Перейти до змісту

БЖ vobraz, lanos 1.5 SE 2011р.


Рекомендовані повідомлення

Автомобіль: Lanos 1,5 SE (дата виготовлення: 02.07.2011р. дата купівлі: 09.07.2011р.)

модель: ЗАЗ TF69Y0

колір кузова: TT333125 ("срібна мідь")

двигун: A15SMS (1.5 SOHC MPI)

шини: ROSAVA BC-43 175/70 R13

комплектація: SE (гідропідсилювач керма, центральний замок, електросклопіднімачі передніх дверей, протитуманні ліхтарі, кондиціонер салону, тахометр, декоративні ковпаки коліс)

ціна: 78560 гринень.

Додаткове обладнання:(в хронологічному порядку)

05.07.2011 - сумка автомобіліста+аптечка, знак аварійної зупинки, буксирув.трос, вогнегасник = 150

09.07.2011 - сонцезахисна шторка(35), коврики в салон і в багажник(230+95), рамки для номерних знаків(65)= 425

14.07.2011 - протиуг. пристрій (115), електротермометр(55), рушник(10),електронасос(180), шторки затінюючі

(40)=400

- підкрилки(278), захист двигуна(391), антикор(241)+робота(577)+ПДВ(300)+за якість(200)= 1994

20.07.2011 - магнітола JVC KD-R727BTEE(1337)+нова пошта(38)+ робота, шахта, перехідник (250)= 1625

14.10.2011 - шини ROSAVA WQ-101 175/70 R13(404) 4шт.= 1612

22.10.2011 - сталеві диски 5J R13 ET49 (200)4iшт.=800+ роботаСТО(105)=905

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/
Поділитись на інші сайти

Поздравляю с покупкой и открытием БЖ!:beer: А чего в подписи тазик значится?:ay-yay:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1049851
Поділитись на інші сайти

На момент реєстрації на сайті ланоса ще не було. Тільки я його жигуликом називаю. Спробую виправитись.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1049966
Поділитись на інші сайти

Передмова.

З дитинства автомобілі для мене значать дещо більше ніж просто засіб для пересування. Дякуючи батьку, який навчив мене кермувати ще тоді, коли ноги не діставали педалей, а дорогу було видно з-під рульового колеса, автомобіль став одним з найбільших хоббі в моєму житті. Першим був ГАЗ-69 (в народі "бобік")- батькове службове авто. Згодом новенький ВАЗ-2101 поповнив нашу родину й вже 33 роки служить вірою і правдою, проте час поступово бере своє... Пам'ятаю, як змінювалися мої уподобання й мрії про купівлю нового авто. Фінансові можливості тривалий час не дозволяли втілити їх у життя, натомість намагався самотужки обслуговувати жигулика, дбати про його здоров'я.

Поставив собі за мету придбати саме нову автівку. Мінімум ВАЗ-2107, оптимум ВАЗ-21099, максимальний і найбажаніший варіант - DACIA (RENAULT)LOGAN.Інколи подумував про Lada Kalina. Daewoo Lanos подобався, але випадав з варіантів через програш всім іншим кандидатам щодо практичності в господарських потребах (город, ліс, річка).

Та ось прийшло літо 2011 і його події підвели мене до думки, що авто потрібно купувати саме зараз. Звик приймати важливі рішення виважено й тому почав інтенсивніше збирати й "переварювати" потрібну інформацію. В червні натрапив на сайт lanos.com.ua й напевне саме його форуми й Ваші панове-ланосоводи й сенсоводи висловлювання укріпили в мені думку, що Sens SX за 64000, Lanos S за 72000, Lanos SE за 79000 це краще ніж Logan 1,4 російської збірки за 85000.Темною конячкою лишилась Forza

2 червня з дружиною відвідали автосалон "Сфера-Авто" в Білій Церкві де, посидівши й помацавши Sens SX, Lanos S та Lanos SE як зі старим, так і новим двигуном 1,5 прийшов до висновку, що двигун і коробка сенса не задовольняють моїх запитів, відсутність кондиціонера в ланосі S не відповідають потребам моїх рідних, а про новий двигун 1,5 з китайсько-австрійськими коренями інформації замало, щоб він був в комплекті моєї автівки.

Серед 4-х ланосів в потрібній комплектації в салоні не побачив "своєї" машини. Чорний, сірий та "пісочний пляж"- такі кольори надихнули мене на пошук машини в базі автосалону. Ще вдома вирішив, що оптимальним кольором буде "срібна мідь" - не масткий й маскувальний в певну пору року, яскравий, але зе занадто "дамський". Менеджери-продавці спочатку намагалися умовити мене на наявні авто, потім на авто із китайським двигуном, але, переконавшись у безрезультативності своїх потуг знайшли 4 таких машини в салонах Укравто у всій Україні. Але так як справа була у суботу, то сказали завітати до них у вівторок, коливже можна буде зробити реальне замовлення й передплату.

