Перейти до змісту

Бортовой журнал Yarmola.L


Рекомендовані повідомлення

ЩО ТАКЕ НЕВЕЗЕ І ЯК З НИМ БОРОТИСЬ

 

в понеділок по дорозі на Київ відмовив генератор (пропала зарядка)...85км на одному аккуму і машина благополучно вернулась додому

вскриття генератора показало  що кожний третій паз статора без пазової ізоляції - вона просто вигоріла...обмотка ще ціла а от ізоляція уже на чесному слові... а також  підгоріла  клема одної з трьох обмоток - з заводу вони паяються але я при ремонті в польових умовах, декілька років тому, поставив діодний міст від якогось ВАЗівського генаратора і опресував обмотку наконечниками...до того ж підшипники мені не подобались....вирішив з 2х наявних в мене генераторів (рідного і ще одного придбаного колись) "по бистрому" скласти 1...подзвонив до товариша - ЧПшник автоелектрик з проханням допомогти "по бистрому" скласти генератор - в самого не виходило відкрутити гайку шківа...

товариш запропонував підїхати скласти а заодно провірити генератор на стенді..

взяв з 1го генератора задню кришку з статором з пррипаяним діодним мостом, ротор, регулятор напруги з перепаяними щітками а з другого генератора взяв передню кришку (в тому генераторі в передній кришці була тріщина і обірвало болти, коли викручував а потім обірвав екстрактор коли висверлив і намагався удалити обірвані болти) і новий підшипник....швидко все склали і на стенд!!!

ХХ хід - просто бомба! напруга в нормі, контрольна лампочка погасла - все відмінно!

10А навантаження - все відмінно!

20А навантаження....і з вигуком "бля!" - загорілась лампочка "зарядка" і впала напруга...

 

вскриваємо провіряємо - так і є - пробито 1 силовий діод!!!...заспокоюючи себе що "добре що це сталось тут на стенді а не в ночі в дорозі" відпаюємо діодний міст і припаюємо діодний міст з іншого генератора!

 

ставимо на стенд - і тишина!...зарядки немає!...розпаюємо...провіряємо обмотку - все чудово! провіряємо діодний міст - все чудово. провіряємо на стенді регулятор - все чудово...а разом то не працювало!

і тут доходить: три додаткових діода що з кожної обмотки подають напругу на регулятор!!! провіряємо - точно 1 діод вилетів!!!!

маємо 2 діодних мости в яких в одному вилетів силивой діод а в одному додатковий...перпресовувати силовий діод - мороки і мороки...перепаювати додатковий - а вони трішки різні (в одному мосту видно імпортні в одному скоріше за все наші)..значить треба перепаювати зразу 3 діода...перепаюємо додоткові діоди. збираємо генератор..знову на стенд і...вуаля!!!! 10А, 20А, 30А. 40А тримає на ура!....більше грузити не стали - стенд зроблено  на навантаження до 100А але двигун поки що слабуватий витягувати таке навантаження (ще не вдосконалено систему утримування генератора і двигун слабуватий)...товариш був в шоці - в його практиці вперше було стільки відказів зразу в одному виробі....буває...

день тестив перебраний генератор - все в нормі!

330 524км - політ триває

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1807085
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

РЕГУЛЯТОР НАПРУГИ 14.4в

 

Накінець то дійшли руки встановити регулятор напруги на 14.4в...як такої особливої потреби і не було: а от "хробачок" точив душу - для кальцієвих акумуляторів (який зараз стоїть в мене)  рекомендується підвищена напруга (14.4в) а в мене в генераторі стояв стандартний регулятор на 14.0в

до угаги регулятор ВТН 9111.3702 :

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

після заміни регулятора було проведено випрбування його роботи:

1) ХХ без нагрузки - напруга на генераторі 14.45 в

2) ХХ без нагрузки - напруга на акумуляторі 14.41 в (є падіння напруги на проводах і перехідних контактах)

3) ХХ з повною нагрузкою (включене дальнє світло, обігрів заднього скла, вентилятор обдуву пічки на 4 швидкості, магнітола на середній потужності звуку) на генераторі - 13.28 в

4) ХХ з повною нагрузкою (включене дальнє світло, обігрів заднього скла, вентилятор обдуву пічки на 4 швидкості, магнітола на середній потужності звуку) на акумуляторі - 13.21 в

5) заглушена машина на акумуляторі - 13.1 в

результатом задоволений - навіть на ХХ і при максимальному навантаженні генератор трішки но заряджає акумулятор...при стандартному регулятору на ХХ при максимальному навантаженні генератор не справлявся - зарядка починалась лише коли трішки піднімались обороти вище ХХ

331 630 км - політ триває

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1815344
Поділитись на інші сайти

А де поставив регулятор? Є фото?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1815462
Поділитись на інші сайти

А де поставив регулятор? Є фото?

