Перейти до змісту

Формула 1 сезон 2011


За яку команду(и) Формули 1 Ви вболіваєте?  

40 проголосували

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Я не спорю, Макс сказал что судьи разрешили, ...

Оце мені подобається :). Реально Макс в своїх коментарях стосовно правил рідко помиляється і в цих моментах йому можна повністю довіряти.

..., тем более Заубер, ....

Тут я тільки за! :beer:

Заубер мені зараз схожий на Вільямс в свої кращі роки (крім чемпіонських кубків) .

... я имеел в виду что более слабые команди если покажут хороший результат в практике, а в квалификации нет, скажут так ведь вон того пустили.

І матимуть повне право так сказати. Якщо на тренуваннях вони показували достойний результат ( хоч в одній недощовій практиці), то судді повинні розглянути їхню заяву. А далі це як суд присяжних, може їм і дозволять виступити в гонці. Насправді в регламенті немає деяких чітко визначених понять подій (напр. "гоночний інцидент"), але є строго визначені права і обов"язки. Деякі з покарань не підлягають оскарженню, хоча іноді вони видаються абсурдними.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-910806
Поділитись на інші сайти

399   0

Шумі звик до високопрофесійних суперників, таких як Хаккінен, наприклад. А Петров просто не вписався в поворот через надто пізнє гальмування і Шумі просто нікуди було діватись. Хто хоч раз катався на карті це розуміє. В цьому епізоді коментатори були не праві. Винен там Петров однозначно.

Петров виноват только в позднем торможении и промахе мимо апекса, но контакт сделал Шумахер, решив повернуть в Петрова, когда тот был на пол корпуса впереди. Мог ведь жестче притормозить и перекрестить траекторию.

Профессионалы были тогда, есть и сейчас. Как и новички.

Змінено користувачем Доброумышленник
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-910921
Поділитись на інші сайти

Петров виноват только в позднем торможении и промахе мимо апекса, но контакт сделал Шумахер, решив повернуть в Петрова,

Ха, що значить "в Петрова"? Він повертав по траекторії по ЗОВНІШНЬОМУ радіусу, а Петров як комікадзе просто пересік траекторію. Розумію, що не навмисно, але ж факт. Хто ж встигне відгальмуватись, коли опонент летить поперек траекторії?

schumacher1.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-910935
Поділитись на інші сайти

наконец то ферари это удалось))) ура

А петров очень уж агрессивен , Русские не сдаются :boyan:

Змінено користувачем d_yura
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-910944
Поділитись на інші сайти

399   0

Хто ж встигне відгальмуватись, коли опонент летить поперек траекторії?

Встигне профессионал, о которых упоминали. Петров был внутри и впереди, вот и все, типичный маневр - обгон, за счет позднего торможения внутри поворота, и типичная для таких маневров ошибка - широкий вылет мимо апекса, но профессионалы её обычно используют правильно, перекрещивают траекторию и возвращают позицию. Вообще не понимаю такого внимания данному инциденту.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-911074
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
399   0

Алонсо продлил контракт с Феррари до 2016 года. Значит, он уверен в команде, а команда в нем... Обнадеживает :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-919988
Поділитись на інші сайти

399   0

Результаты практики №1: 

1. Марк Уэббер (Ред Булл) – 1.25,142 (27 кругов)

2. Себастьян Феттель (Ред Булл) +1,007 (20)

3. Нико Росберг (Мерседес) +1,237 (29)

4. Фернандо Алонсо (Феррари) +1,338 (27)

5. Серхио Перес (Заубер) +1,596 (26)

6. Льюис Хэмилтон (Макларен) +1,846 (19)

7. Михаэль Шумахер (Мерседес) +1,874 (32)

8. Ник Хайдфельд (Лотус-Рено) +1,990 (21)

9. Дженсон Баттон (Макларен) +1,996 (22)

10. Рубенс Баррикелло (Уильямс) +2,070 (20)

11. Виталий Петров (Лотус-Рено) +2,099 (22)

12. Даниэль Риккьярдо (Торо Россо) +2,329 (23)

13. Пастор Мальдонадо (Уильямс) +2,863 (11)

