Перейти до змісту

Skoda представила во Франкфурте свою версию "народного" автомобиля


Рекомендовані повідомлення

20 тис   7

Чёт вы заспорились)))) Рапид стоит неоправданно дорого и это факт! Но так же и все немцы завышены в цене.

По двигу с турбой скажу так.... Брат владел до 100 с плюсом тыков Актавой 1.8 тисиай. Проблем с турбой не было. Масло немного ела но это нормально.

А вот то что на 70тыках стуканул двиг так это было очень большой неприятностью......

При том не в движении а при попытке завести авто утром.

Вот вам и преславутое качество вага......

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1584155
Поділитись на інші сайти

На сьогодні в продажі є наступні машини з динамічними характеристиками в межах 13-16 с. до 100 км.год.: Сітроен С-елісе (15.9 с.) 107 тис.грн., Сітроен Пікассо 1.4 (13.4 с.)134 тис.грн., Фіат Лінеа 1.4 (14.6 с.)120 тис.грн., Фіат Пунто 1.4 (13.2с.) 124 тис.грн., Хюндай І-30 1.4 (13.2 с.)147 тис.грн., Хюндай І-10 1.1 (15 с.)100 тис.грн., Кіа Піканто 1.2 (13.4с.)132 тис.грн., Кіа Ріо 1.4 автомат (13.5с.)134 тис.грн., Мазда-3 1.6 автомат (13с.) 180 тис.грн., Рено Флюенс 1.6 автомат (13с.)175 тис.грн., Рено Логан 1.4 (15с.)114 тис.грн., Рено Логан 1.2 (14с.)106 тис.грн., ......і це ще не повний список, який не включає дизелів, які також мають динаміку 13-15с. до сотні. Що я цим хочу сказати? А те, що машини з динамікою 13-15с. це нормальні європейські авто, часом далеко не дешеві. Поняття "машина їде чи не їде" для європейця і для азіата різні. Якщо хтось хоч трохи дотримується регламентованих швидкостей, мене зрозуміє. Якщо показник крутості машини є змагання по бориспільській трасі, то я хочу спитати: чи у вас є діти? Може ви не зважаєте на кількість жертв через перевищення швидкості? До пори-до часу... Може хтось почне з себе? Ось я і почав. І замість розуміння, шквал критики - повозка, не їде, даремно викинені гроші і т.д. Чи може ви думаєте, що інженери VAG зовсім дурні і впихають 1.2 в Фабії та Рапіди щоб їх ніхто не купував? Подивіться скільки малокубатурних авто їздить по Європі. Вони мудріші за нас.... і тому живуть краще. В мене була така ж історія, коли я будував собі котедж площею 100 м.кв. Скільки я наслухався типу - як будувати, то вже будувати....як мінімум 250 м.кв. Всі мої доводи, що мені не потрібен такий будинок - як горохом об стіну. Щасливий не той, хто багатий, а той кому вистачає! Мені 1.2 75к.с. вистачить. Я в тому переконаний.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1584309
Поділитись на інші сайти

Да нет, лучше купить киа рио с нормальным двиглом хоть 1.4 но он едет и экономный по городу, чем 1.2 аля сенс. Или мы тут про жигули говорим?!!!

Автомобіль це не лише двигун. Я розглядав Ріо як можливу покупку... Але , як то кажуть, не зачепило... А Рапід - це дизайн, тип кузова, розміри, якість, які мені підійшли. Ще можна дискутувати про двигун 1.2, але якщо вести розмову про 1.6 з кондиціонером за 140 тис.грн., то всякі Ріо та Акценти відпочивають. Тому власники вказаних корейців так нервують. Самі прикиньте Шкода Рапід 1.6 та Акцент 1.4 за однаковою ціною! Просто смішно, панове....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1584336
Поділитись на інші сайти

Пропоную припинити дискусії про двигун 1.2 МРІ як нішевий і не розповсюджений. Пропоную до дискусії всі інші двигуни Рапіда. Можна починати! :boyan:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1584353
Поділитись на інші сайти

