Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Всім привіт.Всіх з новим роком. Стикнувся я з такою ситуацією. Машинка Ланос 1,4 2008 року, пробіг 51000, деколи загоряється чек, горить напевне приблизно хвилину а потім сам гасне., таке відбувається рідко, але зробивши діагностику, виявилось , що це лямнда, тобто вона періодично глючить(тобто вмирає), виникло питання в мене. В мене прошивка під Е2. Є два варіанти з такої ситуації. Їздити поки остаточно не помре Лямнда, а потім купити нову і поставити. А бо другий варіант їздити поки остаточно не помре лямнда, тоді прошити машину під Е0, тобто відключити її і пробити каталізатор, або купити на місце нього вставку. От стикнувся я з таким вибором. Порадьте, що краще зробити. Який варіант краще зробити. Всім дякую.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/
Поділитись на інші сайти

Що ніхто нічого не може порадити.

Подобной информации на форуме море. Нужно только внимательно перечитать технические ветки. Народ же не зря трудился, отписывался.

ЗЫ. Прошивайся сразу. Катализатор можно не трогать пока.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/#findComment-1123345
Поділитись на інші сайти

Вибачаюсь, но конкретної відповіді на своє питання не знайшов... А чому прошиватись???

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/#findComment-1123355
Поділитись на інші сайти

1,3 тис   0

... А чому прошиватись???

Если коротко, то как минимум чтобы убрать провалы педали газа, дергания авто, нормализовать ХХ + изменение динамики, изменение расхода и прочие радости автомобильной жизни.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/#findComment-1123374
Поділитись на інші сайти

... А чому прошиватись???

Если коротко, то как минимум чтобы убрать провалы педали газа, дергания авто, нормализовать ХХ + изменение динамики, изменение расхода и прочие радости автомобильной жизни.

ти не прочитав теми, в мене авто вже давно прошите, але зараз почала глючити лямнда, тобто вона помаленьку вмирає, от тепер не знаю чи міняти лямнду коли вона остаточно помре чи прошивати під Е0 відключивши через прошивку лямнду і замість каталізатора поставити вставку...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/#findComment-1123382
Поділитись на інші сайти

я повернувся на Е0

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/#findComment-1123702
Поділитись на інші сайти

І які враження після того як перейшов на Е0? Що змінилось? Чому вирішив перейти на Е0?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/#findComment-1128368
Поділитись на інші сайти

Тема :boyan: Вроде Топикстартер и не из новеньких, а вопросы заезженные, просто лень лопатить темы и найти то что тебе нужно. Kontik, же правильно написал, что нужно прошиваться под Евро0, зачем прирекаться и дублировать тоже самое? :umn:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/#findComment-1128435
Поділитись на інші сайти

Тема :boyan: Вроде Топикстартер и не из новеньких, а вопросы заезженные, просто лень лопатить темы и найти то что тебе нужно. Kontik, же правильно написал, что нужно прошиваться под Евро0, зачем прирекаться и дублировать тоже самое? :umn:

Мене цікавить чи купляти нову лямнду і залишати Е2 чи прошивати під Е0 при цьому відключати лямнду.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/#findComment-1128472
Поділитись на інші сайти

!Yura!, у меня например под Евро0 с пробитым катом и ни разу не пожалел - это дешевле и проще. Уже около 4-х лет катаюсь и радуюсь!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/#findComment-1128477
Поділитись на інші сайти

!Yura!, у меня например под Евро0 с пробитым катом и ни разу не пожалел - это дешевле и проще. Уже около 4-х лет катаюсь и радуюсь!

А як розхід помінявся? Які враження після переходу з Е2 на Е0? Дякую за відповідь . Просто стикнувся з таким вибором. Лямнда почала вмирати потехеньку.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/#findComment-1128510
Поділитись на інші сайти

В любом случае Е0 экономичней, это связанно с тем, что лямбда постоянно смотрит за концентрацией СО, а когда ее убивают в прошивке то мотор работает от постоянной.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/#findComment-1128647
Поділитись на інші сайти

В любом случае Е0 экономичней, это связанно с тем, что лямбда постоянно смотрит за концентрацией СО, а когда ее убивают в прошивке то мотор работает от постоянной.

А скільки коштує зараз лямнда?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/#findComment-1128736
Поділитись на інші сайти

В любом случае Е0 экономичней...

