Перейти до змісту

Чудеса китайского автопрома


Рекомендовані повідомлення

Наша песня хороша - начинай сначала :lol:

походу это замкнутый круг: одни свято верят в гнилой китай - другие приводят аргументы в его защиту...

 

я же просто езжу и не парюсь.

Это точно также как и с бляхами - кто то купил и не парится, а кто то просто трындит.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212124
Поділитись на інші сайти

фигасе, за четыре года машине еще не сгнила - отето достижение :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212125
Поділитись на інші сайти

Эм.... у моей китаянки заметил внутри капота типа рыжинка. не парюсь - глубоко внутри и там ему еще много лет ржаветь походу :). На капоте натанцевались тры дурных индюка - ЛКП поцарапанное но не видно. Едем дальше :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212128
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, Bazart сказал:

... На капоте натанцевались тры дурных индюка ...

Добрый Ты - я б их уже сокирой по башке и в суп оприходовал :lol:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212129
Поділитись на інші сайти

я кагбэ вышел с такими же намерениями, но там не курицы-переростки, а нормальные такие когтистые минидраконы киллограм по 20 каждая сволочь! И дебилы собирались ломануться от меня по лобовому на крышу. я их издалека сгонял, а сердце кровью обливалось от вида, как эти падлы когтями ковзаються по капоту :D

Вывод - загонять машину во двор - скотыняки погреться залезли. Это типа по улице они бегали и не согрелись. Хз чьи. Но я их бздю :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212130
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

да не важно чьи... тем более не Твои же... - Ты их аккуратненько монтировкой и в суп... а хозяин найдется - то еще и пусть полировку оплатит :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212131
Поділитись на інші сайти

Чет про сокиру и монтировку я наверно погорячился... - а то все китайские шутники как то вдруг разбежались... полирольку ищуть... :lol:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212133
Поділитись на інші сайти

29 хвилин тому, Bazart сказав:

Эм.... у моей китаянки заметил внутри капота типа рыжинка. не парюсь - глубоко внутри и там ему еще много лет ржаветь походу :). На капоте натанцевались тры дурных индюка - ЛКП поцарапанное но не видно. Едем дальше :)

Знакомо. По ходу то доля автомобильная такая. Ибо не спатись никому от этого. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212134
Поділитись на інші сайти

36 хвилин тому, WAC47 сказав:

фигасе, за четыре года машине еще не сгнила - отето достижение :D

Досягнення, що не почала ржавіти. Від першого прояву і до серйозних наслідків пройде багато років. Для недорогої не оцинкованої машини це нормально. Всі пам"ятають, як іржавіли Опелі 80-90-х років. Але вони продавалися б/у на 25-30% дешевше за Гольфи і Пассати. І їх купували не менше за дорожчі оцинковані машини. І ніхто не ставив корозію в вину опелям, бо розуміли - машина дешевша, є змога купити, коли бракує коштів на дорожчу. Китайців же оцінюють, порівнюючи з машинами в 1.5 - 2 рази дорожчими (мається на увазі рівень комфорту, двигунів, оснащення). А ви зрівняйте Geely GC6 в максималці за 9 тис. з Ланосом в максималці за ті ж 9 тис. 

Двигун: Джилі - 102 к.с., 136 НМ............... Ланос 86 к.с., 130 Н/М

витрата пального: Джилі - 8.5 л. .............. Ланос 10.5 л. 

багажник: Джилі - 500 л. ..............................Ланос - 320 л. 

салон: Джилі - більший і сучасний.............Ланос - менший і архаїчний

магнітола: Джилі - наявна + 6 динаміків.........Ланос - відсутня + 4 динаміки

регулювання ременів по висоті: Джилі - є........Ланос - немає

регулювання сидіння по висоті: Джилі - є.........Ланос - немає

регулювання керма по висоті: Джилі - є ...........Ланос - немає

кнопки аудіо на кермі: Джилі - є.......................Ланос - немає

бортовий комп. : Джилі - є .........................Ланос - немає

подушки безпеки: джилі - 2 подушки........Ланос - жодної

регулювання нахилу підголовників: джилі - є ....... Ланос - немає

задні підголовники: Джилі - 3 підголовники.......... Ланос - жодного

кріплення ісофікс дит. крісел: в Джилі - є.................Ланос - немає

Шумка капоту, багажника: в джилі - є....................Ланос - немає

Лінзована оптика: в Джилі - є ...................................Ланос - немає

Колеса: Джилі - лекосплавні 185/60-R15 .................Ланос - металева штамповка 175/70-R13

Гальма: Джилі - дискові усі, АBS, EVD........................Ланос - АВС, ЄВД немає, задні барабанні

Датчики паркування: Джилі - 4 датчики..................Ланос - немає.

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212135
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

а нужно кому то это сравнение?

Ланос тоже хорошая машинка за свои деньги.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212136
Поділитись на інші сайти

2 хвилини тому, mich_ya сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

а нужно кому то это сравнение?

