Перейти до змісту

Чудеса китайского автопрома


Рекомендовані повідомлення

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, возможно двигатель там ещё неплох......но то что подвеска намного хуже даже того же ланоса  и сенса это точно....она там просто дубовая....., не ну пусть похвастается человек)))может единственная радость в жизни :hehe:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2011839
Поділитись на інші сайти

Мне смешно как sens2012 со всеми ганяется и опережает, вот только все не знают, что они учавствовали в гонках. А так я готов признать, что мотор СК динамичнее чем в ланос 1,5, всетаки лошадок больше и 16 клапанов. Но в остальном пока другого мнения....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2011840
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, на счёт движка спорный вопрос.....крутящий момент меньше и достигается на более высоких оборотах..это не есть хорошо...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2011841
Поділитись на інші сайти

Тоже не думаю что ск динамичней ланоса 1.5 ,как уже упоминалось здесь ,крутящий момент ниже и достигается на высших оборотах ,мощность не на много выше и так же нужно больше крутить двигатель что бы её достигнуть ,плюс ко всему этому еще и кпп длиннее . 

Змінено користувачем XСанЯX
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2011843
Поділитись на інші сайти

А ще не відомо як мотор ск ремонтується(не кожен майстер береться його робити), яка якість запчастин і їх наявність)) А мотори в ланосах/сенсах прості як двері і запчастин валом..

Змінено користувачем jasonua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2011873
Поділитись на інші сайти

 

 Та проїдьтеся хоча б раз за кермом Джилі СК.......Сенс тут же впаде з п"єдесталу. Я ще раніше рекомендував тим, хто вирішив купувати Сенса, не пробувати тест-драйв на СК. Бо тоді в голові все перевернеться і Сенса вже не захочеться. Зрештою, хто відважився на Сенс, в сторону СК не дивляться. Це дві непримиренні категорії власників із паралельними лозунгами "Китай - г...но" та "Сенс - г...но". 

Змінено користувачем D&B
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2011893
Поділитись на інші сайти

А ще не відомо як мотор ск ремонтується(не кожен майстер береться його робити), яка якість запчастин і їх наявність)) А мотори в ланосах/сенсах прості як двері і запчастин валом..

:write: Не відомо. Мало хто ремонтував мотори СК. Наразі, думка про їх погану ремонтопридатність лише міф, який розвіється лише з часом. Щоб наїздити з 2007 року 300-400 тис. треба дуже постаратися. Таких СК мало. Зате багато з пробігами 250 тис., які нормально працюють і ремонтів не потребують. Зате в Сенса - як пощастить. Один проїжджає 300 тис. без капремонту, але більшість капіталять вже на 200 тис., а то і раніше. Про коробку Сенса і згадувати не хочеться. Ну не призначена вона для мотору 1.3 70 к.с. Це коробка для Таврії 1.1 53 к.с. Ну не можна ліпити бульдога з носорогом. 

 
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2011896
Поділитись на інші сайти

Тоже не думаю что ск динамичней ланоса 1.5 ,как уже упоминалось здесь ,крутящий момент ниже и достигается на высших оборотах ,мощность не на много выше и так же нужно больше крутить двигатель что бы её достигнуть ,плюс ко всему этому еще и кпп длиннее . 

:write: Тут ви праві. СК не динамічніший від Ланоса. Мотор Ланоса за рахунок економічності сильно форсували. Це коштує ланосоводам 2 л. зайвого пального на кожні 100 км. СК динамічніший від Сенса, а з Ланосом приблизно рівні. Ще є один нюанс. Але дуже важливий. Сенс і Ланос - вітчизняний продукт і в ТТХ можна написати найкращі показники, які були коли-небудь досягнуті на тестових машинах. Якщо в когось показники виявляться гіршими, то його проблеми. Суди навіть не візьмуть це до розгляду. Інша ситуація з китайцями, зокрема Джилі. Щоб забезпечити 100% результат по сертифікації і уникнення претензій в майбутньому, вони пишуть занижені (гірші) показники по розгону, максимальній швидкості, економічності. Те саме робить і Єврокар Шкода. В мене в супроводжувальних документах по Рапіду 1.2 МРІ написані гірші показники, ніж пишуть для таких самих авто, які продаються в Європі. Такий підхід також пов"язаний з якістю вітчизняного пального. Але всі нормальні люди заправляються імпортним пальним. Тому в реальності показники в мене кращі, що на Джилі, що на Шкоді.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2011900
Поділитись на інші сайти

