Перейти до змісту

Чудеса китайского автопрома


Рекомендовані повідомлення

Щоб тут вийшло 11 тис. дол. по пільговій розтаможці, там треба шукати машину за 7 тис. євро. Це буле машина з пробігом 200 тис. зі всіма витікаючими. Ні, звичайно можна її довести до стану нової як Тіго з салону, але доведеться вкласти ще мін. 2 тис. дол. Щоб вкластися в заявлені 11 тис. треба шукати там за 5 тис. євро.... а це буде машина з пробігом 300 тис. Якщо порівнювати європейку з пробігом 300 тис. і нового китайського кросовера, то я виберу китайця. Для мене абсолютно неприйнятно навіть три дні ремонтувати авто, не кажучи про три тижні, як ремонтують машини з великими пробігами. 

Інша справа не гнатися за понтами, а привезти досить свіжу Фабію, Фієсту, Логана, Дастера.... За 5 тис. євро ці машини будуть з пробігом 150-180 тис. і можна обійтися мінімальними капіталовкладеннями. Вони ще трохи поїздять. Але всерівно вони тут вийдуть 7-8 тис. дол. Точно, як моя GC6 з салону. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166425
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

11 тык за Черри - это база, без налогов, предпродажной подготовки и прочего. Станет он около 12-13 у.е.. И это за базу! Дальше, владелец будет обязан проходить все ТО и доукомплектовку только на УкрАвто для сохранения гарантии. А это будет стоить ненормальных денег при ненормальном качестве. Сколько там стоит пройти ТО на УкрАвто?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166444
Поділитись на інші сайти

8 минут назад, zenit-ny сказал:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

11 тык за Черри - это база, без налогов, предпродажной подготовки и прочего. Станет он около 12-13 у.е.. И это за базу! Дальше, владелец будет обязан проходить все ТО и доукомплектовку только на УкрАвто для сохранения гарантии. А это будет стоить ненормальных денег при ненормальном качестве. Сколько там стоит пройти ТО на УкрАвто?

330 $ в пенсійний фонд. Предпродажка безкоштовна. Мені вся реєстрація GC6 під ключ, включаючи пенсійний, антикор обробку обійшлася в 10 тис. грн. ( 430 $). В базі в китайців вже все є. Нічого примусово доукомплектовувати не потрібно. ТО і гарантія - за бажанням. ТО у всіх машин дороге. Корисно поїздити на гарантії до 20 тис. А далі - від можливостей гаманця. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166451
Поділитись на інші сайти

Вчера общался с владельцем Тойоты РАВ4, он посидел в моем авто, погладил пластик - торпеду, поездил, в итоге сказал: Такое ощущение, что посидел в своем авто.

и это достаточно хорошее сравнение.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166495
Поділитись на інші сайти

10 часов назад, sens2012 сказал:

 ТО і гарантія - за бажанням. ТО у всіх машин дороге.

Ездил недавно на ТО.

Сразу поймал вопрос от менеджера: Вам ТО гарантийное или не гарантийное?

Спрашиваю: а в чем разница?

Отвечает: Гарантийное 5800,00 грн,  не гарантийное 1500,00 грн.

Спрашиваю: в чем прикол и чем отличается?

Отвечает: отличается только количеством нормочасов. В гарантийное ТО заложено 12 нормочасов, а не гарантийное делают за 3...4 часа. Работы что там, что там - все одинаковые полностью.

 

Отсюда выплывает банальное желание просто спрыгивать с гарантии, а все запчасти, которые меняют бесплатно по гарантии - спокойно за такую разницу можно купить и поменять самому.

Кстати сервис у европейцев - аналогичный, знаю это так как контактирую практически со всеми местными автоцентрами по работе.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166498
Поділитись на інші сайти

я проходжу ТО і по Шкоді, і по Geely на офіційних СТО, але роблять лише те, що я замовляю. Так виходить дешевше мінімум у три-чотири рази. В гарантійному ТО вписані операції, що тягнуть на анегдот: огляд кузова не предмет пошкоджень, діагностика світлових приладів (подивитися, чи світять фари, поворотники....), діагностика системи охолодження (подивитися, чи не тече і рівень рідини в бачку), пробна поїздка, яку ніхто не робить.... і т.д.   Наприклад, ТО-2 на GC6 мені обійшлося в 170 грн. робота. Чи впорядку ходова на пробізі 10 тис. км. я ще сам встані визначити. А гарантійне ТО-2 коштувало 3000 грн. з маслом і фільтрами............. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166503
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

На одном из ТО, я молча стоял рядом и наблюдал. Когда принесли счет, то открыл сервиску и предложил пройтись по работам, оказалось, что половину не сделали.

