Перейти до змісту

Бортовой журнал Yarmola.L


Рекомендовані повідомлення

ТО-35

Ось і прийшла пора робити То-35...оскільки настрій зовсім ні в дугу (ситуація в країні) і машинка в принципі особливо не турбує То-35 пройшло по "скороченій програмі":

 - продув повітряного фільтра - в принципі був чистий і тому міняти не став...

- замінив свічки запалювання А17ДВРМ на BRISK LR15YC (дешево і сердито)

- підтягнув ремінь генератора (на цьому тижні декілька раз при прогріві почув писк ремня...напруга в мережі трималась - стоіть вольтметр)

- долив 200гр тосолу (на патрубці пічки є вологе пятно, та добратись і нормально затягнути той хомут потрібно гнати на яму)

- перевірив рівень масла - був трохи вище мінімуму - долив 0,5л...масло пройшло вже 10 000км і маслати йому до заміни ще 10 000км

- долив незамерзайку

- накінець замінив магнітолу - віддав начальник Пролежня а то мій Хундай щось почав слабо приймати радіо

- оглянув ходовку..не фонтан але до весни поїздить...

в пинципі і все...машинка їздить і мозги не парить...

349 712 км політ триває

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-1947746
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

После ТО-1 при 11 000 км было приобретёно и установлено прицепное устройство (как потом оказалось очень кстати - использовалось по прямому назначению и в качестве защиты бампера от позадиидущего автомобиля :D ). Также были приобретены и установлены ПТФ.

В Европе за прицепное тебя бы оштрафовали)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-1972822
Поділитись на інші сайти

Это наверное потому что ХАДО залил.....

Нет, это потому что он ТО в сервисную книжку записывает и БЖ ведет))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-1972826
Поділитись на інші сайти

В Европе за прицепное тебя бы оштрафовали)

з якого це дива?...в Польщі (європа чи не так?) ніхто не штрафував - хоча і зупинили за порушення: їхав з ввімкнутими протитуманками в вечірній час а туману/дощу не було (по їх ПДД не мав права вмикати)..."Просвітили" і відпустили - побажали щасливої дороги і не порушувати ПДД...було це в 2007р

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-1972861
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

 ХОДОВА ВІДХОДИЛА:

В суботу їздив на діагностику хдової до Миколи- товариша/напарника Юри Injectormasterа ...

дохтор сказав ...жити буде :D

Вердикт:

1) підшипники задніх ступиць люфтять - підтягнули

2) задні амортизатори живі

3) сайлентблоки задньої балки - живі (рідні)

4) задні сайлентблоки передніх ричагів - мертві (під заміну)

5) втулки стабілізатора - мертві (під заміну)

6) стойки стабілізатора - чахлі - під заміну

7) амортизатори передні живі

8) опори ліва - живиа, права - жива но під наглядом (почала вилазити)

9) куліса - не дуже (підкинути ремкомплект)

10) супорт лівий більш/менш - правий - розбиті направляючі (вскриття для більш точного аналізу),,,,

11) рульові накінечники мертві - під заміну....

Збираю запчастини і до дохтора на прийом...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-1978699
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

В звіязку з відсутністю вільних грошей і наявністю вільного часу вирішив сам потроху підшаманити ходову:

- замінив сайлентблоки передніх ричагів...лівий був зношений досить сильно, а от правий практично нормальний (були ще рідні)

- замінив ліву втулку стабілізатора...а от з правою прийдеться повозитись - доступ до втулки обмежений Ланосівською КПП...коли була Сенсівська доступ був кращий

- замінив 2 пальця (рідних) правого супорта на пальці 1го ремонту...верхній сів без розточування як так і треба, а нижній хоч і отвір був розбитий більше - довелось трішки "шкрябнути" вглибині свердлом на 10

до лівого супорта  не дійшло - там отвори розбиті менше , отже прейдеться розсвердлювати а свердла на 10,1 під рукою не було...

357 500км політ триває

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-1997937
Поділитись на інші сайти

- замінив 2 пальця (рідних) лівого супорта на пальці 1го ремонту...свердла на 10,1 так і не знайшов. проте знайшов "чудо техніки" і не свердло і не "розвёртка" а щось середнє...якийсь спецінструмент на 10+...продавець (дід-інструментальщик) сказав - спецінструмент для отвора на 10 з допуском Н12 (я ніфіга не зрозумів)...людською мовою "чудо" на 10,1мм...пройшовся розбиті отвори і нові пальці сіли як рідні...зібрав - все супер...проїхався - тишина...

358 045 км -політ триває...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-1999644
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Затянувшесь ТО-36

ТО-36 трошки затянулось..