так він в генераторі стоїть...ставив не знімаючи генератора...там зняти кришку генератора і відкрутивши 2 болтика поміняти сам регулятор...роботи на 5 хвилин з 2ма перекурами...фоток не робив...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1815747
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

1/3 ЛІМОНА ПОЗАДУ...(333 333 км пройдено)

 

ну власне в заголовку все сказано...лишається добавити,  що дана цифіра вискочила на спідометрі якраз коли був коло самого дому - "перебор" склав всього 200 м по одометру...

333 333 км політ триває...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1832318
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Твій сенсик на 2 роки старший за мого, як в тебе з корозією? Кузов польський? В мене задні арки почали сипатись і на днищі в двух місцях скоро буде наскрізна дирка...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1840585
Поділитись на інші сайти

10 РОКІВ ПОЗАДУ

упс...за останніми подіями в країні пропустив ювілей Сенса....він майже співпав з "1/3  ЛІМОНА ПОЗАДУ"..."1/3" була 20 червня а 10 років 22червня...

 

та є трохи ржавчини - в бортовику були фотки де і що саме....

в 2х словах:

 - була ржавчина з внутрішньої сторони на передніх крилах (усунув)

- була ржавчина на порогах (усунув)

- є проблема з нижньою кромкою капоту (сколи від камінців/пуску)

- є проблема ЛКП під заднім номерним знаком

- є проблема по аркам коліс

хоча якщо враховувати режим експлуатації - то ще нормально

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1840612
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

ТО-34

ну от і прийшла пора робити 34е ТО

- замінив масло в двигуні (як завжди після 20 000км пробігу і як завжди ХАДО 10/40SN)

- замінив масляний і повітряний фільтри

- зачистив, прогрунтовав і покрасив (кісточкою) пороги...для "старичка" вийшло зовсім симпатично

- просмикав підвіску - є проблема з переднім лівим амортизатором - буду збирати кошти

- виявив неробочий задній правий центральний замок...обстеження показало перелом провода на переході між стійкою і дверкою...впаяв вставочку 15см

- оглянув гальмівну систему, гідропривід зчеплення - питань немає..

- провірив роботу світлових приладів...

- оглянув  Аптечку - потрібно замінити (занаддто "затасканий" вигляд та й лікарства вже давно просрочені)

 

339 646 км політ триває...

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1868582
Поділитись на інші сайти

Класс! Прочитал все 18 страниц бортовика и понял что моему Сене с его внезапно нагрянувшим ТО1 ещё ездить и ездить... Правда машина у меня 2011 г.в. и те негаразды, что случались и Вас на сотне пробега, у меня уже дают о себе знать (пыльник шруса, резина верхних опор передних стоек, ручки дверей, шум коробки, плавающие ХХ).
Чем страше становится Ваша машина, тем больше её ремонты напоминают мою сорокалетнюю копейку - износ всего что крутится, трется, защелкивается и двигается.
Всегда был сторонником газа и поэтому мои 2140 и 2101 (

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

) ездят на нем, правда проезжаю я в день раза в 2 меньше. Но на Сенс буду ставить ГБО однозначно. Хадо Ситилайт тоже наверное начну лить - больно уж хорошо чувствует Ваш мотор себя с ним! Вот только где его брать чтобы не поделку...

В общем респект и наилучшие пожелания. Подписываюсь.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1871103
Поділитись на інші сайти

 Хадо Ситилайт тоже наверное начну лить - больно уж хорошо чувствует Ваш мотор себя с ним! Вот только где его брать чтобы не поделку...

декілька разів брав продукцію ХАДО тут:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

в "Стоці" приємні скидки на оригінальну продукцію з дефектами упаковки: примята пачка/туба/каністра. брак літографії

сам брав присадки з примятою бутилочкою і масло з браком друку на каністрі (поверх була наклеєна вже нормальна етикетка)

ну а по "старій машині" все вірно! чим старіше авто тим більше всього йде під заміну...недурні ж "буржуї"  міняють  машини як правило кожні 3-5 років...