5 червня знову приїхав на жигулику до автосалону. Менеджери оперативноповідомили, що найближче авто з параметрами, які мене цікавлять знаходиться в Черкасах, а інше аж у Донецьку, тобто всього в Україні у всіх автосалонах Укравто є лише два ланоси SE в кольорі"срібна мідь" з двигуном A15SMS! Зупинилися на Черкаському варіанті, хоча мене доволі сильно стурбувало повідомлення про те, що автомобіль там знаходиться вже 54 дні. Близько трьох годин довелося мені чекати результатів запитів й переговорів менеджерів як з Черкасами, так і з центральним офісом в Запоріжжі і ось, мої 2000 гривень відправляються до каси, автомобіль замовлено! Я попередив працівників "Сфера-авто" про те, що машина має бути без явних дефектів, доставлена автовозом (без послуг перегонщиків), на одометрі не більше 15км і не буду підписувати ніяких договорів поки не отримаю авто на огляд. Менеджери пообіцяли, що через день-два ланос буде на місці.

Кілька наступних днів були насичені тривогами пов'язаними з майже двомісячним простоєм автівки у дилерів, її станом і способом доставки. Мені почали лізти в голову думки про те, як завзяті хлопці зі СТО "Сфера-Авто" скручують кілометри на одометрі, маскують дефекти, тощо.

Пройшли обіцяні два дні... Почався третій. Не витримав: телефоную до менеджера й чую у відповідь, що замовлена мною машина продана в Черкасах, але є й хороша звістка: на їх базу в Києві щойно із Запоріжжя прибула партія нових ЗАЗів і серед них є ланос, який відповідає всім моїм запитам. Їх автовоз вже там та бере на борт і мою майбутню машинку. Менеджер-консультант з продажу легкових автомобілів - саме так називається посада цих людей, запевнив мене що відразу зателефонує, як тільки автовоз приїде з Києва.

Я домовився з друзями за транспорт, охорону й допомогу в огляді машини, склав придбані ще 5 червня аптечку, вогнегасник, буксирувальний канат, знак аварійної зупинки та сонцезахисну шторку й гроші в сумку автомобіліста й поринув у важке чекання.

О 16:30 працівник автосалону зателефонував першим і повідомив, що авто вже на місці, але взявши до уваги, що я зможу прибути не раніше ніж через півтори години ми вирішили відкласти нашу зустріч до наступного дня - 9 липня.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1049976
Поділитись на інші сайти

130   0

Поздравляю с машинкой и считаю ты сделал правильный выбор насчет мотора и комплектации, думаю не пожалеешь!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1050261
Поділитись на інші сайти

Вітаю! А за колір (крім білого) тепер потрібно доплачувати в салоні? Чи відмінили це?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1050459
Поділитись на інші сайти

Ні, за колір доплачувати не потрібно. Передплату брали за замовлення машини, а потім її відняли від загальної вартосві авто.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1051203
Поділитись на інші сайти

Епізод І. Купівля

9 липня о 7:50 ми з друзями вже були біля автосалону "Сфера-авто" в Білій Церкві. Менеджер, з яким мав справу з широкою усмішкою і легким пафосом підводить нас до двох автівок: ланоса та форци, вкритих тисячами крапельок, які залишив нічний дощ. Він ще раз переповідає історію з замовленням і доставкою авто, з допомогою ключа розблоковує центральний замок і з легким клацанням відкриваються двері водія..., але моя увага повністю сконцентрована на ній - моїй новій машині...емоції переповняють і в мене виникає почуття взаємності...

Але відсуваю емоції, й з товаришем починаю прискіпливий огляд: лавофарбове покриття кузова,й однорідність зазорів панелей, двері, капот, багажник. Комічна ситуація виникла, коли я сів на заднє сидіння й зачинивши ліві дверцята не зміг іх відчинити зсередини. Усмішка менеджера стала дещо натянутою коли й він повторив цю процедуру із тим же результатом і запевнив, що "дефект буде виправлено під час передпродажної підготовки". Лише після того, як історія повторилася з правою дверкою, я побачив перемикач "дитячого замка", який був у положенні "вкл.". Сідаю на місце водія, вставляю ключ в замок запалення, провертаю в положення "ON",панель приладів вітається зі мною загорянням індикаторів, а бензонасос легким жужжанням. Ключ на старт і як кажуть "з пів оберта" двигун починає працювати. Відкриваю капот та проводжу огляд підкапотного простору, звертаю увагу на можливі місця підтікання рідин та їх рівень. Двигун працює з легким поклацуванням, але згадую, що це є нормою "на холодну" через роботу гідрокомпенсаторів. Перевіряю роботу всіх систем з місця водія, товариш ззовні. Все працює. Менеджер-косультант ввічливо нагадує, що палива заливають з заводу літрів 5, тому глушу двигун. Огляд закінчено. Нічого, що могло б мене насторожити не виявлено.

