Перейти до змісту

Чудеса китайского автопрома


Рекомендовані повідомлення


сравнение Geely CK с Daewoo Lanos

Вообще правильно давать ссылку на ваш "вброс"

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1936576
Поділитись на інші сайти

я цю статтю читав, ще коли навіть Сенса не мав.  І зразу побачив, неточності. Насправді багажник в СК більший, адже має 480 л., проти 322 у Ланоса.  Автори не розібралися, куди ділася більша довжина Ланоса.  Неозброєним оком видно, що салон Ланоса зміщений до задньої осі. Від цього і тіснота на задніх сидіннях і утруднений вхід-вихід. Це все Ланосу дісталося у спадок від Кадета. В статті також фігурує двигун 1.3 на СК. В Україні таких дуже мало. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1936617
Поділитись на інші сайти

Просто сподобалась така чорна, як в нас з дружиною.... Без оцінювання як вона їде цей слалом. 

 

www.youtube.com/watch?v=IbNEV5sA9cw


Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1936802
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

почитайте о легендарной надёжности джили :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1936839
Поділитись на інші сайти

2,1 тис   34

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,  почитал немножко......у них там разговоры только о запчастях...такое ощущение,что это форум 20 летних машин...а не новых машин с пробегом 9 тык :D , а вот ланос  нудная машина....за 7 лет пришлось только амортизаторы поменять  позавчера задние сам поменял ,на неделе передние поменяю...и то из за того что наверно выработала свой ресурс(пробег почти 90 тык) по ходовке ещё ничего не менялось.... :eyes:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1936904
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,  почитал немножко......у них там разговоры только о запчастях...такое ощущение,что это форум 20 летних машин...а не новых машин с пробегом 9 тык :D , а вот ланос  нудная машина....за 7 лет пришлось только амортизаторы поменять  позавчера задние сам поменял ,на неделе передние поменяю...и то из за того что наверно выработала свой ресурс(пробег почти 90 тык) по ходовке ещё ничего не менялось.... :eyes:

Следи за пыльниками рулевых наконечников, они внезапно трескаются.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1936908
Поділитись на інші сайти

Эти пыльники, отдельно от наконечника, в Днепре хрен найдешь. Временно поставил пыльник от шаровой опоры...но мне он не нравится...

Змінено користувачем zammatay
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1936951
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

почитайте о легендарной надёжности джили :D

На форумі Джилі можна знайти багато бортжурналів нових машин. Народ активно купує і описує експлуатацію. Звичайно, без проблем не обходиться. Проте абсолютна більшість власників задоволена своїм вибором. Власник, на якого ви посилаєтеся, пересів на Емгранда X7 з МК. Значить був задоволений виробником. Дійсно, Х7 має трохи зауважень. Ще не виправили дитячі хвороби. Модель відносно нова. Але, що є то є. Якщо покопатися в бортжурналах Ланосоводів, то виявляється, що важко знайти нову машину 13-14 року. Усі хто відкриває бортжурнал, їздять на машинах 07-09 років. Ледве знайшов відгук власника нового Ланоса 1.4 автомат 2013 року. Машина дорога, але проблем там вистачає. . Цікаво, що власник активно почав бортовик, потім занурився в проблеми..... і все бортовик переривається..... шкода, цікаво було почитати про якість машини 2013 року. Серед проблем його Ланоса були такі: дефект ущільнювача заднього скла, попадання води в ущільнювач дверей та задні ліхтарі, не під"єднаний вентилятор кондиціонера, погано під"єднана маса до двигуна, дефект спідометра, плаваючі оберти ХХ, періодично горить чек. Це все на абсолютно новій машині...., дорогій машині. Дальше інформація обривається................................... Розумію, що китай критикувати легко. Часто є за що. Але подивіться на прямого конкурента (по ціні) китаю - продукцію ЗАЗу.... і що в них робиться з якістю. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1937038
Поділитись на інші сайти

Ще один "достойний" не дешевий конкурент Джилі - Ланос 1.4 автомат хетчбек 2013 р.в. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1937047
Поділитись на інші сайти

А це вже Сенс 2012 року    

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. Прямий конкурент моїй Джилі СК. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1937060
Поділитись на інші сайти

А це вже Сенс 2012 року    

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. Прямий конкурент моїй Джилі СК. 