506   10

На видео четко видно, что от 120 км/ч до 140 Джили резвее прибавляет , чем ланос....16 клапанов свое дают, да и по оборотам на скоростях меньше у Джили. Ланос может 100 и быстрее наберет, но после 120 стухнет....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2011902
Поділитись на інші сайти

:write: Якщо порівнювати Джилі СК і Рапід 1.2 МПІ 75 к.с., то питання динамічних властивостей Рапіда мною ще досі до кінця не вивчені. Шаную, не ганяю, економлю пальне. Ще додає невизначеності електонна педаль газу. Якщо вдавити добряче, то Рапід як би просипається і їде динамічно....., але я таким кік-дауном не зловживаю. По ТТХ Рапід 1.2 МРІ розганяється за 13.9 с. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2011922
Поділитись на інші сайти

Не думаю что при создании двигателей у конструкторов стояли цели эксплуатация оных в экстремальных условия за 3500 оборотов. Это ж не WRS, и заточены они под ихние дороги и неспешную езду, а кто поспешает тот делает выбор на приставки RS и FR. У 40 летнего немца или чеха и мыслей таких нет

Змінено користувачем G. mehanik
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2011927
Поділитись на інші сайти

:write: Читайте вище - базовий Сенс 2015 року Євро-4 1085 кг. Щодо Рапіда, то питома потужність на одиницю маси ще ні про що не говорить. Двигун Фольксваген 1.2 МРІ і МеМЗ 1.3 - це небо і земля! Тому Рапід динамічніший Сенса. Ще одне уточнення - маса Рапіда 1135 кг подана з урахуванням маси водія в 75 кг. Це євростандарт подачі маси автомобіля. Тому по наших стандартах Рапід важить лише 1060 кг, тобто менше Сенса. 

Хм,небо и земля.Объясните подробнее.Я то по наивности считал что у фолькса то-же двигатель состоит из коленвала и поршней.Существенные прибавки в мощности и экономии  атмосферного двигателя дают только усовершенствование системы газораспределения (4 клапана на цилиндр,изменение фаз,длины впуска,и т.д)Но в то-же время и делают систему менее надежной.(закон такой есть)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2011947
Поділитись на інші сайти

Хм,небо и земля.Объясните подробнее.Я то по наивности считал что у фолькса то-же двигатель состоит из коленвала и поршней.Существенные прибавки в мощности и экономии  атмосферного двигателя дают только усовершенствование системы газораспределения (4 клапана на цилиндр,изменение фаз,длины впуска,и т.д)Но в то-же время и делают систему менее надежной.(закон такой есть)

:write: Небо і земля - це інженерні рішення, точність виготовлення деталей, скурпульозність монтажу, якісний метал, пластик, гума, збалансованість рухомих мас, якість підвіски до кузова, якість впускного і випускного тракту і ще багато багато всього, що не можуть забезпечити старі технології і малоквалівіковані робітники на МеМЗі. 

Китайці, зокрема Джилі, для своїх дешевих машин не видумували велосипед, а ВМІЛО !!! скопіювали вдалий тойотівський двигун і якісно його виготовляють вже багато років. Він - далеко не вершина технологій, але дуже приємний в їзді. Навіть звук попри погану шумоізоляцію приємний і його хочеться слухати без магнітоли. Де-хто спеціально налаштовує вихлопну, щоб добитися такого приглушеного рику. Його хочеться крутити. А робота коробки? Як її можна порівнювати з пластиліном Сенса? Безшумні чіткі перемикання, малі ходи ричага і чітке відчуття на руці, що передача увімкнулася. По чіткості перемикання і приємності цього процесу Джилі СК нічим не поступається еталонній коробці Рапіда. Єдине, що вирізняє коробку китайця, це легке, ледь вловиме підвивання в де-яких режимах 40-50 км/год. Тросовий привід, верхній важіль перемикання - це не архаїчний нижній тяговий привід Сенса з купою гумок, масла і болота. І я б не писав про все це, якби не одна важлива обставина - Джилі СК коштує ті самі гроші, що Сенс, а їдеш і відчуваєш кайф. В Сенсі просто їдеш.... без родзинки (ізюмінки), і щоб було веселіше постійно думаєш про дешевий ремонт і про нержавіючий кузов............ 

