Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Все таки вирішив розпочати бортовий журнал свого авто. Хоча маю його вже більше року. Придбав в автосалоні на Кільцевій 25.03.2009 року. Вибір автосалону був зумовлений наявністю аж чотирьох екземплярів ланосів 1.6 sx: чорний, вишневий, срібний металік та яскраво червоний. Завжди подобався срібний металік, але останнім часом в нашому місті їх кількість зросла непомірно. Особливо в лавах таксистів. Чорний та вишневий не сподобався, тому залишився досить незвичний для ланосів, на той час, яскраво червоний колір.

Чому ланос? Вибір серед невеликого переліку автомобілів, що потрапляли в межі наявної суми коштів тривав довго. До початку 2009 року ланос (лише в комплектації 1.6 sx) успішно перемагав, але не була зібрана відповідна сума. Після Нового року в Укравто дуже "стрибнули" ціни - 1.6 sx коштував близько 95 000 грн. Потім досить швидко ціна зменшилась до 85106 грн. Розглядав також варіанти hyundai accent, kia rio. Але в якийсь момент ціни на них піднялися. Вже в середині березня 2009 року, коли "гроші були на руках", я зателефонував в різні автосалони Києва з метою пошуку Lanos 1.6 sx. Результат: чотирі авто в Автоцентрі на Кільцевій (про які вже згадував) та одна, до речі теж яскраво червона, в БровариАвто. 24 домовився за купівлю з менеджером і здається о 9,00 був в автосалоні. Чекав близько 4 годин поки тривало оформлення. За цей час з'їздив в Автозвук до Шулявки й придбав сигналізацію Sherif 900 v.2 та перехідник для магнітоли. Не знаю чи варто згадувати як старано мені "нав'язували" додаткові опції, пояснювали важливість антикорозійної обробки, тяжкість та відповідальність встановлення сигналізації, розповідали про загрозу зникнення гарантії... У відповідь я подякував за цікаву лекцію і вдмовився від будь-якого додаткового обладнання, оскільки давно вирішив злазити з гарантії і встановлювати дотаткове обладнання самому.

Не можу сказати, що ланос був не знайомим для мене раніше, оскільки в батьків такий же 1,6 SX поляк темно зеленого кольору. Коли мій попередній автомобіль ВАЗ 2104 1986 року був на ремонті (переварював кузов), я час від часу їздив на ланосі.

Після закінчення довгого процесу купівлі, коли я виїхав з воріт автосалону, здалося наче все життя їздив на цій машинці.

Відчуття радощів тривало доки я приїхав в рідне місто Переяслав-Хмельницький. Відразуж загорілася лампочка CHEk. Склопідйомники перестали працювати, разм з цим засвітилася лампочка ABS. Проблема була вирішена заміною запобіжників. Окрім цього, перестала працювати зовнішня ручка лівих задніх дверей. Через декілька днів (як тільки з`явився вільний час) й ця проблема теж була швидко вирішена (злетіла металева тяга, поставив її на місце), але було неприємно. Все ж таки нова машина.

Ціна авто: 85106 грн.

Послуги: 230 грн.

Сигналізація Sherif 900 v.2: 472 грн.

Перехідник до автомагн.: 42 гр.[/center]

На наступний день купив коврики в салон, польського виробництва в Фозі - 200 грн.

28.03.2009 року поставив авто на облік, дивно, але техпаспорт видали відразу, без багатотижневих очікувань. Ціна 3450 грн.

Найшвидше пройшов "техогляд". Інспектор запитав "В тебе є 200 грн." Отримавши ствердну відповідь продовжив: "Прощайся з ними". Так відбувся обмін зображення Лесі Українки на талон техогляду. Нажаль тепер настали інші часи.

Страхування: лише автоцивілка 160 грн. першого типу.

Далі буде...

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/
Поділитись на інші сайти

Без музики я не міг, тому відразу ж поставив автомагнітолу KENWOOD KDC-MP 4036U та пульт на руль до неї ж. Акустику залишив рідну до кращих часів. Магнітолу купив ще раніше, для попередньої машини. Через декілька днів після купівлі авто зайтявся встановленням сигналізації. Пошукав необхідну інформацію на форумах, підготував друковані матеріали та пішов в гараж. Вже не пам'ятаю скільки часу витратив на встановлення сигналізації, можливо вечір чи два. Найбільше часу пішло на пошук необхідних проводів, оскільки кольори з тими, що були на малюнках з INETу не співпадали.

