Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Вот задумался насчет покупки микроавтобуса не старше 2000г_дизель (будет гнаться с неметчины,с последующей переделкой под пассажира)

интересует какой мотор,комплектация,доступность запчастей,стоимость эксплуатации,расход...

может кто сталкивался?

в общем буду рад советам...

Змінено користувачем 1024
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36171-vw_t4-t5-vito-ili/
Поділитись на інші сайти

транспортер 1.9 тд, классный вариант, надежный не дорогой в обслуге, тянет дай бог, расход литров 7, ездил на таком.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36171-vw_t4-t5-vito-ili/#findComment-800093
Поділитись на інші сайти

я тож за фольц - в вито много пассажиров не влезут

на счёт обслуги - смотря с чем сравнивать, ИМХО варианты недешёвые

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36171-vw_t4-t5-vito-ili/#findComment-800301
Поділитись на інші сайти

Мне вито просто большее нарвится и по экстерьеру и по интерьеру и по ходовым. Но все это с правого сидения, за рулем ни одного не ездил.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36171-vw_t4-t5-vito-ili/#findComment-800320
Поділитись на інші сайти

Мое мнение есть не основное.

-Эксплуатировал Т-4 1.9 и 2.5(с кулером и без него) а также Т-5 1.9 и 2.5 а также Вито 112 цэдэишка 638 кузов и просто катался на новом Вито 115 вроде.

-Так вот я очень люблю концерн Фольксваген НО его Тешки 4,5 нет-почему?А вот почему у Т-4 постояно от перегрузов лопают зад.пружины ходовая постоянно требует внимания (на передке 4 шаровых,4 рычага)едет мягче чем Вито но в поворотах это грузовичок .Теперь о Т-5,бразильские двигателя с шестернями в приводе ГРМ(как и ЛТ впрочем) представте о маленькой неисправности в этих шестеренках,шо буде?Ходовая уже МакФерсон,ступичные подшипники идут в зборе со ступицой(не дешевые).Были проблемы с запуском в холодное время.Сцепление чтоб поменять есть гемор я лично не менял,но платил за его замену.Хотя по комфорту и по тому как он едет это уже получше чем Т-4.Но один Т-5 2.5 спас жизнь водиле во второй машине два трупа было.

-Теперь Вито это Ураган(112цедеи) а не бусик ,ходовая проще и все-таки дешевле и долговечней и намного "легковая",по двигателю нужно не забывать менять колечки медные под форсунки(не одну головку видел на мусоре из-за неоткручиваемой форсунки).А если повезет найти хороший экземпляр в оригинальном пасажире это вещь из вещей.Зимой запускается отлично+есть подогреватель охл.жидкости (Эбершпехер)

Есть человек у которого покупал на фирму Т-4,так вот после купил он себе Вито(638) доволен как слон.

А Вито заднеприводный который,мне понравился более всего и двигатель там приемыстый до ужаса да и комфорт получше,но вот как в эксплуатации не могу знать.Но думаю Мерс он и в Африке Мерс.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36171-vw_t4-t5-vito-ili/#findComment-801891
Поділитись на інші сайти

Кузов в T4 по моему сильнее чем в Vitо.

Для перевозок я б выбрал T4, а для себя Vitо - он на трасе хорошо идет.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36171-vw_t4-t5-vito-ili/#findComment-802036
Поділитись на інші сайти

Пока склоняюсь к Т-4 с мотором AXG (151л.с.),косой,конд...

ну типа такого

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Змінено користувачем 1024
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36171-vw_t4-t5-vito-ili/#findComment-802038
Поділитись на інші сайти

T4 простая и надежная машинка - у тестя была - особых проблем не было

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36171-vw_t4-t5-vito-ili/#findComment-802606
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Т5 хорош агрегат!

В мене майже те саме питання. Вже кілька місяців проглядаю всі форуми по бусам, перечитав купу статей відгуків, розмовляв з друзями власниками, механіками і т.д. Виходить це таки лотерея, треба в першу чергу мати або знайомих гонщиків, або проводити перевірку на нормальній СТО зі знайомим якщо власного досвіду по дизелям нема.