Сенс и ланос сейчас собирают, используя много китайских комплектующих, вот качество и стало как у джили, ничего удивительного. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1937064
Поділитись на інші сайти

2,1 тис   34

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,  конечно сейчас покупать новый сенс это глупо...наверно так же и ланос.....наверно лучше взять что то бу.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1937078
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,  конечно сейчас покупать новый сенс это глупо...наверно так же и ланос.....наверно лучше взять что то бу.

Время его ушло, но даже сегодня внешность, нарисованная  Джуджаро остаётся гармоничной, хотя и устаревшей. Ни один китайский автомобиль этого сегодня не имеет, а попытки нарисовать самостоятельно вызывают отвращение и смех.

Змінено користувачем vod01
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1937087
Поділитись на інші сайти

Пропоную для ознайомлення статтю "На первое место по продажам в Украине выходят... японские и китайские машины", у завершальній частині якої нищівній критиці піддається Emgrand 7 з додаванням "вишеньки у цукрі" : Однако есть у автомобиля и серьезное преимущество — плавность хода и «непробиваемость» подвески на плохой дороге.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1937141
Поділитись на інші сайти

Яка б зараз якість нових зазів не була...але ЗАЗ Sens лідер продаж 2014 року.. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1937146
Поділитись на інші сайти

Время его ушло, но даже сегодня внешность, нарисованная  Джуджаро остаётся гармоничной, хотя и устаревшей. Ни один китайский автомобиль этого сегодня не имеет, а попытки нарисовать самостоятельно вызывают отвращение и смех.

По-перше, для фірми Італдизайн під керівництвом сина Джуджаро корейське замовлення було типу халтурки. Виконували його далеко не провідні дизайнери фірми. Сучасники, зокрема поляки, в своїй тодішній пресі піддали проект критиці за надто замилений дизайн. Самі італійці з Фіату відмовилися від Матіза, який повинен був початково бути новим Фіатом-Сейченто і який також проектувала Італдизайн. Проект продали корейцям і він став Матізом. Ягуар відмовився від проекту Леганза, яка мала бути новим Ягуаром на користь тих же корейців. Джуджаро критикували за надмірну замиленість і брак індивідуальності в цих проектах. Для маленького Матіза такий дизайн пасував, як на мене. Найгіршим вийшов Ланос. Загальні пропорції непогані, але в деталях Ланос вийшов сірою мишею, ні нашим, ні вашим. Фари і радіаторна решітка нагадують рибу, якій бракує повітря. Колісні арки вирізані немов ножом до консервів, нема навіть натяку на відбортовки. Самі колеса втоплені в крила, від чого колія здається вузькою, а машина нагадує трамвай-вузькоколійку. З часом це все усугубляється просілими пружинами і машина нагадує стару шкарпетку. В салоні до непоганого торпедо прилаштували противну дошку приладів, підсліпувату, часто без тахометра. Окрім того вложили в руки власників базових версій руль, огиднішого якого собі важко уявити. Навіть прості обивателі без художньої освіти збагнули проколи великого маестро (чи його підсобників) і почалося: широкі диски, антикрила, усілякі колгоспні "реснічкі", над решіткою радіатора кожен знущається вміру свого естетичного світобачення. В прилади ліплять "кольца", змінюють підсвітку, доставляють тахометри, на кермо натягують рагульські чохли (найзаможніші ставлять кермо з подушкою, бо воно не таке убоге). 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1937148
Поділитись на інші сайти

 

 

Самая продаваемая модель в нашей стране — Geely Emgrand 7 (на фото). За 12—13 тысяч долларов китайцы смогли предложить покупателям полноценный семейный автомобиль в неплохой комплектации — с кондиционером, аудиосистемой и так далее. К сожалению, говорить о том, что китайские авто могут конкурировать с автомобилями известных автоконцернов, пока рано. Длительные ресурсные испытания, проведенные авторитетным изданием «Авторевю», свидетельствуют: Geele есть над чем работать. «Попробуйте-ка долго высидеть на плоском сиденье машины, да еще с вытянутыми руками и поджатыми ногами,— отмечают эксперты издания. — Руль автомобиля лишен регулировки по вылету».На скорости выше 140 километров в час «дворники» отрываются от стекла и приветственно «машут руками»! При пробеге пять тысяч километров у автомобиля вышел из строя гидроусилитель. За 60 тысяч пройденных километров автомобиль побывал в сервисе заметно чаще, чем другие иномарки того же класса. Особое беспокойство экспертов вызвала очень низкая коррозийная стойкость кузова. «Качество кузовного металла у Geely за последние годы лучше не стало, — подчеркивает издание. — Понятна и причина появления у „китайца“ обильных сколов. Толщина лакокрасочного слоя Emgrand втрое меньше, чем у моделей Skoda того же класса!» Однако есть у автомобиля и серьезное преимущество — плавность хода и «непробиваемость» подвески на плохой дороге.

