Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

совершенно верно. подобрал ближайший по цвету. на предыдущей машине подкрашивал остатками от покраски бампера, все равно отличается. так что не стоит парится.  

 и да, с новым годом всех. 

Змінено користувачем GidraM
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-1714922
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

большой,  очень большой  :) 

не меньше чем у логана,  даже возможно чуточку больше.  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-1719874
Поділитись на інші сайти

1,7 тис   2

просто нигде не могу найти объем в литрах для сравнения с Ланосовским! 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-1719886
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...
Провел очередной капельный тест.Пробег на масле - 5900км

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.


 

Масло,судя по всему еще живенькое, хотя уже достаточно потемнело. 

Для сравнения все четыре теста: 330км, 1580км, 2800км, 5900км.

 

Последний тест еще немного посветлеет,но отличие уже существенное (по цвету). 

Что еще интересно. Ниже на фото первая капля со щупа (как то требует тест) и капля после того как вытер щуп и опустил в масло. Кстати,первая капля ну очень долго стекала, в отличие от тех, когда вытер щуп и опустил в масло.


 

И в принципе все. Пробег 25 тыщ,ничо не отвалилось и даже не стучит,чего и вам всем желаю :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-1811289
Поділитись на інші сайти

Проводил тест масла на холодную (когда машинка простояла пару дней)? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-1811922
Поділитись на інші сайти

Проводил тест масла на холодную (когда машинка простояла пару дней)? 

нет, только после полного прогрева,  после возвращения в гараж из поездок.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-1811972
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

почему ничего не пишешь в БЖ так долго ?

видимо все работает, а раз так то зачем что-то трогать.
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-1881713
Поділитись на інші сайти

Именно так. Все работает, машинко ездит и радует. Ремонтов пока не требуется,на какие-то допы нету денег,да и особого желания что-то ковырять тоже. Вот экран  над выхлопной трубой установить хотел было,даже искать пытался,но местные развалы - это просто пипец,а  мож  не там искал. :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-1881797
Поділитись на інші сайти

Можете подробно рассказать за капельный тест масла?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-1881799
Поділитись на інші сайти

Я про него прочитал на одном форуме (обсуждают лабораторные исследования масел). Собственно ссылки 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Мое масло после 7 тыщ начало ощутимо темнеть на пробах, но если верить тому что пишут то вполне еще работоспособно.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-1881805
Поділитись на інші сайти

  • 6 років потому...

Стряхнемо пил з бортовика. Якщо коротко: все гуд, машинка їздить не капризує, останні три роки практично день в день (на роботу, з роботи). Пробіг на сьогодні трохи за 65 тищ. І маю надію, що літом ми доживемо до 10 років.  Можливо декого засмучу, але ми зі ржою не дружимо.  :)

Поки все, далі буде більш детально.     

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-2254796
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 пробіг дитячий...Виходить по 6тис. км в рік...Видно багато стоть..

Цікаво б було глянути на китайське авто з пробігом 20-30тис км в рік і загальним пробігом за 10років 250-300тис км)) 

 

 

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-2254797
Поділитись на інші сайти

9 часов назад, jason_ua сказал:

Цікаво б було глянути на китайське авто з пробігом 20-30тис км в рік

Велком в БЖ

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 :svist:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-2254800
Поділитись на інші сайти

Коротенько відпишусь що було.

Ходова. Перше втручання на 32 тисячах - заміна втулок лома стабілізатора. 60 тищ.км. - заміна правої шарової опори.  Поставили CTR, ціна з роботою 400грн. 64тищі км. - чергова заміна втулок лома стабілізатора. Також двічі мінялися втулки стійок стабілізатору. Ціна за втулки, як розумієте - копійки. І ще, на 40 тищах поміняв сайлент-блоки задніх амортизаторів (нижне кріплення), поставив втулки від мерса за 22 грн/шт.   На цьому поки все, ні стучить, ні гримить, машина йде рівно, резину не під'їдає. 

