Перейти до змісту

Чорний нагар на свічках


Рекомендовані повідомлення

Lanos 1.5 1998р.в. (Корея, KLAT). Витрата пального по трасі 10-11 літрів при спокійній їзді до 100км/год., що після дизельного кадета з його 4л./100, м'яко кажучи збентежило. Діагностика показала, що електроніка працює нормально, помилок не має. Двигун при холостих нерівномірно працює "троїть". Після встановлення форсунок на стенд, три з чотирьох капають (напруга на відкриття клапанів не подавалась). Прочистка форсунок змін на краще не дала, але машина стала краще заводитися, перед цим свічки були залляті пальним, відповідно проблемний старт був. На даний момент три форсунки були замінені на форсунки від Vectra 2.0i, двигун не "трясе" при холостих як раніше, але проблемний запуск і як у всіх випадках нагар на свічках чорний - бархатний. Яким чином зробити біднішу суміш, або яка причина може бути у переливанні пального?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/41304-chorniy-nagar-na-svichkah/
Поділитись на інші сайти

Ну, во первых, я бы посоветовал заменить не три а 4 форсунки, исходя из того что они должны быть одинаковыми. Вернее комп. думает что они одинаковые и в соответствии с этим рассчитывает время открытия. А иначе может получится что либо одна либо три переливают топливо - вот и богатая смесь.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/41304-chorniy-nagar-na-svichkah/#findComment-911031
Поділитись на інші сайти

А чем Вы руководствовались при выборе форсунок, а именно почему от 2-литрового мотора? Ведь в 2-л моторе наполненность цилиндров воздухом больше и соответственно и топлива впрыскивается больше чем у 1,5-л. Это достигается большим сечением отверстий в сопле форсунки, т.е. при равном времени открытия форсунки будет литься разное количество топлива.

А Ваши форсунки промывали на стенде со снятием послендних? Проверяли производительность и качество распыла?

Змінено користувачем vodij lanosa
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/41304-chorniy-nagar-na-svichkah/#findComment-911035
Поділитись на інші сайти

Форсунки стандартні знімались, перевірялись і прочищались на стенді, розпил і витрата пального по стенду однакова, проблема тільки у тому, що капали на стенді . Встановив тимчасово інші, що були під рукою, для тесту, але з'ясувалося, що з цими стабільно працює двигун на холостих, без "троїння". Замінив три, бо у одній вектровській форсунці не працює клапан. Замовив комплект оригінальних з корейського авто, але думаю потрібно було брати нові BOSH(280150996 ВАЗ).

В дросельній заслонці може бути причина?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/41304-chorniy-nagar-na-svichkah/#findComment-911066
Поділитись на інші сайти

У каждой форсунки есть статическая пропускная способность. Изходя из этого ЭБУ открывает форсунку на время в милисекундах тем самым дозируя топливо. Т.е. если пропускная способность форсунки увеличилась то и топлива ЭБУ будет подавать больше за одно и тоже время причём сам того не понимая. А учитывая что у вас скорее всего ЕВРО 0 - без ДК то ЭБУ никогда и не узнает что смесь переобогатилась и будет продолжать лить топливо по базовой таблице. Возможно такое что на 2-х литровом такие форсунки как на 1.5 потому что форсунка редко открыта постоянно и просто разные настойки ЭБУ управляют одной и той же форсункой на 1.5 и на 2.0. Т.е. вполне возомжно что форсунки одинаковые, но это нужно обязательно уточнить.

Если они разные, то либо нужно родные ставить, либо редактировать ПО уменьшать топливоподачу.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/41304-chorniy-nagar-na-svichkah/#findComment-911083
Поділитись на інші сайти

Дякую за відповідь. Якщо час на відкриття клапана форсунки однаковий для всіх форсунок, то на одній, оригінальній, не мало б бути чорного нагару. Прошивку думав змінити, але там чіп з УФ стиранням, та й програматор потрібен. Ще цікавить, з лівої сторони під капотом, біля лобового скла є регулятор, яку він функцію виконує?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/41304-chorniy-nagar-na-svichkah/#findComment-911089
Поділитись на інші сайти

Это RCO потенциометр. На ЕВРО 0 этот "апендикс" используется для подстройки состава смеси вмесир ДК. Короче корректирует кол-ва бензина "на глаз".. Возможно им и следует немного поиграть, но вот я не знаю как на ланосе. На сенсе он влияет только на холостой ход, а на рабочий режим нет. Им можно выставить устойчивый ХХ.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/41304-chorniy-nagar-na-svichkah/#findComment-911161
Поділитись на інші сайти

Перевірив суміш спец девайсом який встановлюється замість свічки і по забарвленню полум'я визначається якість суміші. Полум'я жовтого/оранжевого кольору, що вказує на значний перелив (перевіряв у двох крайніх циліндрах). Регулятор на забарвлення полум'я не впливав, принаймні зразу колір не змінювався.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/41304-chorniy-nagar-na-svichkah/#findComment-911299
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
...що вказує на значний перелив (перевіряв у двох крайніх циліндрах)...

Обязательно проверьте давление топлива в рампе, может регулятор забит или обратка, давит больше номинала - вот и переливает.

Змінено користувачем Ctyz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/41304-chorniy-nagar-na-svichkah/#findComment-918629
Поділитись на інші сайти

Про тиск подачі пального думав. Був варіант, що не рідний насос у баку, так як присутній запах бензину у салоні. Але. Встановив інші форсунки (модель однакова, але в цих встановлені, здається, фільтри - пластмасові втулки на вході). Підключив комп'ютер, встановив через регулятор суміші мінімальний імпульс відкриття клапану форсунки. Зараз свічки з легким коричневим, або блідим нагаром, відповідно витрата пального у нормі, запуск двигуна без проблем, робота стабільна. Проблема вирішена. Дякую за підтримку.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/41304-chorniy-nagar-na-svichkah/#findComment-920199
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.