1) Перебрав багато варіантів, Т4, Т5, ЛТ, Віто,Спринтер, Трафік, Віваро, для себе ще остаточно не вирішив але вибрав Трафік чи Віваро. :rolleyes:

Чому, бо є кілька знайомих які займаються суто данними авто, тож є ймовірніть що пробіг справжній. Також авто не має серйозних ндоліків, основний це потрібно слідкувати за маслом в КПП, бо може бути біда, також проблеми з розємами електропроводки, ламається реостат повітряної заслонки, се інше як і в інших дизелів, треба просто слідкувати. Але головне, це вартість запасних частин, яків на 30-40% дешевше за ВАГ і Мерс, навіть в офіційних дилерів, також стоїть звичайний Коммон Рейл, який легше в ремонті, на відміну від насософорсунок Т5, доречі з минулого року Т5 не випускаються з насосфорсунками, отже ВАГ признав свою помилку. Крім того, авто молодші за тіж самі гроші 13-16 тис. відповідно 2005-07 роки, в тей час як конкуренти за цю суму 2002-05, але пишуть що пробіги наприклад Т4 2002 року 150 тис, а наприклад Віваро 2007 р. 140 тис. пробігу, і це повсюду, не один два, а майже всі, при тому що на німецьких сайтах Вальцики тих років проходять не менше 250-350 тис і більше, цеж комерційна техніка, вона ніколи не стоїть без діла, отже висновок пробіги скручені, і чим менша ціна тим більше скручений. Таким чином ящо взяти супернадійний Т4 лохматих років, то зовсім не ясно скільки йому лишилося жити, особливо з нашою солярою 200 тис. км чи 200 км до капіталки, яка ну не дуже дешева, одні форси і ТНВД чого варті. Таким чином брати будь яке авто але з діагностикою на хорошому СТО, і бажано помолодше, хоча й це не гарантія живучесті двигла. Також не варто забувати про те, що чимало приганяють битих автівок, з двох трьох потім роблять одне і вуаля, але не яснояк воно буде потім поводитися на дорозі чи при ДТП.

2) Після Віваро/трафіка розглюдаю Т4 в косій морді, в принципі надійний, без особливих багів, але самий молодший 2003 р. з відти й неможливість знайти нормальний екземпляр зі справжнім пробігом, в основному авто немарефечені трупаки, ну або потребують капіталовкладень. треба памятати, що комерційне авто проходить за рік мінімум від 40-50 тис. км отже самий молодший Т4 з пробігом від 320 тис. Крім того, якщо брати авто хоча б на 4 роки, то в 2015 році мало кому можна буде продати авто якому буде мінімум 13 років, роки беруть своє. Плюс, багато розборок.

3) Віто також не варіант, бо швидко гниє і недуже надійний в цілому, та й задній, що для наших зим не варіант, особливо якщо їздити пустим. 4) Краще вже Спрінтер чи ЛТ, але там також різні двигуни, плюс ціна висока, пробіги не маленькі і вигляд старий, явно не сімейне авто, лише для роботи. Плюс, багато розборок.

Тепер про авто яке точно не варто брати, то це Т5 з двиглом 1.9. Не буду вдаватися в лірику, але системний трабл з високотехнологічними насосфорсунками, кожна з яких коштує від 400-600 євро і за офіційними данними ВАГ міняються після 160-180 тис., ремонт на довго не допомагає, але це не все головка алюмінієва і часто форсу або не вдається витугнути, або деформується посадковемісце, і все, заміна головки яка коштує Х.З. скільки. Другий основний системний трабл, це двохмасовий маховик з дуже хитрою конструкцією яка не ходить більше 150 тис. і це якщо повезе, а так навіть новий після 10 тис. пробігу накривається

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

.

Все це моє особисте ІМХО, яке базується на знайомих власниках, механіках і форумах. Нікого ні в чому не переконую, і образити не хотів. Кожному своє. :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36171-vw_t4-t5-vito-ili/#findComment-841076
Поділитись на інші сайти

Пока склоняюсь к Т-4 с мотором AXG (151л.с.),косой,конд...

