Перейти до змісту

ЮРИДИЧЕСКАЯ КОНСУЛЬТАЦИЯ


Рекомендовані повідомлення

Если будет рассматривать начальник ДПС.То смело можно не идти на рассмотрение дела, по моему все и так понятно!!!!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-566234
Поділитись на інші сайти

Странно, "рассматривать будет начальник ДПС" :wassup: И что дальше? Откуда у него такие полномочия? После составления протокола должен быть суд, и судья должен вынести решение. А то опять начинаються "постановы на месте" :write: Сам ловлю, сам сужу, сам бабки собираю)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-566250
Поділитись на інші сайти

увы но таки начальника :( :

Наказ МВС України № 77 вiд 26.02.2009 р. "Про затвердження Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху"...

2.3.2. За адміністративні правопорушення, передбачені

статтями 80 і 81 (у частині перевищення нормативів вмісту

забруднюючих речовин у відпрацьованих газах транспортних засобів),

статтею 124-1, частинами другою і третьою статті 126, частиною

третьою статті 127, частиною першою статті 127-1, статтями

128-129, статтею 132-1, частиною шостою статті 133-1, частинами

першою - третьою статті 140 КУпАП ( 80731-10 ), - начальник або

заступник начальника відділення (відділу, управління,

Департаменту), командир або заступник командира окремого

підрозділу Державтоінспекції МВС, начальник відділу внутрішніх

справ або особа, що виконує його обов'язки.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-566321
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, всё правильно - начальник. Если не согласишься с его решением, иди в суд. И вообще, если нарушение было и было оно по вине водителя, то иди и плати в кассу. Если нарушение со стороны начальства, то иди и объясняй всем, что ты не лопух...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-566377
Поділитись на інші сайти

Если будет рассматривать начальник ДПС.То смело можно не идти на рассмотрение дела, по моему все и так понятно!!!!

Странно, "рассматривать будет начальник ДПС"  :wassup: И что дальше? Откуда у него такие полномочия? После составления протокола должен быть суд, и судья должен вынести решение. А то опять начинаються "постановы на месте"  :write:  Сам ловлю, сам сужу, сам бабки собираю)

Автор теми що запитав?

Подскажите где посмотреть админ. ответственность по статье 132 ч.1?

Оскільки стаття 132 виключена з КУпАП, то треба розуміти що йдеться про статтю 132-1 КУпАП

а  відповідно до статті 222 КУпАП

 від імені органів внутрішніх справ (міліції) розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право: 

2) за адміністративні правопорушення, передбачені статтями 80 і 81 (в частині перевищення нормативів вмісту забруднюючих речовин у відпрацьованих газах транспортних засобів), статтею 1241, частинами другою і третьою статті 126, частиною третьою статті 127, частиною першою статті 1271, статтями 128 - 129, статтею 132-1, частиною шостою статті 133-1, частинами першою, другою і третьою статті 140 цього Кодексу, - начальник або заступник начальника відділення (відділу, управління, департаменту), командир або заступник командира окремого підрозділу Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України, начальник відділу внутрішніх справ або особа, яка виконує його обов'язки; 

Який суд, які постанови на місці? Думайте перед тим як даєте поради і не робіть комусь "вемежих послуг".

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-566388
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, ага, а если я не согласен с решением начальника, то мне идти к Папе Римскому?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-566435
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, ага, а если я не согласен с решением начальника, то мне идти к Папе Римскому?

Стоп, давайте не плутати святе з грішним.

В буд-якому випадку по цьому порушенню справу спочатку розглядає відповідна посадова особа, а коли вже є її рішення з яким ви не згодні тоді можна йти в суд. А не так як пишуть

После составления протокола должен быть суд, и судья должен вынести решение
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-566486
Поділитись на інші сайти

Теперь ясно. Ждем уточнений от топикстартера!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-566573
Поділитись на інші сайти

Я занимаюсь транспортным бизнесом, вчера мою фуру загнали на веса определили перегруз. Водиле дали протокол без постановы, в котором написано явится в мрео 13.04 к КомБату ДПС. Вот хотел узнать штраф будет только на него (безусловно, проблемы со штрафом водителя возьму на себя) или + еще на меня как на хозяина?

Так какое наказание, все таки, грозит? То, что дело сначала рассматривать будет командир батальйона я и так знал :)

Змінено користувачем Megaman
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-566641
Поділитись на інші сайти

Думаю, навряд. Протокол склали ж тільки на водія. Тому зараз постанова буде тільки на нього.

Хібащо потім будуть направляти офіційний лист на організацію, що такого то числа було порушення надайте дані відповідальної особи, або - нехай відповідальна особа зявиться такого то числа для складення протоколу.

