Перейти до змісту

Чудеса китайского автопрома


Рекомендовані повідомлення

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, а причём тут престиж вообще?я подхожу к машине в первую очередь по надёжности и стоймости на вторичном рынке....китайцы очень много теряю в цене(и не просто так,кузова у них не ахти в первую очередь)и  очень быстро.престижность машины для меня не играет ни какой роли.а свистелки плюшки и блестяшки любят девушки ,азиаты,и цыгане....если китайца использовать как рабочую лошадку...то эта лошадка быстро заболеет и сдохнет.....вижу такие экземпляры...

Змінено користувачем kostyan7676
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093124
Поділитись на інші сайти

просто мы бедные. если бы не бедность, то никаких бы тем о китайцах не было.

а самым дешевым авто на которых ездили бы навреное была шкода и фиат с сеатом.

а западные европейцы выбирают между бехой 7, 5 и 3.

не знаю какое железо у емгранда, но внутри приятно и тихо, по сравнению с стоковым ланосом особенно

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093126
Поділитись на інші сайти

Ззовні машина може й виглядає але всередині все-таки гірше суттєво, а в авто більше часу проводиш всередині а не дивишся на машину постійно ззовні. Та й двигун на Емгранді якщо 1.5 то досить слабкий та й 1.8 не кращий у своєму класі. А ще скажіть чому тоді Шкода в Британії має пристойні продажі а в Європі взагалі немає Geely. Що виходить українці настільки розумні що купують набагато дешевше того ж класу та якості Geely, а не німецькі чи японські авто. Давайте дивитися правді в вічі китайців беруть тому що вони дешеві, а якщо ціни на рівні з тими ж корейцями то тут вже китай втрачає привабливість. Якщо китайці привезуть кросовери по ціні того ж Кіа Спортейдж чи Кашкая то продажів в них не буде

:write: Китайці впевнено йдуть по слідах корейців. І скоро зрівняються в якості і ціні. Дорогі китайці типу Джилі GC9 у нас не будуть популярними, але почнуть продаватися в Європі........ в невеликих кількостях. Корейці в Європі також продаються в"яло. Європа завжди буде купувати європейське. Наприклад, Фіат ніколи не вирізнявся надійністю, проте половина Європи їздить на фіатах. Чи може французи зразок надійності? Шкоду в Європі прийняли як рідну, адже це стара європейська марка. Шкода не лише зрівнялася з Фольксвагеном в якості і дизайні, чехи пропонують оригінальні рішення типу кузова ліфтбек. Це європейцям подобається. І нам також. Суперб - автомобіль 2015 року в Україні. В мене до Шкоди симпатія ще з дитинства, коли поляки приїжджали на Шкодах - 110, 130..... В нас Жигулі і Москвичі, а в Шкоди красивий кузов, гнуті бокові вікна, блок-фари. І тоді ВАГом ще і не пахло. Це були 70-ті. Чехи завжди вміли робити автомобілі. Шкода у нас престижна не тому, що дорога і бандюківська, а в першу чергу тому, що якісна і зроблена для людей. Ну а престиж - справа відносна, але погодьтеся, що не однаково, що їздити на Емгранді, а що на Октавії. Так само не однаково, що мати Октавію, а що Ауді А4, хоча по споживчих якостях вони близькі. 

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093147
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

.......... Ну а престиж - справа відносна, але погодьтеся, що не однаково, що їздити на Емгранді, а що на Октавії. Так само не однаково, що мати Октавію, а що Ауді А4, хоча по споживчих якостях вони близькі. 

в нашем менталитете понты велика сила...кум тоже купил тойоту авенсис 2008 года....за-то теперь на тойоте ездит, а то что на её оптику без улыбки не посмотришь, и комплектация хуже чем у Эмнранда так ничё...зато тойота...мечта иди*та :D ... 

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093162
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

Ззовні машина може й виглядає але всередині все-таки гірше суттєво, а в авто більше часу проводиш всередині а не дивишся на машину постійно ззовні...................А ще скажіть чому тоді Шкода в Британії має пристойні продажі а в Європі взагалі немає Geely.