в минулу неділю на спідометрі було вже 363 159 км заїхав на шиномонтажне СТО Vianor, замінив 2і лисих передніх Фулди на Nokian Hakka Green по 785грн з гарантією (проколи/порізи усуваються безкоштовно або заміна колеса якщо ремонт неможливий) на задку поки ще на сезон буде Фулда...хоч і не зовсім по феншую...протектори трохи подібні - якось сезон відкатаю а потім заміню на такуж саму Нокіан... Замінили передній підшипник лівої ступиці - почав трохи шуміти і шум наростав буквально кожного дня...думав міняти сам та ціна 150грн за заміну не залишили мені шансів...

При проведенні замірів розвалу/сходження (лису резину в самому кінці почало трохи їсти) виявилось що зігнута тяжка з правою і лівою різьбою що з'єднує рульовий наконечник і рульову тягу і сходження толком не зроблять...деформацію я замітив коли на 357 000км міняв наконечники...прийшлось в терміновому порядку шукати...21грн за тяжку і сходження зроблено...заодно виставили руль рівно (був чуток повернутий)..перевірили розвал/сходження і задка - все "пучком"...роздрукували параметри з Бошівського стенду...за все задоволення 160грн... доречі, розвал/сходження робив 2й раз за 11років і 360 000км...1й раз робив років 5 тому...раніше резину не їло, знос був нормальний, машину не вело - причин викидати гроші не бачив...

Завтра заміна масла (23 963км пройшло)  :oops:

Ремінь ГРМ пройшов 43 000 км(заміна 320 077км)

Помпа пройшла 87 000км (заміна на 276 000км)...фігасобі...сам в шоці..

Ролик ГРМ теж пройшов 87 000 км...ну той взагалі "вічний" - міняю лише змазку ХОДОвську..

Зазори клапанів робив 43 000км...можна буде і провірити...

363 609км політ триває...

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-2017853
Поділитись на інші сайти

передивився бортовик, моя Фулда ЕкоКонтроль пройшла:

1й сезон точно 11400км

2й сезон приблизно 14500км

3й сезон приблизно 14 000км...

Приблизно 40 000км пробігла Фулда на передку...задок ще на сезон-два 20 -30 000км хватить....якби міняв перед-зад то 60 000км точно б пройшла

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-2017893
Поділитись на інші сайти

Нормально відбігали шини. Нокіан мала б так само пройти.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-2018027
Поділитись на інші сайти

Продовження ТО-36

Вчора замінив масло...знову вернувся на 5w40 SL ("халявне" 10w40 SN закінчилось)...замінив масляний і повітряний фільтри

Сьогодні замінив газовий фільтр, злив каплю конденсату з редуктора, почистив РХХ, провірив зазори свічок запалювання та відрегулював тепловий зазор клапанів...Первірка зазорів виявила наступне:

1й циліндр: впуск 0,22 випуск 0,3 

2й циліндр: впуск  0,2  випуск 0,3

3й циліндр: впуск 0,17 випуск 0,3

4й циліндр: впуск 0,17 випуск 0,3

0,17 приблизно визначено так: щуп 0,15 входить легко і є люфт коромисла а 0,2 ще не входить...аналогічно 0,22

трохи "ушли" лише зазори впускних клапанів...прикольно

Ну і в черговий раз порадувала ідеальна чистота ГРМ після 363 609 км...як завжди заміна масла раз в 20 000км..от тільки крайня заміна 24 000км :hmmm: 

ну і фотки головки:

1) стан кришки клапанів:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

2) стан ГРМ:

3) саме брудне місце головки: "потьок" в кутку головки:

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-2018568
Поділитись на інші сайти

Мотор красава!!!!

Які зазори ставили на клапана?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-2018579
Поділитись на інші сайти

Які зазори ставили на клапана?

Як завжди: впуск 0,15 випуск 0,3.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-2018587
Поділитись на інші сайти

Ремонт редуктора ГБО

На вихідних зробив капремонт редуктора ГБО. Редутор електронний Lovato 90 kW.Мембрана була повністю задубівша і вся в тріщинах. Родуктор розібрав "до нуля" - лишився лише алюмінієвий корпус.Все вичистив і вимив.Замінив ремкомплект редуктора. Заміних задубівші і потріскані тосольні шланги і шланг подачі газу до змішувача що добавлялись при установці ГБО. Що інтересно: рідний тосольний шланг що йшов на підігрів ресівера  еластичний і без тріщин!

Відригулював редуктор за методикою "Для чайників". Ролик для розуміння принципів регулювання ГБО просто бомба:

364 329км політ триває

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-2020824
Поділитись на інші сайти

1 км на 2х циліндрах або здох МЗ

Сьогодні під час руху раптово пропала тяга...мотор почало "ковбасити"...так як зупинитись було проблематично (переїзджав міст) протягнув до нормального місця і зупинився....поки "тягнув" пробував переходити з газу на бензин і знову на газ - нічого не допомогло...зупинився і давай перевіряти роботу мотора...виявилось що непрацюєть 1-4 циліндр і я їхав на 2х циліндрах близько кілометра :hmmm: ...кинув машину (був в Києві), мотнувся додому (в Бориспіль)  по старий і відремонтований МЗ....перед заміною попробував ще раз завести - 1-4 циліндр не працювали...замінив катушку (вірніше МЗ) і вске стало на свої місця...

