Перейти до змісту

Чудеса китайского автопрома


Рекомендовані повідомлення

С этим согласен. Но ты упомянул о мастерах, которых сейчас днем с огнем не найдешь, сейчас 90% "подкрасов" видно сразу же. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2146952
Поділитись на інші сайти

10 часов назад, ixus сказал:

Ховер - вообще то кореец :D - ГрейтВолл - это корейская компашка... хотя они все на одно лицо... Но вот тот же ховер - рамник и также хорошо себя зарекомендовал. Хотя вначале, еще до Китая, их тоже очень сильно хаяли и тоже забрасывали какашками... Хотя мне больше нравится Навал Н3

Это "китаец"   

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2146960
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

да не утруждайся,во первых бессмысленно,а во 2-х он в бане уже.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2146963
Поділитись на інші сайти

54 минуты назад, sens2012 сказал:

Я не то, щоб боюся фарбованої, але дуже не хочеться нерівномірного вигорання ЛКП. А з часом це обов"язково проявиться. І не естетично, і продати важко. За 2-3 роки не вигорить, але за 5-7 років вилізе. Коли я брав Вектру 8-річну, вона була як з салону..... Коли продавав, було помітно, що двері, крила різного відтінку. Вже не скажеш, що не фарбована.... 

Тут Вы немного "плаваете". То раньше технология ремонтных эмалей сильно отличалась от заводской. Сейчас уже всё "несколько  иначе")) 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2146969
Поділитись на інші сайти

9 часов назад, Юра 66 сказал:

Тут Вы немного "плаваете". То раньше технология ремонтных эмалей сильно отличалась от заводской. Сейчас уже всё "несколько  иначе")) 

якби там не було, але випробовувати на собі чужі "підкраси" не хочеться. Якщо технології підкрасів стали такими досконалими, то тим більше важко виявити фарбовану б/у-шну машину. Правда, буває купив фарбовану, поїздив і продав фарбовану, не підозрюючи про підвох. Буває, що пофарбована має краще ЛКП ніж з заводу. У нас є фірма Вулкан, яка спеціалізується на пофарбуванні машин. Фарбують з повною розбіркою, знімають скло, ущільнювачі, обшивку салону і т.д. По відгукам робота супер якісна, але і ціна - 2000 дол. хотіли за мій Кадет 1987 року. Машина проходить фактично реставрацію. Я спочатку хотів реставрувати Кадет до стану нового стокового, а потім передумав, продав і купив Сенс. Я це все до того, що попаде машина в серйозне ДТП, зроблять, пофарбують так, що буде виглядати краще тої, що стоїть в салоні. А потім продадуть щасливому новому власнику, як нульову з пробігом 20 тис. І сервісна книжка, і комп. СТО все підтвердять - дійсно нова, дійсно малий пробіг, дійсно перший власник.... А те, що сталося з машиною ніде не зафіксовано. Про це думаєш кожного разу, коли читаєш оголошення про продаж 1-2 річних машин..........

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2146986
Поділитись на інші сайти

я так понимать,шо у нас есть тока владельцы жиликов,а другие представители поднебесной есть на форуме?
Я к чему,может ли какой нить владелец кетайавто,честно заявить,мол моя марка(чери к примеру),хуже грейт вола в сборке/качестве ,ну и в таком духе.

1 минуту назад, sens2012 сказал:

Про це думаєш кожного разу, коли читаєш оголошення про продаж 1-2 річних машин..........

есть такая мысля,согласен.

 

2 минуты назад, sens2012 сказал:

зроблять, пофарбують так, що буде виглядати краще тої, що стоїть в салоні.

извините... Это как вы собираетесь вваривать детали по заводской технологии в условиях сто?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2146987
Поділитись на інші сайти

Только что, arkur сказал:

я так понимать,шо у нас есть тока владельцы жиликов,а другие представители поднебесной есть на форуме?
Я к чему,может ли какой нить владелец кетайавто,честно заявить,мол моя марка(чери к примеру),хуже грейт вола в сборке/качестве ,ну и в таком духе.

У нас на форумі лише Джилі. Почалося це ще з ГідриМ і Пророка. Інших китайців немає, або мовчать.... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2146988
Поділитись на інші сайти

7 минут назад, sens2012 сказал:

Інших китайців немає, або мовчать.... 