Сенс радує тим, що затрати на його експлуатацію (при умові що сам обслуговуєш/ремонтуєш) - майже мізерні а запчастини на кожному кроці...

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1871418
Поділитись на інші сайти

Yarmola.L, підскажи будь-ласка друже в такому питанні.

Ти коли коробку ставив від ланоса, ставив такі запчастини?

1-перехідна плита на ланос 1.4
2.- Диск щеплення. Потрібен - діаметром 180 мм ,шлицева частина на 24 зуба. Діаметр під Сенсовську корзину ,а шліцева під первинний вал КПП  Ланос.
3.-. Задній кронштейн КПП Ланос , 
4- Лівий кронштейн КПП ланос 
5- Кулису Ланос
8 . Полуосі ліва/права на Ланос 
9. ШРУСи внутрішні (лівий/правий)
10.- Кронштейн робочого циліндра щеплення
 

Чи ще доставляв?

- стартер ланос 1.4, 

-маховик ланос 1.4

- Кронштейн ДПКВ и шків колінвала 

Змінено користувачем jasonua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1871450
Поділитись на інші сайти

Yarmola.L, підскажи будь-ласка друже в такому питанні.

Ти коли коробку ставив від ланоса, ставив такі запчастини?

1-перехідна плита на ланос 1.4

2.- Диск щеплення. Потрібен - діаметром 180 мм ,шлицева частина на 24 зуба. Діаметр під Сенсовську корзину ,а шліцева під первинний вал КПП  Ланос.

3.-. Задній кронштейн КПП Ланос , 

4- Лівий кронштейн КПП ланос 

5- Кулису Ланос

8 . Полуосі ліва/права на Ланос 

9. ШРУСи внутрішні (лівий/правий)

10.- Кронштейн робочого циліндра щеплення

 

Чи ще доставляв?

- стартер ланос 1.4, 

-маховик ланос 1.4

- Кронштейн ДПКВ и шків колінвала 

Вибачте що влізаю. Напишу про себе. (думаю у Леоніда так само).

1. Так. Без неї коробка ланоса не стане до двигуна.

2. Не чув про таке... Ставив щеплення від ланос в зборі.

3. Так кріплення КПП до неї не підійде на сенсовське.

4. Аналогічно - пункт 3.

5. Тільки так - куліса потрібна для ланоса - від сенса не підходить.

8.9. Я міняв півосі у сборі. Самі півосі відрізняются від сенса. Так само я внутрішні ШРУЗи. Звонішні мабуть такі самі.

10. Так. Він кріпиться до кпп - тому сенсовський не підходить.

 

Так ставив маховик, шків, кронштейн ДПКВ та стартер від Ланос 1.4

Шків та кронштейн ДПКВ - треба обовязково, на сенсі ДПКВ стояв на КПП - на ланосі цього не немає, тому треба переносити.

Думаю краще зробити заміну повністю - а не вигадувати я його приліпити від сенса.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1871580
Поділитись на інші сайти

Дякую.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1871600
Поділитись на інші сайти

Доречі, довжини сенсовських патрубків системи охолодження вистачить, чи треба також і патрубки більшої довжини докупити?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1871673
Поділитись на інші сайти

Доречі, довжини сенсовських патрубків системи охолодження вистачить, чи треба також і патрубки більшої довжини докупити?

я замінив лише патрубки до пічки (підбирав від 2101 чи 2108 здається , з тих що були під рукою) але тому що мої вже були "дубові"...рідні мають підійти

все правильно описав

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

по ручці КПП - вони практично однокові, відрізняються лише наставкою блокування для задньої передачі - стоять на різних сторонах корпусу і мають практично зеркальну форму...в принципі можна викинути ту наставку і їздити - тоді не буде блокування..но то не по феншую...

добавлю лише що є спеціальна тема по заміні КПП там все детально з фотками описано:

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1871708
Поділитись на інші сайти

ШТАНЫ ЖИВЫ...

вчера "мав час та натхнення" - заехал на яму посмотреть что у меня прогорело...глянул и офигел...штыны к коллектору крепятся...1 гайкой...3х гаек просто нет...открутились и потерялись....благо у меня практически всегда есть комплект прокладок и болтов с гайками на всю выхлопную систему (возил в машине с момента когда впервые услышал "цикающий звук")...сменил прокладку, подкинул ещё 3 гайки...и ...вуаля - тишь и гладь...