На сьогодні в продажі є наступні машини з динамічними характеристиками в межах 13-16 с. до 100 км.год.: Сітроен С-елісе (15.9 с.) 107 тис.грн., Сітроен Пікассо 1.4 (13.4 с.)134 тис.грн., Фіат Лінеа 1.4 (14.6 с.)120 тис.грн., Фіат Пунто 1.4 (13.2с.) 124 тис.грн., Хюндай І-30 1.4 (13.2 с.)147 тис.грн., Хюндай І-10 1.1 (15 с.)100 тис.грн., Кіа Піканто 1.2 (13.4с.)132 тис.грн., Кіа Ріо 1.4 автомат (13.5с.)134 тис.грн., Мазда-3 1.6 автомат (13с.) 180 тис.грн.,

супер анализ, все на ручке а на вам киа на авто, или вы не знаете что на автомате разгон дольше чем на ручке, ну блин вы и аналитик Змінено користувачем ivf
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1584358
Поділитись на інші сайти

Пропоную до дискусії всі інші двигуни Рапіда.

Могу добавить еще следующее,что характеристики двигателей на бумаге это одно ,а вот в реалии -другое.Так двигатели Рапида имеют крутящий момент смещенный в зону низких оборотов (3750об/мин на 1,2л)что дает чувство уверенного разгона на всех передачах,в отл. от того самого Акцента 1,4л ,где пик момента приходиться на 5000об/мин!!!!!!Другими словами разницы в городе в динамике авто ,вы,неувидите-оба авто будут разгоняться примерно одинаково.Приведу пример 2 автомобилей :Октавия тур 1,6л(102 л.с.) и Киа Церато 1,6л(122л.с)- в городе лучше разгоняеться и ведет себя Октавия ( с простым 8кл. мотором) ,это подтвердил мой товарищ (владелец Церато),хотя в максимальных ,пиковых режимах естественно Церато отрывается ,но это режимы практически неиспользуемые в обычной жизни у здравомыслящего водителя.

Змінено користувачем fedor_ko
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1584375
Поділитись на інші сайти

супер анализ, все на ручке а на вам киа на авто, или вы не знаете что на автомате разгон дольше чем на ручке, ну блин вы и аналитик

Я мав на увазі, що машини з такими динамічними показниками є звичайними в Європі і ніхто їх не називає повільними. І грошей за них платять немало. І не важливо чи автомат, чи механіка. важливо, що динаміка 13-15 с. цілком достатня.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1584388
Поділитись на інші сайти

Могу добавить еще следующее,что характеристики двигателей на бумаге это одно ,а вот в реалии -другое.Так двигатели Рапида имеют крутящий момент смещенный в зону низких оборотов (3750об/мин на 1,2л)что дает чувство уверенного разгона на всех передачах,в отл. от того самого Акцента 1,4л ,где пик момента приходиться на 5000об/мин!!!!!!

Саме це я також хотів відмітити. В мене Вектра 1.8 має 145 НМ на 2800 об.хв.! Вона на старті Акцент 1.4 в задній бампер пхає поки він до своїх 5000 розкрутиться!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1584394
Поділитись на інші сайти

Саме це я також хотів відмітити. В мене Вектра 1.8 має 145 НМ на 2800 об.хв.! Вона на старті Акцент 1.4 в задній бампер пхає поки він до своїх 5000 розкрутиться!

КРУТО, однозначно круто :popcorn:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1584396
Поділитись на інші сайти

Могу добавить еще следующее,что характеристики двигателей на бумаге это одно ,а вот в реалии -другое.Так двигатели Рапида имеют крутящий момент смещенный в зону низких оборотов (3750об/мин на 1,2л)что дает чувство уверенного разгона на всех передачах,в отл. от того самого Акцента 1,4л ,где пик момента приходиться на 5000об/мин!!!!!!Другими словами разницы в городе в динамике авто ,вы,неувидите-оба авто будут разгоняться примерно одинаково.Приведу пример 2 автомобилей :Октавия тур 1,6л(102 л.с.) и Киа Церато 1,6л(122л.с)- в городе лучше разгоняеться и ведет себя Октавия ( с простым 8кл. мотором) ,это подтвердил мой товарищ (владелец Церато),хотя в максимальных ,пиковых режимах естественно Церато отрывается ,но это режимы практически неиспользуемые в обычной жизни у здравомыслящего водителя.

