Перейти до змісту

Як прогрівати?


Рекомендовані повідомлення

117   0

Економіка мусить бути економною. Більшість користувачів ГБО встановлюють його з метою економії на паливі. Отже виникає питання (особливо актуальне для зими) як прогрівати? Адже прогрівання двигуна йде на дорогому бензині.

Розглянемо два варіанти:

1. Стоїмо на місці і дирчимо доки автомат не переключить на газ. Одразу визначимося, що розглядається ГБО4-го покоління де водій не може примусово переключити на газ.

2. Подирчали приблизно 1 хв. на місці, та й рушили тихенько на бензині.

Як на мене, то переваги першого варіанту - мінімальна кількість спаленого бензину. Проте, цей бензин у прямому смислі вилітає в трубу, оскільки ми не рухаємось. У другому варіанті ми рухаємось, а отже спалюємо більше бензину. Здавалось би це гірше, ніж перший варіант. Але цей бензин витрачається на рух автомобіля, отже витрачається не даремно на відміну від першого варіанту.

Прохання аргументовано висловлюватись: який варіант економічніший.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36409-yak-progrivati/
Поділитись на інші сайти

второй вариант - двигатель быстрее прогреется. Утром завожу примерно минуту (если сильный мороз пару минут) даю покрутится, потом не первой передаче с оборотами не выше 2000 выезжаю со стоянки, до дороги метров 300. Потом тоже с оборотами не выше 2500 на второй/третьей еще около 1 км еду - а как воздух пойдет теплый, тогда уже и на газ могу нажать плотно.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36409-yak-progrivati/#findComment-808786
Поділитись на інші сайти

117   0

второй вариант - двигатель быстрее прогреется. Утром завожу примерно минуту (если сильный мороз пару минут) даю покрутится, потом не первой передаче с оборотами не выше 2000 выезжаю со стоянки, до дороги метров 300. Потом тоже с оборотами не выше 2500 на второй/третьей еще около 1 км еду - а как воздух пойдет теплый, тогда уже и на газ могу нажать плотно.

Я згоден, що двигун так швидше прогріється. Питання не в тому, щоб швидше двигун прогріти, а щоб ЕКОНОМІЧНІШЕ. Наприклад, коли я першого ранку після встановлення ГБО поїхав по такому принципу на бензині, то у мене ГБО включилось тільки через 10 км. їзди. Двигун прогрівся швидко, а воно все не переключається, та й не переключається. Я вже думав, що установники неправильну температуру переключення задали. Наступного ранку прогрівав на місці. Стрілка покажчика температури ледь зрушила з місця - а газ уже включився.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36409-yak-progrivati/#findComment-808802
Поділитись на інші сайти

Если подходить с точки зрения экономии, то предпочтительнее второй вариант.

аргумент - помимо того что бенз будет тратиться на перемещение в пространстве - засеките время прогрева холодного авто стоящего на месте до температуры перехода на газ, а потом сравните с временем необходимым для того же самого при движении.

П.С.: прошу прощения... провтыкал что речь идёт про ГБО 4.

Змінено користувачем vkalarash
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36409-yak-progrivati/#findComment-808854
Поділитись на інші сайти

117   0
засеките время прогрева холодного авто стоящего на месте до температуры перехода на газ, а потом сравните с временем необходимым для того же самого при движении.

Та знову ви про час! Але ж коли я стою на місці, двигун витрачає 0,7...0,9л/год. за 12хвилин прогріву я спалю 0,14...0,18 л бензину. А під час руху навіть за 5хвилин я спалю у чотири рази більше. Крім того, ГБО переключить на газ із запізненням, бо редуктор прогрівається із запізненням відносно двигуна.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36409-yak-progrivati/#findComment-808917
Поділитись на інші сайти

Але ж коли я стою на місці, двигун витрачає 0,7...0,9л/год. за 12хвилин прогріву я спалю 0,14...0,18 л бензину.

Это может быть актуально для прогретого двигателя, а холодный ест куда больше.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36409-yak-progrivati/#findComment-809038
Поділитись на інші сайти

Это может быть актуально для прогретого двигателя, а холодный ест куда больше.