вот,а хотелось бы услышать бы всех.
Вчера смотрел годовалую С6,владелец сделал фотку (может случайно)стакана,так я вам скажу,что я увидел технологию сварки кузова в аккурат как на вазах начиная с 8-й модели. А это я вам скажу очень каварные швы в плане коррозии,сразу не сделаешь антикор,труба кузову.

Змінено користувачем arkur
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2146989
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, arkur сказал:

я так понимать,шо у нас есть тока владельцы жиликов,а другие представители поднебесной есть на форуме?
Я к чему,может ли какой нить владелец кетайавто,честно заявить,мол моя марка(чери к примеру),хуже грейт вола в сборке/качестве ,ну и в таком духе.

есть такая мысля,согласен.

 

извините... Это как вы собираетесь вваривать детали по заводской технологии в условиях сто?

На 1-2 річній машині встані нової ніхто точки зварки не перевіряє.... Це з психології. Клієнт апріорі налаштований, що машина нова і йому підвалила халява. А крила передні прикручуються і без зварки. На клієнта магічно діють такі фактори: машині 1-2 роки, сервісна книжка з усіма ТО, ЛКП немає навіть подряпин, пробіг 15-20 тис., один власник, терміново потрібні гроші...... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2146990
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, sens2012 сказал:

, ЛКП немає навіть подряпин,

невозможно помыть машину не поцарапав,нет такой технологии в природе,так,что если нет ни царапинки,тазик 100% свежекрашен.

Змінено користувачем arkur
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2146991
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, arkur сказал:

вот,а хотелось бы услышать бы всех.
Вчера смотрел годовалую С6,владелец сделал фотку (может случайно)стакана,так я вам скажу,что я увидел технологию сварки кузова в аккурат как на вазах начиная с 8-й модели. А это я вам скажу очень каварные швы в плане коррозии,сразу не сделаешь антикор,труба кузову.

С6 - це що, G6? На G6, МК проблем зі стаканами я на форумах не зустрічав. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2146992
Поділитись на інші сайти

7 минут назад, sens2012 сказал:

проблем зі стаканами

эмм...я не о проблемах собственно,а оих древней технологии сварки.
 

 

8 минут назад, sens2012 сказал:

на форумах не зустрічав.

а с чем встречал?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2146994
Поділитись на інші сайти

39 минут назад, arkur сказал:

эмм...я не о проблемах собственно,а оих древней технологии сварки.
 

 

а с чем встречал?

Джилі МК системних серйозних проблем немає. Зустрічаються нарікання на брак змазки в направляючих супортів, поломки дверних ручок, скрипи в салоні. При нехтуванні регулюванням зазорів клапанів, клапани можуть прогоріти.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2147001
Поділитись на інші сайти

В смысле клапанов это с завода?  Или после определенного ТО их надо регулировать? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2147003
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59

На СК гидрокомпенсаторы?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2147024
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

вполне вероятно,там движок слизан с тойоты.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2147025
Поділитись на інші сайти

смотрите уважаемый

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, что получается...

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

выходит с расходом какой то косяк непонятный,надеюсь вы сумеете разделить.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2147029
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, arkur сказал:

смотрите уважаемый

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, что получается...

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

выходит с расходом какой то косяк непонятный,надеюсь вы сумеете разделить.

Виходить середня витрата 7 л. Все вірно в таблиці вказано. Іншими словами: по трасі 5.5, по місту 8.5, середня витрата - 7.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2147074
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, Александр29 сказал:

На СК гидрокомпенсаторы?

Ні на СК, ні на МК, ні на GC6 гідрокомпенсаторів немає. Кожні 30 тис. треба перевіряти зазори клапанів. З пробігом зазори не збільшуються, а навпаки, зменшуються. Зазори регулюються стаканами, для чого треба знімати розпредвали. Як правило, на СТО усіх потрібних типорозмірів стаканів немає. Але стакан має упорну площадку, яку просто сточують. Тобто, в більшості випадків не потрібно нових стаканів. Досвід експлуатації МК на бензині говорить, що зазори до 80-90 тис. знаходяться в межах допусків. При роботі на газі зазори зменшуються швидше. Клапан виходить зажатий, не повністю закриває випускний канал і врезультаті прогорає. Тому на машинах з ГБО клапани перевіряють кожних 20 тис. Те саме на Хенде Акцент, Киа Риа. В двигунах, в яких передбачається регулювання фаз СVVТ, гідрокомпенсаторів не ставлять. Це мінус, але такі тенденції. 