В итоге также было предложено: или они это все делают под моим присмотром или я плачу только за сделанное :D - короче они доблестно потом все проверяли под моим чутким наблюдением... больше таких моментов не повторяется.

выше я цены с расходниками назвал.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166505
Поділитись на інші сайти

В 26.04.2017 в 11:39, mich_ya сказал:

 уже составили минимум +500 баксов...

та по моему 1000у.е... но человек знал на что идет... А я когда увидел цену то :shock:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166584
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

за 1000 стало известно уже после того как я тут написал.

Но это еще не предел.

Оно не столько там смущает та 1000, сколько неопределенная судьба того авто... а она ж еще и жрет как подорванная.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166588
Поділитись на інші сайти

13 минут назад, mich_ya сказал:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Оно не столько там смущает та 1000, сколько неопределенная судьба того авто...

это да, согласен на все 100!

Змінено користувачем Lev@
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166595
Поділитись на інші сайти

Меня больше прикалывает история и закономерность:

1. Когда пришли японцы на рынок - хаяли японцев... только они то все свои технологии после ВОВ взаимствовали у европейцев и америкосов...

2. Потом альтернативой по цене стали корейцы - и все стали хаять корейцев. Особенно достаточно вспомнить как все дружно поносили Санъёнги - да и совсем недавно то...

3. Теперь китайцы нахватались технологий, причем не тырили их как японцы, а просто скупили - но их тоже хаят.

 

Возникает вопрос: когда очередь дойдет до нас???

Даже в РФ машинки штампуют по вполне вменяемым ценам...

кстати РФ Крета - вроде и коррейская, а ржавеет очень великолепно...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166600
Поділитись на інші сайти

16 000к.

Вау!!! 

Она до 16-ти доехала?)))) 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166946
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

По рулю - удары на руль лечятся заменой трубки ГУР обратки металлической на резиновую - она гасит гидроудары на неровной дороге. Есть соответствующий сервисный бюллетень. На новых авто эта проблема устранена с завода. Посмотри какая стоит у Тебя.

да кончай уже троллить... сам то вообще б/у-шку хотел покупать.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166947
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, arkur сказал:

16 000к.

Вау!!! 

Она до 16-ти доехала?)))) 

Кстати по Х7 - уже у многих за 100к перевалило. Пока из известных - 120к...
 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166948
Поділитись на інші сайти

Таке враження, що так нахвалює авто, по причині, що буде йти на продаж скоро..

Цікаво, скільки він на ньому ще поїздить)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166950
Поділитись на інші сайти

Только что, jason_ua сказал:

Таке враження, що так нахвалює авто, по причині, що буде йти на продаж скоро..

Цікаво, скільки він на ньому ще поїздить)

Есть люди которые берут авто новое на 2..3 года, т.е. пока гарантийный срок не подходит к завершению... а как подходит - то продают и берут следующее.

 

Нахваливает авто он скорее всего по причине, что подобными роликами он просто зарабатывает в инете и довольно таки не плохо.

Да и если продавать надумает, то соответственно и цена авто будет выше.

 

Но если сравнивать ту GS6 с ланосом от 2009 года, то я бы взял все же китайца.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166951
Поділитись на інші сайти

55 минут назад, sens2012 сказал:

 

Цікаво, що моя Джилі також проїхала 16 тис. км. за рік і 9 місяців. 

Серед сказаного в відео можна багато що пілтвердити. Зокрема, стук стійки в попаданні в яму. Але таке саме було на Сенсі. Це характерна особливість машин із збільшеним просвітом, де при значному ході колеса вниз амортизатори працюють якби на розрив. В нових Сенсах з 7-витковими пружинами ефект 1:1. В моїй джилі жодного стуку в рульовій не спостерігається і ударів на руль також. Підтверджую вібрацію незачиненого вікна на бруківці. При їзді по бруківці зачиняю вікно. Підтверджую, що задні двері зачиняються трохи гірше за передні. Але якщо порівнювати закривання з Ланосом/Сенсом/Віда, то всі двері зачиняються просто ідеально з приглушеним звуком. Щодо тросиків, то ручник мені один раз підтягнули на СТО і працює добре. Тросик газу - це загадка автора відео... В коментах він зізнався, що замінив "профілактично" без яких небудь симптомів розтягу. Підтверджую, що коробка підвиває на 2000 об. на 3, 4 передачах. Проте, це підвивання чути на фоні загальної тишини в салоні. І тут автор абсолютно правий - тандем двигун з CVVT і коробка просто ідеальні. Машина тягне чудово з самих низів і можна легко рухатися на 5 передачі на 80 км/год - оберти 1900 об/хв та на 100 км/год - оберти 2400 об/хв. При 140 км/год - оберти 3300-3400, що є в межах макс. крутного моменту і з цієї швидкості авто далі легко розганяється до 170 і навіть до 200 км/год. При різних режимах оберти настільки низькі і шум настільки малий, що я з своїм 35 річним стажем можу забути на якій передачі їду. Пояснюю добру тягу на низах саме роботою CVVT. 

