Перейти до змісту

Кріплення стабілізатора до кузова


Рекомендовані повідомлення

При заміні ущільнувача стабілізатора (а може ще і до того) з лівого боку була зірвана різьба верхнього блота кріплення скоби стабілізатора до кузова. Власне вже було пізно і була дальня поїздка, то прийшлося тимчасово вварити болта і зробити шпильку. Але з часом в тому районі почало проявлятися клацання при їзді по нерівностях. З форуму взнав, що це, швидше всього, відстала варка гайок між моторним відсіком і салоном. Різні варіанти читав про вирішення даної проблеми, але так як потрібно все ж таки повернути нормальне кріплення стабілізатора вирішив зупинитися на варіанті з вирізанням вікон з сторони салона і суттєвою проваркою там всього. Разом з тим стоїть питання як правильно зробити кріплення стабілізатора. Власне я бачу два варіанти:

1. Зі сторони салона вкрутити болти в отвори і проварити їх щоби різба болтів виходила в моторному відсіку (тобто та ж сама шпилька), що в свою чергу, буде практичніше і надійніше в плані не зірвати різьбу (при умові використання гайки на всю довжину шпильки).

2. Вкрутити в отвори зі сторони моторного відсіку довші болти, а зі сторони салону на болт вкрутити на всю довжину різьби, що буде вигладати, гайку і приварити її до моторного відсіку.

Питання:

1. В першому варіанті болти будуть служити як шпильки, але чи не буде то, в разі потреби, перепоною коли буде потрібно зняти з машини стабілізатор (ремонт чи заміна на новий чи щось інше)?

2. В другому варіанті чи надійне буде таке кріплення? Чи не відпаде гайка при сильних нагрузках на стабілізатор?

3. Які болти краще взяти щоби при закручуванні та нагрузках вони не полопали (мається на увазі міцність металу)? Яке маркування?

Власне сам схиляюся до другого варіанту. Мені він більше подобається.

Хотілося б почути й інші думки з цього приводу.

P.S. Ось декілька фотографій взятих з дружнього форуму по даному питанню.

61bd342ff54d.jpg

b7c16abeacba.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/49043-kriplennya-stabilizatora-do-kuzova/
Поділитись на інші сайти

Думаю що перший варіант кращий і простіший,і не має бути труднощів зі знімання та установкою кріплень,при умові що болт буде не дуже довгим.Але болти потрібно брати заводські,а не теперішні.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/49043-kriplennya-stabilizatora-do-kuzova/#findComment-1052275
Поділитись на інші сайти

я б краще приварив би гайку до кузова(варіант 2), чогось на заводі зробили так. З класики знаю як обриваються шпильки коли їх розкручувати. Стосовно болта - пошукай на розборках рідний. Як варіант - просвердли отвори діаметром дсь 5-6 мм зі сторони двигуна і привари через них гайку до кузова. Десь на форумі розписано більш детальніше, пошукай, але принцип в основному такий.

P.S. Я таким чином ставив внутрішні дверні ручки від ВАЗ2106 на 2101, приварював полоску металу до гайки, біля отвору свердлив отвориі через ці отвори приварював гайку до дверей. Тримаються й досі, не обривались ні разу.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/49043-kriplennya-stabilizatora-do-kuzova/#findComment-1052356
Поділитись на інші сайти

Відносно болтів та гайок, то подумав, що можливо варто їх замовити в токара, щоби виточив. Він спеціаліст по цих справах, то і метал добрий підбере. Що скажете? Чи все ж таки шукати заводські болти?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/49043-kriplennya-stabilizatora-do-kuzova/#findComment-1052982
Поділитись на інші сайти

Як виявилося клас міцності болта, шо кріпить скобу стабілізатора до моторного відсіку, становить 10.9 і, як виявилось, не в кожному магазині такі болти продаються (у всякому разі тут де я живу таких немає). Як один з виходів з ситуації поїхав на шрот. Таких як потрібно болтів не знайшлося. В основному із-за того, що клас міцності їх становив не більше 8.8. В зв'язку з цим взяв на шроті більші болти з потрібним класом міцності і перспективою поїхати до токара і сточити їх до потрібного розміру і потім нарізати на них різьбу. Для гайок взяв ступичні болти. Різьба на них обріжеться, а в головці болта просверлиться отвір відповідного діаметра і також наріжеться потрібна різьба під болт.

Тільки є одна заковика. Мені кажуть, що на таких міцних болтах різьбу не нарізають, а виготовляють шляхом "випресовування". Через те на болтах такої міцності така різьба буде міцніше триматися ніж нарізана різьба.

Прохання прояснити ситуацію чи це правда чи ні? Хто розуміється на металі на способах виготовлення різьби?

Змінено користувачем berezne
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/49043-kriplennya-stabilizatora-do-kuzova/#findComment-1056095
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.