Докупив лише актюатор 23 грн. для водійських дверей.

В квітні набігав першу 1000 км.

В цьому ж місяці поставив захист картера - 250 грн. та затонував скло - 800 грн.

В травні поставив актюатор на замок багажника, оскільки відкривати ключом багажник з дитиною на руках і сумками на всих частинах тіла виявилось незручно. Моторчик сховав не в кришці багажника, а в нижній панелі, паралельно тросу. Витрати: 25 грн. актюатор та довгий кусок проводу.

На початку травня підкралась 2-га тисяча. Здійснив ТО-0. Масло CASTROL Magnatec SAE 5W-40 - 310 грн., фильтр Man - 30 грн. РІзницю в роботі двигуна не помітив. Закралась підозра - чи дійсно CASTROL я залив. Злите масло підтверджувало необхідність ТО-0.

Після 1000-1500 км пробігу звернув увагу на незрозуміле клацання з боку щеплення. Довго слухав, виявляв закономірності звуку. Настрій впав, але прочитав про "особливості" щеплення в ланосах, поспілкувався із знайомими ланосоводами - заспокоївся й намагався не звиртати уваги на непреємне клацання під капотом.

В червні 2009 купив чохли на сидіння -460 грн.

В липні замовілив порожнини верхньої частини кузова: двері, капот, кришка багажника. Витрати - 130 грн.

Поставив нову акустику перед - Pioneer TS 1339r 13 см. діаметр. Задня - Oris CL-6520, діаметр 16,5. Задні стали без проблем. Для всановлення передніх довелося зрізати стокові пластмасові гнізда-подіуми. Звук сподобався, враховуючи порівняно невеликі гроші 165 грн. - задня акустика, 230 грн. - передня.

Придбав GPS-навигатор Holux GPSmile 53CL - близько 800 грн. Знайшов цікавий софт для нього ось тут

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Тепер замість одного Автоспутника, що йшов з gps в комплекті, він підтримує будь-яку навігаційну програму. Варто лише її залити на карточку пам`яті й внести деякі зміни в альтернативному меню.

Перестав працювати лівий двигун коректора пучка світла фар.

Кінець літа 2009 року зробив антикорозійну обробку днища та внутрішніх пустот порогів та лонжеронів. Витрати на матеріали близько 130 грн. та декілька годин роботи в гаражі. Відразу поставив підкрилки, харьківського виробництва - 160 грн. 4 шт.

Наприкінці літа придбав 4 зимові шини Nokian W 14" 185/60. 1шт. - 500 грн. Купляв на автобазарі в м. Біла Церква.

Тоді ж придбав підлокотник - 60 грн.

В день купівлі згаданих речей відбулася перша "кузовна" пригода. Виїзджаючи з двору тестя (смт. Ставище), машинка отримала потужний удар в праві задні двері масивними металевими воротами. Останні були "застраховані від закривання" металевим гаком та проволкою, звісно така концтрукція не витримала сильного вітру. Зразу боявся вийти з машини, передбачаючи наслідки удару. По лінії воріт на дверях помітив три точки сірої фарби (нею були пофарбовані ворота). Верхні дві порівняно легко стерлись. Лак під ними був цілим. Найнижча точка співпала з ребром дверей, там залишилась ледь помітна вмятинка. Лак та фарба теж цілі. Настрій пропав на весь день.

В середині осені провів TO-1: заміна мастила Texaco Havoline Synthetic 5W-40, фільтри (масляний, повітряний, паливний). Витратні матеріали обійшлися 450 грн. Дуже сподобалось мастило. Двигун відразу почав тихіше працювати.

На початку листопада замінив резину на зимову. Багато позитивних вражень про Nokian, особливо після Debica Presto. Заміна - 80 гр.

Прийшла зима. Резина виконувала свої функції супер. Всі пам`ятають минулу зиму, дуже багато снігу та морози створили канави з льоду. Багато проблем завдавав кліренс машини. Постійно підгинав захист двигуна. Інколи приїзджаючи на роботу, брав в прибиральниці звичайну дерев`яну шфабру й відгинав його в нормальне положення (захист торкався до сільфона вихлопної системи, відровідно вібрація йшла по кузову). Пізніше возив з собою дерев`яну рейку 60 см довжиною і в разі необхідності відгинав захист нею.

