Перейти до змісту

Бортовой журнал Yarmola.L


Рекомендовані повідомлення

моє питання до Yarmola.L - бути чи не бути ? (купувати чи не купувати Сеню 2014 ?). Маю гроші і на Джильку, але економічна кон'юнктура в країні наполегливо шепоче про доречність економії грошових знаків. )))

моя думка буде дуже необєктивною:

- до Сенса мав досвід капіталок Москвичі/Жигулі і знав що Таврія (двигун+ КПП) теж є досить простою в експлуатації/ремонті...тому брав Сенс знаючи що по двигуну/КПП/ходовій буду більшість робити сам...

- китайця не мав і про ремонт/експлуатацію знаю лише основи...виходячи з нетакою сильною доступністю запчастин/приспособ ремонт/експлуатація буде більше СТОшною...

 

чи будуть так ходити Сенси 2014-15року?..чесно - .незнаю...стільки зустрічав негативу про нові авто...

мені тяжко щось рекомендувати, бо для мене непрорблема в дорозі перебрати задній міст Москвича...пребрати карбюратор в полі...у вільний час відрегулювати теплові зазори клапанів...за дзвінком поїхати замінити обірваний в дорозі ремінь ГРМ в Сенсі...перебрати стойки Сенса...замінити КПП Сенса на Ланос прочитавши до цього про заміну в неті...для когось це може бути стресом і важковирішуваним завданням а я навіть не зверну на це особливої уваги...мені мішає мій досвід...для себе я вибирав авто яке я зможу сам відремонтувати " в полі"...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/17/#findComment-2024887
Поділитись на інші сайти

Нехай шановний автор бортовика мені пробачить за цю переписку, але Джилі GC-6 2014 р. коштує 182 тис. грн., а Сенс люкс седан того ж року - 139 тис. грн. Різниця складає майже 43 тисячі, що у нинішній ситуації є суттєвим чинником, який стимулює купити все ж дешевшу машину. Правда, майбутній геморой із вітчизняним Сенсом може перекрити цю різницю у ціні. Саме цього і стосувалося моє питання до Yarmola.L - бути чи не бути ? (купувати чи не купувати Сеню 2014 ?). Маю гроші і на Джильку, але економічна кон'юнктура в країні наполегливо шепоче про доречність економії грошових знаків. )))

Якщо маєте певні навики ремонту авто - чому б і не зекономити на сенсі?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/17/#findComment-2025165
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

8 місяців і картина майже повторилась (майже тому - що гайки не погубились - лише відійшли)...головна різниця - в затратах:

прокладка - 3 грн (купив на запас)...

4 латунних гайки- ...відновлені (пройшовся мечиком) ...

знову порадувала дешевизна обслуги/ремонту/запчастин Сенса...обожнюю цю невибагливу ломову  коняку. :oops: ..

341 334 км - політ триває...

І знову прокладка штанів...

все як і в 2а  минулі рази...єдина різниця - тепер пройшло 13 місяців і 27 000км замість 13 000км...

17 гривень за ремонт : прокладка штанів і 4 латунні гайки...старі гайки просто "роздались" на кінці...

заодно підварили трубу резонатора - пішла тріщина на шву між корпусом резонатора і трубою

368 200км - політ триває

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/17/#findComment-2034021
Поділитись на інші сайти

Кстати о гайках.Латунные меня то-же задолбали (слизывается резьба,забивает резьбу на шпильках,откручиваются),перешел на металлические омедненные.И чтобы не отворачивались-закрутил обратной стороной,(тонкой) к коллектору,пока не отворачиваются.

 

Вот нашел картинку

56229_570x410.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/17/#findComment-2034027
Поділитись на інші сайти

Есть же просто фиксатор резьбы

для коллектора???....а якщо потім обірве шпильку коллектора?....буде такий геморой шо мама не горюй! в Сенсі випускний і впускний коллектори сидять на одній прокладці...там щоб зняти випускний коллектор для заміни шпильки розбирання/збирання буде на пів мотора...ну його в баню...краще я раз в рік поміняю прокладку...

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/17/#findComment-2034034
Поділитись на інші сайти

есть три степени фиксации и это не секрет

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/17/#findComment-2034037
Поділитись на інші сайти

есть три степени фиксации и это не секрет

до чогу тут ступінь фіксації?...там головне дуже висока термостійкість...там все вигорає/спікається...спечеться той фіксатор і що тоді?....ну його нафіг таки екскременти...  