вот вам сенс

Максимальная мощность на валу, (л.с./об/мин) 70 при 5400-5600

Максимальный крутящий момент, (Нм/об/мин) 102 при 3250

вот вам рапид

Максимальная мощность/обороты (л.с./мин-1) 75/5400

Максимальный крутящий момент/обороты (Нм/мин-1) 112/3750

и акцент или рио

Максимальная мощность, л.с. при об/мин 107/6300

Максимальный момент, Nm при об/мин 135.4/5000

крутящий момент у сенса смещен еще больше на низах и что??? т.е сенс вообще

что дает чувство уверенного разгона на всех передачах,в отл. от того самого Акцента 1,4л

и очень важны момент при этом это передаточные числа которые очень важны при подборе двигла и его характеристикам, Посему в Акценте для стран СНГ только 5 ступка и короткие передачи что очень резво дает набор как раз после 40 км, для Америки идет 6 ступка вот там чуть тормозок но двигл чуть изменен и составляет на 5 или 7 л.с больше но там и хайвеи. ТАк что все же 1.2 дохлик у рапида ну скажем так дохлик по отношению к корейцам и самой цены, была бы цена как у елисея от 105 думаю как раз та планка для шкоды с этим двиглом. Ну уж точно не 123 тыс. Хотя смотря на елсей внешне он мне более симпатишен чем рапид хотя французов никогда не любил, но французы начали делать авто не аля глупое лицо а уже более с агрессивностью т.к народу мира это более по вкусу.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1584403
Поділитись на інші сайти

"ТАк что все же 1.2 дохлик у рапида ну скажем так дохлик по отношению к корейцам и самой цены, была бы цена как у елисея от 105 думаю как раз та планка для шкоды с этим двиглом. Ну уж точно не 123 тыс."..........А як вам Рапід 1.6 в порівнянні з Акцентом 1.4 або 1.6 ???

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1584418
Поділитись на інші сайти

Них не понял , так у кого ж длиннее у рапеда, абсента, иль сенса? :joking::joking:

Зы а шо вы пики смотрите? Нужны графики шоб видеть момент на 1000, на 1500 , на4000 ;) ибо там где у акцента на 1500 будет 110 то у рапеда может и 80 быть ;)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1584423
Поділитись на інші сайти

Них не понял , так у кого ж длиннее у рапеда, абсента, иль сенса? :joking::joking:

Зы а шо вы пики смотрите? Нужны графики шоб видеть момент на 1000, на 1500 , на4000 ;) ибо там где у акцента на 1500 будет 110 то у рапеда может и 80 быть ;)

Да исходим из тех данных что есть

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1584432
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59

...Другими словами разницы в городе в динамике авто ,вы,неувидите-оба авто будут разгоняться примерно одинаково.Приведу пример 2 автомобилей :Октавия тур 1,6л(102 л.с.) и Киа Церато 1,6л(122л.с)- в городе лучше разгоняеться и ведет себя Октавия ( с простым 8кл. мотором) ,это подтвердил мой товарищ (владелец Церато),хотя в максимальных ,пиковых режимах естественно Церато отрывается ,но это режимы практически неиспользуемые в обычной жизни у здравомыслящего водителя.

У меня мнение с точностью до наоборот. :smile284:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1584482
Поділитись на інші сайти

У меня мнение с точностью до наоборот. :smile284:

Да не может быть :joking:

Зы чератка 1.6 в спокойном городском режиме фиг от 1.8 тифиси отстает ;) а про 1,6 ясен пень сливает :lol:))))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1584490
Поділитись на інші сайти

блин, человеку нравится Рапид, причем во всем. зачем ему доказывать что его выбор это га*но?

у меня такое с Рио было, зашел в салон, сел и понял - мое, больше ничего так не нравилось в эти деньги. купил.

верю что у других людей такое с Рапидом происходит, и переубеждать их нет смысла.

