Перейти до змісту

Ланос 1,5. Капремонт двигуна на 80000 км


Рекомендовані повідомлення

Отже моя гірка історія. :verysad: Машина 2006 року, поляк, двигун 1,5 брав нову з салону. Обкатував "по книжці", масло згідно регламенту через 10000 км, лив спочатку Castrol Magnateс 10W-40, останні три роки Aral Blue Tronic 10W-40. Масляні фільтри Кнехт, паливний і повітряний - оригінал. Двигун не перегрівав, стиль водіння спокійний, "крейсерська" швидкість за містом - 90-100 км/год. Рівень масла контролював постійно, на 10000 км не доливав зовсім. Ця преамбула для тих, хто схоче закинути, що "за машиною дивитися потрібно".

На початку грудня їхав до батьків в село, обірвався ремінь ГРМ. Пробіг 79000 км, ремінь був замінений разом з роликом на 60000 км згідно регламенту. Ремінь Контитех, ролик якого виробника не пам"ятаю. Результат - гнуті клапана, зламаний один рокер. Затягнули на найближче СТО, де за словами "хлопці тямущі". Через два дні забрав. Машина начебто їде нормально, думав - пронесло! Не тут то було !!! Десь через 500 км почав "троїти" двигун. На холостому ходу даєш газу машиною починає трясти. Викрутили свічки - в 3 циліндрі зас...на геть. Стояли Denso W20-TT. Пройли всього 20000км. Поміняли на звичайні Denso EPRU. Двигун запрацював як раніше, але через кілька днів помітив, що підморгує лампа "тиск масла". Долив масла, натискаю на газ ... і синій дим із вихлопної. :shock: Ну, думаю, зхалтурили хлопці, неякісний ремонт. Їхати з претензіями до них не став, щоб не псувати нерви. За порадою брата записався в обласному центрі до хорошого моториста. А далі якби не бачив своїми очами, то не повірив би. Версія халтурного ремонту підтвердилася. Клапана порівняли і поставили на місце, сальники клапанів не міняли, рокер поставили з Опеля і т.д. Проте як виявилося це ще було не саме гірше. В циліндрах видно зазори неозброєним оком, поршні просто "болтаються", пальцем добре відчувається виступ в циліндрі. :shock: Коротше кажучи робота десь 80% від об"єму капітального ремонту двигуна. Я в трансі. І великі матеріальні втрати тут для мене мабуть на другому місці. Дуже важко психологічно. Міф про надійність двигуна Ланоса для мене похований остаточно. Можливо на форумі є знаючі люди, хотів би почути ваші коментарі. Трохи заспокоюся і напишу далі після ремонту.

Ну ты хоть 80 тыс. проехал...А я 6 тыс.и чувствую что медленно но уверенно двигатель помирает.На 5тыс.начала масло кушать понемногу а потом и дымок с маслозаливной горловины начал виднеться.Сначала токо на прогретом двигателе дымок был а теперь и на холодном дымит и тяга уже не та что была.Прикол в том что я еще и не ездил толком-берег!Масло поменял на 2тыс.Кастрол 5w-40 и стиль вождения как на обкатке.У меня машин много было уже-так что не новичек-на многих машинах по 300 тыс накатывал без ремонта(по работе) а на этой токо по выходным выезжал и доберегся кажиться...Блин если-б от кого-то такую историю услышал то не поверил-бы что такое бывает новый двигатель на 6тыс!Это токо обкатку прошла.

Все просто... перегрел) я Это проходил)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/page/9/#findComment-1120760
Поділитись на інші сайти

Отже моя гірка історія. :verysad: Машина 2006 року, поляк, двигун 1,5 брав нову з салону. Обкатував "по книжці", масло згідно регламенту через 10000 км, лив спочатку Castrol Magnateс 10W-40, останні три роки Aral Blue Tronic 10W-40. Масляні фільтри Кнехт, паливний і повітряний - оригінал. Двигун не перегрівав, стиль водіння спокійний, "крейсерська" швидкість за містом - 90-100 км/год. Рівень масла контролював постійно, на 10000 км не доливав зовсім. Ця преамбула для тих, хто схоче закинути, що "за машиною дивитися потрібно".

