Перейти до змісту

Допомогоа по діагностиці


Рекомендовані повідомлення

Вибачайте, що звертаюсь з такими питаннями, але спитати більше немає в кого. Купив у нашого одноклубника AlexNT діагностичний кабель (за що йому дуже ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ!) :beer::yes: Підключив до машини і за допомогою програм Research_DAEWOO і Sens Diagnostika V1.2.5 зчитав дані, але крім температур, бортової напруги, та помилок нічого не знаю. :wacko::oops: Питання: Де можна взнати чи прочитати, які параметри повинні бути на правильно-робочій машині, чи показники завишені або занижені, наприклад: "Длительность импульсов вприска", або "Соотношение воздух/топливо" і т.д. Як знати, чи машина справна чи ні, хо чаб по тих параметрах?

Підключився перший раз, тому хотів би взнати трошки більше. Надіюсь на Вашу допомогу!!!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/51574-dopomogoa-po-diagnostitsi/
Поділитись на інші сайти

Вибачайте, що звертаюсь з такими питаннями, але спитати більше немає в кого. Купив у нашого одноклубника AlexNT діагностичний кабель (за що йому дуже ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ!) :beer::yes: Підключив до машини і за допомогою програм Research_DAEWOO і Sens Diagnostika V1.2.5 зчитав дані, але крім температур, бортової напруги, та помилок нічого не знаю. :wacko::oops: Питання: Де можна взнати чи прочитати, які параметри повинні бути на правильно-робочій машині, чи показники завишені або занижені, наприклад: "Длительность импульсов вприска", або "Соотношение воздух/топливо" і т.д. Як знати, чи машина справна чи ні, хо чаб по тих параметрах?

Підключився перший раз, тому хотів би взнати трошки більше. Надіюсь на Вашу допомогу!!!

Помоєму коди я бачив у книзі по ремонту і експлуатації део сенс ланос, зара точно неможу сказати немаю тої книги під рукою

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/51574-dopomogoa-po-diagnostitsi/#findComment-1099950
Поділитись на інші сайти

Помоєму коди я бачив у книзі по ремонту і експлуатації

Мені потрібні не коди помилок, а номінальні параметри робочої машини, щоб визначити чи мої параметри нормальні чи треба щось регулювати або міняти

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/51574-dopomogoa-po-diagnostitsi/#findComment-1103383
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

+1. Тоже интересны идеальные цифры. У кого-то есть?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/51574-dopomogoa-po-diagnostitsi/#findComment-1118229
Поділитись на інші сайти

У кого-то есть?

Скорше всього, навіть якщо знають, то ніхто не скаже.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/51574-dopomogoa-po-diagnostitsi/#findComment-1118357
Поділитись на інші сайти

Осмілюсь себе віднести до тих, хто знає :) Але типових величин в мене немає, бо немає в них необхідності. В своїй роботі я не використовую порівняння реальних параметрів з еталонними. Взагалі параметри ДВЗ можна назвати, хоч і не дуже точно, сукупністю взаємозалежних змінних. Зміна однієї тягне за собою зміни в кількох інших. Так розрідження в впускному колекторі для багатьох випадків нормальне 37кПа, но в деяких випадках і 32 може бути нормою і 42. Важливо як при цьому зіграють інші параметри. Описати всі варіанти просто нереально.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/51574-dopomogoa-po-diagnostitsi/#findComment-1118503
Поділитись на інші сайти

Описати всі варіанти просто нереально.

Зрозуміло! Дякую за вичерпну відповідь, але хоч основні параметри, такі як "час вприску форсунок" і т.д. можете назвати?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/51574-dopomogoa-po-diagnostitsi/#findComment-1118809
Поділитись на інші сайти

Складно. Час вприску залежить в першу чергу від типу форсунок, що встанвлені, і від програмного забезпечення ЕБК двигуна. Крім того є ще кілька другорядних чинників. Для основної маси Ланосів 1.5 після 2005 року час вприску можна було б вважати правильним 1.35. Але є цілий ряд софтів, на яких це значення буде нормальним 1.2-1.21. В практиці траплялися Ланоси з 1.45 і при цьому двигун працював адекватно, мав нормальні динамічні і витратні якості, хочадля основної маси таке значення не є нормою.

Коротше кажучи кожен автомобіль має індивідуальні властивості, і не можна до нього підходити з принципами клонування. Маєте бажання зрозуміти свій автомобіль, почніть з "Гирявец А.К. Теория управления автомобильным бензиновым двигателем"

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/51574-dopomogoa-po-diagnostitsi/#findComment-1118827
Поділитись на інші сайти

почніть з "Гирявец А.К. Теория управления автомобильным бензиновым двигателем"

Дуже дякую за ссилку - буду читати

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/51574-dopomogoa-po-diagnostitsi/#findComment-1119037
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.