насчет двигов, с моей точки зрения для такого "сарая" как рапид 1,2 МПИ мало, как и сенсу мало было 1,3. себе бы не купил, но ездить конечно же можно.

мне вот 1,6 уже мало, смотрю на турбоваги.

sens2012 ждем бортовика по рапиду :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1584539
Поділитись на інші сайти

"......sens2012 ждем бортовика по рапиду...." - я збирався по Сенсу писати, але коли машина служить справно, не ламається, то й писати нема що..... А тюнінгу я не признаю впринципі. Кращий тюнінг - це зберегти авто в такому вигляді, якби вона щойно з салону виїхала. А про Рапід звісно напишу, бо мало хто ще має і всім цікаво.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1584655
Поділитись на інші сайти

Чего вы прицепились к этому двигателю 1,2 МПИ, человек решил, что ему хватит и это полностью его дело!

А если сравнивать Рапид 1,6 Амбишин ( основные опции: АБС, климат-контроль, 2-диновый медиацентр, 2 подушки, электрозеркала, подогрев передних сидений) - 149 847 грн. и Акцент 1,6 Комфорт (примерно такой же набор основных опций) - 154 000 грн.

Так почему шкода дорогой автомобиль и не стоит своих денег?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1585204
Поділитись на інші сайти

Чего вы прицепились к этому двигателю 1,2 МПИ, человек решил, что ему хватит и это полностью его дело!

А если сравнивать Рапид 1,6 Амбишин ( основные опции: АБС, климат-контроль, 2-диновый медиацентр, 2 подушки, электрозеркала, подогрев передних сидений) - 149 847 грн. и Акцент 1,6 Комфорт (примерно такой же набор основных опций) - 154 000 грн.

Так почему шкода дорогой автомобиль и не стоит своих денег?

глянул цены на хюндай акцент и офигел, есть даже комплектация за 184 тыс :shock:

полный оверпрайс.

теперь рапид уже даже для меня не выглядит таким дорогим.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1585309
Поділитись на інші сайти

глянул цены на хюндай акцент и офигел, есть даже комплектация за 184 тыс :shock:

полный оверпрайс.

теперь рапид уже даже для меня не выглядит таким дорогим.

Ну есть и что с того,Рапид тоже есть за 190 тыс. Макс комплектация не делает погоды в продажах бюджетных авто.

Так то Акцент стоит гораздо дешевле,вот их и берёт народ.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1585331
Поділитись на інші сайти

поподробнее где Акцент гораздо дешевле аналогичного по комплектухе Рапида?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1585336
Поділитись на інші сайти

дизайн песня, моторы печаль....

шо ссыте шо вместо октавы рапид грести будут???

мозгом нада думать а не эрогенной зоной при разработке дизайна...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1585887
Поділитись на інші сайти

А наш семейный тест Рапид не прошел. О достоинствах писать не буду, тут уже достаточно его восхваляли. Напишу, что не понравилось и будущим покупателям сразу рекомендую обратить внимание на это, чтобы не получилось потом крушения идеалов ;) :

1. Жесткие сидушки, неудобный подголовник (сильно выдается вперед). Если что - с Полуседаном сидушки не одинаковые.

2. Реальный дорожный просвет 135мм и 120мм под задними стаканами.

3. Достоинство и он же недостаток лифтбека (как и у хетчей) - в холодное время при загрузке вещей весь салон на улице. Холодильниками я не торгую, зато дети сзади сидят очень часто, для их здоровья совсем это не полезно.

4. Отсутствие упора под левую ногу + узкий педальный узел.

5. Подлокотник накрывает ручник. Причем накрывает так, что на ручник машина не поставилась, пока не приподнял подлокотник.

6. Кнопок управления задними ЭСП у водителя нет.

7. Нет рычага открывания багажника в салоне.

8. Нет ДХО даже в максималке, а это на минуточку, почти 25 штук зелени, если брать дизель. Сейчас в Украине уже актуально, да и в Европе тоже.

9. Обилие деталей made in China (это уже со слов знакомого работника сервиса)

10. Доплата за цвет и "спецлак", в сумме почти штука баксов. Сразу же возникает вопрос о качестве окраски (и о том, где красят, ведь на Еврокаре малярный цех построили полтора года назад).