Сидіння може і маркі, але я з моменту покупки натягнув якісні чохли. Хром з ручок і молдингів не злазить, але читав, що в де-кого така проблема є на внутрішніх ручках салону. Більше зауважень немає. Таких машин їздить по дорогах зовсім мало, а певна ексклюзивність завжди тішить власників. Geely GC6 - дуже вдалий вибір за свої гроші (181 900 грн.)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166952
Поділитись на інші сайти

34 минуты назад, jason_ua сказал:

Таке враження, що так нахвалює авто, по причині, що буде йти на продаж скоро..

Цікаво, скільки він на ньому ще поїздить)

а ви ніколи не припускали думки, що люди можуть продавати машини по причині, що хочуть щось нове? Невже треба виїздити машину в хлам, щоб її продавати? Середньостатистична машина втрачає 500 дол. в рік. Нова втрачає 1000 дол. в рік. Для багатьох не проблема продати 3-х річну і доклавши 3000 дол. знову купити якусь нову, кращу, сучаснішу. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166953
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, sens2012 сказал:

...Тросик газу - це загадка автора відео...

Она что ЕВРО2 стандарта??? ибо в ЕВРО4 - электронная педаль газа и нет никакого тросика газа.

Да и вообще нет ни тросика сцепления - там гидравлика как в ланосе, и тросика тормоза - там вакуумник также как в Ланосе.

3 минуты назад, sens2012 сказал:

а ви ніколи не припускали думки, що люди можуть продавати машини по причині, що хочуть щось нове? Невже треба виїздити машину в хлам, щоб її продавати? Середньостатистична машина втрачає 500 дол. в рік. Нова втрачає 1000 дол. в рік. Для багатьох не проблема продати 3-х річну і доклавши 3000 дол. знову купити якусь нову, кращу, сучаснішу. 

На этот счет такого товарища даже в этой теме можно найти :D -

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, ну по крайней мере он так утверждает...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166955
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, mich_ya сказал:

Она что ЕВРО2 стандарта??? ибо в ЕВРО4 - электронная педаль газа и нет никакого тросика газа.

Да и вообще нет ни тросика сцепления - там гидравлика как в ланосе, и тросика тормоза - там вакуумник также как в Ланосе.

Офіційно GC6 має стандарт євро-4, але педаль газу не електронна, а тросикова. Щеплення гідравлічне. 

Чесно, в Рапіді євро-4 електронна педаль газу - це найбільше, що мене дратує. Коли постійно пересідаєш з нормальної тросикової педалі, до ватності педалі Рапіда звикнути важко. Я за тросик.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166956
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

с одной стороны ватность электронной педали в сравнении с тросиковой Ланосячей - действительно более инерционна, после Ланоса сложновато было привыкнуть, а с другой, просто нужно изначально дать больше обороты ... и тут аж колеса гребут на месте... так, что золотая середина нашлась не сразу, а с количеством пройденных километров.

Кстати ватность лечится или бустером или перепрошивкой.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166957
Поділитись на інші сайти

Только что, sens2012 сказал:

а ви ніколи не припускали думки, що люди можуть продавати машини по причині, що хочуть щось нове?

 

Особисто я користуюся речами довго, якщо вони мають вигляд і приносять задоволення.

І нова машина втрачає набагато більше у ціні ніж б/у. Тільки виїде з автосалону, вона вже стає б/у..

Щодо цін, наприклад я купував сенс у 2010році за 4к$, зараз у мене його з руками відберуть без ГБО-4 покоління за 2.5к$.

Але за таку ціну я цукерки не продам:D

Только что, sens2012 сказал:

Середньостатистична машина втрачає 500 дол. в рік. Нова втрачає 1000 дол. в рік. 

 

7років володіння авто по 500дол. втрати,= 3500дол я втратив і мій сенс коштує зараз 500 дол. Чудовий підрахунок виходить. :D

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166960
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, jason_ua сказал:

Але за таку ціну я цукерки не продам:D

Так можно же доложить пару тыш и купить бляху :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166961
Поділитись на інші сайти

Только что, mich_ya сказал:

Так можно же доложить пару тыш и купить бляху :D

 

Як показує практика,  жива бляха коштує 4-5к$ і ще до 1к$ треба витратити до приведення її до бойового стану.

5-6к, ніби нормальна ціна, але це бляха а не власність...Поки питання з розмитненням не буде вирішене, я в такі ігри з бляхами грати не буду:D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/381/#findComment-2166962
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.