+100. При этом в пером варианте топливо просто сгорает, во втором выполняет работу.

На короткие расстояния ГБО зимой вариант не слишком позитивный. Это уже многократно обсуждалось. По поводу того почему не переключается в движении,нужно наверное поизучать алгоритмы контроллера.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36409-yak-progrivati/#findComment-809170
Поділитись на інші сайти

Расход на холодную около 1.4-1.3 л\ч при достижении температуры ОЖ более 50-ти постепенно снижается до 0.8 л\ч при рабочей температуре

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36409-yak-progrivati/#findComment-809223
Поділитись на інші сайти

Расход на холодную около 1.4-1.3 л\ч при достижении температуры ОЖ более 50-ти постепенно снижается до 0.8 л\ч при рабочей температуре

сгласен - утром в мороз заведи машину - обороты ХХ будут около 1200-1300. Сколько надо времени стоя на месте, чтобы машина прогрелась и обороты упали до 800-900?

А если проехаться на машине буквально 500 м при 2000 оборотах, после этого обороты ХХ уже будут 1000 если не меньше, это я к тому что мозги увидят что температура повысилась и снизят обороты.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36409-yak-progrivati/#findComment-809352
Поділитись на інші сайти

Я прогреваю на ХХ, прогревая в движении замечал более раннее зажигание лампочки "пора заправиться". Температура включения газа 30 град.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36409-yak-progrivati/#findComment-809555
Поділитись на інші сайти

117   0

Очевидно, врешті решт економічніше прогріватись у русі. Ось мої міркування.

Коли я стою і прогріваюсь, то за температури -5 я повинен подирчати хвилин зо дванадцять. Приблизні витрати пального холодної машини на холостому ходу нехай 1.25л/год. За дванадцять хвилин я спалю 0.25л.

Коли я рухаюсь зі швидкістю близько 40 км/год, машина споживає мінімальну кількість пального на 100км. Прогрітий автомобіль думаю повинен споживати при такій швидкості близько 4л/100км. Нехай холодний споживає удвічі більше, отже 8л/100км. При морозі -5 мені досить для розігріву проїхати 5км. Отже я витрачу на прогрів 0.4л.

Здавалось би, що другий варіант менш економічний, але! У другому варіанті я вже проїхав п"ять кілометрів. Щоб зрівняти перший варіант із другий по економічності я маю тепер на прогрітому автомобілі (звісно на газу) проїхати п'ять кілометрів, витративши газу на ціну 0.15 л. бензину, тобто цю відстань я маю проїхати, витрачаючи близько 5л на 100км газу. Звісно, це можливо, якщо їхати із швидкістю 40 км/год, але по-перше я так їхати на прогрітому авто не буду, а по-друге в будь-якому разі я втрачаю мінімум хвилин 10 часу, а вранці ці хвилини на вагу золота.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36409-yak-progrivati/#findComment-810160
Поділитись на інші сайти

Очевидно, врешті решт економічніше прогріватись у русі. Ось мої міркування.

Коли я стою і прогріваюсь, то за температури -5 я повинен подирчати хвилин зо дванадцять. Приблизні витрати пального холодної машини на холостому ходу нехай 1.25л/год. За дванадцять хвилин я спалю 0.25л.

Коли я рухаюсь зі швидкістю близько 40 км/год, машина споживає мінімальну кількість пального на 100км. Прогрітий автомобіль думаю повинен споживати при такій швидкості близько 4л/100км. Нехай холодний споживає удвічі більше, отже 8л/100км. При морозі -5 мені досить для розігріву проїхати 5км. Отже я витрачу на прогрів 0.4л.

Здавалось би, що другий варіант менш економічний, але! У другому варіанті я вже проїхав п"ять кілометрів. Щоб зрівняти перший варіант із другий по економічності я маю тепер на прогрітому автомобілі (звісно на газу) проїхати п'ять кілометрів, витративши газу на ціну 0.15 л. бензину, тобто цю відстань я маю проїхати, витрачаючи близько 5л на 100км газу. Звісно, це можливо, якщо їхати із швидкістю 40 км/год, але по-перше я так їхати на прогрітому авто не буду, а по-друге в будь-якому разі я втрачаю мінімум хвилин 10 часу, а вранці ці хвилини на вагу золота.

