Перейти до змісту

Чудеса китайского автопрома


Рекомендовані повідомлення

 А коли сяде  4 пасажири в Сенс (буває ж таке), то Сенсу настанє повна ж.....па. Не пробуйте мене, власника Сенса, переконати, що при такому навантаженні Сенс буде виглядати нормальною машиною. Різко прискоритися - не реально, зробити безпечний і швидкий обгін фури - не реально, різко вклинитися в потік - не реально. На Сенсі з 3-4 пасажирами в місті доводиться їхати на 2-3 передачах і ретельно прораховувати свої дії на пару ходів вперід. Про що ми говоримо? Який Сенс? В розгоні до сотні Джилі СК випереджає Сенс на 4 секунди ! А в розгоні до 150 буде 30 секунд як мінімум. Але ці машини однаково коштують. Власникам Сенсів треба малювати зірочки на бортах - відмітки про пройдені 100 тис. км. (так робили автопарки в часи СССР) і гордитися цим.  

Никогда не писал о том что сенс ракета и всё такое и не буду даже рассказывать на сколько  быстрее он или медленнее  за СК потому как не знаю ,не ездил на ней  ,но это уже слишком   то что Вы написали ,если бы не ездил на сенсе то после вашего сообщения наверное бы думал что его вообще нужно толкать сзади что бы хоть как то ехал  ,а про то что джили на 30 секунд быстрее сенса до 150 ,вообще убило . Если посмотреть видео разгона сенса то до 150 по спидометру он разгоняется  как раз где то за 31 секунду ,так это что если СК на 30 секунд быстрее то получается у неё разгон за 1-2 секунды у 150 км?  Я понимаю что видео не аргумент и тд. но всё же  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899652
Поділитись на інші сайти

Це те саме, що порівнювати кірзові чоботи з модельними туфлями. А якщо хтось не має потреби ганяти машину в хвіст і гриву і намотувати по 50 тис. в рік? Машина має різні якості. Витривалість лише одна з них. Не останнім є питання як подобається машина оточуючим, а особливо пасажирам. Не всі так досконало розбираються в нюансах автомобільних марок, але різницю між Ланосом (таксі) і Емграндом або GC-6 побачать зразу. А коли сяде  4 пасажири в Сенс (буває ж таке), то Сенсу настанє повна ж.....па. Не пробуйте мене, власника Сенса, переконати, що при такому навантаженні Сенс буде виглядати нормальною машиною. Різко прискоритися - не реально, зробити безпечний і швидкий обгін фури - не реально, різко вклинитися в потік - не реально. На Сенсі з 3-4 пасажирами в місті доводиться їхати на 2-3 передачах і ретельно прораховувати свої дії на пару ходів вперід. Про що ми говоримо? Який Сенс? В розгоні до сотні Джилі СК випереджає Сенс на 4 секунди ! А в розгоні до 150 буде 30 секунд як мінімум. Але ці машини однаково коштують. Власникам Сенсів треба малювати зірочки на бортах - відмітки про пройдені 100 тис. км. (так робили автопарки в часи СССР) і гордитися цим.  

Погодите, тогда если вы утверждаете что сенс такой овощ - то Geely Emgrand 7 является не меньшим овощем т.к. китайский двигатель 1.5 явно слаб для машины весом 1335. Эх, помню когда Вы вибирали свою шкоду, то многие писали что с двигателем 1.2 вы будете тошнотом, но на все эти заявления ответ был один - мне не нужно быстро ездить, я не по мощности л.с. сужу о машине и т.д. а теперь выходит что сенс плохой и не едит с 4-мя пассажирами. Интересно, а как поедет рапид с 4-мя пассажирами и полным багажником - как пуля будет фуры обгонять наверное :D значит рапид плохой автомобиль?

Змінено користувачем daewoo-lanosSE
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899670
Поділитись на інші сайти

 

А по теме "через 5 лет посмотрим": в Украине Джили с 2005, массово - с 2007, показатель? 

Вот как-бы СК и годовалые эмгранды не впечатлили. По эмгранду бросал уже БЖ выше, а задние арки СК ... не для меня геморой. 

daewoo-lanosSE  по поводу овоща сенса и рапида тонко подметил. Еще sens2012 говорил, что рапидом хорошо по трасе на отдых, экономно. Как он там прощитывает шаги на 1.2 атмосфернике на такой барже.  :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899674
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

Погодите, тогда если вы утверждаете что сенс такой овощ - то Geely Emgrand 7 является не меньшим овощем т.к. китайский двигатель 1.5 явно слаб для машины весом 1335. ......

так есть и 1.8...или то-же овощ ?

да и по большому счёту...куда рвать-то...спешим сильно !?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899680
Поділитись на інші сайти

так есть и 1.8...или то-же овощ ?