14. Нико Хюлькенберг (Форс-Индия) +2,885 (26)

15. Адриан Сутиль (Форс-Индия) +3,021 (22)

16. Фелипе Масса (Феррари) +3,512 (28)

17. Камуи Кобаяси (Заубер) +3,677 (23)

18. Хайме Альгерсуари (Торо Россо) +3,853 (9)

19. Хейкки Ковалайнен (Лотус) +4,089 (21)

20. Жером Д’Амброзио (Маруся-Вирджин) +5,754 (18)

21. Тимо Глок (Маруся-Вирджин) +6,093 (24)

22. Витантонио Лиуцци (Хиспания) +6,126 (23)

23. Ярно Трулли (Лотус) +6,276 (12)

24. Нараин Картикеян (Хиспания) +6,964 (25)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-920744
Поділитись на інші сайти

А в лютому-квітні найкращий час на тестах був ще на 5 секунд менше. Якщо команди покращують протягом сезону свої боліди, то до неділі ми побачимо результати в 1.20.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-920764
Поділитись на інші сайти

На другій практиці на м"якій гумі результати покращилися значно:

1. Марк Уэббер ("Ред Булл") — 1:22.470

2. Льюис Хэмилтон ("Макларен") +0.039

3. Себастьян Феттель ("Ред Булл") +0.356

4. Дженсон Баттон ("Макларен") +0.718

5. Фернандо Алонсо ("Феррари") +1.098

6. Нико Росберг ("Мерседес") +1.116

7. Михаэль Шумахер ("Мерседес") +1.511

8. Фелипе Масса ("Феррари") +1.808

9. Камуи Кобаяси ("Заубер") +1.820

10. Ник Хайдфельд ("Лотус-Рено") +1.896

11. Серхио Перес ("Заубер") +2.013

12. Виталий Петров ("Лотус-Рено") +2.316

13. Себастьян Буэми ("Торо Россо") +2.826

14. Рубенс Баррикелло ("Уильямс") +2.833

15. Хайме Альгерсуари ("Торо Россо") +2.987

16. Пастор Мальдонадо ("Уильямс") +3.133

17. Пол Ди Реста ("Форс Индия") +3.603

18. Хейкки Ковалайнен ("Лотус") +3.947

19. Адриан Сутиль ("Форс Индия") +4.653

20. Ярно Трулли ("Лотус") +4.719

21. Жером Д'Амброзио ("Маруся-Вёрджин") +5.566

22. Тимо Глок ("Маруся-Вёрджин") +5.592

23. Нараин Картикеян ("Хиспания") +6.999

24. Витантонио Лиуцци ("Хиспания") +7.006

Мерседес показує рівень майже такий як і Феррарі. Завтра повинні ще секунду зняти.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-921007
Поділитись на інші сайти

А от через що я не люблю команду Williams:

"Авторитетное немецкое издание Auto Motor und Sport сообщает, что команда "Уильямс" подтолкнула Международную автомобильную федерацию (FIA) к решению ограничить действие выдувных диффузоров.

Как сообщает издание, у клиентов "Косуорта" возникают проблемы с тем, чтобы управлять работой двигателя после снятия ноги с педали газа так же успешно, как их конкуренты. Ранее считалось, что основой для введения ограничений стала жалоба "Маруси-Вёрджина", однако издание сообщает, что основой стала инициатива от "Уильямса".

Напомним, что изначально FIA планировала внести поправки уже на Гран-при Испании, однако позже было решено подождать до окончания Гран-при Канады."

І це уже не перший такий випадок з ними. Де поділась легендарна команда?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-921016
Поділитись на інші сайти

Якщо хтось не дивився кваліфікацію, то ось вам результати:

1. Марк Уэббер ("Ред Булл") — 1:20.981.

2. Себастьян Феттель ("Ред Булл") — 1:21.181.

3. Льюис Хэмилтон ("Макларен") — 1:21.961.

4. Фернандо Алонсо ("Феррари") — 1:21.964.

5. Дженсон Баттон ("Макларен") — 1:21.996.