Менеджер просить пройти до його столу й дістає лист додаткового обладнання та хвилин 15 намагається вмовити мене хоч на щось, попереджує про втрату гарантії в разі установки чогось не в них. В моїх планах була антикорозійна обробка й встановлення захисту двигуна, але те, що машина мокра після дощу, й відмова сервісу задіяти сушильну камеру, а залишати авто мені не хотілося - зумовили відмову від усіх допів.

Гроші в касу: 76580 + 180 банку (2000 були проплачені під час замовлення авто)і з квитанціями йду в офіс.

В офісі зустрічаю знайомих зі свого населеного пункту, які як виявилося приїхали за форцою, що стояла поряд з тепер уже моїм ланосом, моїм - бо після підпису паперів до моїх рук потрапляють: транзитні номерні знаки, довідка-рахунок, сертифікат відповідності, дилерська угода, свідоцтво-погодження, акт прийнятт-передачі.

В цей час авто вже відправилося на передпродажну підготовку. Піднімаюся до місця відпочинку клієнтів і близько години спостерігаю через скло як на СТО то один, то інший спеціаліст підходить до машини: підкачують колеса, одягають декоративні ковпаки, регулюють світло фар, доливають масло в двигун (ще під час огляду машини я помітив що масла в двигуні було пів рівня). Близько 11:00 вже інший менеджер підганяє автівку до входу в шоу-рум, я ставлю останній підпис в акті-передачі, а перед цим ще раз проводжу зовнішній огляд.

Знову сідаю за кермо й тепер вже рушаю й паркуюся на стоянці для працівників сфери-авто. Відзначаю про себе легкість управління і слухняність авто. Виявляється ланос їде й без роботи ногою з педаллю "газу".

З товаришем йдемо на розташований поруч авторинок. Купую: рамки номера металеві (салонні мені здалися ненадійними) за 65 грв., коврики в салон польського виробництва - 230 грв., піддон в базажник пластмасовий з високими бортами - 95 грв.(обирав коврики й піддон щоб без різкого запаху, тому й переплатив). Повертаємося й встановлюємо придбані допи крім номерних рамок. Згадую прайс менеджера, що коврики в салоні обійшлися б на 100-200 грв. дорожче.

Виїзджаємо й їду спочатку на другій передачі 2500 об/хв до заправки SHELL. Заливаю прибалтійський 95-й V-power. В 12:00 потрапляю на одеську трасу з боку Києва та рухаюся в бік Одеси дотримуючись правил обкатки: "Начальные 500км пробега желательно разбить на этапы: Первые 50км = на 3-ей передаче с равномерной скоростью 40 - 50км/ч. Следующие 100 - 150км пути = на 4-й передаче со скоростью 60 - 70км/ч. Далее через каждые 100км пути увеличивайте скорость на 10км/ч. оставаясь на 4-й передаче. Старайтесь избегать агрессивных разгонов, а при движении в горку заранее переходите на пониженную передачу и снизьте скорость на 20%. Так двигателю будет легче. Равномерное движение создает самые благоприятное условие для обкатки двигателя. Ниже приведены МАХ рекомендуемые скорости в км/ч для каждой передачи в этот период обкатки. Эти значения скорости соответствуют примерно 2500об/м двигателя. 1-я = 20 2-я = 40 3-я = 60 4-я = 80 - 90 ".

Далі буде.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1051258
Поділитись на інші сайти

Епізод ІІ. Реєстрація

За 50 км від Білої Церкви в сторону Одеси знаходиться МРЕВ ДАІ. Саме сюди ми приїхали о 13:15. Але виявилося, що саме обідня перерва, тому довелося чекати до 14:00. Далі: послуги автоексперта (300грв.), податок з власників ТЗ (75 грв.), збір до пенсійного фонду (1964 грв.), державні реєстраційні знаки (169 грв.), свідоцтво про реєстрацію ТЗ (248 грв.), за постійну реєстрацію ТЗ (138 грв.). Все доволі оперативно, черг майже не було. Ніби все, але сам інспектор з реєстрації ТЗ виявився знайомим, бо проживає в моєму населеному пункті, запропонував вписати в свідоцтво тип пального "бензин або газ" та повідомив телефон людей, які можуть надати документи на ГБО без його реального встановлення. Якби я зважився на встановлення ГБО в майбутньому, то прийшлося б здійснювати перереєстрацію й платити близько 500 грв. Отож вирішено - їхати за документами на ГБО в Тетіїв. Цього ж дня за 250 грв. документи про встановлення ГБО були в мене, а реєстрацію завершив вже через три дні: просто передав весь пакет документів, квитанцій і через годину отримав номерні знакки та свідоцтво про реєстрацію ТЗ. Всього ця процедура викачала з моєї кишені 3143 грв. Отже панове пам'ятайте, що придбавши авто за 78580 грв доведеться докласти ще мінімум 3400 грв. А приїжджати в МРЕВ у Винарівку найкраще відразу після обідньої перерви о 14:00. Тоді ви справитеся з усим набагато швидше.

