем Dmitry_cool
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1214029
Поділитись на інші сайти

Сегодня посетил СТО. Как и было сказано выше,причина гула- вышедший из строя передний правый подшипник. Поменяли в течении часа, по гарантии.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1214660
Поділитись на інші сайти

Сегодня посетил СТО. Как и было сказано выше,причина гула- вышедший из строя передний правый подшипник. Поменяли в течении часа, по гарантии.

Очень странно, обычно просят подождать 3 недели :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1214672
Поділитись на інші сайти

Сегодня посетил СТО. Как и было сказано выше,причина гула- вышедший из строя передний правый подшипник. Поменяли в течении часа, по гарантии.

А можете сказати якої фірми-виробника стояв підшипник і чи було видно візуально якісь дефекти?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1214767
Поділитись на інші сайти

А можете сказати якої фірми-виробника стояв підшипник і чи було видно візуально якісь дефекти?

Я не думаю що хтось заглядае в залізяку яка вся в мастилі. :wink:

Как и было сказано выше,причина гула- вышедший из строя передний правый подшипник.

А как диагностировали проблему?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/57279-preryvistyy-gul-speredi/#findComment-1214790
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.