Перейти до змісту

Ланос 1,5. Капремонт двигуна на 80000 км


Рекомендовані повідомлення

Отже моя гірка історія. :verysad: Машина 2006 року, поляк, двигун 1,5 брав нову з салону. Обкатував "по книжці", масло згідно регламенту через 10000 км, лив спочатку Castrol Magnateс 10W-40, останні три роки Aral Blue Tronic 10W-40. Масляні фільтри Кнехт, паливний і повітряний - оригінал. Двигун не перегрівав, стиль водіння спокійний, "крейсерська" швидкість за містом - 90-100 км/год. Рівень масла контролював постійно, на 10000 км не доливав зовсім. Ця преамбула для тих, хто схоче закинути, що "за машиною дивитися потрібно".

На початку грудня їхав до батьків в село, обірвався ремінь ГРМ. Пробіг 79000 км, ремінь був замінений разом з роликом на 60000 км згідно регламенту. Ремінь Контитех, ролик якого виробника не пам"ятаю. Результат - гнуті клапана, зламаний один рокер. Затягнули на найближче СТО, де за словами "хлопці тямущі". Через два дні забрав. Машина начебто їде нормально, думав - пронесло! Не тут то було !!! Десь через 500 км почав "троїти" двигун. На холостому ходу даєш газу машиною починає трясти. Викрутили свічки - в 3 циліндрі зас...на геть. Стояли Denso W20-TT. Пройли всього 20000км. Поміняли на звичайні Denso EPRU. Двигун запрацював як раніше, але через кілька днів помітив, що підморгує лампа "тиск масла". Долив масла, натискаю на газ ... і синій дим із вихлопної. :shock: Ну, думаю, зхалтурили хлопці, неякісний ремонт. Їхати з претензіями до них не став, щоб не псувати нерви. За порадою брата записався в обласному центрі до хорошого моториста. А далі якби не бачив своїми очами, то не повірив би. Версія халтурного ремонту підтвердилася. Клапана порівняли і поставили на місце, сальники клапанів не міняли, рокер поставили з Опеля і т.д. Проте як виявилося це ще було не саме гірше. В циліндрах видно зазори неозброєним оком, поршні просто "болтаються", пальцем добре відчувається виступ в циліндрі. :shock: Коротше кажучи робота десь 80% від об"єму капітального ремонту двигуна. Я в трансі. І великі матеріальні втрати тут для мене мабуть на другому місці. Дуже важко психологічно. Міф про надійність двигуна Ланоса для мене похований остаточно. Можливо на форумі є знаючі люди, хотів би почути ваші коментарі. Трохи заспокоюся і напишу далі після ремонту.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/
Поділитись на інші сайти

Ремінь Контитех, ролик якого виробника не пам"ятаю

ты не первый, у кого рвется Контитех.

в остальном - сочувствую. тут дело не в двигателе, а в горе-мастерах...

Клапана порівняли і поставили на місце, сальники клапанів не міняли, рокер поставили з Опеля і т.д. Проте як виявилося це ще було не саме гірше. В циліндрах видно зазори неозброєним оком, поршні просто "болтаються", пальцем добре відчувається виступ в циліндрі.

........

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-791764
Поділитись на інші сайти

Цілком можливо що ремінь попався не справжній Контитех, а підробка. Недавно читав статтю, що останнім часом дуже багато підробок і по реміням Gates.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-791769
Поділитись на інші сайти

Я в шоке... Хотя у моего сотрудника на Ланосе тоже 2006 года,уже 250тыс пробега,и машинка еще нормально бегает... :verysad:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-791770
Поділитись на інші сайти

Я так понял,что в поршневую " мастера " не лазили.Вывод : касячный движок.Блин,даему ещё 200тык. беспроблемно светить должно.А мож масло левое попалось ?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-791786
Поділитись на інші сайти

На мою думку то ще в салоні "подбали". Мені по гарантії блок циліндрів на 1,4 похоже міняли. З виду не здогадаєшся, блистить (перекрасили) як новий але потім вияснилося, що циліндри розбиті ого-го і ржавіти він почав був дуже швидко і прогресивно. Прийшлось його викинути і власноруч новий купляти та й в гаражах нормально робити.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-791792
Поділитись на інші сайти

Міф про надійність двигуна Ланоса для мене похований остаточно

А причем тут двигатель, если Вы отдали свою машину каким-то криворуким уродам, которые запросто могли с ним сделать все, что угодно - начиная от некачественного ремонта и заканчивая заменой ваших, нормальных запчастей на свой б\ушный фуфел?

Так мало того, вы на этих уродов, вместо того, что бы в суд подать за некачественный ремонт и попадание на ещё большее бабло, даже скаргу в книгу пожеланий и предложений не написали. Да даже ничего им не сказали с целью "не псувати нерви", так что ребята через некоторое время ещё раз подобную халтуру провернут. Все-равно ведь никто ничего не скажет, ведь нервы не хотят себе люди трепать, тем самым себя и своих соотечественников, в итоге, карая рублем.