За весь час рухався з рекомендованими під час обкатки швидкістю і навантаженням на двигун. Lanos виявив себе комфортабельним і зручним авто. Купу отриманого задоволення дещо зіпсувала виявлена проблема. Виявляється, якщо дуже повільно відпустити педаль гальма - стопи продовжують горіти і потрібно ще раз нажати та різко відпустити гальмо. Кілька разів після виходу з машини довелося повертатися, щоб "потушити" стопи таким способом. Вирішив сам нічого з цим не робити до проведення антикорозійної обробки в дилера. Але про це згодом.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1051894
Поділитись на інші сайти

Вітаю з придбанням нового ланосу! Це просто мрія. Бажаю, щоб він служив справно і безвідмовно! Трохи не зрозумів стосовно маркування двигуна - ким він виготовлений? Це точно не китайсько-австрійський? Стосовно стопів - у мене такої проблеми не виникало, проте десь відразу перегоріла лампочка повторювача стоп-сигналу на задньому склі. І ще в мене досі не клацає реле повороту, тільки блимає зелена стрілка... Я вже звик. Дякую за такий докладний бортовик - дуже корисна інформація!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1052737
Поділитись на інші сайти

Дякую socrates! Зовнішні ознаки вказують, що двигун той самий ланосівський-опелевський, але на клапанній кришці відсутній надпис ecotec, крім цього на блоці двигуна не побачив індекс країни виробника. Тому можливо складений в Мелітополі. Хоча одна із цифр "1" може бути буквою "І" - тоді це вже Індія?!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1053182
Поділитись на інші сайти

Епізод ІІІ. додаткове обладнання

Цілий рік мріяли з дружиною поїхати на відпочинок в с. Міжводне (західний берег Криму). Lanos потрібно було обкатати, а далека поїздка по якісному шосе дозволить реалізувати обидві задумки. Але потрібно підготувати авто до такого вояжу.

Перше - додатковий антикорозійний захист поки дно й пустоти чисті від бруду та захист картера двигуна. Так як не хотілося втрачати гарантію прийшлося звернутися до дилера. І от я 14 липня в Білій Церкві. Дорогою купив механічний протиугінний пристрій на руль-115грв, рушник для протирки пластику салону-10грв., електронасос "ураган" фірми Vitol з манометром в комплекті з сумкою та різними насадками-180 грв. з підключенням до прикурювача (для підкачки коліс зарекомендував себе добре, але щоб накачати колеса з іншого боку потрібно провід відключити і знову підключити вже через протилежні двері)та шторки затінюючі на заднє скло й скло задніх дверей на присосках- 40 грв. (дуже задоволений так як вони справляються із своїм завданням не гірше ніж тонування, але за потреби їх можна зняти, а за 5 метрів від машини всі питають як тонував машинку!). Всі ці девайси були придбані під час чекання своєї черги на СТО. Багато хто писав на форумі та й друзі розповідали й показували результати роботи СТО шників-офіціалів з антикорозійної обробки, тому прямим текстом сказав майстру-прийомщику зі столу заказів, що потрібна якісна робота і моя при ній присутність. Наряд виписано і двоє майстрів позіхаючи після обіду в окремому боксі неквапливо знімають карти дверей та оздоблення багажного відділення, передні напівпідкрилки й з-під лоба поглядають на мене, але вмить їх ставлення до роботи й моєї персони змінилося на протилежне як тільки я дістав їм 200 грв.(на трьох з майстром). Далі професіонали своєї справи зашурували в пустоти препарат Tectyl 210-R, а на днище Tectyl 122-A, акуратно прикрутили чотири підкрилки та встановили захист двигуна КОЛЬЧУГА,повитирали бризки тектилу на боках кузова антисиліконом. На моє прохання у завчасно заготовлену мною тару налили по літрі кожного з різновидів антикору (за прейскурантом СТО - це 230 грв, а тут на шару!). За все заплатив 1994 грв, а саме: підкрилки-278, кольчуга-391, тектил- 177+66, робота-577, ПДВ-300, за якість-200. Приїхавши додому поставив авто під липневе сонечко й за допомогою медичного шприца й трубок з крапельниць обробив видимі сварні шви, болти й гайки по периметру авто, під капотом і в багажному відділенні, а також почергово викручував обробляв антикором і назад закручував саморізи підкрилків. Годин 5 часу витратив. Десь з місяць після цього біля машини був не надто приємний запах, але вже знову чую лише приємні аромати нового салону. По дорозі додому купив електронний автономний годинник з термометрами, внутрішнім та зовнішнім датчиком- 55грв. Причина - наявність кондиціонеру. Прилад з допомогою двостороннього скотчу, який йшов в комплекті, приліпив по середині торпеди, а зовнішній датчик температури закріпив в районі забору повітря для салону (згодом виявилося, що місця зручні для мене, але не для приладу бо торпеда на сонці сильно нагрівається і показники повідомляють про 60 і більше градусів, а зовнішній все таки теж нагрівається від корпусу). Краще встановлювати зовнішній датчик в передньому бампері.

