Перейти до змісту

Чі варто робити чіп тюнінг?


Рекомендовані повідомлення

Цитата

А Ланос з блоком управління Кавут від корпорації Укравто,взагалі жесть,навіть толком нема чим діагностувати....навіть в офіціалів!

Зато автомасиськи без переделки разъемов кажись ставится вроде бы привычный всем блок.

Так,мені навіть доводилось таке робити-підбирав по комплектації і ставало в самий раз!Причиною заміни,як не дивно,були надто короткі часи форсунок і авто відмовлялось працювати на газі 4-го покоління.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/43416-chi-varto-robiti-chip-tyuning/page/8/#findComment-1172393
Поділитись на інші сайти

Цитата

..Причиною заміни,як не дивно,були надто короткі часи форсунок і авто відмовлялось працювати на газі 4-го покоління.

Причиною короткого часу вприска є попарний вприск ланоса (форсунки прайцють попарно, коли поршень іде в низ), тільки заміною блока його не змінити треба ще встановити датчик фаз тоді буде фазований вприск (кожна форсунка откривється тільки в фазу вприска). Ви встановлювали датчик фаз?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/43416-chi-varto-robiti-chip-tyuning/page/8/#findComment-1172446
Поділитись на інші сайти

Может уважаемые модеры поставят голосовалку.Для наглядности.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/43416-chi-varto-robiti-chip-tyuning/page/8/#findComment-1172678
Поділитись на інші сайти

прочитал всё от начала и до конца, согласен точно с одним - вопрос философский :joking:

приведу свой пример: почистил форсунки, рхх, дросельку, ну, естественно, фильтра по кругу, ну куда ж без замены масла - в течение 2-х месяцев практически расход не замерял (резвость, сами понимаете, улучшилась), но когда ехал на море и на заправке от отложенной суммы (как в прошлых поездках), осталось 120 грн. (и это в одну сторону) - я офигел, по приблизительным после поездки подсчётам (по трассе 90-115(120))получилось 5,4-5,6 л на сотню. у меня база. вот и делайте выводы! и правильно написал mich_ya - сначала в норму железо, а дальше уж решайте по собственному усмотрению!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/43416-chi-varto-robiti-chip-tyuning/page/8/#findComment-1172686
Поділитись на інші сайти

Цитата

..Причиною заміни,як не дивно,були надто короткі часи форсунок і авто відмовлялось працювати на газі 4-го покоління.

Причиною короткого часу вприска є попарний вприск ланоса (форсунки прайцють попарно, коли поршень іде в низ), тільки заміною блока його не змінити треба ще встановити датчик фаз тоді буде фазований вприск (кожна форсунка откривється тільки в фазу вприска). Ви встановлювали датчик фаз?

Ні,не встановлював.

На Кавуті були часи 1.2мс а на рідному 2-2.2мс,тому далі розвивати процес неприйшлосьапи ,лише поправив прошивку в напрямку газу.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/43416-chi-varto-robiti-chip-tyuning/page/8/#findComment-1172715
Поділитись на інші сайти

...по трассе 90-115(120))получилось 5,4-5,6 л на сотню...

Самый оптимальный 90...110. Так даже на 5л выйти можно...

Медленее ехать - расход будет еще меньше, но получается как то долговато :oops:

Свыше 110 - расход резко идет в гору и начинает доходить до 8л.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/43416-chi-varto-robiti-chip-tyuning/page/8/#findComment-1172791
Поділитись на інші сайти

Цитата

..Причиною заміни,як не дивно,були надто короткі часи форсунок і авто відмовлялось працювати на газі 4-го покоління.

Причиною короткого часу вприска є попарний вприск ланоса (форсунки прайцють попарно, коли поршень іде в низ), тільки заміною блока його не змінити треба ще встановити датчик фаз тоді буде фазований вприск (кожна форсунка откривється тільки в фазу вприска). Ви встановлювали датчик фаз?

Ні,не встановлював.

На Кавуті були часи 1.2мс а на рідному 2-2.2мс,тому далі розвивати процес неприйшлосьапи ,лише поправив прошивку в напрямку газу.

Саме час вприску регулює кількість палива, якщо тупо збільшити час повинна вирости витрата палива :ay-yay: У вас нічого не змінилось?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/43416-chi-varto-robiti-chip-tyuning/page/8/#findComment-1173052
Поділитись на інші сайти

Цитата

..Причиною заміни,як не дивно,були надто короткі часи форсунок і авто відмовлялось працювати на газі 4-го покоління.

Саме час вприску регулює кількість палива, якщо тупо збільшити час повинна вирости витрата палива :ay-yay: У вас нічого не змінилось?

Який вприск на Ланосі і на багатьох інших авто мені відомо,як відомо і різницю між ними,але власне малі часи форсунок на Кавуті і стали поперек горла монтажникам ГБО,газові "тіпа форсунки"не встигали закриватись,ось Вони і звернулись по допомогу.Я "поміг" двічі-замінив блок і поправив прошивку! :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/43416-chi-varto-robiti-chip-tyuning/page/8/#findComment-1173486
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.