Короче вывод из этой темы таков - никогда не допускать криворуких уродов к своей машине что бы потом не платить ещё больше. Странно, но мне казалось, что эту истинну знают даже новички, которые и 10 тыс. на 1 машине не отездили. Как бы она сама собой разумеется - прежде чем делать ремонт своей машины все нужно 7 раз перепроверить и обратится к тем, кто не подставит.

То же касается и ремней - покупать только у официальных представителей.

А двигатель тут не при делах вообще. За 79 тыс. км я так понял масла он не брал а проблемы начались именно после того, как рванула подделка под ремень и автор обратился к криворуким и неизвестным мастерам на СТО. Лично для меня никакого шока от этой ситуации нет.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-791821
Поділитись на інші сайти

здорова всем извените может не в тему у меня на дня была такая же проблема порвало ГРМ,но слава богу всё обошлось,хотя пробег двигла 485000 км.один раз снимали головку для замены прокладки,а так бегает ещё очень хорошо.Вообще может кто подскажет какой вообще ресурс двигла.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-791833
Поділитись на інші сайти

да... справедливо с этих чертей-мастеров бабло на капиталку требовать, я б на вашем месте глаза на это не закрывал и "потратил" бы лучше нервы, чем деньги!а движок тут ни причем, виноваты подвальные запчасти....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-791835
Поділитись на інші сайти

я тоже склоняюсь к тому что "мастера" все таки в поршневую лазили. За 80000 км - даже на супер паленом масле движок до такого состояния не ушатался бы

В циліндрах видно зазори неозброєним оком, поршні просто "болтаються", пальцем добре відчувається виступ в циліндрі.

а по поводу замены ремня ГРМ - то у меня знакомый делает так ( и всем советует) : на УкрАвто по официальному наряду на роботы + покупка ремня и ролика(ов) тоже у официалов - потом у тебя остаются все документы о проделанной работе и чеки о покупке комплектующих, и без разницы что машина уже не на гарантии - если бока случатся - то даже через суд можно добиться бесплатного ремонта.

Змінено користувачем docstat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-791876
Поділитись на інші сайти

+1 официалам!

ВСЕ работы по движку, системам безопасности делаю у официалов. Да дороже, да может и качество такое же НО любые вопросы по авто закрывают без проблем, в том числе и по оригинальным зап. частям.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-791889
Поділитись на інші сайти

... Міф про надійність двигуна Ланоса для мене похований остаточно. ...

:shock:

Удивил вывод.

Поставили не качественый ремень (или ролик), размолотило половину двига, неграмотные мастера "типа отремонтировали", началась выработка колец- причина плохой мотор.

Это как в пословиче: на долго дураку стекляный куй? или разобьет или поломает.

Ни в коем случае не принимай на свой счет, это я о мастерах, которые меняли ремень, а потом восстанавливали последствия обрыва. Твоя ошибка только в том, что ты доверился непонятно кому.

Сорри если выглядит как стеб, но двиг тут непричём.

Сочувствую и желаю скорейшего выздоровления твоей машинке. Не доверяй авто всяким мотопроходимцам. Удачи. :beer:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-791929
Поділитись на інші сайти

поддерживаю мнение о "мастерах" - что они там делали ты не знаешь!

а то что двиг 1.5 прошёл 80К - первый раз слышу!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-792185
Поділитись на інші сайти

у человека просто нервы сдали!а вы его переубеждаете!мой ланос отбегал 190000!задымел! сделали малый ремонт (поршневые кольца сальники прокладки)бегает что новый !правда у нового хозяина!а то что мастера попались кал так и я поменял 5сто!пока нашел нормальное!машина не виновата что у мастера кривые руки!:)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-792263
Поділитись на інші сайти

Як могла зробитися виробітка на циліндрах коли погнуті були клапана, що знаходяться в головці?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-792278
Поділитись на інші сайти

Сьогодні був у моториста, який буде відновлювати двигун. Його висновки такі.

1. В поршньову групу ніхто не "лазив". Це він стверджує із 100% впевненістю.

2. На старих поршнях не видно слідів удару, хоча він каже, що по законам фізики - повинні бути. Поршень алюмінієвий чи із сплаву, а клапана стальні. Метал із вищою міцністю завжди залишить "гарний слід" при ударі на матеріалі з нижчою міцністю.

3. Причину несправності сказати не може. Каже тільки, що іноді причиною обриву ременів ГРМ є неправильна їх натяжка (перетягнутий ремінь), або неякісний ролик, заклинивша помпа.