Друге-ресивер, щоб в далекій дорозі ніхто не скучав. Виявляється також, якщо ставити не в офіціалів то гарантія на електрику знімається. Друга умова, щоб не позбавили гарантії - ресівер має бути новим та сертифікованим. Кілька вечорів шукав в інтернеті, дивився в Білоцерківських магазинах, але замовив на "базі автозвука" з пересилкою новою поштою та післяплатою. Зацінив JVC KD-R727BTEE.Чому? По-перше - Японія, а значить якість, по-друге - з блютузом, виносним мікрофоном та підтримкою як звичайного телефону так і смартфону, двома USB (фронт і тил).Спочатку хотів взяти без CD приводу, але не знайшов підходящих по якості й ціні. Отже сам пристрій обійшовся мені в 1337 грв. + пересилка- 38грв. Забравши ресивер на базі нової пошти в Білій Церкві 20 липня відразу їду на СТО дилера. Не бачу на робочому місці "свого" майстра-приймальника, телефоную до нього й з'ясовую: він у відрядженні, але "по старій дружбі" надіслав сигнал електрику й той через двадцять п'ять хвилин вже імплантував головний пристрій до ланоса, а ще через 15хв. виніс сервісну книжку з необхідними штампами. Обійшлося все 250 грв. з роботою, шахтою, перехідником і без офіційної каси.(нарікань на роботу ресиверу і звук штатних динаміків у мене не виникало, але коли від'єдную свій соні-еріксон по блютузу від головного пристрою то потрібно телефон перезавантажити, інакше не працюватиме мікрофон телефону).

Далі буде.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1054823
Поділитись на інші сайти

Мелітопольці двигунів А15SMS не складають всі двигуни мають походження з Індії.ВІТАЮ З ПРИДБАННЯМ нехай авто тільки радує свого власника. :bravo: В котре переконуюсь що сервісмени як завжди в своему репертуарі.Чи їх так навчають чи що? :shock:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1054923
Поділитись на інші сайти

Епізод ІV. Обкатка та перші висновки

На одометрі близько 800 км. під час яких в повній мірі дотримувався правил обкатки (швидкісний режим (див пост вище), оберти двигуна 2-3 тис. об./хв, максимальна загрузка:2 пасажири, експлуатація: 80%- міжміські траси). З дружиною і помірним завантаженням (до 100 кг.) відправляємося на відпочинок в Крим за маршрутом: Володарка-Одеська траса-Голованівськ-Вознесенськ-Херсон-Армянськ-с.Міжводне (зх.берег Криму)протяжність - 690км. До 1000 км на одометрі не використовував 5 передачу, а до 2000 тільки на швидкості 90-100-110 км/ч. на рівній поверхні чи на спусках, на підйомах переходив на четверту чи третю. На Одеській трасі помітив, що під час тривалої рівномірної їзди права нога знаходиться в некомфортному положенні й швидко втомлюється. Допомагає положення, коли п'ятка торкається правого борта коврика. Також після 2-3 годин їзди затікає шия, так як підголівник не регулюється вперед-назад, а спиратися потилицею не зручно. Вже дорогою назад використовував куплену гумову надувну подушку за 12 грв. у формі підкови, що значно зменшило навантаження на шию. Підвіска комфортніше себе поводить ніж на багатьох "зажатих" іномарках, добре переварює дрібні дефекти асфальтового покриття і лише на явних "хвилях" та "горбах" відбувається "переставка" та певне розкачування й потрібно уважно працювати кермом. Не порадувала й поганенька шумоізоляція, особливо шуми від роботи стокової росави вс-43 по неякісному шляховому покриттю.Освітлення, система кондиціонування, рециркуляції та аудіосистема після жигулів викликали лише повне задоволення від своєї роботи.