ну типа такого

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

а что за мотор такой ? бензиновый что ли ?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36171-vw_t4-t5-vito-ili/#findComment-842024
Поділитись на інші сайти

3,3 тис   179

имхо немного разные машины. если все время что-то тягать - фольц.

если для жизни - вито.

В обслуге и конструкции каждой из этих авто есть свои подводные камни.

Я бы отталкивался от максимально свежего из возможных вариантов.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36171-vw_t4-t5-vito-ili/#findComment-842149
Поділитись на інші сайти

"Другий основний системний трабл, це двохмасовий маховик з дуже хитрою конструкцією яка не ходить більше 150 тис. і це якщо повезе, а так навіть новий після 10 тис. пробігу накривається"

Такий маховичок э також на Т-4,а у Віто все попрощьє. Ціна за оригінал рік назад була в районі 7-8тис.грн.Ціна насос-форсунки на Віто638 була за б/у десь 100 піндосівських грошей,поставив і по сєй дєнь катається.Головне не купляти Віто з Фольксовським бензиновим двигуном кажуть,що не "живе" він там.

А вот ещё вспомнил на Т-4 2.5 2002 г.в.прошлой зимы равалилась КПП ,показала братский кулак.Если нужно выйду на работу посмотрю в сервисной книжке тип коробки,долго искал. На Украине была одна такая после аварии с отломаным креплением пришлось привезти от-туда.

Но это не говорит,что все Фольксы плохие - покупать-то не я буду а Вы :)

Змінено користувачем Alakay
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36171-vw_t4-t5-vito-ili/#findComment-845956
Поділитись на інші сайти

Т5 хорош агрегат!

В мене майже те саме питання. Вже кілька місяців проглядаю всі форуми по бусам, перечитав купу статей відгуків, розмовляв з друзями власниками, механіками і т.д. Виходить це таки лотерея, треба в першу чергу мати або знайомих гонщиків, або проводити перевірку на нормальній СТО зі знайомим якщо власного досвіду по дизелям нема.

1) Перебрав багато варіантів, Т4, Т5, ЛТ, Віто,Спринтер, Трафік, Віваро, для себе ще остаточно не вирішив але вибрав Трафік чи Віваро. :rolleyes:

Чому, бо є кілька знайомих які займаються суто данними авто, тож є ймовірніть що пробіг справжній. Також авто не має серйозних ндоліків, основний це потрібно слідкувати за маслом в КПП, бо може бути біда, також проблеми з розємами електропроводки, ламається реостат повітряної заслонки, се інше як і в інших дизелів, треба просто слідкувати. Але головне, це вартість запасних частин, яків на 30-40% дешевше за ВАГ і Мерс, навіть в офіційних дилерів, також стоїть звичайний Коммон Рейл, який легше в ремонті, на відміну від насософорсунок Т5, доречі з минулого року Т5 не випускаються з насосфорсунками, отже ВАГ признав свою помилку. Крім того, авто молодші за тіж самі гроші 13-16 тис. відповідно 2005-07 роки, в тей час як конкуренти за цю суму 2002-05, але пишуть що пробіги наприклад Т4 2002 року 150 тис, а наприклад Віваро 2007 р. 140 тис. пробігу, і це повсюду, не один два, а майже всі, при тому що на німецьких сайтах Вальцики тих років проходять не менше 250-350 тис і більше, цеж комерційна техніка, вона ніколи не стоїть без діла, отже висновок пробіги скручені, і чим менша ціна тим більше скручений. Таким чином ящо взяти супернадійний Т4 лохматих років, то зовсім не ясно скільки йому лишилося жити, особливо з нашою солярою 200 тис. км чи 200 км до капіталки, яка ну не дуже дешева, одні форси і ТНВД чого варті. Таким чином брати будь яке авто але з діагностикою на хорошому СТО, і бажано помолодше, хоча й це не гарантія живучесті двигла. Також не варто забувати про те, що чимало приганяють битих автівок, з двох трьох потім роблять одне і вуаля, але не яснояк воно буде потім поводитися на дорозі чи при ДТП.

