Перейти до змісту

Чудеса китайского автопрома


Рекомендовані повідомлення

конечно. если только не продавать их под шильдиком тоёты :)

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147236
Поділитись на інші сайти

ну тогда почему бы и не апгрейднуть

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147237
Поділитись на інші сайти

1 час назад, angeldoc сказал:

понравилась фраза на форуме "В наших авто, как в лоторее (моторы 1,5 со второй половины/конца 2008г.в.) регулировка зазоров в клапанах может осуществлятся 2 способами (в зависимости от исполнения регулировочного элемента): до указанных дат (причем, чем раннее, тем вероятнее) преобладает система регулировки зазоров регулировочными шайбами в стаканах (аналогично как в оригинальном двигателе 4/5А-ФЕ), после указанных дат - только совмещенные стаканы"

То есть изначально движки были похожими на тоётовские  а потом "модеринизровали"?

Саме так. Поставили нерозбірні стакани без шайб і, як кажуть у нас в Галичині: "І нема на то ради..." Тобто, треба змиритися, або купувати іншу машину з гідрокомпенсаторами. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147240
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Александр29 сказал:

 

Щось маловато. На Хёнде первый контроль на 90 тыс. 

Хенде Акцент коштує 13 тис., а аналогічна по розмірах і обладнанню Geely GC6 - 9 тис. Зрозуміло, що машина, яка на 50% дорожча, повинна бути в чомусь кращою. Були б в мене 13 тис. на Акцент, я б в китайські автосалони не заходив... Китайська машина - це компроміс між бажаннями і можливостями. 

В мене на Шкоді Рапід  ресурс ланцюга ГРМ 250 тис. + гідрокомпенсатори. Тобто, двигун не потребує жодного обслуговування. Лише заміна масла, фільтрів і рідин. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147242
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59
4 часа назад, sens2012 сказал:

В мене на Шкоді Рапід  ресурс ланцюга ГРМ 250 тис. + гідрокомпенсатори. Тобто, двигун не потребує жодного обслуговування. Лише заміна масла, фільтрів і рідин. 

Кондиционер есть? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147275
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Александр29 сказал:

Кондиционер есть? 

А при чому тут кондиціонер? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147280
Поділитись на інші сайти

14 часов назад, sens2012 сказал:

. Китайська машина - це компроміс між бажаннями і можливостями. 

В мене на Шкоді Рапід  

я вот этого не понимаю,наличия шкоды и китайца. Понятно,шо дело не моё,но всё таки возникает некий когнетивчик,объяснения найти не могу. Разве ,что шкода для жинки,а китаец для себя.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147289
Поділитись на інші сайти

1 час назад, arkur сказал:

я вот этого не понимаю,наличия шкоды и китайца. Понятно,шо дело не моё,но всё таки возникает некий когнетивчик,объяснения найти не могу. Разве ,что шкода для жинки,а китаец для себя.

У нас завжди було дві машини. Без чіткого розподілу яка для кого. Шкода Рапід замінила стару Вектру А, а Сенс замінив старого Кадета. Чому Сенс? Бо грошей на щось дорожче виділити не могли. На Сенсі в основному їздила дружина. А потім ми почали вставати з колін і так встали, що долар з 8 скочив до 12. Коли врешті прийшло усвідомлення серйозності ситуації (а частина суспільства продовжувала вірити, що долар вернеться до 8-9), я кинувся в банк і зняв (ще пощастило) 70 тис. грн.  В цей же день взяв вихідний на роботі і присвятив його на прилаштування тих 70 тис. Спроба купити валюту усіху не принесла. Банки, кантори не продавали, а на чорному ринку ціна зашкалювала. Тоді вирішив вкласти у автомобіль. Кинувся по салонах УкрАвто і  УзАвто. Але було пізно. На Ланоси і Сенси ціни коректувалися щодня до курсу долара, а ціни на Нексію змінювалися двічі за добу. Базовий Ланос коштував 90 тис., а Нексія також 90, лише з кондиціонером. Сенс коштував біля 70 тис., але один Сенс вже мали, який не оправдав сподівань. І тут чудо - в салоні АІС стоїть Джилі СК від 59 тис. !!! Тобто по докризовій ціні. Мало того, в віконце оплати банку стоїть ЧЕРГА !!! людей з готівкою, щоб оплатити за нову Джилі. Щодень автовозами привозять 30 Джилі і всі розбирають. Я пішов додому і провів безсонну ніч, читаючи форуми Джилі СК. Купити китайця - на це треба рішитися. У 8.00 рішився. Була п"ятниця. Полетів в салон АІС........ , а ціна вже 66 тис. Думаю, фігня..... Замовляю машину. У Львові вже нема. Знайшли в Івано-Франківську. Забронювали, я вніс аванс. В понеділок їду в салон, а ціна вже 75 тис. Але в мене вже заброньована і в середу приганяють машину. Точні підрахунки показали, що вона обійшлася в 5600 $. Перші кілометри за кермом нової необкатаної машини привели до твердого рішення - Сенс, цей недоробок пізнього українського автопрому, треба продавати. Джилі СК була краща у всьому: в динаміці, в поведінці на прямій, в поворотах, в перемиканні передач... Навть збірка салону, за що часто критикували китайців, виявилася якіснішою за Сенс. Матеріали прості, але все одного кольору, все підігнано, дверцята закриваються зразково. Робота двигуна стабільна, оберти не плавають, на холостих лише по тахометру можна зрозуміти, що двигун працює. Це все пояснює, чому незабаром Сенс був проданий. Наступні півтора року лише укріпили віру в Джилі. Машина пройшла 12 тис., і жодного зауваження. На Сенсі я був регулярним гостем СТО. А поміняти СК на GC6 - це вже бажання їздити на кращій і комфортнішій машині. Щодо Шкоди, то вона також приносить лише задоволення. Вважаю її дуже вдалим вибором. Зокрема, зважаючи на економічний і простий двигун 1.2 МРІ. У власному тендері Рапід виграв серед таких конкурентів, як Хенде Акцент, Кіа Ріо, Поло-седан, Ситроен С-Елізе, Пежо 301. Наявність кондиціонера для мене ніколи не було визначальним фактором у виборі машини. Маючи кондиціонер на GC6, користуюся ним лише коли дитина в машині (без кондиціонера укачує). В мене 90% короткі поїздки по місту 5-7 км. При таких режимах кондиціонер не встигає бути ефективним. Та й клімат не жаркий. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147300
Поділитись на інші сайти