Протягом відпочинку машина переважно стояла накрита спеціальним чохлом з м'яким ворсом зсередини, придбаним перед поїздкою за 220 грв. Дорогою назад заїхали в Миколаїв, Очаків, Одесу, далі додому. Сподобалося якісне покриття дороги від Миколаєва до Одеси. Всього за поїздку подолано 1090 км. витрачено 107 літрів пального, середня витрата: 6,7 л./100км. Погодьтеся - приємний результат! В дорогу вирушав у Крим в 2:00 в суботу. Назад також на вихідні. Думаю, що це правильне рішення, так як вантажного автотранспорту було обмаль. Найбільш напружений рух спостерігався на ділянці Армянськ-Цюрюпинськ. Найбільш небезпечна ситуація виникла під час переїзду дамби в районі с.Коблеве: дорога обмежена відбійниками без обочини, одна смуга в кожну сторону. Пішов на обгін фури, а назустріч такий же маневр робить інший легковик, але потужності двигуна й прискорення ланоса вистачило для закінчення маневру, добре, що дружина нічого не помітила. Вже дякуючи моєму ланосу пишу ці рядки. Далі буде.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1057674
Поділитись на інші сайти

Классно пишеш, з душею - читається як класика української літератури :)

Вітаю з машинкою і з БЖ!

До речі, зверни увагу, щоб задня рамка під номером не терла фарбу, бо таке часто буває.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1058347
Поділитись на інші сайти

Епізод V. ТО-0 та нові допи

Після поїздки в Крим на одометрі вже було 1950 км. Ні в посібнику користувача, ні в сервісній книзі для моєї модифікації авто ТО-0 не передбачене, хоча ще кілька років тому, це була обов'язкова процедура. Більшість висловлювань на форумі все таки переконали в необхідності заміни масла в двигуні. І 2 серпня я побував на СТО дилера. Біля столу замовлень майстер-прийомщик відповів на моє запитання про варіанти заміни масла: GM 5W30 або GM 10w40. Ще раніше, почитавши форуми сайту lanos clan визначився, що при моїй манері їзди та експлуатації, а це переважно спокійно 2-3 тис.об/хв, не гонщик, в основному без "пробок",здебільшого короткі поїздки по селищу та зрідка подорожі Україною, - 8-ми клапанному двигуну розробленому мінімум 15 років назад вистачить і напівсинтетики. А ось із виробником вагався, але СТО в цьому питанні "допомогла" з вибором. За склом спостерігав, як працівник вакуумним пристроєм відкачав старе мастило, замінив масляний фільтр (теж GM)та в кілька прийомів здійснив заливку нової оливи. Ціна: масло GM 10w40. 4л.- 176 грв., фільтр масляний - 26 грв, робота - 53 грв., ПДВ - 50 грв. Всього- 306 грв. Сподобалось, що коли майстер забирав авто - запитав: чи немає якихось нарікань, я відповів: ні, не має. Каністру із залишками масла приніс майстер-прийомщик після того, як я йому про це сказав. Судячи зі штрих коду масло вироблене в Бельгії на заводі Wolf (це вже моє припущення підкріплене пошуками в інтернеті).

Після заміни мастила особливої різниці в поведінці ланоса та в роботі двигуна не помітив, але, суб'єктивно, ми обоє, тобто ланос і я залишилися задоволені.