2) Після Віваро/трафіка розглюдаю Т4 в косій морді, в принципі надійний, без особливих багів, але самий молодший 2003 р. з відти й неможливість знайти нормальний екземпляр зі справжнім пробігом, в основному авто немарефечені трупаки, ну або потребують капіталовкладень. треба памятати, що комерційне авто проходить за рік мінімум від 40-50 тис. км отже самий молодший Т4 з пробігом від 320 тис. Крім того, якщо брати авто хоча б на 4 роки, то в 2015 році мало кому можна буде продати авто якому буде мінімум 13 років, роки беруть своє. Плюс, багато розборок.

3) Віто також не варіант, бо швидко гниє і недуже надійний в цілому, та й задній, що для наших зим не варіант, особливо якщо їздити пустим. 4) Краще вже Спрінтер чи ЛТ, але там також різні двигуни, плюс ціна висока, пробіги не маленькі і вигляд старий, явно не сімейне авто, лише для роботи. Плюс, багато розборок.

Тепер про авто яке точно не варто брати, то це Т5 з двиглом 1.9. Не буду вдаватися в лірику, але системний трабл з високотехнологічними насосфорсунками, кожна з яких коштує від 400-600 євро і за офіційними данними ВАГ міняються після 160-180 тис., ремонт на довго не допомагає, але це не все головка алюмінієва і часто форсу або не вдається витугнути, або деформується посадковемісце, і все, заміна головки яка коштує Х.З. скільки. Другий основний системний трабл, це двохмасовий маховик з дуже хитрою конструкцією яка не ходить більше 150 тис. і це якщо повезе, а так навіть новий після 10 тис. пробігу накривається

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

.

Все це моє особисте ІМХО, яке базується на знайомих власниках, механіках і форумах. Нікого ні в чому не переконую, і образити не хотів. Кожному своє. :)

Спасибо,вот тоже перелапатил нэт...пока остановился на виваро 07года (2.0-115л.с,и уже цепь_та и едет дуже весело),все-же свежей,та и комплектации у него богатенькие...а там будет видно...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36171-vw_t4-t5-vito-ili/#findComment-851683
Поділитись на інші сайти

Пока склоняюсь к Т-4 с мотором AXG (151л.с.),косой,конд...

ну типа такого

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

а что за мотор такой ? бензиновый что ли ?

дызыль...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36171-vw_t4-t5-vito-ili/#findComment-852049
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Т5 хорош агрегат!

Все це моє особисте ІМХО, яке базується на знайомих власниках, механіках і форумах. Нікого ні в чому не переконую, і образити не хотів. Кожному своє. :)

Спасибо,вот тоже перелапатил нэт...пока остановился на виваро 07года (2.0-115л.с,и уже цепь_та и едет дуже весело),все-же свежей,та и комплектации у него богатенькие...а там будет видно...

Як вияснилось, то хоч там і цеп, але міняти його треба десь раз на 180 тис, при цьому зношуються "звездочки" і їх скоріше також доведеться мітяти, плюс інші супутні деталі і т.д., виходить на порядок дорожче ніж поміняти ремінь (ремінь плюс ролик 860 грн). отже треба вибирати екземпляр посвіжіше, щоб не заморочуватися з заміною.

Сам вибрав 1.9 CDTI 101 к.с. з ременем, цілком влаштовує і по динаміці (на пятій лише 2200 об. а вже 100 кмч., а є ще й шоста передача 140-150) і по економічності при спокійній їзді 6 літрів запросто, тапка в пол не більше 8 л. при цьому всьому багажник безрозмірний. :joking:

Фото мого агрегату. Нарешті знайшов підходящий варіант.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36171-vw_t4-t5-vito-ili/#findComment-879000
Поділитись на інші сайти

Хороша машина! Скільки дав за такий агрегат?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36171-vw_t4-t5-vito-ili/#findComment-880095
Поділитись на інші сайти

Хороша машина! Скільки дав за такий агрегат?