Двигуни СК, МК, GC6, Емгранда - це копії двигунів Тойоти. На Тойотах клапани регулювалися шайбами. До китайців підходять оригінальні тойотовські стакани з шайбами. Хто багато їздить, особливо на газі, один раз міняє всі стакани на тойотовські і має спокій. Адже регулювати шайбами - це елементарщина, яка не потребує знімання розпредвалів. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2147076
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, sens2012 сказал:

Кожні 30 тис. треба перевіряти зазори клапанів.

ахиреть...я тупо вспомнил жигули :D
 

 

19 минут назад, sens2012 сказал:

Іншими словами: по трасі 5.5, по місту 8.5, середня витрата - 7.

нихрена не совпадаеть :D
Ладно,забей. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2147078
Поділитись на інші сайти

Только что, arkur сказал:

ахиреть...я тупо вспомнил жигули :D
 

 

 

Джилі GC6 по місту споживає на 2 л менше бензину, ніж Ланос. Краще кожні 30 тис. перевірити зазори (не факт, що їх треба регулювати), ніж тішитися гідрокомпенсаторами на Ланосі. Бензин сьогодні дорогий. Доречі, на Шкоді Рапід 1.2 МРІ немає регулювання фаз і є гідрокомпенсатори. Кожна фірма йде своїм шляхом. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2147081
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59
4 часа назад, sens2012 сказал:

Ні на СК, ні на МК, ні на GC6 гідрокомпенсаторів немає. Кожні 30 тис. треба перевіряти зазори клапанів. З пробігом зазори не збільшуються, а навпаки, зменшуються. Зазори регулюються стаканами, для чого треба знімати розпредвали. Як правило, на СТО усіх потрібних типорозмірів стаканів немає. Але стакан має упорну площадку, яку просто сточують. Тобто, в більшості випадків не потрібно нових стаканів.

Я знаю куда уходят зазоры и как регулируются. У меня уже есть машина с регулируемыми зазорами. Операция очень не из дешёвых! Так что СК, МК и т.п. выпадают из выбора. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2147131
Поділитись на інші сайти

помню как на жигулях зазоры клапанов регулировали с батей,  работы на полчаса максимум (правда 8 клапанов :) )

не понимаю что сложного в этом? почему дорого и зачем нужно снимать распредвал?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2147132
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, Александр29 сказал:

Я знаю куда уходят зазоры и как регулируются. У меня уже есть машина с регулируемыми зазорами. Операция очень не из дешёвых! Так что СК, МК и т.п. выпадают из выбора. 

Якщо не їздити на газі, то регулювати треба раз в 80-90 тис. А це для мене раз у 7-8 років. На газі регулюють раз в 30-40 тис. Також не часто. Не бачу проблеми. З іншого боку гідрокомпенсатори також дають збій і потребують заміни. В мене на Вартбургу частенько гідрокомпенсатори цокали поки не проїхала машина кілька кілометрів. Також слухати цей цокіт задоволення не з приємних. У всьому є плюси і мінуси.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2147133
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59

Да потому что точить стаканчики, это не правильно и не надолго. А покупать новый толкатель не дёшево, даже каждые 80 тыс. Максимальная цена данной процедуры не малая. Мне официалы насчитали 12 тыс. грн. При этом в наличии толкателей нет, т.е. к ним нужно приезжать два раза. 

6 минут назад, angeldoc сказал:

помню как на жигулях зазоры клапанов регулировали с батей,  работы на полчаса максимум (правда 8 клапанов :) )

не понимаю что сложного в этом? почему дорого и зачем нужно снимать распредвал?

Потому что это не Жигули. )))) 

Зазор регулируется путём изменения толкателя, на другой, имеющий другую высоту. А для того, чтобы снять толкатель, нужно снимать распредвал. 

Змінено користувачем Александр29
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/331/#findComment-2147135
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.