буде час попробую вдремонтувати МЗ і кинути на запас

рідний МЗ проробив 6,5 років...

поміняний МЗ відробив майже 5 років (куплений 23.11.2010р)

364719км політ триває

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-2022123
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,

Как ты выяснил   что не работали цилиндры и какие?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-2022152
Поділитись на інші сайти

Мабуть свічки по порядку викручував і слухав чи є зміна роботи двигуна..

Змінено користувачем jasonua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-2022157
Поділитись на інші сайти

Мабуть свічки по порядку викручував і слухав чи є зміна роботи двигуна..

Достаточно снять ВВП со свечи

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-2022159
Поділитись на інші сайти

Достаточно снять ВВП со свечи

бінго!

при зніманні ковпачка свічки з непрацюючого циліндра робота двигуна не міняється...

при зніманні ковпачка свічки з працюючого циліндра двигун глох..на одному циліндрі гад не хоче робити...

я зняв ковпачки з1го циліндра - робота не змінилась...потім виходячи з того що МЗ одночасно подає іскру на 1-4 циліндр зняв ковпачок з 4го циліндра - двигун як робив на 2х циліндрах - так і продовжував робити...наче назло дохлому кацапському Модулю Запалюваня

ПОПЕРЕДЖЕННЯ!!!

ПРИ ЗНІМАННІ ВВП З СВІЧОК ПІД ЧАС РОБОТИ ДВИГУНА МОЖЛИВИЙ ВИХІД З ЛАДУ МЗ!!!!...дорога штука однако - 400-800грн..таке робите виключно на свій страх і ризик!!!!!...мені можна - я сам ремонтую свої МЗ..

 

Після капремонту редуктора (заміна ремклмплекта мембран/клапанів) 1ий балон газу витрата вийшла 8.7-9.7л/100км (така похибка бо балон заправлявся не пустим а дозаправлявся до повного)...в середньому завжди входить близько 40л но буває 38-42л і проїхав я на них 434км активного драйву 50/50 Київ/трасса (випробовував редуктор на різних режимах роботи)...вчора трохи підрегулював редуктор і заправив в пустий балон...попереду марш-кидок на майже на 500км з прицепом 300 кг вантажа...

далі буде

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-2022184
Поділитись на інші сайти

 

364719км політ триває

Читаю ваш бортовик і ковтаю сльози радості. Поталанило Сенсу з хазяїном. Цікаво, чи прожила б автівка стільки часу і кілометрів, перебуваючи у власності "авточайника" ?? І чи є надія на таку живучість у сучасних витворів АвтоЗАЗу - Сенсів 2014-2015 р.р. ?? Звісно, питання риторичні. Але ваш бортовик справді притупляє страх і нерішучість перед здійсненням остаточного кроку щодо придбання, на мій погляд, антикризового авта, яке буде не дуже обтяжливим для сімейного бюджету. Уже півроку вагаюся між Сенс хетч люкс 2014-2015, Ланос хетч люкс 2014, Джилі СК імпрез 2014 і МК 2014. Вважаю дуже цінною вашу авторитетну  думку.

Змінено користувачем IhorKyiv
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-2022268
Поділитись на інші сайти

Извините за флуд, но если новое то китайца.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-2022386
Поділитись на інші сайти

Извините за флуд, но если новое то китайца.

В теперішній ситації я теж за китайця а точніше за Джилі GC-6 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-2022986
Поділитись на інші сайти

В теперішній ситації я теж за китайця а точніше за Джилі GC-6 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Нехай шановний автор бортовика мені пробачить за цю переписку, але Джилі GC-6 2014 р. коштує 182 тис. грн., а Сенс люкс седан того ж року - 139 тис. грн. Різниця складає майже 43 тисячі, що у нинішній ситуації є суттєвим чинником, який стимулює купити все ж дешевшу машину. Правда, майбутній геморой із вітчизняним Сенсом може перекрити цю різницю у ціні. Саме цього і стосувалося моє питання до Yarmola.L - бути чи не бути ? (купувати чи не купувати Сеню 2014 ?). Маю гроші і на Джильку, але економічна кон'юнктура в країні наполегливо шепоче про доречність економії грошових знаків. )))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-2022990
Поділитись на інші сайти

Моя думка, що сенс/ланос перевірене часом бюджетне авто а от на китайця через 3-4 роки з/ч буде знайти проблематично, так як вони дуже швидко штампують нові моделі а старі забувають. Виключення може бути лише джилі ск...

Змінено користувачем jasonua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-2023025
Поділитись на інші сайти

А СК как раз и конкурент по цене для сенс

142 тыс

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/16/#findComment-2023048
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.