Перейти до змісту

Задні підсилені пружини


Рекомендовані повідомлення

На машині стоїть ГБО метан. В зв'язку з цим два роки назад було замінено задні пружини зі стокових на підсилені. Брав на ринку. Пружини брав ті що були в наявності. Взяв пружини "нонейм" так як на них ніяких розпізнавальних знаків не було. В багажнику балон вагою 70 кг. В основному в багажнику вожу повітря. Останнім часом звернув увагу, що зад машини просівший хоча на ній ззаду і спереді стоять проставки. А як ззаду сяде ще зо два чоловіки так взагалі на жопі. Хочу пружини замінити на нові та більш жорсткіші, щоби машині так не просідала.

Підкажіть якої фірми брати пружини? Якої жорсткості?

П.С. В форумі пишуть, що для постійного перевезення вантажів (власне балон в багажнику можна рахувати як багаж) ставлять підсилені пружини від опеля вектри А. Чи підійдуть вони мені чи ні?

Змінено користувачем berezne
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/32785-zadni-pidsileni-pruzhini/
Поділитись на інші сайти

Пружины подойдут,только машина будет жестковатой.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/32785-zadni-pidsileni-pruzhini/#findComment-726238
Поділитись на інші сайти

Пол года назад ставил на зад фирменные пружины K-flex RJ 5398, по каталогу это усиленные пружины с прогрессивным витком для опеля астры какого-то там года. Вобщем если поставить эти усиленные пружины рядом с родными, то разница только в толщине прутка (шо то около 1 мм), усиленные даже на полсантиметра ниже родных показались. Но при установке на машину усиленные пружины сжимаются меньше и зад у меня получился сантиметра на 4 выше переда в ненагруженном сосоянии (перед поднят проставками при этом). Под новые пружины проставки не требуются, только тонкие заводские прокладки. Ну и родные колесики 185/60/14 смотрятя на очень с таким задранным задом, поставил 185/65/14 теперь смотрится ничё. За пол года пружины кстати ни на сантиметр не просели, пружины брал у Skuterman.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/32785-zadni-pidsileni-pruzhini/#findComment-726250
Поділитись на інші сайти

Пружины подойдут,только машина будет жестковатой.

Для эксперимента отсоединял амортизаторы и покачивал вверх-вниз машину с усиленными пружинами, качается зад шо гойдалка, кажется, что брызговики до земли дастанут, если раскачать сильно. Жескость появлется после присоединения амортизаторов, особенно если амортизаторы новые.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/32785-zadni-pidsileni-pruzhini/#findComment-726254
Поділитись на інші сайти

Пружины подойдут,только машина будет жестковатой.

Питання жорсткості не стоїть. Балон буде виступати непоганим баластом. Якби його не було, то так. Машина була б реально, як табуретка.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/32785-zadni-pidsileni-pruzhini/#findComment-726367
Поділитись на інші сайти

Пол года назад ставил на зад фирменные пружины K-flex RJ 5398, по каталогу это усиленные пружины с прогрессивным витком для опеля астры какого-то там года. Вобщем если поставить эти усиленные пружины рядом с родными, то разница только в толщине прутка (шо то около 1 мм), усиленные даже на полсантиметра ниже родных показались. Но при установке на машину усиленные пружины сжимаются меньше и зад у меня получился сантиметра на 4 выше переда в ненагруженном сосоянии (перед поднят проставками при этом).

Я розумію, що зад вище переду на 4 см., але немає підпису і не зрозуміло чи на автомобілі використовується ГБО. Якщо так то яке (пропан, метан)? Бо на мою думку, якби в мене в багажнику не було балона на метан, а машина їздила на бензині, то й цих пружин вистачило з головою.

Змінено користувачем berezne
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/32785-zadni-pidsileni-pruzhini/#findComment-726373
Поділитись на інші сайти

Машина без ГБО, кило 50-60 в багажнике зад может на сантиметр-два опускает. С ГБО мне кажется, вообще идеал будет...

Змінено користувачем andy116
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/32785-zadni-pidsileni-pruzhini/#findComment-726424
Поділитись на інші сайти

Ок. На разі задав питання Scuterman'у. Побачу, що він запропонує. Брав в нього стойки півтора року назад. Залишився задоволений.