да и по большому счёту...куда рвать-то...спешим сильно !?

Так погодите - это же вопрос не ко мне, а к 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, он же эксперт в "овощности" автомобилей я лишь выстроил дальнейшую логическую цепочку исходя из его сообщения о сенсе...

Змінено користувачем daewoo-lanosSE
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899682
Поділитись на інші сайти

Щодо експлуатаційних характеристик Сенса випуску останніх років можна начитатися у чисельних бортжурналах. Неприємний емоційний осад.- закономірний результат. Але є і естетичний нюанс, який не додає позитиву. Бажаєте переконатися ? Відвідайте автосалон ЗАЗу, підніміть капот Сенса і ... "насолоджуйтеся". Перед очима - іржава мотороподібна конструкція, пофарбована у частині картера якоюсь блакитною олійною фарбою для парканів. Як треба не поважати споживача, щоб навіть виставкові екземпляри інсталювати у такому ганебному вигляді ???  Як треба не поважати себе, щоб погодитися придбати це металеве опудало !!!! Менеджери лише розводять руками, самі відверто гидуючи, і пропонують перейти до огляду Ланоса. Ось такі реалії. Смішно порівнювати цього зазівського каліку навіть з Джилі СК. Не ображайте найдешевшого "китайця" цим порівнянням.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899700
Поділитись на інші сайти

Це просто жах.....Якщо у вас був дохлий сенс, який пустий ледве їхав а з повним салоном на 2-3 передачах, то я вам співчуваю...Значить дійсно у вас вийшла вдала покупка китайця, от тільки співчувати треба новому власнику сенса)) 

Мій Сенс був у відмінному стані. Проходив всі ТО і їздив так, як належить Сенсу. Мало того, що я сам чудово розбираюся в автомобілях, його відмінний технічний стан підтверджували всі майстри і новий власник, який не пожалів віддати за нього 5400....... Але Сенс є Сенс. 70 к.с., 108 моменту на 1040 кг ваги. Джилі СК - 94 к.с., 128 НМ на таку саму вагу як в Сенса. Ви фізику в школі вчили? Дані виробників: Сенс - 17 с. до 100 км.год., СК - 13 с. до 100 км.год. Якщо по-вашому Сенс є швидким, то в порівнянні з чим? Хіба що з ВАЗом копійкою. Сенсу поставили коротку коробку і в місті до 60 км.год. він зовсім не поганий. Але на швидкостях біля 100 Сенс вже ніякий. Кожен обгін - це пониження передачі на одну, а де-коли і на дві ступені. І все це під ревіння на двигуна на 4500 обертах. Одним словом, їхати можна, але СК Сенса обходить що в місті, що на трасі. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899824
Поділитись на інші сайти

Якщо згадали мені Рапід, то я відповім. Розгін Рапіда 1.2 МПІ - 13.9 секунд. Сенса - 17 секунд. Джилі СК - 13 с. Рапід 1.2 МПІ повільніший від Рапідів 1.2 турбо і 1.6 МПІ. Саме з ними ми тоді порівнювали. Але аж ніяк не з Сенсом. Я дійсно, писав, що мені достатньо швидкісних характеристик Рапіда 1.2. Так воно і є. Не рівняйте мотори 1.2 Рапіда і Фабії до моторів Сенса. Порівнювати навіть найповільніший Рапід з Сенсом - що порівнювати пряних з сухариком. А коли ми порівнюємо однакові за ціною Сенс і СК, то акцентуємо на перевагах того чи іншого. Перевага СК над Сенсом в швидкості. Сенс має інші переваги, але в швидкості програє СК. Приводити відео в якості аргумента не варто...........

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899829
Поділитись на інші сайти

Приводити відео в якості аргумента не варто...........

А судя по этому видео разгон Сенса до 100 не более 14 сек.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899866
Поділитись на інші сайти

 СК Сенса обходить що в місті, що на трасі. 

Хотелось бы посмотреть реальный заезд Сенса и СК.

Я  в свою очередь постараюсь найти владельца СК и опытным путем сравнить наши скоростные характеристики.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899868
Поділитись на інші сайти

А судя по этому видео разгон Сенса до 100 не более 14 сек.

кожен, хто знімає подібні відео, роблять це не просто так. Ми не знаємо, як готувалася машина, який ухил дороги, скільки було дублів, зрештою, яка швидкість самого відео. 

Хотелось бы посмотреть реальный заезд Сенса и СК.

Я  в свою очередь постараюсь найти владельца СК и опытным путем сравнить наши скоростные характеристики.