Це вже як з порушеннями на службових автомобілях (перевищення швидкості зафіксовані візиром "в автоматичному режимі"), матеріали по яких присилали на організацію з вимогою зявитись водія з документами в зазначений час.

Тоді можна тянути час, робити якісь відписки, а там дивись і строк для накладення адміністративного стягнення пройдуть.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-566721
Поділитись на інші сайти

6:30. Утро. Только с поезда, забрал машину с парковки. Возвращаюсь домой. Еду от Московской площади в сторону Дружбы народов. Дорога как всегда оставляет желать лучшего, левая полоса все-же приятнее чем остальные. Еду 80 км/ч ровно. Перелетаю через развязку что с Лыбедской идет, как вижу, впереди три патруля стоит (две легковушки и газель). От радости гаец вприпрыжку выскакивает на вторую полосу и машет мне что есть мочи. Торможу, сижу в машине, человек в форме подходить и не собирается, наверное ждет пока я выйду. Я сижу... Немая сцена. Спустя минуты 2 подходит ко мне:

Человек в форме: "Доброе утро. Прапорщик {не расслышал}. Нарушили правило ПДД"

Я: "Какое?"

Человек в форме: "Ехали в крайней левой полосе при свободных остальных"

Я: "Делал это осознанно и преднамеренно, беря во внимание что из под моста очень часто вылетают машины, и то, что дорожное покрытие на остальных полосах плохое я принял решение ехать в крайней левой."

Человек в форме: "Ваши документы."

Я протягиваю ему документы, он берет их внимательно рассматривает

Человек в форме: "Вы нарушили ПДД, составляем протокол"

Человек в форме разворачивается и уходит к друзьям.

Молчание минуты 3. Видно что обратно ко мне с протоколом он идти и не собирается. Выхожу подхожу к ним (их трое)

Человек в форме: "Ну? Вы поняли свою ошибку?"

Я: "Какую?"

Человек в форме: "Ехали в третьей полосе"

Я: "Я еще раз вам объясняю {повторяю что говорил прежде слово в слово}"

Человек в форме: "Так короче! Составлять протокол? 450 грн штрафа"

Я: "Ну составляйте"

Человек в форме делает шаг мне навстречу, принюхивается

Человек в форме: "Пил?"

Я: "Нет"

Человек в форме: "Когда последний раз пил?"

Я: "Давно"

Человек в форме отходит назад, протягивает мне документы, расстроенный.

Человек в форме: "Счастливой дороги..."

P.S.

Я всегда виду себя с сотрудниками ГАИ вежливо и приветливо, открыт к диалогу. Но сегодня изрядно растерялся. Думаю, мне повезло, что я уехал без протокола.

Ваши мнения, или ссылку на другие темы форума если "Езда по крайней полосе" уже обсуждалась.

Спасибо и удачи всем на дорогах...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-568609
Поділитись на інші сайти

Друг, я скажу тебе так: есть в твоём случае 2 ошибки:

  1. За состояние дорог ГАИ не отвечает
  2. Всегда в защиту себя в таком случае стоит говорить: "Я ищу место для разворота или хочу повернуть налево." Правила это допускают

То есть если отнести к первому пункту твои слова "Делал это осознанно и преднамеренно, беря во внимание что из под моста очень часто вылетают машины, и то, что дорожное покрытие на остальных полосах плохое я принял решение ехать в крайней левой." то они ничего не значат потому что им всё ровно на каком покрытии ты едешь. Соответственно отмазка не прокатит.

Я прекрасно понимаю что в том месте где ты ехал нет ни поворота ни разворота но не стоит говорить об этом ГАИшнику. Прикидываешься не местным и всё

Змінено користувачем NovoKaine
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-568627
Поділитись на інші сайти

Там НІДЕ розвертатися чи повертати.... там відбійники ще кілометрів з 2-3...

І людині з Печерску треба це знати...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-568634
Поділитись на інші сайти

Я же написал что я знаю, но если прикидываться не местным то откуда тебе знать там 3 км отбойника или поворот через 10 метров?!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-568646
Поділитись на інші сайти

Видать расстроился что водитель не пожелал "договорится"

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-568653
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, прав. Вот цитата из правил.

11.5. На дорогах, які мають дві і більше смуги для руху в одному напрямку, виїзд на крайню ліву смугу для руху в цьому ж напрямку дозволяється, якщо праві зайняті, а також для повороту ліворуч, розвороту або для зупинки чи стоянки на лівому боці дороги з одностороннім рухом у населених пунктах, коли це не суперечить правилам зупинки (стоянки).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-568655
Поділитись на інші сайти

1. Гаишники там стоят каждое утро.