6. Виталий Петров ("Лотус-Рено") — 1:22.471.

7. Нико Росберг ("Мерседес") — 1:22.599.

8. Фелипе Масса ("Феррари") — 1:22.888.

9. Пастор Мальдонадо ("Уильямс") — 1:22.952.

10. Михаэль Шумахер ("Мерседес") — без времени.

После второго сегмента выбыли:

11. Себастьян Буэми ("Торо Россо") — 1:23.231.

12. Серхио Перес ("Заубер") — 1:23.367.

13. Хайме Альгерсуари ("Торо Россо") — 1:23.694.

14. Камуи Кобаяси ("Заубер") — 1:23.702.

15. Хейкки Ковалайнен ("Лотус") — 1:25.403.

16. Пол Ди Реста ("Форс Индия") — 1:26.126.

17. Адриан Сутиль ("Форс Индия") — 1:26.571.

После первого сегмента выбыли:

18. Ярно Трулли ("Лотус") — 1:26.521.

19. Рубенс Баррикелло ("Уильямс") — 1:26.910.

20. Тимо Глок ("Маруся-Вёрджин") — 1:27.315.

21. Витантонио Лиуцци ("Хиспания") — 1:27.809.

22. Нараин Картикеян ("Хиспания") — 1:27.908.

23. Жером Д'Амброзио ("Маруся-Вёрджин") — 1:28.556.

24. Ник Хайдфельд ("Лотус-Рено") — без времени.

Ніку так і не встигли відновити болід після пожежі на третій практиці.

Лотус вперше пройшов в другу частину кваліфікації і зайняв 15-е місце на стартовій решітці. Обігнати ФорсІндію їм вдалось за рахунок більш м"якої гуми.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-921946
Поділитись на інші сайти

Хорошая и интересная гонка, Алонсо на старте дал жару :) Феррари круговые пилоты, это... :mellow: Льюис боролся до конца, жаль очень жаль...

Змінено користувачем Lev@
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-922079
Поділитись на інші сайти

Цікава гонка, але якась не така насичена як попередні. Чи то режисери всього не показали? За 5 кругів до фініша заснув :(. Напене нічого цікавого не пропустив...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-922189
Поділитись на інші сайти

Цікава гонка, але якась не така насичена як попередні. Чи то режисери всього не показали? За 5 кругів до фініша заснув :(. Напене нічого цікавого не пропустив...

Ну насышеных не будет наверно, пока у газировки газ не выйдет, монотонное клепание поулов и подиумов в таком же духе и Феттель будет чемпионом в средине сезона :joking: За последних 5 кругов ничего не произошло интересного, хотя начало было с интригой :)

Змінено користувачем Lev@
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-922195
Поділитись на інші сайти

399   0

Да, начало.... После такого начала дальше все выглядело отвратительно. Лучше б концовка была такой яркой, а так - осадок нехороший. Также жаль, что Хемильтон не обогнал таки. Вебер опять запорол свой шанс. Масса до схода также ничего не показал. Надо улучшать машину, а то Ред булл скоро решит свои постоянные проблемы с КЕРС - будет еще тяжелей.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-922358
Поділитись на інші сайти

Нагадую, сьогодні відбудуться тренувальні заїзди (практика) в Монако. Перші дві сесії традиційно проводяться у четвер.

Ну і з останніх новин: Альдо Коста звільнений з поста технічного директора у Феррарі.

Може тепер вони хоч трішки поїдуть краще? Чи будуть втілювати більш сміливі і ризиковані рішення. Бо іншого виходу уже нема. Та й їхнє заднє крило, яке заборонили на ГП Іспанії, вже виглядало як якийсь пошук, якась творчість і спроба прориву. Потрібно шукати якісь рішення на грані регламенту, як це було колись.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-925809
Поділитись на інші сайти

Ну і з останніх новин: Альдо Коста звільнений з поста технічного директора у Феррарі.

Если это поможет, то было бы не плохо, я хоть и не болельщик скудерии, но хочется наблюдать за борьбой с интригой... Косту не совсем уволили, а переместили, он просто занимается теперь другими вопросами.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-925835
Поділитись на інші сайти

399   0

 Потрібно шукати якісь рішення на грані регламенту, як це було колись.