Вам достатньо проїхатися за кермом справного обкатаного СК і вам стане все зрозуміло. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899870
Поділитись на інші сайти

Дані по розгону заводів виробників не є максимальними. Це усереднені дані великої партії машин і багатьох заїздів. Але саме такі дані дають найбільш об"єктивну картину. На окремі випадки посилатися не варто. Авторевю також розганяло Джилі Отаку за 11.5 до сотні. Багато форумчан на джилі - клубі також пишуть про 11 сек. Проте більшість наводить цифру 13 секунд. Так само із Сенсом - можна і за 14, але завод чомусь приводить 17. Окремо в цьому списку стоїть Ланос, якому завод малює 12.5 сек. Численні тести свідчать про 14-15 сек. Розігнати стоковий Ланос до 100 за 12.5 с. важко. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899882
Поділитись на інші сайти

Якщо згадали мені Рапід, то я відповім. Розгін Рапіда 1.2 МПІ - 13.9 секунд. Сенса - 17 секунд. Джилі СК - 13 с. Рапід 1.2 МПІ повільніший від Рапідів 1.2 турбо і 1.6 МПІ. Саме з ними ми тоді порівнювали. Але аж ніяк не з Сенсом. Я дійсно, писав, що мені достатньо швидкісних характеристик Рапіда 1.2. Так воно і є. Не рівняйте мотори 1.2 Рапіда і Фабії до моторів Сенса. Порівнювати навіть найповільніший Рапід з Сенсом - що порівнювати пряних з сухариком. А коли ми порівнюємо однакові за ціною Сенс і СК, то акцентуємо на перевагах того чи іншого. Перевага СК над Сенсом в швидкості. Сенс має інші переваги, але в швидкості програє СК. Приводити відео в якості аргумента не варто...........

Задам вопрос прямо. Как рапид 1.2 ведет себя при скоростях после 100?  Как при обгонах? 150 как ему дается? Что лучше валит СК, или рапид? 

ЗЫ: Согласен, что по видео судить на 100%  нельзя, хотя-бы докажите что то сенс, а не ланос, или свапленный сенс. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899885
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

скажу за свою...разгонял до 180...дальше сремно было ))))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899889
Поділитись на інші сайти

скажу за свою...разгонял до 180...дальше сремно было ))))

Не тут интересно именно рапид 1.2 атмо и СК.  :hehe:

ЗЫ: с чего - бы эмгранду 180 не ехать, на сенсах давят, а эмгранд че хуже?

Змінено користувачем Stas3ds
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899892
Поділитись на інші сайти

Задам вопрос прямо. Как рапид 1.2 ведет себя при скоростях после 100?  Как при обгонах? 150 как ему дается? Что лучше валит СК, или рапид? 

ЗЫ: Согласен, что по видео судить на 100%  нельзя, хотя-бы докажите что то сенс, а не ланос, или свапленный сенс. 

Рапід однозначно швидший за Сенс, але на швидкостях за 100 поступається Джилі СК. Так само і при обгонах - краще за Сенс, гірше за СК. На Рапіді більше 120 не їздив. На СК легко їхав 140 при 4000 об.хв. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899893
Поділитись на інші сайти

Рапід однозначно швидший за Сенс, але на швидкостях за 100 поступається Джилі СК. Так само і при обгонах - краще за Сенс, гірше за СК. На Рапіді більше 120 не їздив. На СК легко їхав 140 при 4000 об.хв. 

Что и следовало доказать. Теперь, что казать, что рапид плохой, из-за того, что он овощь по сравнению с СК и постоянно приходится крутить мотор и думать при обгонах? Ты же раньше был за спокойную езду и сколько сообщений при прострочили по сравнению ланоса и сенса. Вижу СК тебя явно разбаловала.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899896
Поділитись на інші сайти

Перевага СК над Сенсом в швидкості. Сенс має інші переваги, але в швидкості програє СК. Приводити відео в якості аргумента не варто...........

 

Буду у Львові, готовий буду з Вами зробити заїзд, або приїзджайте у Івано-Франківськ)) 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899901
Поділитись на інші сайти

Рапід спонукає до спокійної комфортної їзди. Але і на швидкості не пасує. Особливо гарно без кренів проходить швидкі повороти. СК в порівнянні з Рапідом дуже крениться в поворотах. Сенс крениться так само як і СК. СК не просто швидко їздить, на ньому хочеться швидко їздити. Моментальні реакції на газ (газ на тросику, в Рапіда - електронна педаль), розкрутка - просто пісня! Передачі переключаються майже так само точно  як в Рапіді. В Сенсі перемикання передач - ворочати кочергою в киселі.... взимку - в пластиліні. Лити синтетику? То чого на заводі не лиють? В СК коробка на стоковому маслі працює зразково. І це китайці. 


