Перейти до змісту

Друге покоління


Рекомендовані повідомлення

При встановленні ГБО та відповідно змішувача на впускний колектор трохи впала динаміка при їзді на бензині, як була до встановлення змішувача на впускний колектор. В принципі машина їде нормально і без проблем. Але з'явилася думка, якщо прибрати змішувач із впускного колектора, а подачу газу організувати, як зроблено на четвертому поколінні. Тобто від редутора йде шланг, далі на ньому гвинт жадності, після нього перехідник на один вхід від редуктора та чотири виходи на циліндри. Подачу в циліндри здійснювати врізкою після впускного колектора перед кожним ціліндром. Антихлоп можна врізати в кришку повітряного фільтра, як роблять багато користувачів ГБО. При цьому не страдає динаміка при їзді на бензині.

Які в даному випадку можуть бути плюси та мінуси даної системи?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/32681-druge-pokolinnya/
Поділитись на інші сайти

При встановленні ГБО та відповідно змішувача на впускний колектор трохи впала динаміка при їзді на бензині, як була до встановлення змішувача на впускний колектор. В принципі машина їде нормально і без проблем. Але з'явилася думка, якщо прибрати змішувач із впускного колектора, а подачу газу організувати, як зроблено на четвертому поколінні. Тобто від редутора йде шланг, далі на ньому гвинт жадності, після нього перехідник на один вхід від редуктора та чотири виходи на циліндри. Подачу в циліндри здійснювати врізкою після впускного колектора перед кожним ціліндром. Антихлоп можна врізати в кришку повітряного фільтра, як роблять багато користувачів ГБО. При цьому не страдає динаміка при їзді на бензині.

Які в даному випадку можуть бути плюси та мінуси даної системи?

Дык - вы хотите переделать 2-е поколение на 4-е. Плюсы - у вас будет газовый инжектор. Минусы - вам нужно будет докупить мозги и форсунки. Или вы собрались просто сделать 4 дырки во впуске и засунуть туда 4 шланга? :lol: А каким образом состав смеси регулировать будете?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/32681-druge-pokolinnya/#findComment-724227
Поділитись на інші сайти

Все вірно. Зробити чотири дирки на впуску і засунуть туда чотири шланги. Ніякої електроніки для четвертого покоління. Редуктор залишається той що і був. І цим редуктором регулювати подачу газу. Суть операції зняти змішувач з впускного колектора, щоби залишити динаміку руху авто на бензині без змін. Залишається те ж саме друге покоління тільки подача газу у впускний колектор здійснюється не через змішувач, а від редуктора через чотири шланги перед кожним ціліндром. Наскільки склад суміші буде суттєво різнитися від того, що буде поступати в колектор через змішувач і без нього?

Змінено користувачем berezne
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/32681-druge-pokolinnya/#findComment-724251
Поділитись на інші сайти

Я звичайно розумію, що поставити смайлик і майже нічого не написати легше всього. І не всі досконало розуміються на газобалонному обладнанні на відміну від p.13- та Vitaliy_y. Невже тяжко написати, що коли викинути змішувач і причепити чотири шланги система не буде працювати (або буде працювати) тому що ...? Я розумію, що двигун розроблявся для роботи на бензині. І при встановлені та використанні ГБО потрібно в певній мірі чимось пожертвувати. Та й питання, власне, було більше теоретичним ніж практичним.

Змінено користувачем berezne
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/32681-druge-pokolinnya/#findComment-724418
Поділитись на інші сайти

А почитать в инете или у нас на форуме как работает эжекторное и инжекторное ГБО не? тогда бы и не приходили в голову подобные "оригинальные" идеи.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/32681-druge-pokolinnya/#findComment-724431
Поділитись на інші сайти

berezne, я бы не ставил такой эксперимент на своей машине....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/32681-druge-pokolinnya/#findComment-724530
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.