Перейти до змісту

Чудеса китайского автопрома


Рекомендовані повідомлення

:write: Ну і про що це фото говорить? Ні про що.... Видно, що машина просіла, але яка вага 15 мішків кукурудзи? Краще подивитися на Ланос, коли в ньому сидить 5 осіб і 50 кг в багажнику.

Загрузіть так свого китайця і подивитися як він просяде на китайських пружинах))

Машина, що на фото вище по дорозі нічого не чиркала.

Доречі, грузив я у машину раз тітку одну, її вага 140кг, садив правда на перед, і ззаду було 3 пасажири приблизно по 70кг. Всього вага виходить більше 400кг. Ще плюс багажник був повний з сумок.Десь до 100кг. Так їхав з Яблунецького перевалу по Карпатах по крутих спусках і підйомах аж до Івано-Франківська. Підкрильники колеса черкали тільки на великих кочках. За всю поїздку може разів 5. Машина вела себе чудово.

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2065029
Поділитись на інші сайти

Загрузіть так свого китайця і подивитися як він просяде на китайських пружинах))

Машина, що на фото вище по дорозі нічого не чиркала.

Доречі, грузив я у машину раз тітку одну, її вага 140кг, садив правда на перед, і ззаду було 3 пасажири приблизно по 70кг. Всього вага виходить більше 400кг. Ще плюс багажник був повний з сумок.Десь до 100кг. Так їхав з Яблунецького перевалу по Карпатах по крутих спусках і підйомах аж до Івано-Франківська. Підкрильники колеса черкали тільки на великих кочках. За всю поїздку може разів 5. Машина вела себе чудово.

:write: Мої машини не вантажівки і кукурудзу возити не призначені. Використовую машину згідно приписів ТТХ. Те, що стоковий Ланос лягає, всім відомо. Ситуація усугубляється ще малим кліренсом, особливо в польських версіях. При такому завантаженні на ямах передній бампер чиркає об землю, про що свідчить стан бамперів багатьох Ланосів. Висновок: показник в 500 кг. навантаження важко втілити через слабість пружин і малий кліренс. В Сенса ще додатково здихає двигун і їзда з 500 кг. на Сенсі - це екстрім для нерозважливих власників. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2065035
Поділитись на інші сайти

Двигун на сенсах досить сильний і живучий. Можливо ще залежить, кому як повезе з ними...

Доречі мемзи 307 люблять щоб їх деколи добре крутили. Хоча переважно в більшості я стараюся тримати на трасах 2500-3000оборотів.

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2065038
Поділитись на інші сайти

Двигун на сенсах досить сильний

:write: 70 к.с. , 108 Н/М на 1060 кг ваги.......................... Я б сказав, мінімально достатні для спокійної їзди .......... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2065041
Поділитись на інші сайти

90-120км/год машина йде без проблем. А вище у нас не має де їхати. І не варто забувати про вдалий аеродинамічний кузов.

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2065045
Поділитись на інші сайти

шкода-рапид 1.2 75лс.,112н/м.,1135кг-аналогично.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2065047
Поділитись на інші сайти

Не треба дивитися ці цифри. Багато що залежить від стану авто...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2065052
Поділитись на інші сайти

шкода-рапид 1.2 75лс.,112н/м.,1135кг-аналогично.

:write:  Маса Рапіда подається згідно європейських норм з урахуванням маси водія 75 кг., про що попереджається в мануалі і фото мануалу викладені в бортовику.  Тобто пустий споряджений Рапід 1.2 МРІ важить 1060 кг. Повна маса - 1595 кг. Корисне навантаження 535 кг !!!  Зрештою, ніхто не стверджує, що Рапід МРІ швидкий автомобіль з потужним мотором (як подається Сенс). При показниках бензинових моторів в 70-75 к.с. два додаткові пасажири вже відчуваються, будь то Сенс, Рапід, чи Логан. Куди там вантажити 500 кг? З місця зрушити звичайно можна, але як робити обгони фур? Екстрім, одним словом. Ось 400 кг - це нормальне адекватне навантаження, але і з таким навантаженням Сенс розганяється дуже в"яло. І від стану машини в ньому коней не додасться... Джилі їдуть набагато веселіше. Там, де в Сенса вже кінець (4000 об/хв), в Джилі лише все починається. А щодо навантаження, то багато китайських виробників подають 300-350 кг. Те саме з макс. швидкістю. Занижують реальні показники для перестраховки. Наприклад, для Форзи, джилі СК, Чері Амулет пишуть однакові  160 км/год.  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2065069
Поділитись на інші сайти

:write:  А щодо навантаження, то багато китайських виробників подають 300-350 кг. Те саме з макс. швидкістю. Занижують реальні показники для перестраховки. Наприклад, для Форзи, джилі СК, Чері Амулет пишуть однакові  160 км/год.  

:write: Для Джилі МК пишуть 170 км/год, а насправді 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2065070
Поділитись на інші сайти

Возможно там уже и не сток под капотом.