Буду у Львові, готовий буду з Вами зробити заїзд, або приїзджайте у Івано-Франківськ)) 

10 тис. грн. на бочку і на лінію. Я готовий. А так за дурняка машину гробити не збираюся. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899902
Поділитись на інші сайти

Рапід спонукає до спокійної комфортної їзди. Але і на швидкості не пасує. Особливо гарно без кренів проходить швидкі повороти. СК в порівнянні з Рапідом дуже крениться в поворотах. Сенс крениться так само як і СК. СК не просто швидко їздить, на ньому хочеться швидко їздити. Моментальні реакції на газ (газ на тросику, в Рапіда - електронна педаль), розкрутка - просто пісня! Передачі переключаються майже так само точно  як в Рапіді. В Сенсі перемикання передач - ворочати кочергою в киселі.... взимку - в пластиліні. Лити синтетику? То чого на заводі не лиють? В СК коробка на стоковому маслі працює зразково. І це китайці. 

Рапид заставляет спокойно ездить, СК быстро. А сенс - не ездить, или тоже спокойно ездить? Понимаешь о чем я  :rolleyes: 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899904
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

...... Лити синтетику?.....

я при нулевом ТО залил синтетику....отдал правда не мало денег...но для себя-же ))))))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899910
Поділитись на інші сайти

Что и следовало доказать. Теперь, что казать, что рапид плохой, из-за того, что он овощь по сравнению с СК и постоянно приходится крутить мотор и думать при обгонах? Ты же раньше был за спокойную езду и сколько сообщений при прострочили по сравнению ланоса и сенса. Вижу СК тебя явно разбаловала.

Я і зараз за спокійну їзду. Але ми порівнюємо Сенса і СК. Те, що СК швидший, це перевага не особисто для мене, а для більш широкого загалу. Рапід тим, що повільніший від СК не є від нього гірший, бо має ще 1000 інших переваг. А Сенс таких переваг не має. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899912
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

отзыв..не мой но всё-же

Привет всем Эмграндоводам! Трудно заставить себя вести блог, когда вокруг столько молодых и активных ребят, которые уже на много больше тебя знают и умеют. На форуме столько написано, что повторятся не хочется и молчать вроде неудобно. Как говорил О. Бендер -"Я чужой на этом празднике жизни". Хотя понимаю, просто это я стал старый и ленивый. Теперь о главном.
Без каких-то дней, скоро год как мы вместе с моим четырехколесным другом. За это время не случилось ничего. Ничего, что могло бы меня огорчить или расстроить. При пробеге 12000км, ничего и не должно произойти, поэтому врят ли это повод для радости. О плюсах. Стала чуть мягче подвеска, где-то к 10000км ожил двигатель и стал меньше расход. В принципе, как у всех, где-то 9-10 литров в смешанном цикле. Научился крутить головой и левая стойка не так напрягает.
На ЛКП внимания уже не обращаю, натираю тефлоном и воском и душа спокойна. Как гооворил К.Прутков-"нельзя обьять необятное". Вечным, может быть только вечный двигатель, но его еще не изобрели. Впечатление - машина как буд-то вчера из салона, только лучше. Обкаточный режим Эмик прошел на отлично. Я его тоже не обижаю, все что должна иметь порядочная машина, у него есть. Когда никто не видит, я иногда его даже похваливаю и поглаживаю, задабриваю его железную душу. При первых заморозках решил засилконить резинки и обработать стекла антиобледенителем. Отвлекли, перепутал баллончики и засиликонил все стекла от души.
День ушел на отмывание, его не берет ни бензин,ни ацетон, ни спирт, ни вода. Грел феном и вытирал ветошью. Зато вода теперь на стеклах не задерживается. В общем, машина мне нравится, легла на душу. Знакомый фирмач продал поуторагодичную тойоту Camry, потому что она ему не нравилась, купил ауди Q7 и снова недоволен. Это я к тому, что если кто-то ругает машину, причина не обязательно в ней. Кто-то ищет в жизни хорошее, кто-то плохое. Такие будут и отзывы. Удачи всем.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899914
Поділитись на інші сайти

10 тис. грн. на бочку і на лінію. Я готовий. А так за дурняка машину гробити не збираюся. 

 

Все ясно, плавно спригнули)) 

Доречі, якщо ваш сенс кренило, то це ще раз доказує, що щось з ним було не те або диски р 13 стояли і шини дубові, хз..

Змінено користувачем jasonua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899915
Поділитись на інші сайти

Я і зараз за спокійну їзду. Але ми порівнюємо Сенса і СК. Те, що СК швидший, це перевага не особисто для мене, а для більш широкого загалу. Рапід тим, що повільніший від СК не є від нього гірший, бо має ще 1000 інших переваг. А Сенс таких переваг не має. 

Стойкость кузова. Но тебя это не интересует, не думаю, что ты будешь ждать проблем с кузовом СК. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/53633-chudesa-kitayskogo-avtoproma/page/139/#findComment-1899927
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.