ну уж получше чем ездить на шкоде фабее......на внешность тоже смотришь, и если машина выглядит внешне что не нравиться...то и садиться не охота.......Ланос внешне ничё так...но форма фар, мне никогда не нравилась......прошлый век

Рим тоже не сразу строился...это 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 времени

 

П.С. внешность роли не играет....особенно для мужиков в плане внешности женщин.......ведь главное что у человека всередині  :D

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093169
Поділитись на інші сайти

самое смешное что у америкосов та же тоёта корола считается лучшей машиной для подростков, а кемри для студентов :)

а нух это типа супер-пупер мега круто.

а кто что скажет про кросовер great wall? лет 5 назад ни были очень популярны в московии, даже себе думал прикупить такой.

при первом знакомсвте по качеству показались неплохими даже по сравнению с витарами

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093205
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

Ззовні машина може й виглядає але всередині все-таки гірше суттєво, а в авто більше часу проводиш всередині .......

да совсем плохо

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

каждый день глаз режет   :D

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093352
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

сори, но нашего не нашел ещё ))

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093360
Поділитись на інші сайти

пипец как упала планка украинцев в плане престижности авто. теперь шкода оказыватеся это престижно :)

я бы однозначно выбрал емгранд, если снять шильдики то по престижности снаружи он не уступает машинам бизнес-класса

Не смеши людей.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093373
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

Не смеши людей.

ну уж точно получше внешне некоторых "народных" шкод )))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093379
Поділитись на інші сайти

20 тис   7

Не смеши людей.

А что не так?

Шкода это недофольксваген который так же далеко не престижная марка авто.

В Германии это народный автомобиль как у нас ланос.

А то что по виду Эмгранд не хуже той же Октавии А5 это и слепому видно.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093381
Поділитись на інші сайти

Хай буде так Geely Emgrand найкращий український авто, кращого бажати не можна. А ось бензин дорожчає що скажуть власники гроші кишеню не жмуть чи Емгранд раптово став ще й економічним авто та ще й кращий в динаміці ніж турбодвигуни Шкоди? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093401
Поділитись на інші сайти

прожорливость движков сейчас не зависит сильно от объема.

миф об экономичности литровых движков давно разрушен.

а вот требовательность к качеству бенза у форсированных движков с прямым впрыском

очень высокая.  можно на газ перейти, сегодня видел новенький лексус газом заправлсля.

а я вот кактаюсь наи бензе и не парюсь сколько мой ланос жрет.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093407
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

я уже где-то пол года не засекал сколько мой эмгранд жрёт........

ну буду знать...дальше что....прыгать с бубном что-бы на литр уменьшить )))))

 

не знаю сколько там турбо шкода жрёт, но у меня ланос брал чуть больше 10л по городу газа, эмгранд до 11л того-же газа по городу

что я на карман потерял ? )))) а ничего ))) скажите, кто ездит на ланосе и сенсе, вам хватает на заправку......расход не напрягает, денег хватает заправить ? так как у нас он практически одинаков

ну а за динамику.....та ради бога, я лучше вторым проеду, и полюбуюсь сзади на Skoda Fabia....этот дизайн, и те деньги что за неё отдали, стоят того что-бы проехаться вторым  :D

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093426
Поділитись на інші сайти

20 тис   7

Хай буде так Geely Emgrand найкращий український авто, кращого бажати не можна.

Что за бред? Что за бредовый сарказм? Или это неудачная шутка или что это????

Что значит лучший? Он не лучший. Так же как не лучшие авто и ауди и ренжроверы и тд.