Ланос тоже хорошая машинка за свои деньги.

А чому порівнювати тільки іржу? Треба порівнювати все. Ланоси також іржавіють, роки пройшли і це стало явно видно. 

Ще більш вражаюча різниця, коли порівнювати Geely GC6 в базовій версії з Сенсом в максималці. Вони якраз продавалися в однаковій ціні !!! Не кажучи вже, що МеМЗ і кондиціонер речі слабо сумісні. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212137
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

да все ржавеет со временем... только смысл вестись на троллинг?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212138
Поділитись на інші сайти

1 хвилину тому, mich_ya сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

да все ржавеет со временем... только смысл вестись на троллинг?

Я люблю дискусії... В мене робота така. Треба постійно захищати архітектурні проекти перед фахівцями..... і не фаховою громадскістю. На форумі я тренуюся. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212140
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

тут немного не верно, если в максималке то:

регулювання ременів по висоті: Джилі - є........Ланос - немає (есть у всех!)

регулювання керма по висоті: Джилі - є ...........Ланос - немає (есть!)

подушки безпеки: джилі - 2 подушки........Ланос - жодної (1 шт водителя) в корейских было по две.

задні підголовники: Джилі - 3 підголовники.......... Ланос - жодного (2 шт)

Шумка капоту, багажника: в джилі - є....................Ланос - немає (есть)

 

А так да жс6 свежее и комфотней будет, если щедро обработать антикором должна бегать )

Змінено користувачем Lev@
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212141
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

вон даже пример есть: сравнивали одни модели, а в итоге пошло сравнение уже с другими...

ну и опять же повторю: за свои деньги Ланос очень даже хорошая машинка.

 

 

 

а у моей колеса больше :lol:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212142
Поділитись на інші сайти

1 година тому, sens2012 сказав:

Досягнення, що не почала ржавіти. ... Для недорогої не оцинкованої машини це нормально.

Для недорогой некитайской машины - да, нормально. Для китайской - достижение. :D

Заметь не я это написал.

1 година тому, sens2012 сказав:

зрівняйте Geely GC6 в максималці за 9 тис. з Ланосом в максималці за ті ж 9 тис. 

Сравнивать машину 2014 года с машиной 1999 года это конечно гениальный маркетинговый ход. В 2014 году GM уже новые соники запустила ЕМПНИ. Сравни с ними тогда уж.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212145
Поділитись на інші сайти

П.С.

Я там чуть раньше кидал фото настоящего китайского качества. Та машина явно не старше моего ланоса. Но у меня ничего подобного нет, тем более что у китайца проржавела насквозь не та деталь на которую активно действует агрессивная внешняя среда.

Змінено користувачем WAC47
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212147
Поділитись на інші сайти

Забил на антикор - дурня все это. тут бы хоть регламентную регулировку клапанов сделать до второго регламентного срока :). Мне в макс комплектации обошлась в 7800 у.е. После сенса офигевал. Сейчас просто тихо кайфую. Особенно от расхода и комфорта салона. а! еще кондиционер есть, и ГУР :) и АБС с ЕСП. А тормозит она вообще великолепно. одна беда - огромный для моих 172 см росту багажник - пока доползешь до противоположного края  - наружу одни ноги торчат.

Сорри, стебаюсь!

Машиной доволен, желания поменять вообще ни малейшего, у жены аналогично. Суперский авто для моих нужд. А так мне машины и не интересны как то больше. Шо цикавого в консерве на скучных 4 колесах. Хиба шо зимой ...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212149
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, Bazart сказав:

... пока доползешь до противоположного края  - наружу одни ноги торчат...

А если б взял саманд? :D 500 литров!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212150
Поділитись на інші сайти

2 години тому, WAC47 сказав:

Для недорогой некитайской машины - да, нормально. Для китайской - достижение. :D

Заметь не я это написал.

Сравнивать машину 2014 года с машиной 1999 года это конечно гениальный маркетинговый ход. В 2014 году GM уже новые соники запустила ЕМПНИ. Сравни с ними тогда уж.

А яка ціна нового Деу Сонік? Порівнювати можна лише машини з однаковою ціною. А роки першого випуску значення не мають, якщо ціна однакова. Зрештою, Джилі МК, GC6 - це Тойота Яріс середини 90-х. Тому порівнювати можна і треба. 

Щодо ржавчини, то можна легко переконатися, що такі Джилі як СК, МК, а також Нексія, Матіз в одних руках і через 10 років без іржі, а в інших - хлам з дірами. Може не машина в цьому винна? 

3 години тому, Lev@ сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

тут немного не верно, если в максималке то:

регулювання ременів по висоті: Джилі - є........Ланос - немає (есть у всех!)

регулювання керма по висоті: Джилі - є ...........Ланос - немає (есть!)

подушки безпеки: джилі - 2 подушки........Ланос - жодної (1 шт водителя) в корейских было по две.