Ще було питання щодо надійності. Надійно, бо просто - це совковий підхід (при якому вироби прості, але чомусь зовсім не надійні). Надійно, бо якісно - це підхід цивілізованих виробників і йому альтернативи сьогодні немає. 

 
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2011986
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

ого написали-то...

СК, МК, GC, Эмгранд будут покупать...и не важно у кого длиннее или толще (а вы этим и занимаетесь типа кто круче едет).....да и стереотипы потихонуку уходят в прошлое.....ЗАЗ не пользуется спросом, и не отличается качеством....поэтому люди будут покупать то что им больше понравиться в плане не морально устарелой......СК, МК, GC, Эмгранд это не дорогие машины для тех кто может купить Ланос или Сенс....

сейчас что Ланосов что Сенсов полным полно.....куда не посмотри или Ланос или Сенс стоит или едет.....я уже иногда прикалываюсь - считаю сколько десятков Ланосов или Сенсов увижу по дороге пока на работу доеду :D...и верите, как-то всё равно, сколько они весят, и прочие их ТХ  :lorry: 

П.С. вот если-бы Ланосу и Сенсу сделали рестайлинг, и улучшили базовую комплектацию (пускай даже ЗАЗ), вот это было-бы интересно...а так, просто хорошие, недорогие, рабочие, машинки

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2011989
Поділитись на інші сайти

А чого ланосів і сенсів так багато, не задумувалися? ))

Змінено користувачем jasonua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2012004
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

да потому что доступный и не дорогой....да и не ломается, в содержании не дорого....проще говоря - народный

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2012026
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2012926
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, особенно порадовал тормозной диск :hehe:BMW-X5-CEO-5.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2012934
Поділитись на інші сайти

:write: Ринок відсіює випадкових виробників, будь то китайські, російські, індійські чи українські. Тут нічого дивного немає. Китайських автомобілевиробників, які закріпилися на ринках різних країн, можна на пальцях порахувати. Але випускають вони продукцію такими тиражами, що ЗАЗу з його 30 тис. в рік і не снилося. Дивно постити фото якогось невідомого китайського виробника, коли рідні Ланосо-Сенси без проблем не можуть з салону виїхати. Почитайте відгуки щасливих власників 2013-2014 років. І що ЗАЗ ? Зробив висновки? Зробив - прийняли рішення повернутися до випуску комбайнів. Думають, що на ринку сільгосптехніки китайців нема...... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2012946
Поділитись на інші сайти

Закрыто. Охладитесь. Откроем когда все придут в норму.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2013203
Поділитись на інші сайти

Цікавий тест по емгранду.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Невже настільки все погано?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2013784
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, хлопец как-то нервно относится к китайским авто........Kandidat перевернул мое восприятие об Ємгранде (в лучшую сторону)

Змінено користувачем Ukraine4u
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2013790
Поділитись на інші сайти

Я теж більше довіряю Kandidatу.

Огріхи складання можна списати на 2013 р. з надією, що в 2015 р. стало краще.

Але, поведінка на дорозі...

 

Хотілося б почути ще коментарі Kandidatа

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2013794
Поділитись на інші сайти


Хотілося б почути ще коментарі Kandidatа

Он на море.

Я больше Академику доверяю

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2013798
Поділитись на інші сайти

Дійсно цікаво слідкувати за бортовим журналом Kandidatа. Якщо довго не буде продавати авто, і не буде на ній корозії після 3-5 зим, то тоді авто будуть заслуговувати на увагу.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/259/#findComment-2013800
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.