 

Електрика. Поміняв свічки ( заміна зовсім не обов'язкова, просто сподобалися свічки) на 16 тисячах, поставив Denso K16TT. Перед установкою виставив зазор  0,9мм. Свічки стоять до сих пір без нарікань. Хоча напевно вже варто туди заглянути.  58 тищ. - заміна лінзи правої фари. Усики лінзи розкололися і лінза впала. Є підозра що впала давно, просто коли почав їздити з увімкненим ближнім, то побачив, що з правою фарою щось не те. Міняв сам. Ціна лінзи з герметиком 250грн. Лінза не дорога, але розподіл світла майже не відрізняється від рідної, границя доволі чітка.   Щоб зняти фару, манул пише про необхідність зняти бампер. Обійшовся без зняття, але потрібна була яма щоб добратися до нижнього кріплення.  Ще рази три міняв лампи в протитуманках. І одну туманку мені каменюкою підбило, вцілив гад прямо в центр і пішли тріщини.  Фото фари перед збиранням. Ще іноді один з датчиків парткроника в дождливу погоду іноді починає показувати ноль до перешкоди, треба буде заглянути під задній бампер.  По електриці все.       Далі ще буде. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-2254824
Поділитись на інші сайти

По ходовці доповню. Нарешті після 60 тищ поміняв літню резину. Купив Nexen Nblue HD Plus 185/60 R15? 4900 грн. з доставкою, за чотири колеса. Резина сподобалася - м'яка, доволі тиха і дорогу тримає.    Було у мене таке, що вскочив я в відкритий люк (переднім правим), добре що швидкість була не велика. І я думаю. що заміна шарової та лінзи в фарі, це якраз наслідки цього попадання. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-2254826
Поділитись на інші сайти

Поїхали далі. 

Силовий агрегат. 60тищ.км. - заміна термостату. Ціна питання 250грн з доставкою (це травень 20 року). Причина - підвищена температура і часті включання вентиляторів. Нижній патрубок (який іде від радіатора) зовсім не прогрівався. Взагалі у нас система охолодження досить ефективна.   І трохи згодом вже літом (майже 61 тищ.км) кондиціонер попросив дозаправку. Система виявилася пустою, винуватця знайшли доволі швидко - гумове кільце. Заміна, заправка і знову  все працює. Ціна питання - 600грн. На 60 тищах поміняв усі ремені, хоча і не думав міняти ремінь ГРМ, але на сервісі умовили. По факту і ремені і ролик виявилися в гарному стані, ну що зроблено, то зроблено. У нас виробник регламентує заміну ременя ГРМ через 100 тищ.км. ТО 6, коли міняли ремені обійшлося в 3230грн. (це робота сервісу, всі ремені, ролик, підшипник ременя кондиціонера, Гальмівна рідина та шиномонтаж, перевзувався на літо) і + до цього 900 масло та всі фільтра.  Паливний міняю раз в 20 тищ, а інші кожні 10 тищ. Масло Шелл 5/40. 

На 30 і на 50 тисячах перевіряв зазори в клапанах все в допуску. Пальне - бензин, переважно 95 (ВОГ або ОККО) .   

 

Йой, забув ще в електриці дописати. Рідний акумулятор відслужив трохи більше 7 років і був замінений на японця зробленого в Англіїї. Yuasa 45Ah, 400A. Ціна питання 1750грн. Рідний майже не бачив підзарядок (було пару раз десь по пів години) і міг би і далі заводить авто, але тільки якщо їздити кожен день і в теплу погоду. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-2254834
Поділитись на інші сайти

Салон. Все без змін, окрім нового патіфону.  Старий почав викидати коники і часто не хотів включатися без резету, тому і пішов в запас. Поміняв його торіч весною.