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/17/#findComment-2034040
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

ГЕТЬ ШЛЬОПАНЦІ...ОДЯГАЙ ВАЛЯНКИ!

В неділю нарешті замінив літню гуму на зимову...

Передня пара коліс (Нокіан) відходила  1 сезон і піде на зберігання...задня пара Фулда піде на квітники: одне заднє колесо зранку було на диску...  в вересні воно було пробите і накладено латку 160мм - 2 розсічення боковини коло диску і мало не коло протектора - на швидкості, гружений,  з груженим прицепом, впіймав яму, прорубав шину і погнув диск...в безвиході, вночі, в Хмельницьку, на єдиному нічному шиномонтажі ставив латку (навіть лисака в 13 розмірі купити не було)..задня Фулда і так була майже лиса (практично дійшло до індикаторів зносу...ну можу якусь десятку/ сотку було в запасі) тому без зазріння совісті на клумбу!

"Валянки" вона з Фулда Крістал Монтеро 3 ще на 1 сезон - близько 1.5- 2мм до зимового індикатору зносу і трохи більше до простого індикатора зносу (у Фулди 2 індикатора - з сніжинкою, і простий індикатор зносу)..

тільки "переобув" Сенса і пішов сніг...тютєлька в тютєльку :hmmm:

371 969 км - політ триває...

ПС тільки що вгледів що тиждень тому (22 листопада) було 10 років як я на форумі...дата :metal:

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/17/#findComment-2050708
Поділитись на інші сайти

 

ПС тільки що вгледів що тиждень тому (22 листопада) було 10 років як я на форумі...дата :metal:

Та да, легенда! :metal:  :1st:  :beer:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/17/#findComment-2050715
Поділитись на інші сайти

20 тис   7

Не ну с юбилеем что ли!)

Главное чтобы Сенсик тебя радывал ещё оч долго.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/17/#findComment-2050722
Поділитись на інші сайти

 

 

ПС тільки що вгледів що тиждень тому (22 листопада) було 10 років як я на форумі...дата :metal:

 

Мабуть один із перших могікан. Вітаю!)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/17/#findComment-2050734
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

ДІСТАЛО....

пройшло рівно 10 000 км...знову гайки кріплення штанів...знову прокладка коллектора...на цей раз "-" 1 шпилька...їзджу на 3 гайках...буде "час і натхнення" буду висверлювати обірвану шпильку....сцука любоф...10грн на прокладку і вперед...

378 120 км політ триває

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/17/#findComment-2073902
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

ТО-38

От і пролетіли 380 000 км...В суботу/неділю робив чергове ТО-38...Як завжди п/с Хадо 5/40. фільтра...

Висверлив обірвану шпильку випускного коллектора, замінив прокладку...і при демонтажі вставки   з гофрою (та що йшла замість каталізатора) зрозумів що назад вона не стане - при зніманні хомута вивалилось кусок труби вставки...за 350грн купив нову вставку з гофрою...також замінив пластикові бризговики на гумові - від пластикових лишились самі куски...помив моторний відсік..ремінь ГРМ помпа і ролик ще в пристойному стані - треба буде перевірити коли мінялись - можливо давно пора замінити - кинув ремінь ГРМ. ролик і помпу в багажник - буде час перевірю і можливо заміню...в принципі і все...ходовку оглянув - критичного нічого нема...все на ходу і в задовільному стані...

380 380 км - політ триває..

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/17/#findComment-2084083
Поділитись на інші сайти

Хотів би поцікавитись як справи з корозією? Зокрема, який стан порогів?

Бо в мене Сенс 2009 р.в. на порогах вже почала вздуватися фарба, цікаво як з цим обстоять справи у кузовів 2005 року? :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/17/#findComment-2084087
Поділитись на інші сайти

моє авто "живе" на вулиці...їздить майже кожного дня...зимою і літом...по полям лісам і горам і на полюванні і відпочинку...бампера суцільне місиво з подряпин...ЛКП теж добре дісталось....на корозію уваги не звертаю - моя машина як ломова коняка а не для параду...