2. От Московской площади до конца переезда через мостик возле Лыбидской-действительно лучше ехать по крайнему левому-дорога там убитая.

3. Вот только гайцам доказать практически нереально-есть ПДД, там все написано. Разве что в суде аппелировать что дорога убитая в крайних рядах. Должно получиться, только это время и нервы.

4. Считаю, что повезло, что отпустили просто так.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-568657
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, спасибо, именно это я и имел ввиду

Змінено користувачем NovoKaine
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-568672
Поділитись на інші сайти

За состояние дорог ГАИ не отвечает

ГАИ отвечает за безопасность дорожного движения (тоесть должно делать движения на дорогах безопасным). Поэтому оно отвечает за все, начиная от ям на дороге и заканчивая плохо повешенным знаком. Понятно что не гайцы должны ямы закидать, на это есть специальные службы. Только вот гацы должны требовать у тех служб приведения дороги в соответствующее состояние.

Кста, проверять уплату транспортного налога должна налоговая, а каким боком к этому относится ГАИ? Это риторический вопрос, можно не отвечать :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-568717
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-568720
Поділитись на інші сайти

А є ще Розпорядження Т. в. о. Міністра генерал-лейтенант міліції М. М. Клюєва від 21.05.2009 р. N 466 в якому є чарівна фраза:

З метою вдосконалення роботи підрозділів Державтоінспекції з профілактики правопорушень із застосуванням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису та підвищення ефективності нагляду за дорожнім рухом вимагаю: 

п 1.8. Не допускати випадків документування порушень ПДР, якщо порушення скоєне внаслідок неналежного утримання дорожнього покриття (виїзд на зустрічну смугу для об'їзду перешкод, ям тощо). 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-568764
Поділитись на інші сайти

ГАИ отвечает за безопасность дорожного движения (тоесть должно делать движения на дорогах безопасным). Поэтому оно отвечает за все, начиная от ям на дороге и заканчивая плохо повешенным знаком. Понятно что не гайцы должны ямы закидать, на это есть специальные службы. Только вот гацы должны требовать у тех служб приведения дороги в соответствующее состояние.

Кста, проверять уплату транспортного налога должна налоговая, а каким боком к этому относится ГАИ? Это риторический вопрос, можно не отвечать :)

Извините, но вы пишете полный бред. Видно что вы не разбираетесь в том о чём пишете. В аббревиатуре ДАІ есть 3 слова: дрежавна авто інспекція. Не колышат их ваши дороги и никогда не будут! И к киевавтодору ГАИ отношения не имеет! :-|

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-568796
Поділитись на інші сайти

Солидарен с предыдущим оратором,ГАИ нисколечки не несет ответственности за соостояние наших дорог

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-568842
Поділитись на інші сайти

А є ще Розпорядження Т. в. о. Міністра генерал-лейтенант міліції М. М. Клюєва від 21.05.2009 р. N 466 в якому є чарівна фраза:

З метою вдосконалення роботи підрозділів Державтоінспекції з профілактики правопорушень із застосуванням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису та підвищення ефективності нагляду за дорожнім рухом вимагаю: 

п 1.8. Не допускати випадків документування порушень ПДР, якщо порушення скоєне внаслідок неналежного утримання дорожнього покриття (виїзд на зустрічну смугу для об'їзду перешкод, ям тощо). 

А вот это мне нравится.

ГАИ может и не интересует состояние дорог и уж точно они за него не отвечают, но брать во внимание тот факт что нарушение ПДД было совершено по этой причине они обязаны, иначе это сделает суд и им наверное будет хуже.

Думаю, что мне повезло, хотя в следующий раз (дай бог чтобы не было следующего раза) буду давить именно на состояние дорог + поворот разворот по возможности.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-568999
Поділитись на інші сайти

За состояние дорог ГАИ не отвечает

НО и не имеет право штрафовать, при нарушении ПДД по поводу плохого покрытия!

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

21.05.2009 м. Київ № 466

Про організацію роботи підрозділів ДАi з профілактики правопорушень із застосуванням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису

Із 17 листопада 2008 року набув чинності Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху". Нові норми законодавства та відповідна організація роботи підрозділів ДАІ з його виконання стали головними чинниками зниження рівня аварійності на вулично-дорожній мережі України.