Змінено користувачем vod01
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1937151
Поділитись на інші сайти

Попри мій сарказм (прошу вибачення) Рено Логан (попередній) ще гірший. На його фоні Ланос - красень. Джилі СК по дизайну приблизно на рівні Ланоса. Загальні пропорції гірші, але в деталях цікавіший і не такий нудний. Емгрант однозначно стоїть по дизайну на кілька сходинок вище Ланоса. GC - 5, 6, 7 - також. Азіатське поняття прекрасного не дозволяють китайцям самим робити дизайн. Вони це вже зрозуміли і ситуацію виправили. Багато китайських новинок дизайном не уступають европейським моделям.  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1937157
Поділитись на інші сайти

Авторевю топить кожного, хто посягає на сегмент ринку ВАЗа. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1937160
Поділитись на інші сайти

Яка б зараз якість нових зазів не була...але ЗАЗ Sens лідер продаж 2014 року.. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Це легко пояснюється. Сенс - вибір незаможних верств населення, які дуже довго накопичували на автомобіль гроші, які є консервативними і для яких кузов витримуючий 20 років експлуатації та двигун, допускаючий три капремонти є абсолютною цінністю автомобілебудування. Це біда України, а не повід гордитися.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1937170
Поділитись на інші сайти

Дійсно, приводу пишатися Сенсом обмаль, особливо коли його ціна складає від 133 000 грн. Ймовірно, у минулому році люди поспішали хоч кудись повкидати падаючу гривню .... і влучили у Сенс. )))  Коли  економічна ситуація стабілізується, побачимо усі ці Сенси-2014 на вторинному ринку.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1937173
Поділитись на інші сайти

2,1 тис   34

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,  если честно...ваши обсирательные вбросы уже надоели!!!вы же совсем недавно ездили на сенсе....а теперь обливаете говном эту машину...лучше не пишите больше здесь....я не то что бы был лучшего мнения об вас...я теперь вижу что вы очень непоследовательный и не человек слова...не уважаю таких....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1937190
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,  если честно...ваши обсирательные вбросы уже надоели!!!вы же совсем недавно ездили на сенсе....а теперь обливаете говном эту машину...лучше не пишите больше здесь....я не то что бы был лучшего мнения об вас...я теперь вижу что вы очень непоследовательный и не человек слова...не уважаю таких...

Тема про китай на Ланос-Сенсо форумі. Я мав Сенс і їжджу на китаї. Тому і пишу в цій темі. Мій сарказм відносно Ланоса і Сенса лише відповідь на розповсюджену через пост тезу "Китай - г...но". Якщо всі хором почнуть писати китай - г...но, то який інтерес в дискусії. Критикуючий повинен бути готовий, що і сам (машина) стане об"єктом критики. В мене є тема "Порівняння Сенса і Джилі СК". В ній я об"єктивно викладаю всі плюси і мінуси цих машин. Пишу, що вони рівні за споживчими якостями, як і рівні їхні ціни на ринку. Ні одну з них не критикую надміру, з підколкою. Проте стиль спілкування-дискусії в темі "Чудеса китайського автопрому" інший, бульш гострий, менш толерантний. І це також добре...., буває цікаво, гаряче. Я вибрав сторону китайців, бо вони в абсолютній меншості. Я підлаштувався під стиль дискусій в темі, пишу можливо різкувато, але китайцям дістається ще більше. Я можу стати на сторону Ланоса і аргументів проти Джилі в мене також вистачить. Але не можуть же всі одного копати. Буде не цікаво, тема зійде нанівець. Хто вміє читати між рядків, виносить з таких дискусій користь для себе. Хто читати не вміє, ображається. Але ж це просто гра, не найгірший спосіб провести вільний час. З форумів я дуже багато почерпнув, незважаючи, що дискусії часом зашкалюють. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1937193
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,А мне на оборот нравится что человек может взглянуть с другой точки зрения. Пусть даже немного критичной.

А то что счас делаете Вы это попытка перейти на личности. Так поступают когда уже заканчиваются аргументы. Выглядит жалко

Змінено користувачем strelokr
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1937201
Поділитись на інші сайти

20 тис   7

Повторю ещё раз.

Если хотите обсуждать то обсуждайте спокойно и без лишнего....

Последнее китайское.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/175/#findComment-1937202
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.