пороги досить подерті і вже пару раз підкрашував - кісточкою :)

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/17/#findComment-2084098
Поділитись на інші сайти

У мене сенс 2003 року. Іржі ніякої не має, правда стиль їзди трошки лагідніший, ніж у

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/17/#findComment-2084099
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

НАГАДУВАЛКА  381 725км


 покопався в бортовичку і ось що нарив:


Трос ручника - заміна на 210 000км


Тормозні диски передні - заміна на 210 000км


Тормозні барабани/підшипники задні - заміна на 210 000км


Тормозні колодки задні - заміна на 210 000км


Глушник - заміна на 236 000км


Помпа - заміна на 276 000км


Тормозні шланги передні - заміна на 276 000км


Підшипники опорні - заміна на 276 000км


Випускний коллектор - заміна на 285 000км


Рульова рейка - ремонт на 286 000км


Сальники колінвала/розпредвала - заміна на 286 700км


КПП Ланос - заміна на 287 000км


Підшипники передньої ступиці - заміна на 290 000км


Тормозні колодки передні - заміна на 290 000км


Бензонасос - заміна на 291 000км


Ремінь генератора -300 000км


Аккумулятор MEDALIST - заміна на 306 000км


ГТЦ 22;  РТС 03/40;  ЗТЦ19; торм рідина - заміна на 313 400км


ВВ провода - заміна на 316 700км


Ремінь ГРМ - заміна на 320 077км


Ролік ГРМ - змазка ХАДО на 320 077км


Радіатор - заміна на 329 856км


Генератор - ремонт на 330 524км


РН 14.4в - заміна на 331 630км


Термостат Лузар 87С- заміна на 342 243км


Свічки Brisk LR15YC - заміна на 349 712км


Сайлентблок перед ричага - заміна на 357 500км (рідні)


Втулка стабілізатора ліва - заміна на 357 500км


Направляючі супортів - заміна на 357 500км (рідні)


Підшипник перед ступиці лівий - заміна на 363 159км


Гофра - заміна на 380 000км


 


381 725км політ триває...


Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/17/#findComment-2087449
Поділитись на інші сайти

КПП Ланос здохла...

КПП Ланос КПП Ланос...здохла КПП Ланос...вірніше 5 передача...

в вівторок перестала вмикатись 5 передача: на ходу вмикаю 5у, ручка йде вперед немов вмикається але якось занадто легко...відпускаю зчеплення і чую вжжжж як жужжать зуби шестерні.Спочатку подумав на розбиту вилку і розбиту кулісу - вирішив що недовключається.регулювання результату не дало - або перестає включатись задня і не включається 5а обо не включається лише 5а.

Сьогодні поміняв вилку механізму вибору передач. сальник вилки...і картина повторилась...Зняв механізм і попробував вручну викруткою вмикати передачі:

всі передачі вмикаються нормально, після вмикання штовхаю машину і наблюдаю як прокручуться вали з шестернями...а от при вмиканні 5ї передачі і штовханні машини замітив що вали не прокручуються а немов проскакують з характерним клацаннм (тріскотом)..

Всі до кого звертався радять міняти КПП а не займатись ремонтом....сусід що вже вклав 4у !!!!!!! КПП на Ланосі каже що за 900 000км тільки міняє КПП...ремонт виходить в 3 і більше рази дорожче...всі його КПП мали проблему саме з 5ю передачею!!!!

Сиджу чухаю голову...на розборці КПП 2500-3000грн....

Буде час попробую вскрити кришку КПП де 5а передача і подивитись що сталось...

1-2-3-4 і задня передачі працюють ідеально (проїхав близько 400км без 5ї передачі)

382 з копйками тисячі км...політ без 5ї передачі триває

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

все ясно і без слів - розбита вилка КПП

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/17/#findComment-2089288
Поділитись на інші сайти

А говорят кпп ланос вечная. Сочувствую

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/17/#findComment-2089290
Поділитись на інші сайти

А говорят кпп ланос вечная. Сочувствую

В мена Ланосівська КПП пройшла 95 000км...скільки пройшла до мене не відомо...продавець сказав 100 000км...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/17/#findComment-2089301
Поділитись на інші сайти

 

Всі до кого звертався радять міняти КПП а не займатись ремонтом...

Да по-любому вскрыть сначала,хоть глянуть что с ней. Может дешевле будет сделать эту. У моего друга когда-то Аскона была,коробка шумела страшно,так в гаражах спецы за пару дней её перебрали без проблем. Коробка очень похожая на ланосовскую...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/17/#findComment-2089378
Поділитись на інші сайти

Лучше,конечно,до мастера-коробочника,который специализируется на коробках.(если полностью перебирать).Оно конечно дело нехитрое,но,всегда найдутся некоторые нюансы которые недоступны непосвященным.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/17/#findComment-2089396
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.