Змінено користувачем berezne
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/32785-zadni-pidsileni-pruzhini/#findComment-726434
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Підніму тему. Попали мені на разі задні пружини від Опель Астра Караван. Думаю поставити. По формі схожі. Тільки є один момент: самі пружини вищі порівняно з підсиленими рідними і товщина дроту самої пружини менша від рідної (рідна має десь 1,5 см. товщини, а опелівська 1,0-1,2 см. товщини). Те що пружина вища, то нічого. На зад можна поставити без проставок для підйому машини. Вона сама по собі має бути жорсткіша і сильніша (бо знята з грузового варіанту опеля) на відміну від рідної пружини. Але враховуючи те, що товщина дроту самої пружини менша від підсиленої закрався сумнів чи не зламається вона.

Які будуть думки з цього приводу?

Змінено користувачем berezne
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/32785-zadni-pidsileni-pruzhini/#findComment-757068
Поділитись на інші сайти

Знакомый ставил с кадета универсала=жопа задрана и чуть жестче под загрузкой нормально,ездит уже с год.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/32785-zadni-pidsileni-pruzhini/#findComment-757503
Поділитись на інші сайти

Так як я і писав вище, наявність балона в багажнику буде постійною і нормальною нагрузкою.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/32785-zadni-pidsileni-pruzhini/#findComment-757520
Поділитись на інші сайти

Походу должны выдержать=универсалы рассчитаны на большую загрузку.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/32785-zadni-pidsileni-pruzhini/#findComment-757579
Поділитись на інші сайти

Походу должны выдержать=универсалы рассчитаны на большую загрузку.

Я теж думаю, що повинні витримати, але основне питання є в тому, то товщина дроту пружин з астри є меншою порівняно з рідними.

Сьогодні зняв колесо. Думав замінити. Рідні пружини зняв без проблем, а ці пробував по всякому, але бачу без стяжок не обійтися. Пружини з астри на 5-6 см. довші від рідних. Поки поставив назад рідні.

На рідних пружинах за два роки фарба облізла повністю і пружини вкрилися ржавчиною. На астрі пружини, як тільки з магазину. Фарба тримається мертво. Ще й на самх пружинах без проблем читається число (швидше всього каталожний номер)

Змінено користувачем berezne
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/32785-zadni-pidsileni-pruzhini/#findComment-757960
Поділитись на інші сайти

Відпишуся по встановленню астровських пружин. Одним словом фігня вийшла. Пружини стягував до рівня заводських помістивши їх під машину і опустивши її на них. Самі витки стягував дротом. Але при встановленні прийшлося викинути проставки (все одно на одній відбійник був майже відірваний) бо якби з ними, то точно на поставив би. Думав за рахунок висоти та жорсткості (все ж таки з грузової астри зняли) будуть хоча б на рівні попередніх пружин. Виявилося все навпаки. Коли машина пуста, то ще так собі, а от коли ззаду посадив дружину і двоє дітей (сумарна вага десь в районі 90 кг), то помітив, що машина просіла значно більше ніж на просівших рідних підсилених пружинах з проставками. Звідси висновок, що дані пружини можуть підійти тільки при умові, якщо в машині не використовується ГБО для заміни звичайних стокових пружин.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/32785-zadni-pidsileni-pruzhini/#findComment-761676
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

Відпишуся по встановленню астровських пружин. Одним словом фігня вийшла. Пружини стягував до рівня заводських помістивши їх під машину і опустивши її на них. Самі витки стягував дротом. Але при встановленні прийшлося викинути проставки (все одно на одній відбійник був майже відірваний) бо якби з ними, то точно на поставив би. Думав за рахунок висоти та жорсткості (все ж таки з грузової астри зняли) будуть хоча б на рівні попередніх пружин. Виявилося все навпаки. Коли машина пуста, то ще так собі, а от коли ззаду посадив дружину і двоє дітей (сумарна вага десь в районі 90 кг), то помітив, що машина просіла значно більше ніж на просівших рідних підсилених пружинах з проставками. Звідси висновок, що дані пружини можуть підійти тільки при умові, якщо в машині не використовується ГБО для заміни звичайних стокових пружин.

У меня ланос 1,5 метан, тоже 70 кг на ПМЖ в богажнике с 2007 года. Боролся долго с пружинами. Уже второй год катаюсь на пружинах от БМВ-3. Визуально пружины 1 в 1, толщина витка на 2 мм больше, пружинам от роду наверно лет - 15 (настоящий немец). Под амики поставил проставки, только я проставки наростил на 1,5 размера (купил 2 комплекта, 1 комплект распилил и доварил электродом). Смотри мою тему по ГБО метан (делитесь впечатлениями).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/32785-zadni-pidsileni-pruzhini/#findComment-897871
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.