Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Всім привіт! Начитавшись тут всякої всячини і самому захотілось завести свій бортовик. Придбав я свою машинку в травні 2009 року, брав з салону Укравто в Івано-Франківську в кредит. Сьогодні на спідометрі 24800 км. за час експлуатації зроблено наступне:

1) приблизно на 5000 км. перепрошив ЄБУ, а то розхід іноді зашкалював за 11л. і що саме банально що поїхав я його перепрошивати зовсім не через розхід палива. в мене з самого початку плавали обороти а згодом взагалі стала сама перегазовувати. іноді як ставав на пішохідному переході на люди дивились як на клоуна, бо вони йдуть а машина собі газує і досить голосно, враження що це я не можу дочекатись коли вони нарешті перейдуть через дорогу і спеціально газую щоб їх підігнати. Моє терпіння урвалось коли це перегазування збільшилось до 5-6 разів після зупинки авто. майстер що перепрошивав сказав що мені ла 1,4 поставили програму з 1,3 тому вона і газувала.

2) 2500 км. перша заміна масла і масляного фільтра

3) 10000 знов заміна масла і фільтрів масляного та бензинового, також свічок а то ті що стояли з салону були невідомого походження то я поставив чемпіони

4) 20000 масло, фільтри, свічки NGK (враження краще ніж від чемпіонів), підняв зад машини, поміняв РХХ а то моє почало глючити (до речі ледве знайшов такий номер як в мене стояли, і що смішно серед всіх РХХ такий як мене потрібно було виявився найдорожчим), регулювання клапанів

5) перших 5000 заправлявся на Авіас 95, потім начитався інфи і перейшов на ОККО теж 95, враження приємні, мотор став краще робити, а зараз залив 92 хочу подивитись на різницю, єдине що змінилось це мотор ніби робить голосніше, в мене нема тахометра тому я не можу контролювати обороти, педаль газу стала жосткішою, думаю що остаточні враження будуть коли знов повернусь на 95.

6) по салону нічого не робив ну крім того що приклеїв дзеркало на дашок над головою пасажира

коли полетів РХХ мені місцевий кулібін додаткову масу на РХХ причепив після чого в мене значно зменшилось дьоргання машини при переключанні передачі і коли відпускаєш або нажимаєш педаль газу. а то при їзді по місто просто не можливо було на пасажирів дивитись. я віпускаю газ щоб на передачі докотитись до світлофора їх кидає вперед, а коли нажимаю притискає до сідушки, ось так і їздив, кого тільки не питав казали що ланоса це нормально а потім цей дідок випадково підвернувся і виправив прада здер 100грн. за це. До речі їзджу тільки на передачі холостим ходом не користуюсь, бо в моєму випадку реально є економія бензин (перевіряв)

машинка використовується не часто в основному на далекі дистанції (середня відстань без жодної зупинки 350 км)

є одна проблемка яку ніяк не можу вирішити - в мене в районі торпеди при розгоні на 2 і 4 передачах щось дзвенить звук такий якби потрусити жмуто ключів, останнім часом стало голостіше дзвеніти, до речі звук є не завжди і тільки при русі на цих передачах. може хтось знає підкажіть!

ну ось, мабуть, і все. приймайте в свої ряди!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48281-bortoviy-zhurnal-lanos-14/
Поділитись на інші сайти

Вітаю з БЖ, нехай авто тільки радує)))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48281-bortoviy-zhurnal-lanos-14/#findComment-1039155
Поділитись на інші сайти

Поздравляю с БЖ! Неужели и тосол не гнало из-под ГБЦ? На каких скоростях ездишь?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48281-bortoviy-zhurnal-lanos-14/#findComment-1039438
Поділитись на інші сайти

є одна проблемка яку ніяк не можу вирішити - в мене в районі торпеди при розгоні на 2 і 4 передачах щось дзвенить звук такий якби потрусити жмуто ключів, останнім часом стало голостіше дзвеніти, до речі звук є не завжди і тільки при русі на цих передачах. може хтось знає підкажіть!

