Перейти до змісту

Бортовой журнал Yarmola.L


Рекомендовані повідомлення

404 650 км...ПР двигуна - продовження

Після того як "уграв" купленого розсухарювача і промучившись пів дня - вернувся до старого дідового методу: -наставка і молоток/кувалдочка...

В господарстві знайшлась товстостінна мідна трубка (20см) і важкий молоток/кувалдочка

за 2м інколи за 3м сильним ударом клапана розсухарювались аж бігом!

сальники клапанів сиділи мертво - насилу позтягував....спрацювання сальника клапана за 404 000км велике: кромка яка має бути гострою стала шириною близько 2мм...на сальнику 3 маркировки:

ф8 -  ц(с) -  і 3значні номера (488, 467, 588, 567....) цікаво хто виробник?

збирав головку вже з підлампіченим розсухарювачем....

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2174654
Поділитись на інші сайти

404 650 км...ПР двигуна і не тільки - продовження

щойно закінчив ПР...зроблено:

- замінені рідні сальники клапанів (пройшли 404 000км) :suicide:

- відрегульовано теплові зазори клапанів

- замінено сальник розпредвалу

- замінено сальник колінвалу зі сторони ГРМ

- замінено ремінь ГРМ (пройшов 18 000км але був в маслі)

- замінено масло і масляний фільтр - пройшло 24 600км :oops:

- замінено бензиновий фільтр

- замінено газовий фільтр і почищено газовий відстійник

- злито конденсат з редуктора

- замінено повітряний фільтр

- замінено повітряну гофру і  врізано газовий змішувач (гофра була тріснута)

- замінено регулятор холостого ходу (строяв  на підміну рідний з пробігом під 300 000км після того як накрився новий....рідний весь розбитий, з люфтами але працює)

- переробив "подовжувач" проводу датчика колінвалу (робився на скору руку для випробування при заміні КПП Сенс на КПП Ланос на 280 000км)

- замінив ще рідні праву і ліву  подушки двигуна...подушки вже були надірвані (привіт авто дохтур нік_2 - я потроху справляю виявлені  тобою гріхи :oops:...ще залишився  сальник колінвалу  зі сторони КПП ...тут без твоєї допомоги вже не обійтись - у дворі КПП не зніму...)

- підшаманив генератора: провірив щітки, підтягнув болти\гайки, підтягнув "+" вивід  генератора, замінив натяжний болт генератора сирець 5.8 на 8.8...в планах поставити болт 10.9

- посадив на фіксатор різьби кронштейн генератра/компресора - вкотре відпустились болти.

-завівся, прогрів двигун до вмикання вентилятора (прийшлось ввімкнути абсолютно всю нагрузку -фари дальній, обігрів заднього скла, вентилятор 4 швидкість, магнітола - інакше не хотів вмикатись карлсон)... двигун шепоче...прокатався туди-сюди...все нормуль...

404 651км - політ триває.....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2175210
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Свічка свічечка свіча...

Після тижня мук з роботою двигуна на газу на вихідних здається поборов проблему...

в 2х словах:  після ремонту двигуна машинка день поїздила нормально і почалось: на бензі робить нормально, на газу двоїть/троїть...

відрегулював редуктор - все нормально...нормально лише день і знову проблема - двоїть/троїть....

знову підрегулював редуктор - їде...через день не їде....так промучився до пятниці вечора... по дорозі викрутив свічку 3 циліндра - вона чорна....Додому їхав на бензині...

в суботу зранку замінив нові свічки Brisk LR15YS Silver  (для ГБО) на перевірені (б/у що пройшли тисяч 40 -50) звичайні L15YС....все ...неначе бабка пошептала....стійка робота як на бензині - так і на газу...сьогодні катався - все супер...бу наблюдати...

характерно що нові свічки для ГБО мають більш тонкий електрод...і свічка 3 і 4 циліндра були чорні....

405 382 км політ триває...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2176493
Поділитись на інші сайти

3, 4 цилиндры...Наводит на мысль что свечи просто приняли на себя удар (от слабого модуля),закоптились от слабой искры половины модуля,до состояния утечки искры по углероду.(копоти).Если ситуация повториться-смотри на модуль зажигания,ну и провода ВВ проверь,могли выгореть жилы.
ПС.Стоп...модуль работает-1-4,2-3.А у тебя 3-4.Значит не системно...Но все равно....не все так просто в этом мире.:D
А Силверы хорошие свечи,на них только и езжу...уже тык 400...но нежные,с ними нужно аккуратно...отвертку для подгибания электродов в них не совать.)))