Пишуть що восьмий Андроїд, можливо але дуже порізаний. Є внутрішня пам'ять (декілька гіг, точно не пам'ятаю), антена жпс, роз'єми під камери, два юсб входи, антена під радіо. Можна встановлювати різні програми, через лаучар все то запускається одним дотиком. У мене стоїть радіо, навігатор, програвач музики, бортовий комп, і ще там щось. Прикольна штука.  

Сидіння не витерлись, не потріскалися, пружини не полопалися. Руль ще не потерся (в СК вже, здається, до цього часу вже були потертості). Цвіркунів немає, за виключенням тихих цвіркунів від ременів безпеки, про які я писав на початку. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-2254835
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 я правильно понимаю, что авто живёт в гараже?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-2254838
Поділитись на інші сайти

Я вище писав, що останні три роки на авто їжджу  майже кожен день (неділя, іноді субота випадають) і погоду не вибираю. Коли  йде сніг або дощ, то ставлю на стоянку біля дому. 

  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-2254839
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 пробіг 6тис км за рік...

Тепличне авто!))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-2254841
Поділитись на інші сайти

jason_ua, а в чому тепличність? В малому пробігу? З одного боку так. А з іншого боку час зі своїм впливом. І ще. Ось дивись мені до роботи десь 5км. , 10хв. ізди. За цей час лише антифріз прогрівається, а силовий агрегат, та і таж підвіска практично весь цей час працюють в стартовому перехідному режимі. І так зранку і ввечері. Мінімум десь біля 3000 км в рік. Що краще сісти на авто і проїхати 100 км в день, чи 10 в стартовому стані? Питання риторичне, як на мене.

Тут може виникнути резоне питання: якщо так, то навіщо так знущатися з авто. По-перше я аж так не фанатію від авто і впершу чергу авто для мене просто засіб пересування. А по-друге, як перестав їздити  в маршрутках, то майже не хворію на вірусні.  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-2254844
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 так, дуже малий річний пробіг. Чим меньше пробіг, тим меньше сколів на авто, меньший знос з.ч. З другої сторони це ж добре, довше авто прослужить без проблем. Добре, не будемо вести дискусію, нехай приносить задоволення! 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-2254846
Поділитись на інші сайти



Продовжимо. Залишився кузов. Напевно в першу чергу цікавить а що там іржа? Було, було.

Таку картину побачив після зими 20 року.  Передне, ліве крило.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Зачистив, а ось здається і джерело, звідки пішло ржавіти. 

 

Думаю, що який каменюка слід такі залишив після себе.

Обробив кислотою, зафарбував залишками фарби (а ось звідки вона, то пізніше). Та і все. До зими не вздулося, буду надіятися що ще постоїть така заплатка. 

 

 

На фото воно похабно виглядає, трохи полірнув переход і вже в очі і не кидається. А хто не знає так і не побачить зразу. 

А ще колись чи в 16 чи в 17 році знімав накладки порогів, то побачив таку страшну картину

 

 

 

Тут взагалі карандаш все порішав. Ну що вам ще знайти? 

А, є ще. Правда не іржа, але

Потертість від фари (пам'ятаєте я лінзу міняв?). 

 

Все так само - підкрасив і ще і скотчем проклеїв.  Нічого не вилізло. 

Ну ось начебто і все. Ну і звісно що були сколи і ще будуть, але це все фігня - крапля фарби рулить. Особливо від сколів страждає у мене бампер. 

Зробив антигравійне покриття на порозі трохи ширше. Ну оскільки я не використовую додаткових підкрилок, то скоро треба оновити мастичне покриття в арках.  

Так було перед обробкою

 

 

Так стало. 

 

 

Років сім напевно вже простояли і вже почали з'являтися пролисини.  Може воно і не варто витрачати сили на таке, там все одно заводський антигравій є. 

Ну і звісно, що додатково мовілив пороги і задні арки, ну це ще коли салон розбирав для шумки. 

Ну і далі ще буде. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36375-ketay/page/13/#findComment-2254863
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.