ну ось, мабуть, і все. приймайте в свої ряди!

Звенит вправой части?(пассажирской?) Если да, то у меня похожая проблема, только на холостых, долго искал, подсказал таксист, открыл капот, прижал воздухан - звон прекратился, отпустил - снова звенит. Вобщем нужно снимать заводской подкрылок, там патрубок по которому затягивает воздух держится на чем-то, что часто на ланосах/сенсах обламывается (сам не разбирал ещё)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48281-bortoviy-zhurnal-lanos-14/#findComment-1039568
Поділитись на інші сайти

Всім дякую! Щодо тосолу то він почав трохи сльозитись десь на 20000, проблему усунули перетяжкою головки, коли регулювали клапана.

Так дзвенить дійсно справа десь внизу. дякую за пораду, можливо завтра буде вільна хвилинка то подивлюсь!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48281-bortoviy-zhurnal-lanos-14/#findComment-1039975
Поділитись на інші сайти

Стиль їзди спокійний, затяжні розгони, досить рано переключаю передачі і стараюсь рідше гальмувати. по трасі максимум 110.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48281-bortoviy-zhurnal-lanos-14/#findComment-1040140
Поділитись на інші сайти

Вітаю з БЖ! Цікаво почитати про особливості експлуатації 1,4.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48281-bortoviy-zhurnal-lanos-14/#findComment-1042678
Поділитись на інші сайти

В мене це мій перший власний автомобіль, хоч до цього їздив на ваз 2101 та досить тривалий час на батьковому москвичу 2141 (чудова машина, справжній роботяга, витривала підвіска. з мінусів дуже поганий салонний пластик і слабенький мотор). тому грубо кажучи на свій ланос я пересів з москвича. довго не міг звикнути до габаритів машини (москлик досить просторий), перша приямність це від тишини салону, хоч вже з часом зрозумів що і вона далека від хорошої. шоковав розхід палива, коли мені по місту доходило до 11л, то з мене вже і батько почав сміятись (в нього то максимум 9л). після перепрошивки машинка стала досить туга, ну, але для мене це не важливо більше розхід хвилює. я живу в м. Рівне, а тут міські дороги досить нормальні, тому коли буваю у Львові чи на Франківщині тільки тоді знаходжу що щось відкрутилось і стало деренчати. за час екплуатації найбільші проблеми це перепрошивка (вимушена) та заміна РХХ. Досить не задоволений світлом (ближнім та дальнім, хоч стокові лампи замінив на 90/100 (здається)) та системою вентиляції(постійно потіють вікна хоч фільтра салону нема), а зимою половина машини взагалі покрита інієм. Минулого року з 29 по 30 грудня дав маху по маршруту Рівне-Київ-Миронівка-Рівне-Львів то в мене валялась в ногах заднього пасажира замерзла бутилка води вона так за всю дорогу і не розмерзлась. А оце не давньо появились ще ряд проблем (не значних але...:( 1)щось почало стукати в задньому лівому крилі (змінмав пласти з багажного відділення - нічого, розбирав оббивка дверки теж саме, причіпляв ремінь безпеки нічо не змінилось) 2) при їзді на 2 і 4 щось деренчить внизу під торпедою з боку пасажира (правда я ще не дивився за порадою "Специаліста"), 3) при різкому падінні переднього колеса (стосується як правого та і лівого) з маленької бардюри по кузову іде такий звук ніби відірвалась стойка, але при їзді просто по ямах нічо такого нема.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48281-bortoviy-zhurnal-lanos-14/#findComment-1042811
Поділитись на інші сайти

Вчора закінчив робити обігрів задніх пасажирів! Ідею виношував давно, але саме тут, сайті, прочитав багато корисного щодо її реалізації. Зовнішній вигляд мене в даному випадку мало хвилював, в нас народився карапуз тому важливо щоб задня частина салону теж добре обігрівалась (або хоч якось), а то з попереднього досвіду експлуатації зимою задоволення було мало.