В грудні вкрали ковпак біля Метро на Позняках.

Під кінець зими почав помічати точки із здертою фарбою по канту порога. Очевидно дія льоду. Підкрасив маркером.

На початку весни помітив збиту фарбу в кінці порога, в місці його переходу в заднє крило. До речі з обох боків. Справа відбитий більший шматок, виступили ледь помітні сліди корозії. Місце зачистив, обробив, зафарбував та заантикорив. Не розумію чому, але нижні частини порогу зафарбовані дуже тонким прошарком фарби. Де логіка?

Враховуючи описане вище, обробив антикором нижню горизонтальну частину порога.

Замінив резину на теплий сезон, знов Debica - 80 грн.

В травні купив антибітум від Mannol, щоб гарно вимити кузов після зими. - 30 грн.

В кінці червня ТО-2: заміна мастила CASTROL Magnatec SAE 5W-40 - 310 грн., фільтрів (паливний, масляний, повітряний) - 85 грн. Поставив нові свічки NGK №14 - 120 грн. Після заміни свічок відчутно зменшились витрати на пальне.

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-655719
Поділитись на інші сайти

Липень 2010 - відпустка. Вирішив трошки зайнятися власним авто. Поставив фільтр салона, виробник FuZAI- 48 грн.

Давно хотів придбати БК і ось здійснилось 7 липня купив GAMMA GF240 (836 грн. в Автозвуці), наступного дня встановив. Дуже сподобався. Єдина проблема тарірування бака, але й вона поступово була вирішена. Досить детальна інструкція для встановлення даного БК є тут

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Хоча я підключав дещо інакше.

Цікаву річ помітив під час демонтажу панелі приладів. По-перше, був відсутній один із чотирьох шурупів, якими вона кріпиться. По-друге, я зрозумів, чому в мене ніколи не горить лампочка низького рівня палива, оскільки її там небуло разом з патроном. Як не було й крайньої лівої лампочки підсвітки панелі. Лампу рівня палива я доставив, знявши (звісно доки не куплю нову) з вказівника задніх протитуманних фар. До речі, це не єдині речі, що були економно не поставлені на заводі. Відсутні були також гумова пробка заднього отвору в порозі та пластмасова "гайка" кріплення пластику біля лівої ноги водія. Машинка з останньої поставки 2008 року - криза й тут виразилася.

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-656117
Поділитись на інші сайти

Цікава пригода трапилася зі мною 3 липня. Їхав до себе в Переяслав із смт. Ставища з сім`єю, як раптом недоїзджаючи до Білої Церкви, на спуску однієї із впадин, як раз в місці переїзду р. Рось на мене влаштували засітку ДАІ. Дорога була загороджена вантажними машинами і лише через невеликий проїзд пропускали автомобілі. Мене не пропустили. Інспектор попросив документи, потім запропонував вилізти з машини. Виявилось, що в кафе Боровичок, що на межі Київської та Черкаської областей на Одеській трасі, викрали барсетку. Викрадачі наче були на червоному ланосі. ДАІшники звичайно зрозуміли, що не ту машинуну зупинили (з сім`єю на "діло" не ходять), але все ж довелося чекати хвилин 20 доки приїдуть постраждавші і підтвердять, що ми не крадії.

Дивно, але інспектори виявились досить вихованими, особливо коли я почав їх морально пресувати за втрачений час. В нас в Переяславі я таких не бачив.

10 липня довелося подолать 500 км. Приїхавши в гараж помітив, що вихлопна система почала працювати голосніше. Наступного дня заліз в яму. По середині шва додаткового глушника травило. Проблему вирішив за допомогою молотка. Підставивши опору з протележного від шва боку, дерев`яною ручкою молотка натиснув на шов, таким чином піджавши його. Травить перестало.

Почав дратувати шум під переднім лівим крилом. Зняв підкрилок, пермотав ізолентою всі проводи, троси так, щоб ніщо не бовталось та не вібрувало. Шум звісно не пропав. Пошукавши на форумі, зрозумів, що маю проблеми з пружиною. Підклав резинку, як це неодноразово описувалось, шум пропав. Резину використав із ущільнювача скла ВАЗ 2104. Одна його частина, округла, як раз обхватила виток пружини.

23 липня поставив червону підсвітку пенелі Купив лампочки червоного кольору - 9 грн. Навіть не знаю чи подобається...