Тест-драйв не брали, т.к. машины для этого в салоне у дилера не оказалось. :blink: Из кулуарных бесед узнал, что с машиной что-то случилось, какая-то "детская болячка" вылезла. Но по отзывам те кто ездил, отмечают жесткую подвеску. Лично для меня это недостаток. Я не гонщик, а провинциальные дороги Украины способны вытрясти душу и на мягкой подвеске. Также в минус - быстро заляпывается заднее стекло в дождь, а дворник там не предусмотрен.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1586342
Поділитись на інші сайти

Шановний vag, і це ви називаєте тестом? Видно, що з машиною ви познайомилися поверхнево.1) Зі всіх представлених останнім часом седанів ергономіка в Рапіда просто зразкова. Це не моя лише думка.2)Просвіт для нормальних доріг. В пакеті "Погані дороги" він має більше 140 см. Задні стакани в усіх сучасних машин занижені (це ж не Лада). Але варто погодитись, що просвіт малуватий, якщо порівнювати з Поло. 3)Якщо людині ліфтбек не потрібний, то для чого взагалі розглядати машину і це ставити в недолік? 4)Я якось недоліку в педалях не помітив....просто не звернув на це увагу. 5) Підлокітник призначений для відпочинку руки на довгих трасах, де ручником користуються рідко. 6)Німці навіть рідко задні ЕСП ставлять...бо вважається, що водію для провітрювання салону достатньо передніх вікон.7)Ричага нема, але є кнопка на торпедо. 8)ДХО є навіть в самій базовій комплектації, але вони не світлодіодні, а галогенні. Вмикаються автоматично при повороті ключа запалювання. Є також функція їх примусового відключення.9)Давайте до слів знайомих механіків не апелювати. Треба було тоді привести приклад деталі. Не виключено, що якась неважлива пластмаска дійсно китайського виробництва. Компи ж також китайські.... і мобілки. 10) Доплата за колір - це дійсно скритий платіж. Я замовив білий без доплати. Також без доплати йдуть неметаліки. На Єврокарі не фарбують, лише вставляють двигун, прикручують ходову і колеса. Кулуарні бесіди для дилетантів. Якщо згадуєте такі бесіди, то вкажіть яка саме болячка. Жорсткіша ніж у конкурентів підвіска - це ж знову на добрі дороги.А хто сказав, що заднє скло заляпується? При такому нахилі і сходинці багажника воно заляпуватися не повинно. Я вперше чую такий недолік. Зі всього перерахованого суттєвими є лише занижена і жорстка підвіска. Хто часто їздить по поганим дорогам Логан підходить краще.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1586390
Поділитись на інші сайти

Шановний sens2012, так, я це називаю саме тестом. Я не полінився і знайшов спосіб поспілкуватися з людьми, які безпосередньо займаються гарантійним сервісом даної моделі. І до речі, це не тільки Шкоди стосується. Так само я поспілкувався і з сервісменами інших дилерів, коли вибирав свій варіант. В Ваших контраргументах раціоального зерна я не побачив, на жаль, лише відмовки в стилі "так і повинно бути". Ви б краще поїздили на інших автівках до того як заявляти, що "в усіх сучасних авто так і є". В процесі свого вибору ми передивились більше 10 автівок різних виробників і коли вибрали, чітко розуміємо переваги і недоліки конкретної своєї моделі. Стосовно "навести приклад деталі" я Вам пропоную пересвідчитись в цьому самостійно, після отримання авто. Стосовно "лише вставляють двигун, прикручують ходову і колеса" - для цього не потрібно будувати велетенський лакофарбовий та зварювальний цехи, з встановленням відповідних роботів. Про те що кулуарні бесіди для дилетантів - на мій погляд, для дилетантів красиві заяви менеджерів і велетенські рекламні проспекти.

В любому випадку бажаю Вам приємної експлуатації обраного Вами авто.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/46955-skoda-predstavila-vo-frankfurte-svoyu-versiyu-narodnogo-avtomobilya/page/17/#findComment-1586395
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.