Змінено користувачем Dueller63
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2176553
Поділитись на інші сайти

23 хвилини тому, Dueller63 сказав:

3, 4 цилиндры...Наводит на мысль что свечи просто приняли на себя удар (от слабого модуля),закоптились от слабой искры половины модуля,до состояния утечки искры по углероду.(копоти).Если ситуация повториться-смотри на модуль зажигания,ну и провода ВВ проверь,могли выгореть жилы.
ПС.Стоп...модуль работает-1-4,2-3.А у тебя 3-4.Значит не системно...Но все равно....не все так просто в этом мире.:D

модуль я вже сам ремонтував (обрив провода половини модуля від розєму до плати з ключами), після ремонту модуля проїхав декілька років - проблем не було....до ремонту двигуна і на старих свічках проблем не було...проблеми почались після ремонту (заміни сальників клапанів/розпредвала/колінвала)...рідні провода що пройшли за 200 000 км і мінялись робочими (ібо стільки не живуть) вожу в багажнику...сьогодні ніби все нормально...наблюдаю...точить червячок чи часом не погнув трохи клапана коли розсухарював молотком (сиділи так що нічим не міг зрушити), та на бензині проблем нема...

і да...на нових свічках був по паспорту зазор 0.7мм....на старих зазор 1мм...бу наблюдати...

405 449 км  політ триває

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2176556
Поділитись на інші сайти

Все может быть...Я обычно,если снимается головка, и клапана притираю,всегда есть в этом необходимость.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2176557
Поділитись на інші сайти

Тільки що, Dueller63 сказав:

Все может быть...Я обычно,если снимается головка, и клапана притираю,всегда есть в этом необходимость.

робив без зняття голови...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2176558
Поділитись на інші сайти

Я уже понял-написал а потом подумал.)))

Чтобы не доводить до греха (прогару клапанов) немешало-бы компрессию глянуть.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2176559
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Розширювальний бачок.

Вчора замінив розширювальний бачок - засопливів падлюка...

Двигун веде себе нормально...проблем з свічками нема...но хробачок сумніву точить душу: невже 2 з 4х нових свічок туфта?...крім заміни нових свічок на б/у нічого  не робив...

406 007км політ триває....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2177593
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

а що з бачком, тріснув по шву?

У тебе рідний бачок був прозорий чи з грубої пластмаси, що не просвічується?

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2177669
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Вихлопна, вихлопна...ну і зараза ж ти вихлопна...

в четвер я не зміг нормально доїхати додуму...коли до дому залишилось близько1-1.5 км при переїзді через залізнодорожні колії рев...удар...скрежет...тормоза...

проставка з гофрою відвалилась і вперлась в рельсу....

здав пару метрів назад на парковочку перез переїздом, викликав жінку з дошками і проволокою...

завів під глушак доску, підтягнув її до днища щоб тримала глушак, прикрутив дошку проволокою до сидіння і так потихеньку доїхав додому...

в суботу на яму - а там картина рєпіна "бурлаки на парашутах":

1) штани як папіросний папір , вже зігнуті і розірвані...

2) гофра розтягнута і у вставки обірване вухо

3) резонатор зігнуто і впервся в бак, до того вже збоку прогнив

4) глушник знизу вже має 5 як головка дирочок...

5) резинки підвіски рещонатора порвано...можливо від удару...але на вигляд вони в 100 раз гірші ніж рідна що я поміняв минулого року...рідна польська Gumex а ставив типа "оригінал" Daewo...

6) вмятина в баку...

все крім бака пішло під заміну...

409 285 км політ триває

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2185220
Поділитись на інші сайти

  • 5 місяців потому...

Упс...

02.03.2018 не доїхавши до дому 1-1.5км заглох мій Сєня...перед тим десь за 2-3км раптово почав то підглохати то знову підхвачувати...пробував переключати бензин/газ - результату нуль....глохне і підхвачує як на бензині так і на газу...після остаточного заглохання посадив акум але так і не завівся....

Викликав дружину на Лачі і на шнурку затягнув засранця у двір.

Вчора передивився машинку:

1) Свічки що пройшли 60 000 +  км вже підустали...свічки з 1,2,3  циліндра на вид ще нормальні а от в 4му циліндрі закопчена і мокрувата...- замінив на нові А17ДВРМ (дешево і сердито).

2) ВВ провода що пройшли 200 000 +  км замінив на такі самі з пробігом 200 000 + км (но точно робочі)

3) Модуль запалювання з пробігом під 10 000 км замінив на перебраний МЗ з пробігом 200 000+ км (но завідомо робочий)

Сенс завівся з пів оборта на зарядженому акумі...