В Епіцентрі купив гофру (3 м.), 2 резинові редукції, утеплювач, 2 трубні кутники (у відділі електропроводки). Гофра добре увійшла у редукції які були вмонтовані у дефлектор. Діри в дефлекторі я заклеїв майже повністю, залишив тільки ліву та праву передні крайні діркі, також демонтував одну перегородку (важливо було щоб на зад ішло якомога більше повітря). направляючі руху повітря повертаються таким чином можна кожний з пасажирів за бажанням може змінювати напрямок руху повітря.

Виглядає ось так:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48281-bortoviy-zhurnal-lanos-14/#findComment-1048559
Поділитись на інші сайти

  • 5 тижнів потому...

Минулих вихідних появилась чудова можливість провірити якість роботи обігріву задніх пасажирів. за два дні довелось проїхати по 300 км. в одну сторону. результатом був приємно здивований. якщо раніше задня частина машини завжди була запотівша і досить прохолодна, то тепер всі вікна були повністю сухі (правда я їх натирав керосіном, тому воно в мене не запотіває а просто мокріє і при цьому залишається прозорим). положення розприділювача воздуху тримав в положенні "салон-ноги" або "ноги-лобове скло" швидкість роботи вентилятора частіше на 1 іноді на 2. а те що керосін реально допомагає проти запотівання це правда. переважно катаюсь по місті на короткі дистанції з пасажирами. раніше сильно мучився мав під руками тучу тряпочок і мочалок, тепер взагалі не маю такої проблеми.

таке питання!!! скажіть чи утеплює хтось на зиму радіатор? і чи взагалі це потрібно робити, при яких температурах, і що воно дає?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48281-bortoviy-zhurnal-lanos-14/#findComment-1078435
Поділитись на інші сайти

таке питання!!! скажіть чи утеплює хтось на зиму радіатор? і чи взагалі це потрібно робити, при яких температурах, і що воно дає?

якщо робочий теромстат, утепляти немає ніякого сенсу

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48281-bortoviy-zhurnal-lanos-14/#findComment-1080100
Поділитись на інші сайти

якщо робочий теромстат, утепляти немає ніякого сенсу

+1. У меня при нормальной езде (не в пробках) по бортовому комьютеру температура охлаждающей жидкости стабильно около 800 и зимой и летом.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48281-bortoviy-zhurnal-lanos-14/#findComment-1080191
Поділитись на інші сайти

я маю на увазі не повністю утепляти радіатор, а тільки чи потрібно ставити екран перед радіатором!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48281-bortoviy-zhurnal-lanos-14/#findComment-1082009
Поділитись на інші сайти

я маю на увазі не повністю утепляти радіатор, а тільки чи потрібно ставити екран перед радіатором!

Конечно нет! А термостат зачем?

Картонка перед радиатором - это палка о двух концах: машина будет чуть быстрее прогреваться, но если где-то забуксуете - больше шансов закипеть.

Лучше на 5 минут дольше прогревать машинку утром.

Змінено користувачем nehrych
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48281-bortoviy-zhurnal-lanos-14/#findComment-1082099
Поділитись на інші сайти

Я всегда при температуре ниже нуля закрываю радиатор картонкой.

Теплее в салоне, держится более стабильная температура двигателя ( Андрей, 80 градусов - это мало, тоже была такая проблема, поэтому я поменял родной термостат с температурой 83гр на термос 87гр)

В городе может разница и не так заметна, а вот попробуйте в -15 проехать по трассе с картонкой перед радиатором и без - как говорится, почувствуйте разницу.

Что касается закипеть - это да, но голова на плечах не только шапку носить.

З.Ы. Быстрее прогрев - меньше расход бензина.

Я за картонку и никогда от неё не откажусь. Главное НЕ ЗАБЫВАТЬ О НЕЙ!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48281-bortoviy-zhurnal-lanos-14/#findComment-1082503
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.