9 минут назад, sens2012 сказал:

В мене 90% короткі поїздки по місту 5-7 км. При таких режимах кондиціонер не встигає бути ефективним.

в мерсе за секунды салон остывает.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147301
Поділитись на інші сайти

20 минут назад, arkur сказал:

в мерсе за секунды салон остывает.

То купіть собі мерса

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147304
Поділитись на інші сайти

Купить не проблемма, а вот обслужтвание вызывает шевеление всех волос на коже. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147309
Поділитись на інші сайти

Жесть..Не пощастило видно з сенсом...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147346
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Хренассе ты с лотореей сравнил :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147351
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 в точку, добре що з мк повезло, а то ск скоро продали :D 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147354
Поділитись на інші сайти

36 минут назад, jason_ua сказал:

а то ск скоро продали

умеешь ты обговнять мечту :D
Тебе же сказали,что:

4 часа назад, sens2012 сказал:

А поміняти СК на GC6 - це вже бажання їздити на кращій і комфортнішій машині.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147362
Поділитись на інші сайти

6 минут назад, arkur сказал:

 

 

 

6 минут назад, arkur сказал:

умеешь ты обговнять мечту :D
Тебе же сказали,что:

 

Везіння при виборі Сенса тут ні до чого. В порівнянні з іншими Сенсами тих років, мій був твердий середнячок. Не так, щоб це дуже напрягало, але нова машина не повинна по 4 рази в рік їздити непланово на СТО. І це при тому, що частину недоліків поправляли на планових ТО. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147365
Поділитись на інші сайти

Цитата

Страница 333 из 333  

што бы это значило :hmmm:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147368
Поділитись на інші сайти

З китайців зараз особисто я купив би тільки грейтволл н3 або н5,  все решта не має уваги,  з б/у купував би тільки європейця або японця з найменшим пробігом .  імхо ...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147369
Поділитись на інші сайти

41 минуту назад, house сказал:

З китайців зараз особисто я купив би тільки грейтволл н3 або н5,  все решта не має уваги,  з б/у купував би тільки європейця або японця з найменшим пробігом .  імхо ...

сказал как отрезал! :D
А это,помнится грейтволы гнили не по детски,что уже всё так координально изменилось?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147374
Поділитись на інші сайти

то что гнили это не страшно,  нивы тоже гниют. но железо у ховеров мне показалось очень тонким, дверь закрываешь а она перекашивается.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147377
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, arkur сказал:

сказал как отрезал! :D
А это,помнится грейтволы гнили не по детски,что уже всё так координально изменилось?

 

по сравнению с чери/джили/тазами/уздеу дела обстоят намного лучше, а вообще все зависит от прокладки между рулем и сиденьем

 

44 минуты назад, angeldoc сказал:

... но железо у ховеров мне показалось очень тонким, дверь закрываешь а она перекашивается.

 

бред конечно, а вообще речь шла об Н3 и Н5.  ИМХО

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147379
Поділитись на інші сайти

1 час назад, house сказал:

бред конечно,

а чё бред? Может есть какие то аргументы?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147386
Поділитись на інші сайти

у каждого свои аргументы  - но лучше попробовать вживую. я не владел таким, тольео тест драйв, тщательный.

в первый раз столкнулся с ховером в москве, в 2009 или 2010 году.

выбирали машинку, рассматривали разные, в том числе уаз патриот. так вот по очущениям ховер

точно также как и в джили ск - фольга, пустая консервная банка! уаз патриот с дизельным движком еще тот трактор,

но качество сборки и убогость салона все та же. в итоге остановились на сузуки гранд витаре.

как ни странно цена на витару оказалась как и  на дизельный уаз патриот в топовой комплектации.

ну а на ховеры лет 5 даже не смотрел.  хотя может что-то изменилось?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147391
Поділитись на інші сайти

5-ти летние ховеры у нас на кусок ржавового гавна похожи.

А более ранние, просто жесть... там места живого нет. 

Вот я и спрашиваю, может сей бренд таки шагнул, а? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/333/#findComment-2147392
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.