Игорь - Е0 будет резвее из за отсутствия лямды, но вот экономичней - врядли...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/#findComment-1128818
Поділитись на інші сайти

Переконався в котрий раз , скільки людей стільки і думок. Чесно так і конкретно не поняв , що краще зробити. Купити нову лямнду і залишити прошивку Е2, чи прошити під Е0

Змінено користувачем !Yura!
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/#findComment-1128824
Поділитись на інші сайти

я за E0 - тоже началось с того что начала глючить лямбда (расход при этом возрос). В итоге прошился под Е0 - при нормальной прошивке все будет работать как часики + у меня расход почти на литр уменьшился.

Хотя до этого тоже очень не хотелось прошиватся опасался что машина тупее станет. Но нужна хорошая провереная прошивка - тогда все гуд будет.

Змінено користувачем james
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/#findComment-1128846
Поділитись на інші сайти

!Yura!, Был у меня сенс, микас 7.6. Бензин. Долго я мучался и решался на перепрошивку,постоянные перебои с холостым, глохла, вобщем нервы потрепала и я всё же решился. После перепрошивки не пожалел ниразу, про перебои с холостым забыл,глохнуть перестала, расход вроде тот же, ну по крайней мере не увеличился точно.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/#findComment-1128853
Поділитись на інші сайти

!Yura!, Был у меня сенс, микас 7.6. Бензин. Долго я мучался и решался на перепрошивку,постоянные перебои с холостым, глохла, вобщем нервы потрепала и я всё же решился. После перепрошивки не пожалел ниразу, про перебои с холостым забыл,глохнуть перестала, расход вроде тот же, ну по крайней мере не увеличился точно.

В мене машина прошита під Е2, але зараз лямнда почала вмирати, от і вирішую чи купити лямнду нову чи прошитись під Е0.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/#findComment-1128889
Поділитись на інші сайти

!Yura!, у меня тоже было евро2 програмно отключили лямбду и перепрошили под евро0 

Змінено користувачем Bogacan4ik
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/#findComment-1128897
Поділитись на інші сайти

Однозначно Евро 0 !!!! Два раза менял лямду по 500 грн. задолбало,1-й раз упал пузом в яму глубокую где и повредил сделав трещину в лямбде и розколол выпускной коллектор,а вот 2-ая лямбда неизвестно от чего лопнула ! Пожаловался на УКРАвто,механики сразу поулыбались и сказали парниша просто сделай чиповку и немучайся,ну и я так и поступил отключили лямбда зонт,чиповка была с уклоном на динамику и немного на расход,примерно кушала до чиповки 9-10 л\100 км. щас 8-9.5л.\100 км.Разгон стал намного быстрей,перепрограммировали охлаждение радиатора было 99С стало 95С заметно плавали обороты при этой температуре после изменения и откалибровки заглохов и рувков как рукой сняло уже год с лишним радуюсь,также заменил штатные свечи,на более дорогие немецкого производителя! Вообщем стала зажигалкой 1-я передача 0-20,2-я 20-80,3-я 80-120,4-я 120-140,5-я 140-220 ) Сосед на 1.6 ничего неможет сделать на прямой просто ухожу как от немого он в шоке тоже загорелся чипом ) Насчет лямбды нетрогай пускай отключат и катайся без неё или плати как я ) Всеравно здохнет,также если будешь покупать её сразу бери помпу,стартер заказуй зарание хеее ))))

Змінено користувачем EugeneT
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/#findComment-1129379
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

катализатор в топку, лямду тудаже, хорошие свечи (DENSO или NGK), прошится у хорошей швачке и будет вам щастье, а пока лямда ещё рабочая продай её за пол цены, чего хватит на половину всего "тунинга" :m/:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/#findComment-1141627
Поділитись на інші сайти

у мене була точно така ж ситуація.прошився під євро-0.висновки неоднозначні.

1.розгін кращий-однозначно

2.менше чути двигун у салоні при розгоні.

3.погас чек)))

4.як на мій погляд,збільшився розхід,перевірити точно не мав змоги,азимою це зробити точно неможливо.

тепер мене мучать сумніви-а чи НОРМАЛЬНУ прошивку мені залили???вони ж навіть на євро-0 є різні

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/#findComment-1141977
Поділитись на інші сайти

Який розхід при Ео буде? іі як він змінеться по відношенню до Е2. Дякую.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/52644-lanos-14/#findComment-1142692
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.