То что джили просыпается после 4000 это понятно, а до этих 4000 не едет? Мне более интересен подрыв на низких оборотах

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2065072
Поділитись на інші сайти

Да нормально они едут и с низов, 94л/с ведь.... а КПП такие, что до 4000 об/мин ты не долетишь))) 120км/ч на 5-й = 3000об/мин. (+/-)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2065079
Поділитись на інші сайти

:write: Для Джилі МК пишуть 170 км/год, а насправді 

Тут примерно 160 в реале, а всё остальное враньё китайской электроники.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2065105
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

и белый свет в конце ролика....так и навеяло небесами

П.С. хоть и не противник китая, но не поверил

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2065110
Поділитись на інші сайти

Для доказів нада дані ЖПС...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2065127
Поділитись на інші сайти

я вот пртисм тариваюсь к кросоосверам, из китайскх нравится тиго 5.

кстати, а какие китайские машины имеют горячую оцинковку (как у ланоса)?

грунт с цинком это полная фигня, гальваника чуть лучше но тоже не то.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2066184
Поділитись на інші сайти

Тут примерно 160 в реале, а всё остальное враньё китайской электроники.

:write: Не можу гарантувати правдивість відео, але дані по навігатору і по спідометру на 100 км/год в мене на ДжіСі-6 відрізняються всього на 3 км/год. Але суть не в тому. Я хотів сказати, що для сертифікації в Україні, Росії, Білорусі китайці свідомо занижають показники, щоб з запасом вкладатися в допуски. Проте, в мануалах, доданих до машин і переведених з китайської мови вже показники інші - саме ті, які пишуться для китайського ринку. Ну не може Форза з двигуном в 109 сил розвивати всього 160 км/год. Так само як і мати розгін в 16 с. до сотні як в Сенса.... Правда, пізніше дані динаміки підправили і стало 12.5 с......... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2066218
Поділитись на інші сайти

Возможно там уже и не сток под капотом.

То что джили просыпается после 4000 это понятно, а до этих 4000 не едет? Мне более интересен подрыв на низких оборотах

:write: В Джилі GC-6 завдяки CVVT оберти макс. моменту мають полицю 2800-3400. Реально машина їде з холостих без всяких подьоргувань, а з 1500 об. починається впевнена рівна тяга на будь-якій передачі. З 2000 об. тяга відчутно підсилюється, а з 3500 починається підхват і швидкість вже треба контролювати здоровим глуздом. Дійсно, при невинних 4000 об/хв на 5 передачі швидкість вже 140-145 км/год. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2066223
Поділитись на інші сайти

:write: Не можу гарантувати правдивість відео, але дані по навігатору і по спідометру на 100 км/год в мене на ДжіСі-6 відрізняються всього на 3 км/год. Але суть не в тому. Я хотів сказати, що для сертифікації в Україні, Росії, Білорусі китайці свідомо занижають показники, щоб з запасом вкладатися в допуски. Проте, в мануалах, доданих до машин і переведених з китайської мови вже показники інші - саме ті, які пишуться для китайського ринку. Ну не може Форза з двигуном в 109 сил розвивати всього 160 км/год. Так само як і мати розгін в 16 с. до сотні як в Сенса.... Правда, пізніше дані динаміки підправили і стало 12.5 с......... 

Китайцев неоднократно ловили на обмане, они завышали мощность двигателей, занижали расход топлива и т.д.

Змінено користувачем vod01
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2066230
Поділитись на інші сайти

Китайцев неоднократно ловили на обмане, они завышали мощность двигателей, занижали расход топлива и т.д.

:write: Цікаво було б почитати про такі факти. Потужність виміряти важко, а витрата пального на Джилі в більшості випадків підтверджується. В мене витрата як по ТТХ - траса - в районі 6л, місто - біля 8л влітку. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2066276
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

немного ненормативной лексики 

за форумы он конечно сказал  :lol:

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2067114
Поділитись на інші сайти

Китай во всей красе))) Кнопка магнитолы вкл./выкл. матом стоит. Глаз режет. И это в премиум сегменте(китайском).

Змінено користувачем Igor83
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2067130
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

а ничего что пиктограмка на кнопке, проворачивается вместе с ручкой громкости ?  :D

они не раздельны  :D

П.С. но за попытку обгадить +

П.С.С. Т150 тоже глаз режит...особенно задними фонарями   :D

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2067135
Поділитись на інші сайти

Сори! Не знал. Просто привык на матрехе(на климате), наружное кольцо и кнопка раздельные. 

П.С. Закрывайте глаза, когда видите фонари на Т150, что б не резало!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2067167
Поділитись на інші сайти

Geely Gleagle GS

shankhay-avtosalon-kitayskie-proizvodite

Хоть элементы дизайна, но все равно копируют. Или передок на сузуки не смахивает?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/278/#findComment-2067338
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.