З того часу пройшло два місяці: збір врожаю на "присадибній ділянці", закінчення відпустки та багато часу на роботі зменшили середньодобовий пробіг ланоса, але було здійснено кілька екскурсійних поїздок: в Канів, Копачів (парк Київська Русь), Умань, Буки, просто вилазки на природу, тощо. Кілометраж підійшов до 4000 км. Нарікань ніяких, суцільне задоволення від управління авто. На початку жовтня почав задумуватися над купівлею зимової гуми. З салону стоїть Rosava ВС-43, дорожня, яка непогано зарекомендувала себе на гладкому асфальті, хоча на неякісному покриттю значно шумить, хоч це може бути наслідком недосконалої шумоізоляції кузова. На жигулику завжди були всесезонні покришки й я майже ніколи не задумувався про купівлю зимових, але при зимовій експлуатації ланосу, а передбачається поповнення в родині, вирішив купити зимову. При великому різноманітті варіантів фінансові можливості + природня ощадливість направили мене на вибір між іноземним б/у та новою росавою. Можливості поїздити по базарах Білої Церкви в пошуках підходящого б/у на дисках не було пару тижнів, а тут ще й спілкування із добрим знайомим, який працює на росаві і має можливість взяти гуму з 13% знижкою, 6-ти річною гарантією (акція) та ще й з безкоштовною доставкою навели мене на думку, що Rosava WQ-101 - це те, що мені так треба. Шини не шиповані, бо я їзджу не багато взимку, та й шляхи в нас державного значення, тому прочищаються і посипаються регулярно в цю пору року, а брати нешиповану, але спроектовану під шип і дорожчу WQ-102, 103 не бачу сенсу. І за два дні 4 новенькі, із приємним для мене ароматом скати акуратною стопкою лежать на балконі, а 1611 грв. йдуть на допомогу вітчизняному виробнику. Виникло питання: чи перевзувати покришки, чи купити комплект дисків? Більшість форумчан, які писали пости в відповідних гілках сайту висловилися за додатковий комплект дисків. Що брати: сталеві, литі чи ковані? Зупинився на сталевих: по-перше ціна 250-500-1000 грв. на користь перших, по-друге: не побачив значних переваг легкосплавних у 13 розмірі, ще й вибору з ЕТ 49 не зустрічав, коли ж зносяться літні стокові, тоді й побачимо, які брати шини та диски. На шинному базарі в Білій Церкві лише в одного продавця виявилися чорні 5,0J R13 ET 49 Кременчуцького заводу за 235 грв., але при ближчому розгляді побачив серед них лише два (інші "покоцані" під час транспортування: здерта фарба, подряпини і навіть прим'ятість металу). Сірі євродиски були тільки 5,5J R14. Купив же 4шт. за 800 грв. зі слів продавця польські в акуратних коробочках з надписами англійською і польською, але на дисках тільки маркування без зазначення виробника, тому може й китайські. Експлуатація, як кажуть, покаже. Купив п'ять сосків з ніпелями в металевій оправі за 15 грв. Поставити покришки на нові диски, й відбалансувати їх коштувало в шиномонтажників 90 грв. й вони, тобто скати, відправилися в гараж чекати відповідних погодних умов. Також придбав комплект гумових накладок на пороги- 60 грв., противідкатний упор - 15 грв. та силіконову смазку в аерозольному пакунку. Смазку вже й частково використав бризнувши на гумові ущільнювачі дверей, кришок багажника й капота.

Далі буде.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1060037
Поділитись на інші сайти

Друже, я теж прикупив собі силікон. Бризни ним на дверні замки - будеш приємно здивований!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1060114
Поділитись на інші сайти

Добрый вечер. Очень интересный БЖ. Хотел спросить, а что плохого в китайско-австрийском двигателе? Спасибо.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1061618
Поділитись на інші сайти

Підтримую україномовний стиль ведення журналу! Другий комплект колес це правильно! А на "SE" хіба вже не ліплять шильдики на крила?

Пішов на обгін фури, а назустріч такий же маневр робить інший легковик, але потужності двигуна й прискорення ланоса вистачило для закінчення маневру, добре, що дружина нічого не помітила. Вже дякуючи моєму ланосу пишу ці рядки. Далі буде.
Намагайтеся в майбутньому такого не допускати. Дуже небезпечний маневр. Водії часто забувають, що на задньому сидінні сплять його найрідніші - дружина та діти. А ми ризикуємо їхніми життями!
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1061759
Поділитись на інші сайти

Добрый вечер. Очень интересный БЖ. Хотел спросить, а что плохого в китайско-австрийском двигателе? Спасибо.

Мене насторожив той факт, що в 16-ти клапанному двигуні лише один розподільчий вал, що збільшує навантаження на газорозподільчий механізм. По-друге в характеристиках даного двигуна вказано, що він близько на 20 к.с. потужніший за А15SMS, крутний момент теж більше на 10 н.м., але динаміка гірша на 2 сек. до сотні, та й середня витрата пального за паспортними даними теж є більшою. Я побачив лише один параметр, за яким він є кращим - це витрата пального в місті. По-третє, цей двигун проектувався для форци і на їх форумах зустрічав повідомлення про явні дефекти, не відомо, як він поведе себе після установки ГБО ітд.і тп. Крім цього ринок запасних частин до цього двигуна ще не розвинений.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1061956
Поділитись на інші сайти

Підтримую україномовний стиль ведення журналу! Другий комплект колес це правильно! А на "SE" хіба вже не ліплять шильдики на крила?

Такий шильдик є лише на кришці багажного відділення

Пішов на обгін фури, а назустріч такий же маневр робить інший легковик, але потужності двигуна й прискорення ланоса вистачило для закінчення маневру, добре, що дружина нічого не помітила. Вже дякуючи моєму ланосу пишу ці рядки. Далі буде.
Намагайтеся в майбутньому такого не допускати. Дуже небезпечний маневр. Водії часто забувають, що на задньому сидінні сплять його найрідніші - дружина та діти. А ми ризикуємо їхніми життями!