418 543 км політ триває...

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2204601
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 добре, що все малою кровью обійшлося!!))

Кинь хоч пару фоток свіжих свого сені :lorry:

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2204616
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 причиною випадку був таки модуль?

Згоден з   щодо фото)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2204806
Поділитись на інші сайти

9 годин тому, vladsheva сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 причиною випадку був таки модуль?

Згоден з   щодо фото)

мабудь проблема була не в модулю......зранку накрутив десь 50-60км - все було нормуль, а потім  -2л охолоджувальної рідини,  нестабільна робота, глох разів 3, насилу заводився...мабуть пробило прокладку головки...буду розбиратись

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2204856
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Ну от і відігнав Сєню до Юри Інжектормасйстра...на 86км пішло 6л води...вилітала з вихлопними газами з розширювального бачка...по прямі ще ні чого, а от кожний підйом йшов з втратою води...

чекаю результатів вскриття/дефектовки...цікавість просто розпирає...двигун ще не робився (крім заміни прокладки головки на 200 000км)....420 000км з замінами масла раз в 20 -25 000км...жорстка експлуатація (і 185км/год топив часто...і 85км/год на 2й передачі крутив..і прицеп до 1т на 500км тягав)...

Думаю кіно буде цікаве...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2208378
Поділитись на інші сайти

Чекаємо результати вскриття! 

Це один з небагатьох на форумі "бойовий" живий/довгожил-сенс на форумі! :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2208399
Поділитись на інші сайти

Эт точно ветеран...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2208460
Поділитись на інші сайти

Вісті з фронту

Injectormaster :

уже розібраний. Тепер думаємо чі його спалити чі обмазати йодом і замотати бинтами)))))

ПС: циліндри 75,02 - 75,04. Овальність / конусність близько 0,015(!!!)

Коротше ще поживе.

афігеть кричали гості і в воздух чєпчікі мєталі....а де ж знос за 420 000км???...може треба було масло міняти не через 20 -25 000км а через 30 -35 000км ?....а це ідея....треба буде подумати...

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2208643
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 живучий мемз попався! :D:yes:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2208648
Поділитись на інші сайти

Що нам каже Талмуд "Номінальні розміри, максимальні зноси, зазори, натяги":

Блок циліндрів 301,1002015  -  75,00+0,04мм групи:

А  -  75,00+0,01  - максимальний знос 0,05 --- ітого 75,06 

Б  -  75,01+0,01  - максимальний знос 0,05 --- ітого 75,07 

В  -  75,02+0,01  - максимальний знос 0,05 --- ітого 75,08 

Г  -  75,03 +0,01  - максимальний знос 0,05 --- ітого 75,09 

З моїми 75,02-75,04 по максимальному зносу я попадаю в групу А - до 75,06....

З 75,02 -75,04 виходять блоки з заводу груп Б,В,Г....

такі пироги....

"афігєть кричали гості і в воздух чєпчікі мєталі"....

Цікаво що покажуть заміри поршнів....

 

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2208790
Поділитись на інші сайти

Турбіну постав, може тоді хоч якийсь знос почнеться :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2208938
Поділитись на інші сайти

35 хвилин тому, Юрко88 сказав:

Турбіну постав, може тоді хоч якийсь знос почнеться :)

надто складно :cowboy: ....простіше перейти на заміну масла через 30 -35 000 км :-X  ...

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2208941
Поділитись на інші сайти

Вісті з фронту

зі слів Injectormaster :

1) невелика овальність шатунів...бугеля були затягнуті не рівномірно (ймовірно дефект заводу)...будуть поправлені + нові вкладиші шатунів

2) хон в циліндрах ще присутній но буде поправлено

3) головку шліфанули, провірили на герметичність...

4) 1 сідло клапана (3 циліндр кажись) стоїть трохи коряво (ймовірно дефект заводу)...можливо поправиться

5) направляючі втулки мають вироботку -  під заміну

6) поверхню блока трошки поправиться шліфовкою (є трошки кривизна)...

7) двигун чистий без відкладень ...но.... в піддоні є жилеподібний  згусток що не зливався...рекомендовано періодично заміну масла робити з вакуумним вісасуванням...періодичність заміни вирішили не мінять...20 000км  для цього масла -"то шо дохтор прописав"  (а мисля перейти на заміну масла через 25 -30 000 км все не покидає :joking:)

поки що все...Юра Injectormaster обіцяв скинути фото...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2209074
Поділитись на інші сайти

интересно, мемз довольно живучий оказывается!)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/19/#findComment-2209088
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.