Помпа в нормальному стані, ролик вже трохи "стомлений", але не клинить і причина не в ньому. Хоча міняти його будуть.

Думаю просто збіг обставин. Зняли головку ГБЦ і виявили таку картину.

Відносно того, що довірився криворуким майстрам. Ви шановні в чужому місті зможете безпомилково знайти хорошого моториста? Думаю, навряд чи. Інша справа, що потрібно було заспокоїтися, визвати евакуатор чи затягнути машину в перевірений сервіс. Згоден, але як кажуть, після бою кулаками вже не махають.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-792317
Поділитись на інші сайти

Granit

а что мастер сказал по поршневой? Она в порядке и ты погорячился написав:

В циліндрах видно зазори неозброєним оком, поршні просто "болтаються", пальцем добре відчувається виступ в циліндрі.

? Или реально за 80000 км она ушаталась? Хотя в это я верю мало.

пиши подробнее в чем там дело.

И я еще так для размышления: блок двигателя точно твой? Может тебе за 2 дня типы левый вкинули в сборе, прикрутили твою голову - типа катайся.

Просто знаю пример когда человеку оставившему машину на пол дня (была очередь) на замену масла, перекинули корзину сцепления почти убитую. Я теперь даже у официалов - все работы в моем присутствии

Змінено користувачем docstat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-792338
Поділитись на інші сайти

Granit

а что мастер сказал по поршневой? Она в порядке и ты погорячился написав:

В циліндрах видно зазори неозброєним оком, поршні просто "болтаються", пальцем добре відчувається виступ в циліндрі.

? Или реально за 80000 км она ушаталась? Хотя в это я верю мало.

пиши подробнее в чем там дело.

И я еще так для размышления: блок двигателя точно твой? Может тебе за 2 дня типы левый вкинули в сборе, прикрутили твою голову - типа катайся.

Відносно підміни блоку двигуна у мене чесно кажучи теж була така думка. Сказав моторист, що варіант відпадає. Якби міняли, то сліди б залишилися і він би це побачив.

Двигун вже розібрали, відвезли на розточку. Проміряли, сказали, що потрібно розточувати до 77.0 :shock: Наскільки я розумію це вже другий ремонтний розмір?

Якщо кого цікавить "фінансовий бік" проблеми, то після ремонту можу викласти повну вартість (запчастини + робота ).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-792349
Поділитись на інші сайти

Якби міняли, то сліди б залишилися і він би це побачив.

тогда просто остается удивляться как при аккуратной эксплуатации за 80 тыс км там поршневая убилась, и притом что до обрыва ремня и масло не брал и тянул нормально....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-792351
Поділитись на інші сайти

Значить ще в салоні постаралися. Як я і

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-792362
Поділитись на інші сайти

Объясни причем ты со своим 1.4 к автору тебя с его 1.5? Хочешь сказать что еще до покупки ему вкинули левый двигатель?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-792364
Поділитись на інші сайти

Ладно согласен, чужой город, не знакомые люди, нервы на пределе... но в таком случае Я тем более не оставил бы свою машину в чужих руках. Стоял бы над душой и смотрел бы че они там крутят - вертят. У меня такой же движок, машина 2007 года, пробег 98 000. За последние три года поменял три марки масла, сейчас за уровнем даже не слежу, за 10 000 уровень не изменяется. И если при вскрытии моего двигателя мне скажут, что блок точить через размер, Я ни за что не поверю....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-792370
Поділитись на інші сайти

Объясни причем ты со своим 1.4 к автору тебя с его 1.5? Хочешь сказать что еще до покупки ему вкинули левый двигатель?

ІМЕННО!

До речі, в салонах не лише двигуни міняють, а й все, що можна поміняти. Я особисто спілкувався з одним директором магазину автозапчастин який казав, що завозить в один з них (куди саме - промовчу) б\у датчики і т.д. і в обмін йому дають нові. Тільки тряпочкою протерти і на вітрину.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-792434
Поділитись на інші сайти

Цілком можливо що ремінь попався не справжній Контитех, а підробка. Недавно читав статтю, що останнім часом дуже багато підробок і по реміням Gates.

Зараз на ринку України дуже багато китайського конті, яктй візуально ще кращий за справжній. за Gates ще не чув, але на такому раджу не економить...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-792473
Поділитись на інші сайти

1. В поршньову групу ніхто не "лазив". Це він стверджує із 100% впевненістю.

2. На старих поршнях не видно слідів удару, хоча він каже, що по законам фізики - повинні бути. Поршень алюмінієвий чи із сплаву, а клапана стальні. Метал із вищою міцністю завжди залишить "гарний слід" при ударі на матеріалі з нижчою міцністю.

Мне одному кажется что п.1 и п.2 подозрительно противоречат друг-другу?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/35840-lanos-15-kapremont-dviguna-na-80000-km/#findComment-792521
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.