Цілком згоден, що подібного краще не припускатися, але описана ситуація на початковому етапі була доволі типовою. Легковик, який пішов на зустрічний обгін виринув несподівано і, знаходячись під час маневру десь на рівні середини фури мені здалося, що гальмувати не кращий варіант; лише тоді, коли збагнув про майже цілковиту відсутність узбіччя і вже після обгону ледь розминувся з ним, адже він ще знаходився на моїй смузі, а позаду за кілька метрів була вантажівка.

P.S. Вчора прочитав Ваш бортовик. Отримав багато цікавої та змістовної інформації. Дякую!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1061968
Поділитись на інші сайти

Епізод VI. Неприємні "сюрпризи"Я вже описував проблему із роботою стопсигналів в одному з перших постів і, ось нещодавно сталася ще одна прикрість - вже з протитуманними ліхтарями. Перевіряв їх роботу лише під час купівлі авто, все працювало належним чином. Наступна нагода використати протитуманки настала 5 листопада ввечері, коли з'явився доволі густий туман. Ліхтарі увімкнулися з допомогою перемикача й справно виконували свою роботу до моменту, коли потрібно було вже виходити з машини. Вимкнувши всі освітлювальні пристрої та вийшовши з авто, помітив, що протитуманні ліхтарі продовжували світитися. Будь-які маніпуляції з перемикачами не змінили ситуацію й довелося повертатися до гаража. Зняття мінусової клеми з акумулятора зумовило вимкнення світла, але її приєднання засвідчило, що вперті протитуманки продовжували світити. Тимчасово вирішив від'єднати запобіжник протитуманок у блоці в підкапотному просторі. Вичитав на форумі, що проблема викликана залипанням реле й потрібна його заміна. Поки що зачекаю нагоди відвідати СТО й провірити "гарнтійність випадку". Дякуючи nehrych під час щотижневої лісової прогулянки з дружиною зняв задній номерний знак з рамкою та пластикову планку з підсвіткою номера. Дійно помітив потертості фарби кришки багажного відділення в окремих місцях викликані тертям цих девайсів. Як і описували ланосоводи в своїх бортових журналах, оклеїв їх віконними ущільнювачами. Десь у цей час зафіксував цікву комбінацію цифр на одометрі.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1065376
Поділитись на інші сайти

Сьогодні купив в магазині, який спеціалізується на запчастинах до автомобілів АвтоЗАЗ, у Білій Церкві ковпаки на ступиці коліс 4 шт. по 15 грв. з емблемою ЗАЗ (на базарі були з емблемою ДЕУ за ту ж ціну), а також вугільний фільтр салону -60 грв., хоча був звичайний за 45 грв., а на додачу реле протитуманних ліхтарів за 15 грв. Чим обумовлені ці покупки? По-перше, сьгодні поставив зимову гуму в комплекті із стальними дисками сірого кольору, а декоративні ковпаки, які закривають весь обід мають здатність у мене за досвідом зимової експлуатації жигулика губитися, або ламатися від льодових буртів на наших дорогах - тому невеликі ковпачки, які закриватимуть ступицю і тримаються на болтах колеса будуть доречні. По-друге, начитався на форумі про установку фільтрів салону: зменшення пилу, запахів, шкідливої дії вихлопних КАМАЗІВ, кіптяви тощо - тому спробую спочатку вугільний. По-третє, я вже описував в попередньому пості проблеми з протитуманними ліхтарями, які тимчасово "вирішив" вийманням запобіжника. Коли в продавця запитав про реле ПТФ, той сам показав три різновиди реле до ланоса. Я відправився до машини й, відкривши капот і кришку блоку запобіжників, визначився з "правильним" реле, але поставив запобіжник на місце і.... о, диво! Протитуманки працюють і вимикаються, як і належить. Все ж таки купив реле про запас. На гарантійку не звернувся у зв'язку з "відсутністю гарантійного випадку". Літню гуму вимив та підкачав до 2.5 бар. згідно з інструкцією виробника. Поки що нехай підсихає.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1069441
Поділитись на інші сайти

Дякую за БЖ

У меня тоже стоковая ВС-43.Этож всесезонка? Я Машину покупал осенью, а как эта резина ведет себя летом?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1073690
Поділитись на інші сайти

Дякую за БЖ

У меня тоже стоковая ВС-43.Этож всесезонка? Я Машину покупал осенью, а как эта резина ведет себя летом?

На сайті виробника BC-43 позиціонується як дорожня гума, тобто літня. (ВС- це аналогія БЦ (Біла Церква) тільки латинськими літерами). Для їзди по сухому асфальту нічого поганого крім підвищеного рівня шуму не скажу, а ось під час руху по мокрій трасі, переїжджаючи калюжі відчуваються ривки вже при 90 км/год в сторону коліс, котрі мають контакт із водою.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/#findComment-1075002
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.