На початку грудня їхав до батьків в село, обірвався ремінь ГРМ. Пробіг 79000 км, ремінь був замінений разом з роликом на 60000 км згідно регламенту. Ремінь Контитех, ролик якого виробника не пам"ятаю. Результат - гнуті клапана, зламаний один рокер. Затягнули на найближче СТО, де за словами "хлопці тямущі". Через два дні забрав. Машина начебто їде нормально, думав - пронесло! Не тут то було !!! Десь через 500 км почав "троїти" двигун. На холостому ходу даєш газу машиною починає трясти. Викрутили свічки - в 3 циліндрі зас...на геть. Стояли Denso W20-TT. Пройли всього 20000км. Поміняли на звичайні Denso EPRU. Двигун запрацював як раніше, але через кілька днів помітив, що підморгує лампа "тиск масла". Долив масла, натискаю на газ ... і синій дим із вихлопної. :shock: Ну, думаю, зхалтурили хлопці, неякісний ремонт. Їхати з претензіями до них не став, щоб не псувати нерви. За порадою брата записався в обласному центрі до хорошого моториста. А далі якби не бачив своїми очами, то не повірив би. Версія халтурного ремонту підтвердилася. Клапана порівняли і поставили на місце, сальники клапанів не міняли, рокер поставили з Опеля і т.д. Проте як виявилося це ще було не саме гірше. В циліндрах видно зазори неозброєним оком, поршні просто "болтаються", пальцем добре відчувається виступ в циліндрі. :shock: Коротше кажучи робота десь 80% від об"єму капітального ремонту двигуна. Я в трансі. І великі матеріальні втрати тут для мене мабуть на другому місці. Дуже важко психологічно. Міф про надійність двигуна Ланоса для мене похований остаточно. Можливо на форумі є знаючі люди, хотів би почути ваші коментарі. Трохи заспокоюся і напишу далі після ремонту.

Ну ты хоть 80 тыс. проехал...А я 6 тыс.и чувствую что медленно но уверенно двигатель помирает.На 5тыс.начала масло кушать понемногу а потом и дымок с маслозаливной горловины начал виднеться.Сначала токо на прогретом двигателе дымок был а теперь и на холодном дымит и тяга уже не та что была.Прикол в том что я еще и не ездил толком-берег!Масло поменял на 2тыс.Кастрол 5w-40 и стиль вождения как на обкатке.У меня машин много было уже-так что не новичек-на многих машинах по 300 тыс накатывал без ремонта(по работе) а на этой токо по выходным выезжал и доберегся кажиться...Блин если-б от кого-то такую историю услышал то не поверил-бы что такое бывает новый двигатель на 6тыс!Это токо обкатку прошла.

Все просто... перегрел) я Это проходил)

Если-б перегрел или еще чего-то то я б написал об этом.У меня одна версия-БРАК!Кто скажет,где купить новий дрыгатель и скок стоит?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/page/9/#findComment-1120841
Поділитись на інші сайти

Если-б перегрел или еще чего-то то я б написал об этом.У меня одна версия-БРАК!

Скорее всего ещё до продажи,перегонщики малость прижгли двигло... Вот и всё... Наверное валили под 200 :unsure:

Кто скажет,где купить новий дрыгатель и скок стоит?

В УкрАвто можно всё узнать...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/page/9/#findComment-1120884
Поділитись на інші сайти

Если-б перегрел или еще чего-то то я б написал об этом.У меня одна версия-БРАК!

Скорее всего ещё до продажи,перегонщики малость прижгли двигло... Вот и всё... Наверное валили под 200 :unsure:

Кто скажет,где купить новий дрыгатель и скок стоит?

В УкрАвто можно всё узнать...

Там где я покупал машины не гоняют своим ходом-их привозят и пробег у нее был 5км.Я присудствовал при разгрузке.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/page/9/#findComment-1120917
Поділитись на інші сайти

Значить ще в салоні майстри поміняли новий двигун на "новий". Мені так два рази міняли. І по документах писалося, що все нове. Та і по вигляду і не скажеш - новий, покрашений.. А на справді.. в середині все розбито.. повно герметика..