Від початку цього року вдалося зберегти життя 894 осіб та попередити травмування ще 6 тис, осіб. Разом з тим основною формою профілактики правопорушень залишається нагляд за дорожнім рухом та своєчасне виявлення і попередження порушень Правил дорожнього руху його учасниками. При цьому велику роль у підвищенні ефективності нагляду за дорожнім рухом відіграє застосування сучасних технічних засобів, у тому числі радіолокаційних відеозаписувальних вимірювачів швидкості.

Проте останнім часом у засобах масової Інформації оприлюднено різного виду інформацію щодо недосконалої організації роботи підрозділів ДАІ з профілактики правопорушень з використанням указаних технічних засобів, а також їх невідповідності існуючим світовим стандартам. При цьому зверталася увага на безпідставність зупинення транспортних засобів, несення служби в місцях необґрунтованого обмеження швидкості, неналежну якість складання адмінпротоколів, постанов у справі та формування адмінматеріалів.

З метою вдосконалення роботи підрозділів Державтоінспекції з профілактики правопорушень із застосуванням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису та підвищення ефективності нагляду за дорожнім рухом

ВИМАГАЮ:

1. Начальникам ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях. містах Києві та Севастополі:

1.1. Забезпечити під час здійснення контролю за дотриманням водіями ПДР з використанням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису несення служби працівниками ДАІ виключно у форменому одязі, з нагрудним знаком та на службовому автомототранспорті.

1.2.Не допускати випадків здійснення контролю за дотриманням водіями правил дорожнього руху із місць, закритих для візуального огляду учасникам дорожнього руху (об'єкти дорожнього сервісу, зелені насадження тощо).

1.3. Забезпечити безумовне виконання вимог наказу МВС №1111/2006, зокрема, щодо виключення випадків безпідставного зупинення транспортних засобів.

1.4. Виключити випадки документування порушень встановленого швидкісного режиму руху транспортних засобів у зонах дії дорожніх знаків, що обмежують максимальну швидкість, на в'їздах у населені пункти на відстані меншій ніж 1000 метрів від його початку.

1.5. Зобов'язати працівників ДПС ДАІ перед початком роботи з радіолокаційним відеозаписувальним вимірювачем швидкості "ВИЗИР" робити знімки службового транспортного засобу із прив'язкою до місцевості та в разі необхідності долучати до матеріалів розгляду скарг для доведення місця фіксації порушення.

1.6. Виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, показів свідків тощо).

1.7. У ході документування порушень правил дорожнього руху працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, то мають функції фото-, кінозйомки, відеозапису чи засобами фото- і кінозйомки, відеозапису, до винесеної постанови додавати 3-4 знімки зафіксованого порушення правил дорожнього руху. Знімки повинні містити інформацію про місце, час скоєння порушення, чітке зображення автомобіля порушника.

1.8. Не допускати випадків документування порушень ПДР, якщо порушення скоєне внаслідок неналежного утримання дорожнього покриття (виїзд на зустрічну смугу для об'їзду перешкод, ям тощо).

1.9. Ужити заходів щодо облаштування спеціальними інформаційними щитами ділянок вулично-дорожньої мережі, де здійснюється контроль за дотриманням водіями ПДР з використанням працюючих в автоматичному

режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису.

1.10. 3 метою профілактики порушень правил дорожнього руху організувати та забезпечити виставлення на дорожньо-шляховій мережі муляжів приладів фото- і кінозйомки, відеозапису, забезпечивши при цьому їх передислокацію не рідше одного разу на тиждень.

1.11. Зобов'язати працівників Державтоінспекції під час винесення постанови

про накладення стягнення за адміністративне правопорушення неухильно

дотримуватися вимог статей 33, 34 Кодексу України про адміністративні

правопорушення.

1.12. У ході документування дорожньо-транспортних пригод виключити

випадки неякісного оформлення матеріалив ДТП (унесення в схеми ДТП неправдивої, помилкової або неповної інформації, неврахування показів свідків, очевидців), що призводить до поверхового та необ’єктивного розгляду таких справ.

1.13. Організувати перевірки силами створених груп з контролю за станом дотримання працівниками ДПС установленого порядку несення служби.

1.14. Спільно з представниками дорожніх та комунальних організацій провести ревізію всіх дорожніх знаків 3.29 "Обмеження максимальної швидкості", установлених па вулично-дорожній мережі регіону, за наслідками якої визначитися з необхідністю застосування кожного дорожнього знака.

Щодо кожної ділянки вулично-дорожньої мережі, де значення максимально дозволеної швидкості менше, ніж визначено Правилами дорожнього руху, разом з власниками вулично-дорожньої мережі підготувати висновок з обґрунтуванням установленої швидкості руху. Особливу увагу при цьому приділити автомобільним дорогам загального користування державного значення та магістральним вулицям населених пунктів.