Брав у більш-менш перевіренил людей, вибирав 3 міс., там вже кілька людей з нашого містечка брали такі буси, наче нормально. Ціна 14, всі вузли в хорошому стані, не те що ті варіанти які я бачив як парять на базарі і перекупи.

Та й комплектація хороша, повний ел. пакет, конд., навігація, мультируль, кпп 6 і т.д. мені дуже подобається, тепер лише переобладнати в пасс. і все, самольйот готовий. :joking: .

Тож коли хтось надумається брати такий, звертайтесь, може щось підкажу.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36171-vw_t4-t5-vito-ili/#findComment-880406
Поділитись на інші сайти

Вот задумался насчет покупки микроавтобуса не старше 2000г_дизель (будет гнаться с неметчины,с последующей переделкой под пассажира)

интересует какой мотор,комплектация,доступность запчастей,стоимость эксплуатации,расход...

может кто сталкивался?

в общем буду рад советам...

1. Для чого вам автомобіль?

Т4 для перевозок вантажу - надійний, економічний , але консервна банка якщо з народження грузовик.

Т5 - гарне авто на перший погляд, але дорожчий в обслуговуванні чим Т4 + капризний. (Т4 і Т5 в ціні ж сильно не відрізняються)

Віто - це є мерс, це є самольот (в плані натиснув педаль і він поїхав) від самого древнього до самого новішого, комфорт більший чим в Т4/Т5 однозначно.

Якщо возити попу+сім ю , то віто однозначно.

Якщо для бізнесу то Т4.

Якщо те і те, то монетку в руки і орел і рєшка :).

П.С.

Я не люблю фолькс, бо за нього треба дорожче платити чим він реально коштує, хоча машина реально хороша.

Змінено користувачем lars_145
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36171-vw_t4-t5-vito-ili/#findComment-884187
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Доброго времени суток! Есть вариант купить Т-5 2.5TDI 170л.с. tiptronik, что скажете? есть ли какие то нюансы по двигателю? также как альтернатива сейчас рассматривается vivaro-traffic 2007-2008 года с 2.0 cdti мотором. как он вообще? велика ли разница с 1.9 ? в общем буду рад любой информации по данной теме.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36171-vw_t4-t5-vito-ili/#findComment-948431
Поділитись на інші сайти

Доброго времени суток! Есть вариант купить Т-5 2.5TDI 170л.с. tiptronik, что скажете? есть ли какие то нюансы по двигателю? также как альтернатива сейчас рассматривается vivaro-traffic 2007-2008 года с 2.0 cdti мотором. как он вообще? велика ли разница с 1.9 ? в общем буду рад любой информации по данной теме.

Який пробіг, стан на одному і другому авто?..

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36171-vw_t4-t5-vito-ili/#findComment-949403
Поділитись на інші сайти

Доброго времени суток! Есть вариант купить Т-5 2.5TDI 170л.с. tiptronik, что скажете? есть ли какие то нюансы по двигателю? также как альтернатива сейчас рассматривается vivaro-traffic 2007-2008 года с 2.0 cdti мотором. как он вообще? велика ли разница с 1.9 ? в общем буду рад любой информации по данной теме.

Який пробіг, стан на одному і другому авто?..

на т-5 пробег около 140 тыс, год 2005 (пробег скорее всего скрученый), видел только фото , на фото состояние отличное. Opel и Renault 2007-2008 года, пробеги около 110 тыс, состояние тоже отличное, единственное что говорят лучше брать 1.9 мотор.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36171-vw_t4-t5-vito-ili/#findComment-949745
Поділитись на інші сайти

на т-5 пробег около 140 тыс, год 2005 (пробег скорее всего скрученый), видел только фото , на фото состояние отличное. Opel и Renault 2007-2008 года, пробеги около 110 тыс, состояние тоже отличное, единственное что говорят лучше брать 1.9 мотор.

Мне кажется нужно их обоих на станцию заганять и там скажут реальный пробег и состояниие автомобилей...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36171-vw_t4-t5-vito-ili/#findComment-949805
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.