Смысл поста есть?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093428
Поділитись на інші сайти

:write: Я завів бортовик по Шкоді Рапід ще перед купівлею автомобіля. Можна почитати.... Перші кілька десятків сторінок суцільна критика "недофольксвагена". Згодом всі спеціалісти, тестери, автолюбителі визнали успіх Рапіда на ринках і Європи, і СНГ, а критикани скромно закрилися, бо критикувати завжди легше, аніж вникнути в суть справи. Шкода - це дуже якісний, технічно передовий продукт, який заслужено визнаний споживачами і за який голосують гаманцями при далеко не демпінгових цінах. Порівнювати Шкоду і китайців не коректно. Шкода дорога, китайці - дешеві. Ось коли вийде на ринок Джилі GC9 по ціні Октавії А7, тоді можна буде порівнювати і дивитися, що швидше куплять. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093440
Поділитись на інші сайти

20 тис   7

. Шкода - технічно передовий продук

:lol:  :lol:  :lol:  технологии старых фольцев это предовые???????? :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093441
Поділитись на інші сайти

:lol:  :lol:  :lol:  технологии старых фольцев это предовые???????? :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

:write: Технології старих фольців передовіші за технології інших концернів. Все, що впроваджує ВАГ першим, згодом повторюють інші. Шкоді дістаються і передові, і вже перевірені на Фольксквагенах рішення. І від цього Шкода лише виграє.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093445
Поділитись на інші сайти

20 тис   7

:write: Технології старих фольців передовіші за технології інших концернів

На этом точка. ЖИРНАЯ точка.

Теперь буду знать что технология СТАРЫХ фольцев передовая))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093448
Поділитись на інші сайти

На этом точка. ЖИРНАЯ точка.

Теперь буду знать что технология СТАРЫХ фольцев передовая))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

:write: Знання - це сила! А якщо серйозно, то Шкода отримала від ВАГ малооб"ємні турбодвигуни, малооб"ємні 3-х циліндрові двигуни, роботизовані коробки. Саме ці три позиції після ВАГ впровадили у свої виробничі програми майже всі відомі концерни світу. ВАГ готує в цьому році представити новий 1.5 літровий турбодвигун  потужністю 147 к.с. !!! Особливостями цього двигуна є висока 12.5 : 1 ступінь стиску, можливість відключення циліндрів і ще більша економічність ніж теперішнього 1.4 TSI. Треба визнати, що ВАГ свої розробки доводить до масового виробництва, навідміну від інших фірм, які обмежуються лише дослідженнями. 

 

 Щодо престижності, то в Європі мало дорогих автомобілів. Фольксваген рахується цілком престижним автомобілем. А що вже казати про такі країни як Польща, Чехія, Словаччина, Угорщина? ВАГ і в особливості Шкода там дуже популярні. Джилі йде вперед семимильними кроками і можливо в найближчому майбутньому потіснить не лише корейців, але і більш солідні бренди. Якщо не в Європі, то в країнах колишнього СНГ точно. І Шкода, і Джилі достойні представники в своїх цінових сегментах і сперечатися тут немає за що. Особисто я Рапід замінив би на Октавію А7, а Джилі GC6 на Емгранда. Але Рапіда на Емгранда не поміняв би.............................

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093465
Поділитись на інші сайти

Требе тему відкрити з голосуванням рапід проти емгранда))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093468
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

............ Але Рапіда на Емгранда не поміняв би.............................

да и я не поменял-бы ))))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093485
Поділитись на інші сайти

да и я не поменял-бы ))))

:write: консенсус......... :yes:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093496
Поділитись на інші сайти

Требе тему відкрити з голосуванням рапід проти емгранда))

:write: Рапід 1.2 TSI з кондиціонером коштує 13 900 $ (2016 рік) 

           Емгранд 1.8 коштує  12 600 $ (2015 рік)

 Різниця в 1300 доларів........ А якщо взяти до уваги рік випуску, то можна вважати, що ціна однакова. Можна порівнювати. Звісно, що при таких розкладах бажаючих віддати перевагу Емгранду буде мало. Емгранд класна машина, але ціна в сьогоднішніх умовах не конкуренційна. В мене враження, що Джилі відклала активність на нашому ринку до кращих часів. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093499
Поділитись на інші сайти

:write: Поправка: Рапід 1.2 TSI з кондиціонером коштує 14 400 $ (2016 рік). 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/292/#findComment-2093511
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.