1.15. Ужити заходів стосовно термінового демонтажу тих дорожніх знаків, які встановлені з порушенням державного стандарту та вводять необґрунтовані обмеження для учасників дорожнього руху.

1.16. З урахуванням вимог пункту 12.8 Правил дорожнього руху вийти з пропозиціями до власників вулично-дорожньої мережі щодо підвищення на магістральних вулицях населених пунктів максимально дозволеної швидкості руху до 80 км/год шляхом установлення відповідних дорожніх знаків.

1.17. На ділянках доріг загального користування державного значення, які проходять через населені пункти, спільно із представниками місцевих органів виконавчої влади визначитися щодо можливості заміни дорожніх знаків 5.45 (5.46) "Початок (кінець) населеного пункту" (білий фон) на дорожні знаки 5.47 (5.48) "Початок (кінець) населеного пункту" (синій фон). У випадку позитивного рішення власникам вулично-дорожньої мережі направити подання щодо проведення на зазначених ділянках доріг робіт з:

- відновлення (влаштування) зовнішнього освітлення, у першу чергу в місцях розташування пішохідних переходів;

- позначення наземних пішохідних переходів червоно-білою дорожньою розміткою та транспортними світлофорами типу 7 (із сигналами жовтого кольору); нанесення на підходах до пішохідних переходів шумових смуг; відновлення (установлення) транспортного огородження на розділювальній смузі та пішохідного огородження на узбіччях доріг;

упровадження інших заходів щодо підвищення безпеки дорожнього руху.

1.18. Вийти з ініціативою до органів місцевого самоврядування щодо забезпечення фінансування впровадження працюючих в автоматичному режимі стаціонарних спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису для нагляду за дорожнім рухом та фіксації правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху за рахунок коштів, що надходять до місцевих бюджетів від сплати штрафів.

1.19. Узяти на особистий контроль юридичне супроводження в судах справ у частині, що стосується оскарження накладених стягнень за правопорушення, зафіксовані з використанням показань спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису.

1.20. Для забезпечення належного захисту в судах інтересів органів внутрішніх справ організувати вивчення представниками органів внутрішніх справ, які беруть участь у судових розглядах, нормативно-правової бази використання вимірювача швидкості радіолокаційного відеозаписувального приладу "ВИЗИР", у тому числі його тактико-технічних характеристик та можливостей. Виключити випадки неявки вказаних осіб у судові органи в терміни, указані в судових повістках.

1.21. З метою забезпечення якісного документування виявлених порушень ПДР, матеріалів дорожньо-транспортних пригод організувати вивчення в системі службової підготовки з прийняттям заліків вимог наказу МВС від 29.02.2009 №77 "Про затвердження Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху", зареєстрованого в Міністерстві юстиції 24.04.2009 за № 374/16390.

1.22. Про виконання вимог цього розпорядження доповісти в ДДАІ до 1 червня 2009 року.

2. Начальникові ДДАІ МВС України генерал-майору міліції Коломійцю С.Г.:

2.1. До 01.06.2009 розробити єдиний зразок інформаційного щита з попередженням водіїв про те, то контроль за дотриманням правил дорожнього руху здійснюється за допомогою засобів фото- і кінозйомки, відеозапису.

2.2. Спільно з представниками ЗМІ організувати проведення рейдів з документування порушень правил дорожнього руху водіями за допомогою вимірювача швидкості радіолокаційного відеозаписувального приладу "ВИЗИР". Забезпечити висвітлення результатів проведеної роботи в засобах масової інформації.

2.3. Для створення позитивного іміджу працівника Державтоінспекції налагодити тісну співпрацю з громадськими організаціями, у тому числі спілкою автомобілістів при Кабінеті Міністрів України.

2.4. Організувати проведення контрольних перевірок виконання даного розпорядження.

2.5. До 15 червня 2009 року на підставі отриманих доповідей особисто доповісти Міністрові про виконання вимог цього розпорядження.

3. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника Міністра генерал-лейтенанта міліції Савченка О.І. та ДДАІ (Коломієць С.Г.).

Т.в.о. Міністра

генерал-лейтенант міліції М.М.Клюєв

<_< с опозданием...уже опередили, но цитирую специально всё РОЗПОРЯДЖЕННЯ для тех кто его еще не видел, хоть ему уже и почти год... много интересного написано в нем! (сама только на днях его прочитала благодаря одноклубнику ;) )

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55431-yuridicheskaya-konsultatsiya/page/15/#findComment-569024
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.