Згідний, оскільки пройдено більшу відстань!

Змінено користувачем ІгорьOK
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36409-yak-progrivati/#findComment-812031
Поділитись на інші сайти

Очевидно, врешті решт економічніше прогріватись у русі. Ось мої міркування.

Коли я стою і прогріваюсь, то за температури -5 я повинен подирчати хвилин зо дванадцять. Приблизні витрати пального холодної машини на холостому ходу нехай 1.25л/год. За дванадцять хвилин я спалю 0.25л.

Коли я рухаюсь зі швидкістю близько 40 км/год, машина споживає мінімальну кількість пального на 100км. Прогрітий автомобіль думаю повинен споживати при такій швидкості близько 4л/100км. Нехай холодний споживає удвічі більше, отже 8л/100км. При морозі -5 мені досить для розігріву проїхати 5км. Отже я витрачу на прогрів 0.4л.

Здавалось би, що другий варіант менш економічний, але! У другому варіанті я вже проїхав п"ять кілометрів. Щоб зрівняти перший варіант із другий по економічності я маю тепер на прогрітому автомобілі (звісно на газу) проїхати п'ять кілометрів, витративши газу на ціну 0.15 л. бензину, тобто цю відстань я маю проїхати, витрачаючи близько 5л на 100км газу. Звісно, це можливо, якщо їхати із швидкістю 40 км/год, але по-перше я так їхати на прогрітому авто не буду, а по-друге в будь-якому разі я втрачаю мінімум хвилин 10 часу, а вранці ці хвилини на вагу золота.

Мне кажется что при скорости 40 км/час автомобиль будет есть гораздо больше чем 4л/100 км, расход должен быть даже больше паспортного значения...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36409-yak-progrivati/#findComment-822784
Поділитись на інші сайти

Зимою взагалі не переймаюсь: поки вікна розмерзнуться, машина давно прогріється :). А літом їду: економніше, не економніше, але час - то теж гроші :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36409-yak-progrivati/#findComment-822875
Поділитись на інші сайти

Вчера вечером закрыл картонкой половину радиатора,так как утром на работу,вечером с работы езжу по 5-7км.Пол дороги еду в холодной машине.В Днепре сегодня утром -16.Так вот первое впечатление сегодня - на холостых скорость прогрева не увеличилась практически никак.А вот в движении двиг вышел на рабочую температуру раза в три быстрее.И я уже больше половины своего пути ехал в теплой машине.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36409-yak-progrivati/#findComment-823725
Поділитись на інші сайти

Сегодня -18 прогреваю до 30 градусов и медлено еду на бензе до 40 градусов-45 и переключаю на газ. Правда в такой мороз у меня заглушки что на радиаторе что на бампере и температура 80 градусов уже через 3-5 км. Пока еду на работу это 12 км то только раз включается карлсон т.е я машину не мучаю перегревами но в салоне ташкент.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36409-yak-progrivati/#findComment-823855
Поділитись на інші сайти

При том что использую тоже 2 вариант, присоеденюсь к мнению что в данном варрианте выигрывается время, которое с утра ценно как ни вкакое другое время суток, хотя расход топлива возможно все таки больший.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36409-yak-progrivati/#findComment-827441
Поділитись на інші сайти

117   0

Цікаву штуку помітив. Якщо грітись на хх, то на газ машина переходить раніше, ніж якщо рухатись.

Коли гріюсь на холосту, то витрачаю в морози -10 десь хвилин п"ятнадцять, стрілка температури проходить другу поділку і машина переключається на газ. Якщо ж я рухаюсь, то минає хвилин сімнадцять, двигун вже на робочій температурі хвилин сім, а газ так і не включається. Отакої...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36409-yak-progrivati/#findComment-835131
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.