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/page/9/#findComment-1120927
Поділитись на інші сайти

Значить ще в салоні майстри поміняли новий двигун на "новий". Мені так два рази міняли. І по документах писалося, що все нове. Та і по вигляду і не скажеш - новий, покрашений.. А на справді.. в середині все розбито.. повно герметика..

Я думаю что уидел бы хоть малейший косяк-к машинам я щепетильно отношусь.К тому же машина в салоне была 15 минут и то что б помыть (облили водой) и сказали что предпродажную подготовку сделали.В тот день много машин привезли и когда их снимали я все дрыгатели слушал (были и такие что не завелись так их не толкали а на стартере в ворота салона загоняли).ВАРВАРЫ.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/page/9/#findComment-1120939
Поділитись на інші сайти

Кто посоветует-что заливают в цилиндры что б кольца отмокли?Я езжу мало и думаю мож залягли...Стояла 1.5 года.Раньше керосин использовали.А сейчас его не где не достать.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/page/9/#findComment-1122744
Поділитись на інші сайти

20 тис   7

Кто посоветует-что заливают в цилиндры что б кольца отмокли?Я езжу мало и думаю мож залягли...Стояла 1.5 года.Раньше керосин использовали.А сейчас его не где не достать.

В любом строительном магазине его валом.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/page/9/#findComment-1122762
Поділитись на інші сайти

Кто посоветует-что заливают в цилиндры что б кольца отмокли?Я езжу мало и думаю мож залягли...Стояла 1.5 года.Раньше керосин использовали.А сейчас его не где не достать.

В любом строительном магазине его валом.

Кнросин???Олифы,растворители там токо есть.А какое то специальное средство существует?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/page/9/#findComment-1122795
Поділитись на інші сайти

Кто посоветует-что заливают в цилиндры что б кольца отмокли?Я езжу мало и думаю мож залягли...Стояла 1.5 года.Раньше керосин использовали.А сейчас его не где не достать.

В любом строительном магазине его валом.

Кнросин???Олифы,растворители там токо есть.А какое то специальное средство существует?

Набери в гугле антикокс, там полно вариантов. Советую Хадо :)

Змінено користувачем alexgalchenko
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/page/9/#findComment-1122806
Поділитись на інші сайти

Там где я покупал машины не гоняют своим ходом-их привозят и пробег у нее был 5км.Я присудствовал при разгрузке.

вытаскивается с розьма датчик скорости...и хоть "лимон" накрути а на спидометре будет 5км...

а как перегоняют нулячие авто наблюдал и не раз...при 120-140км/ч меня обходили колоной как "стоячего" а потом на заправке лили 76 бенз...всяко бывает...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/page/9/#findComment-1125678
Поділитись на інші сайти

Если клапана "выровняли" и коромысло непонятное втулили что мешало при снятой головке открутить поддон и перекинуть поршня? Пол часа дела... я почему-то склоняюсь к этой версии. Походу кинули Вас и очень жестко, разбиратся с ними надо... aq.gif

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/page/9/#findComment-1125706
Поділитись на інші сайти

Если клапана "выровняли" и коромысло непонятное втулили что мешало при снятой головке открутить поддон и перекинуть поршня? Пол часа дела... я почему-то склоняюсь к этой версии. Походу кинули Вас и очень жестко, разбиратся с ними надо... aq.gif

Я ж писал уже что присудствовал при разгрузке машин с автовоза,тогда я все машины слушал и одну из них выбрал-ее загнали в салон помыли и через 15 минут я на ней уже ехал домой.У нее тише,чище,ровнее мотор работал.Собственно он и сейчас классно работает но из выхлопной не так пахнет и дымок из сапуна есть но больше угнетает потеря мощности.Притом подмена на другую исключена-я ее сфоткал серийные номера когда слушал двигатель у автовоза еще.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/page/9/#findComment-1126049
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.