крыло и было на грани регламента, но посчитали нарушением  :)

"Предметом исследования законности нового решения стали дополнительные закрылки на верхней плоскости крыла, за счет которых высота конструкции превышала установленный регламентом лимит. Представители Ferrari аргументировали, что данные закрылки не являлись фактической частью крыла, а входили в состав механизма открывающего/закрывающего его управляемый элемент и, следовательно, не подпадали под замер высоты общей конструкции заднего антикрыла. ФИА с доводами итальянской "конюшни" не согласилась и расценила новшество инженеров, как нарушение статьи 3.10.3 технического регламента."

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-925886
Поділитись на інші сайти

Ну і крім того, в Феррарі нарешті почали працювати з тактикою та стратегією. Всі помітили як в останньому ГП Алонсо синхронно заїжджав на піт з Веббером, завдяки чому вдавалось їхати перед ним. А пізніше, через 10 кіл, РедБул вирішили провести імітацію піта і Феррарі знову покликали Алонсо (надурили :D. Через це мало не розпочався скандал з приводу підслуховування переговорів гонщика і команди. Можливо, десь поряд чи на трибуні сидів шпіон з біноклем і передавав дані Феррарі. Тепер РедБул змінюють процедуру проведення піт-стопів.

На мою думку, якби "командиром" поставили Флава, то стратегія була б не на мінімізування втрат, як вона зараз є, а на досягнення максимально можливого результату.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-925990
Поділитись на інші сайти

Так переговоры вроди там все могут слушать, или я ошибаюсь, если их могут включать режисеры трансляции, то команды и подавно. Это шоу, а если что то серезное то там все зашифровано, даже Макс об этом говорил

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-926015
Поділитись на інші сайти

Так переговоры вроди там все могут слушать, или я ошибаюсь, если их могут включать режисеры трансляции, то команды и подавно. Это шоу, а если что то серезное то там все зашифровано, даже Макс об этом говорил

Переговори може чути режисер трансляції звернувшись з такою вимогою до команди і вставити їх в ефір з деякою затримкою. А вся передача між гонщиком і командою йде покодована. Простіше прослуховувати інженера направленим мікрофоном ніж перехоплювати сигнал. І часто складається враження, що команди підслуховують лише одну сторону - піт-уолл.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-926025
Поділитись на інші сайти

Результати першої практики:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити код.

Шумахер та Ліуцци розбили свої боліди. У Веббера якась несправність, проїхав лише 3 круга, а весь час ремонтували. Добре що до суботи багато часу, можна атакувати зараз по максимуму, всеодно болід встигнуть відновити (якщо це не HRT :D. Ой чую важкувато буде ганяти на цих шинах по вузеньким вуличкам Монако, особливо під кінець гонки, коли за межами траекторії буде багато шматків гуми валятись.

Завжди любив дивитись ГП Монако, там обгонів зовсім небагато і кожен з них це просто геройський вчинок. Підозрюю що на цих вихідних буде на що подивитись і Феттель так легко не втече... якщо взагалі доїде :).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-926036
Поділитись на інші сайти

399   0

На мою думку, якби "командиром" поставили Флава, то стратегія була б не на мінімізування втрат, як вона зараз є, а на досягнення максимально можливого результату.

Полностью поддерживаю! А по поводу "надурили" - так было у кого учиться  :D - Феррари ранее так Макларен дурили

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-926038
Поділитись на інші сайти

Полностью поддерживаю! А по поводу "надурили" - так было у кого учиться  :D - Феррари ранее так Макларен дурили

От тепер мені Формула нагадує свої золоті роки, коли використовувались всі можливі способи для отримання переваги, коли гонщики могли один одному натовкти пику за "недостойну поведінку" на трасі. :joking:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-926039
Поділитись на інші сайти

Нарізка аварій, які відбулись під час проведення кваліфікації у серії GP2, що проходила у рамках гонок підтримки Формули 1 в цей вікенд в Монако.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36128-formula-1-sezon-2011/page/15/#findComment-927105
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.