Перейти до змісту

термостат, датчик чи глюк?


Рекомендовані повідомлення

перечитав практично всі повідомлення в темі. схожих ситуацій незнайшов. в мене якась "чепуха" получається з показником температури. вже декілька раз повторюється аналогічна ситуація: проїхав 50-60 км температура в нормі, пічка гріє, тобто все гуд. зупинився на заправці на 10-15 хв., заводжу машину ... і бачу на приборі повний "ноль", чекаю (мотор працює) 10 хв, 15, 20 без змін. стрілка лежить внизу впершись в стопорок і навіть не думає підніматись. але найбільша біда - перестала гріти пічка. глушу мотор, чекаю ще 5-10 хв, в той час пробую всі патрубки (жму - булькає в бачку, причому що верхній, що нижній рівномірно теплі), поправляю провід на термодатчику і тд. включаю запалення ... і о чудо знову все працює: пічка гріє, датчик на "20:45". така ситуація вже повторилась разів 4. на різних СТО розводять руками. одні радять термостат поміняти, інші датчик, ще один умєлєц відкрутив на один виток клапанну кришку в бачку мотивуючи це завоздушеністю системи. що порадите гуру, де мені делитанту шукати причину? і ще питання, чи взаємоповязаний якимось чином датчик температури (той що на приборку) з пічкою?

п.с. машина 1,5 се. 2008 р пробіг 70000, в системі охолодження ще нічого не міняв

Змінено користувачем monah2011
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55425-termostat-datchik-chi-glyuk/
Поділитись на інші сайти

датчик связан только со стрелкой, а второй с ЭБУ. на печку ни как не влияет. попробуй все патрубки рукой теплые или нет

Змінено користувачем yadrov
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55425-termostat-datchik-chi-glyuk/#findComment-1175124
Поділитись на інші сайти

на холодну - все "як книжка пише": верхній тепліє через якийсь час (коли термостат відкривається), нижній тепліє значно пізніше. проблема проявляється коли вже машина повністю прогріта, тому важко зрозуміти чи патрубки ще теплі, чи вже теплі. після повного остигання проблем немає.

сьогодні почув думку, що проблема в клапані кришки бачка (коли трохи відкрита - на пів оборота одного витка "біда" не проявляється). багато порад від СТОшників, але жодного логічного обгрунтування :verysad:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55425-termostat-datchik-chi-glyuk/#findComment-1175226
Поділитись на інші сайти

На нормально прогретом моторе(с рабочим термостатом)руку на патрубке не у держать долго даже на морозе-термостат открывается при 92 градусах ОЖ,скорее всего прикусывает термостат-первый признак-стрелка не подымается при прогреве и оба патрубка равнотеплые(ОЖ ходит по большому кругу).При откручивании пробки-снижается давление и соответственно температура прогрева достигается быстрее и термостат не особо влияет(так как он и так открыт).

Змінено користувачем Lube
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55425-termostat-datchik-chi-glyuk/#findComment-1175240
Поділитись на інші сайти

-снижается давление и соответственно температура прогрева достигается быстрее

Наверное, это неправильное утверждение. При снижении давления снижается температура кипения. При уменьшении давления уменьшается плотность и соответственно теплопередача уменьшается (т.е. время прогрева увеличивается).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55425-termostat-datchik-chi-glyuk/#findComment-1175287
Поділитись на інші сайти

-снижается давление и соответственно температура прогрева достигается быстрее

При снижении давления снижается температура кипения.

Антифризы на основе этиленгликоля закипают при температуре выше 100грС,плюс повышение давления(при исправной пробке бачка)еще более увеличивают температуру кипения,если давление снизить-открыть пробку антифриз закипит при более низкой температуре,мож ошибаюсь,нолично видел кипящую ОЖ на сенсе со снятой пробкой(ОЖ была залита свежая),но вот с заклинившим термостатом патрубки были еле теплые даже после 20ти минут прогрева двигателя.

par.gif

Змінено користувачем Lube
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55425-termostat-datchik-chi-glyuk/#findComment-1175393
Поділитись на інші сайти

monah2011

Вопрос! А были ли вы на самом деле на СТО? Или только "умельцы" щупали ваше авто? Описанная Вами неисправность невозможна в принципе.

Авто нужно прогреть,проверить термостат,при малейших сомнениях заменить. Взаимосвязи между датчиком и печкой быть не может. И последнее,в двигателях Ланоса не бывает воздушных пробок.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55425-termostat-datchik-chi-glyuk/#findComment-1175828
Поділитись на інші сайти

1)в принципі, який смисл вкладати у зміст СТО? Якщо - укравто, то після гарантійних 10 тис. вони мене там більше непобачать.

2)'таке в принципі бути неможе' - відповідь яку чую вже 2 тиждень. Шановний, mehanicus, ви не перший невіруючий. Але описана проблема тим неменше існує.

3)сьогодні метнувся на 400 км. Так от: я заїб...вся мнути патрубки після кожної зупинки. Завтра все зніму на відео, для пам'яті, і вперед на заміну всього що можна поміняти.

4)далі буде... (ага, буду найблищим часом встановлювати бк, тоді принаймні t буду знати) ;)

п.с. Порадьте у Львові толковового спеца суто по Ланьках, а то трапляються самі 'універсали'.

Змінено користувачем monah2011
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/55425-termostat-datchik-chi-glyuk/#findComment-1176861
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.