Перейти до змісту

СТО на сто


Рекомендовані повідомлення

Осмілюся почати тут нову тему, хоча багато з того що тут буде написано вже є, але розкидано по різних темах.

час іде, життя минає а спідометир крутитися, ось настала мить і моїй Сені стукнула сотка.

Дороги в нас у Львові не Київські такшо, я собі усвідомлював, що простою заміною амортизаторів чи черговою заміною гальмівних колодок тут вже не обійдеться.

Якось прочитав на форумі про заміну задньої балки, ...загорівся ... почав шукати і питатися не без помічі добрих людей (свого трьоюродного брата) найшов дядька недалеко від дому який розбирає опелі ... поцікавився - є ..почав підбирати спочатку купив задню балку, задні диски з супортами, передні диски з супортами, головний гальмівний цилінд. в подальшому пройшло пару місяців поки то все відреставрував - по перше купив три пари нових гальмівних колодок, поміняв підшипники, і саме основне підшипники назад.

Дальше найшов в себе ще батьківські диски від пасата - відреставрував - купив нову резину 14Р 175/65 (стару дебіцу поміняв на 60 - 70 тис (загального пробігу) потім докатував росаву яка завалялася а тепер Кумхо (Корея) якісьтю задоволений - на мокрому гальмують і по піску гребуть не закопуються і не шліфують.

Дальше стала проблема номер 3 - амортизатори - одвічну боротьбу сакс - каяба вирішили за мене в магазині (оскільки були обмежені в асортименті) на зад каябу на перід сакс (потім я подивлюся що швидше вилетить того вже більше брати не буду).

Часто їжджу в Карпати і далеко за дороги загального користування, часом навіть дальше за позашляховики - відтак настав час вирішувати проблему з кліренсом - на зад якось я важко але купив нові підсилені пружини, як виявилося потім пожалів що не купив таких самих на перід) - під амори ззаду поставив підставки під передню стоку металеву вставку. під час заміни задньої балки виявив що в мене задня права пружина тріснути без одного кільця (. резинових підставок під нові пружини вже не ставив. /в подальшому допишу в цифрах - сантиметрах що в мене змінилося/

мав дуже великі проблеми з гаражем. нарешті найшов. заліз під Сеню в 14 дня виліз в 12 ночі - зад став на колеса (якщо був би з кимось зробив би на годин чотири швидше !!!).

1 проблема заміни балки - опельовська балка має інші кронштейни під кріплення гальмівних шлангів (місце де скріплюються металевий шланг з гумовим і останній фіксується на балку) - відтак в мене вони залишилися бовтатися в повітрі, потім правда я їх таки зафіксував звичайними стяжками, але поверх стокового місця кріплення.

2 проблема необхідно обовязково міняти головний тормозний циліндр - оскільки гальма в мене прокачували вже на сервісі (мав щастя трошки отримати адреналіну - проїхатися від гаражу до СТО без гальм) - желізна логіка - якщо працює значить міняти не треба - тут не виправловує себе - при нових гальмівних колодках педаль ловить машину ну десь в середині ходу, хоча на старій системі майже з самого верху).

Такшо за пару тисяч поїду міняти гальмівну обовязково поміняю і головний тормозний циліндр.

3. Основна проблема про яку багато говорять але мало пишуть шляхів її вирішення - ручне гальмо.

Рідні тросики задовгі на сантиметрів десять - на жаль.

Пішов шляхом меншого опору - вирішив обдзвонити знайомих майстрів - відповідь практично одна: я такого не робив - гратися не буду. Нах тобі то треба було.

Варіант другий - купив вектрівський гальмівний трос - лоханувся - загалом підходить, але треба їїїї з кріпленням під дном, оскільи перше у вектри трос лягає практично по прямій в Сєні вони (їх два) оминають бензобак. по друге інший механізм спрацювання опельовський трос має бути подвижним.

Третій варіант - запропонував мій папік вкоротити рідні. що з того вийде ще не знаю часу не було побавитися. але обовязково напишу як та проблема вирішилася.

+ тутка на форумі часто згадувалося що не підходять чи є проблеми з сайлент блоками на задній балці - не знаю в мене все стало гуд і ніц не стукає.

Коли знімав рідну балку зняв диск - задався запитанням як можуть нормально працювати задні гальма коли гальмівні колодки після ста тисяч пробігу (навіть з моєю охайною їздою)по товщині як нові !!!!!!!!

+ тутка знов таки багато писали що поміняв і ганяв по вулицях газ - тормоз. Ну поперше прислухався авторів книжки Сенс - Ланос тех обслуговування - 300 км. ніяких різьких гальм.... і справді гальма відчув як накатав 400 км по Львову по пробках і т.д. коли все як то кажуть притерлося!

В подальшому на дорозі суттєва відмінність - раніше машина клювала носом гальмуючи, тепер присідає уся, тільки коли різко гальмуєш помаленько заривається.

Обовязково ще допишу в деталях.

Тутка фотки

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/31648-sto-na-sto/
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.