Перейти до змісту

Чудеса китайского автопрома


Рекомендовані повідомлення

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,  оно ездит? думаю нет ибо не вижу даже банального переключателя поворотов.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2048525
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,  оно ездит? думаю нет ибо не вижу даже банального переключателя поворотов.

Походу силой мысли управляется.

П.С. я с первого взгляда тоже ОГО, КЛАСС, а потом присмотрелся...... :shock:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2048574
Поділитись на інші сайти

Ви на руль подивіться)))) Китайці хотіли здивувати, от і здивували)))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2048575
Поділитись на інші сайти

Это КОНЦЕПТ а не серийный образец. Разницу все понимают?)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2048576
Поділитись на інші сайти

Невероятно: колеса круглые, а руль квадратный! Он же, тупо, не поедет! :lol:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2048582
Поділитись на інші сайти

:write: Кузов готовий в серію. Видно детальну проробку і реалістичні, навіть консервативні форми. А з інтер"єром просто прикололися для виставки. До того ж він по стилістиці дуже десонує з екстер"єром. Там салон буде зовсім інший. Джилі дерзають. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2048588
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Чёт слабоватый двиг поставили.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2049242
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

штампуют по полной китайцы )))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2049249
Поділитись на інші сайти

Ну внешне не хуже соперников но двиг.....

И шо им мешало хоть 2.5 поставить? Или 2.0 с турбой.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2049254
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

в предыдущем есть и 2 и 2,4...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2049263
Поділитись на інші сайти

Так я ж о чём. Ну какой нах кросовер с 1.3??? Ну поставили бы они его на МК я бы понял. Но на крос......

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2049270
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

асфальтный для города )))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2049272
Поділитись на інші сайти

Круто. Купил себе недешёвый крос и тут тебя на дороге делают старые ипоно-немо-кореяпромы и приоры...... А про новых еореякросов, японакросов и тд уж молчу.

Чем они думали?)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2049277
Поділитись на інші сайти

:write: Подивіться на потужність - 133 к.с. Це двигун з турбонаддувом. Так, як і Шкода Єтті 1.2 - 120 к.с. Китайці в тренді.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2049567
Поділитись на інші сайти

То что с турбой я сразу увидел. Но 133 лошади для кроса????

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2049569
Поділитись на інші сайти

:write:

Skoda Yeti 1.2 TSI MT Active

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.


Цена:  21.338 $     

Технические характеристики Двигатель
Двигатель: 1.2 TSI
Тип двигателя: ДВС
Тип топлива: Бензин
Объем двигателя, куб.см: 1197
Расположение цилиндров: Рядное
Количество цилиндров: 4
Количество клапанов: 8
Турбо
Степень сжатия: 10.0:1
Мощность, л.с.: 110
Обороты макс. мощности, об./мин.: 4600-5600
Крутящий момент, Нм: 175
Обороты макс. момента, об./мин.: 1400-4000
Эксплуатационные показатели
Максимальная скорость, км/ч.: 177
Время разгона (0-100 км/ч), с: 11.4
Расход топлива (городской цикл), л. на 100 км: 7.1
Расход топлива (загородный цикл), л. на 100 км: 5.4
Расход топлива (смешанный цикл), л. на 100 км: 6
Габариты
Количество мест: 5
Длина, мм: 4222
Ширина, мм: 1793
Высота, мм: 1691
Колесная база, мм: 2578
Колея передних колес, мм: 1541
Колея задних колес, мм: 1537
Снаряженная масса, кг: 1395
Полная масса, кг: 1940
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2049572
Поділитись на інші сайти

:write: Наша менеджер з АІСа має Єтті 1.2 турбо. Катала мене. Машина дуже динамічна. Мені більшого і не треба було б. І в Шкоди всього 110 сил. А в китайця всі 133 ! В турбо гарна поличка крутного моменту. Це ж не брутальний позашляховик. Для кросовера малооб"ємні турбомотори годяться. І взагалі, треба готуватися до малооб"ємної турбо-ери. Шкода цю тему вже обкатала. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2049574
Поділитись на інші сайти

Мы о Шкоде?

И кто писал что ненужно пока равнять китайские авто с именитыми марками так как цена и тд?

Блин ну смешно ей богу. Как сравнить с именитыми так низя бо цена разная и тд а как про мотор слабый так сразу давай сравнивать с именитыми)))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2049575
Поділитись на інші сайти

:write: Наша менеджер з АІСа має Єтті 1.2 турбо. Катала мене. Машина дуже динамічна. Мені більшого і не треба було б. І в Шкоди всього 110 сил. А в китайця всі 133 ! В турбо гарна поличка крутного моменту. Це ж не брутальний позашляховик. Для кросовера малооб"ємні турбомотори годяться. І взагалі, треба готуватися до малооб"ємної турбо-ери. Шкода цю тему вже обкатала.

То шо вам больше и не надо заметил по покупке рапида с 1.2.

Но блин Эмгранд кросовер и это нужно учитывать.

А не!))) Давайте 1.2 поставим на него. Ведь Сенсу2012 и его хватит....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2049576
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

да всё правильно....

странно как-то такой ДВС на такую машину ставить )))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2049608
Поділитись на інші сайти

:write: Я лише про малі турбомотори як тренд автомобілізації. І китайці стараються йти вногу. І це дуже похвально. Якщо хтось хоче 2-2.4 літра і понім туди тулити ГБО, то це його право. Може хтось не звертає уваги на витрату в 15 л/100 км - це також його право. А мені, наприклад, більше до душі нові машини з малими турбомоторами з можливістю витрачати 7-8 літрів. Шкода довела якість і масовість таких моторів. І Єтті 1.2 - один з прикладів. Інше питання про надійність китайських малооб"ємних турбомоторів.... Але колись комусь треба починати. Всі спочатку кривляться і бояться. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2049674
Поділитись на інші сайти

:write: Подивіться уважно 4.3 хвилину.................

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2049675
Поділитись на інші сайти

Шкода довела якість і масовість таких моторів.

Не рекламуйте шкоду. Турбо пішло спочатку якщо не помиляюся, від спортивних хетчів седанів. Хто там першим був не знаю. Але спочатку турбо появилося на Ww audi. І потім далі. Ну якось так.
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2049680
Поділитись на інші сайти

Всегда любил американский рынок автомобилестроения "нас.ать на все, впихнем мотор побольше литров". 16л, смешанный, это норм расход.  2л. - малолитражка. Меня это больше впечатляет , жаль что жаба не даст купить что-то хотя-бы 2-х литровое  :D.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2049710
Поділитись на інші сайти

Не рекламуйте шкоду. Турбо пішло спочатку якщо не помиляюся, від спортивних хетчів седанів. Хто там першим був не знаю. Але спочатку турбо появилося на Ww audi. І потім далі. Ну якось так.

:write: Якщо бути зовсім точним, то першопрохідцями були японці ще у 80-х, у яких були обмеження законодавчі на літраж двигуна. Ось вони і почали робити двигуни до 1 л з турбонаддувом. Потім Фольксваген з метою економії пального, потім Шкода і т.д. А тепер вже і китайці. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/271/#findComment-2049813
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.