задні підголовники: Джилі - 3 підголовники.......... Ланос - жодного (2 шт)

Шумка капоту, багажника: в джилі - є....................Ланос - немає (есть)

 

А так да жс6 свежее и комфотней будет, если щедро обработать антикором должна бегать )

Спустіться з небес в українські автосалони. В машині за 9 тис. дол. цього всього не було. Я ж коли вибирав машину, оглядав Ланоси також. Крім усього, комплектації Ланосів плавали від партії до партії. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212162
Поділитись на інші сайти

2 хвилини тому, sens2012 сказав:

А яка ціна нового Деу Сонік? Порівнювати можна лише машини з однаковою ціною.

Тільки? Тоді порівняйтя свого улюбленого китайця з якоюсь нафаршированою евробляхою.

 

Наприклад в GC6 є пневмопідвіска? Ні? А в ауді Тараса є, так він ще й коштує в половину дешевше :D Правда за вашею шкалою цінностей ауді Тараса є мотлох з пневмопідвіскою, а GC6 без неї - добре бюджетне авто 

16 хвилин тому, sens2012 сказав:

Зрештою, Джилі МК, GC6 - це Тойота Яріс середини 90-х. Тому порівнювати можна і треба.

Тобто це ще більш застарілий мотлох ніж ланос 99 року? ОК :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212164
Поділитись на інші сайти

Ми тут дивуємось не перший рік як так що Васадзе продає за шалені гроші авто які виробник вже зн'яв з виробництва. А він цьому ще й китайців навчив. От гад.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212165
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, WAC47 сказал:

Тільки? Тоді порівняйтя свого улюбленого китайця з якоюсь нафаршированою евробляхою.

 

Наприклад в GC6 є пневмопідвіска? Ні? А в ауді Тараса є, так він ще й коштує в половину дешевше :D Правда за вашею шкалою цінностей ауді Тараса є мотлох з пневмопідвіскою, а GC6 без неї - добре бюджетне авто 

Где то математика не сходится... тот же GC6 стоит порядка 7000 новый, а Тарас уже порядка 10000 вбухал.... и это при закупочной всего то 3500 - нехилая такая переплата получается.

Он там хоть и вписан в техпаспорт, но не является собственником... и авто ему не принадлежит.

Дальше его осталось взять за махинацию с вечным транзитом и он останется и без авто и без денег.

Из технической стороны - две пневмы за год на наших дорогах... - мягко говоря совсем не в кайф менять...

 

Так, что уж лучше китаец, чем такое неопределенное железо... и причем в ту ауди еще не одна тысяча вложится - как по мне, то это деньги на ветер.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212166
Поділитись на інші сайти

Тільки що, WAC47 сказав:

Тільки? Тоді порівняйтя свого улюбленого китайця з якоюсь нафаршированою евробляхою.

 

Наприклад в GC6 є пневмопідвіска? Ні? А в ауді Тараса є, так він ще й коштує в половину дешевше :D Правда за вашею шкалою цінностей ауді Тараса є мотлох з пневмопідвіскою, а GC6 без неї - добре бюджетне авто 

Мені євробляха даром не потрібна. Ми порівнюємо нові, а не вживані машини. Від мого дому до кордону 70 км. Я б міг мати за ціну Джилі 3 добрі бляхи. І коли це дозволять офіційно, я так і зроблю. Але бляхарі - це шахраї, вину яких поки що не довели.... Не доведений злочин не перестає бути злочином. Я купую виключно нові машини з 2003 року. І заплатив податків державі 15 тис. доларів !!! - 30% з кожної машини. Також купуючи раніше б/у платив усі необхідні платежі і вони були не малі. Щоб щось взяти і не заплатити - це не до мене. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212167
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Цитата

Вот уже 5 лет шведская марка Volvo принадлежит китайской компании Geely, и за это время, если верить одному из топ-менеджеров Вольво, собранные в Поднебесной автомобили стали лучше собранных в Швеции.

По его словам, китайцы более «гибкие» и способны оперативней реагировать на устранение дефектов и пр. Тут всё дело в человеческих руках, которые активно используются на китайских предприятиях, тогда как в Европе заводы более автоматизированы, и для устранения каких-либо огрехов необходимо больше сил и времени.

Такая «неповоротливость» и является причиной того, что Volvo китайской сборки качественней европейских, хотя, как утверждает топ-менеджер, речь не идет о разительных отличиях в качестве сборки.

 

Цитата

Вице-президент по дизайну компании Volvo Робин Пейдж в интервью австралийскому ресурсу GoAuto сказал: «Мы обнаружили, что качество автомобилей, собранных в Китае, на самом деле лучше, чем в Европе». Менеджер отметил — это «не огромная разница», но в КНР используется больше ручного труда, что позволяет делать более тонкую доводку на финальной стадии сборки. «Европейские производители внесли в систему столько автоматизации, что не осталось ручных настроек. А в Китае на конвейере больше людей, и они справляются чертовски хорошо. Поначалу все беспокоились о качестве, сейчас мы не волнуемся», — признался Пейдж.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/396/#findComment-2212171
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.