после ремонта заехал в магазин возобновить ЗИП: прокладка 3грн, гайки: 3шт по 2,50 грн...итого 10,50 грн и машинко отремонтировано....

ещё раз убедился шо Сенс - до безобразия прост и дешёв в эксплуатации...

323 800 км..полёт продолжается..

8 місяців і картина майже повторилась (майже тому - що гайки не погубились - лише відійшли)...головна різниця - в затратах:

прокладка - 3 грн (купив на запас)...

4 латунних гайки- ...відновлені (пройшовся мечиком) ...

знову порадувала дешевизна обслуги/ремонту/запчастин Сенса...обожнюю цю невибагливу ломову  коняку. :oops: ..

341 334 км - політ триває...

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1874525
Поділитись на інші сайти

я раньше тоже по разному мучался с этими штанами, та прокладка прогорит, то шарнирное сечет, ну его нах.

Поставил от ланоса 1.4 с разборки и уже 2 года как забыл про выхлопную.

Самое худшее в этих штанах что если сечет то запах газового одоранта тянет в салон когда печка включена

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1874574
Поділитись на інші сайти

я раньше тоже по разному мучался с этими штанами, та прокладка прогорит, то шарнирное сечет, ну его нах.

Поставил от ланоса 1.4 с разборки и уже 2 года как забыл про выхлопную.

Самое худшее в этих штанах что если сечет то запах газового одоранта тянет в салон когда печка включена

я вварив "гофру" в ставку і проблем немає...от тільки латунні гайки дають "осадку" /підгорають (видно така латунь) і відпускаються...а "рідні" металеві ставити не хочу - краще раз в рік (раз в 30-40 000 км) підтянути гайки/поміняти за 3грн прокладку ніж обірвати шпильку в коллекторі "запеченою" металевою гайкою...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1874659
Поділитись на інші сайти

а если гроверы поставить?

сама латунь на тій стороні що піджимає гайка з часом "роздається"...гайка на тому кінці скажем з 13 стає на 14...гровер не вирішить питання...тільки нормальна латунь ....колись на М-412 "Москвич" я випускний коллектор теж прикручував латунними гайками - такої проблеми не було...в мене досі лежать нормальні/совдеповські москвичьовські гайки - от тільки там різьба з мілким кроком....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1874916
Поділитись на інші сайти

Гровера на выхлопную по-моему не ставят. Они там перегреваются и быстро теряют упругость,то-есть становятся бесполезными...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1875655
Поділитись на інші сайти

Еще как ставят. Кто докажет что это не так плюньте мне в лицо.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1877850
Поділитись на інші сайти

Еще как ставят. Кто докажет что это не так плюньте мне в лицо.

возможно, но на моем чуда ланусе их небыло, первый глушак менял сам лично, были гайки с насечкой, глушаки меняю раз в 3мес где-то. есть кустарная "боооОООМбРооОоом" ставлю на месяцок, потом сток и так постоянно. канечно это я с тобой не спорю :) Змінено користувачем slepoy
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1877879
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

ТЕРМОСТ ПОМЕР!

На минувшому тижні в пятницю в тянучці на Московському мості замітив як почала рости температура - стрілка стала горизонтально (на 9 годин). Терміново включив пічку на максимальний обігрів і включив кондиціонер.Оскільки в мене знятий ремінь кондиціонеру і він не працює включились лише два вентилятори раіаторів. Коли переїхав міст - зупинився оглянути машину. Верхній патрубок що йде на радіатор - горячий а нижній під термостатом і низ радіатора холодні! Термостат здох! Купив і на вихідних замінив француза Лузар на 87С.

Контрольна перевірка: машина пропрацювала на холостих - прогрілась, далі вікрився термостат (нижній патрубок і низ радіатора стали горячими) ще попрацювала на холостих, далі включилися вентилятори обдуву і пропрацювавши деякий час виключились- все працює в штатному режимі!

Рідний термостат пропрацював приблизно 5 років і був замінений на француза.Француз пропрацював теж близько 5 років і помер. попробував кипятити француза в кастюлі - він відкрився перед закіпанням і потім закрився...видно почав десь приклинювати а при кипінні таки відкривався.

342243 км (прикольна цифіра) - політ триває.

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/531-bortovoy-zhurnal-yarmolal/page/15/#findComment-1886417
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.