Зняв декоративну накладку кришки багажника і... звісно під нею по периметру почала стератись фарба. Обклеїв краї накладки полосками двостороннього скотчу. Потерті місця замалював маркером.

Почала підскрипувать панель приладів. Зняв обклеїв двостороннім скотчом в місця дотику з іншими пластмасовими елементами. Скрип пропав.

Почав помічати, що вихлопна система працює голосніше. Обстежив її з ями. Нічого зайвого не помітив. Але гуркіт з глушника однозначно голосніший ніж раніше. Можливо щось прогоріло в середині глушника.

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-656533
Поділитись на інші сайти

Забувся розповісти про систему вимикання магнітоли у випадку постановки авто на сигналізацію. Від частої їзди по місту з багатьма точками відвідування замучився постійно вмикати та вимикати автомагнітолу, тому вирішив пов`язати її вимикання із сигналізацією. Для цього використав одне реле та вільний канал сигналізації, вже не пам`ятаю який саме (хоча це не принципово). В результаті отримав: якщо магнітола увімкнена й подається сигнал на закриття, вона вимикається. Коли знімаю машину з сигналізації, магнітола знов працює. Дуже зручно. Така ж система була на попередному авто.

В найблищому майбутньому планую:

- поставити доводчик SHERIFF PWM200;

- придбати литі диски;

- елементи електропідігріву дзеркал;

- замінити щітки склоочищувачів;

- замінити двигун коректора пучка світла в лівій фарі (писав про нього раніше);

- обезшумить днище та багажник.

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-657132
Поділитись на інші сайти

Вітаю з бортовиком! Нехай машинка радує.

В результаті отримав: якщо магнітола вімкнена й подається сигнал на закриття, вона вимикається. Коли знімаю машину з сигналізації, марнітола знов працює.

цікавий варіант. але мене влаштовує і вимикання магнітоли при вимкненні живлення ключем.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-657150
Поділитись на інші сайти

Дякую за привітання.

цікавий варіант. але мене влаштовує і вимикання магнітоли при вимкненні живлення ключем.

Такий варіант мені не підійшов по наступній причині: виходячи з авто, я ніколи не залишаю ключ в замку. Досить часто там залишається дружина з дитиною, вони за моєї відсутності можуть "вбити" час послухавши музику (мій синок дуже її любить). Але звісно це питання вподобань. Можливо так я зробив, бо люблю придумати щось новеньке...

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-657382
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,файно пишишь, але твій БЖ не відповідає правилам. Давай фоти, бо не все зрозуміло :ay-yay: .

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-657386
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,файно пишишь, але твій БЖ не відповідає правилам. Давай фоти, бо не все зрозуміло :ay-yay: .

Фотки ті що вже є, саме збираюсь викласти. Коли робив все описане, не націлювався на бортовий журнал, оскільки не планував заводити його. Тому й фоток майже не робив. Можливо цікавить щось конкретне?

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-657408
Поділитись на інші сайти

Декілька днів тому заради цікавості від`єднав контакти від РХХ, завів авто (оберти двиуна піднялися до 3000) й відразу заглушив. Потім під`єднав їх на місце. На 1-й пропали ривки, смикання. За ідею проробленого вдячний SergXP (

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

)

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-657412
Поділитись на інші сайти

На початку липня пройшов техогляд.

Все відбулося без зайвих проблем. Медичну довідку отримав неподалік метро Харьківське в невеличкій установі КФ ПП "МедАссист 5". На це потратив лише 10 хв. часу. Під час огляду на СТО мені "нагадали" про невідповідність тонування мого авто держстандарту, але видали позитивний акт обстеження. В ДАІ меддовідку, акт, та ксерокси прав і техталона віддав приємній молодій співробітниці, проплатив податок та внесок за талон і все. На щастя штрафів в мене не було, тому талон видали швидко.

Витрати:

Медична довідка - 150 грн.

Огляд на СТО - 95 грн.

Податок з власників ТЗ - 224 грн.

Оплата за "модний" пластиковий талон - 250 грн.

Всього - 719 грн.

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-657414
Поділитись на інші сайти

Нарешті добрався до фото:

Ось на цьому "сарайчику" іздив до ланоса. До речі його не продавав, віддав меншому брату.

a372f6f9e990.jpg

А ось ми на 16-й день після купівлі

9ba8d4e1d5ed.jpg

Ось такий салон. Коли купляв чохли був лише такий варіант, але дуже хотілося із вставками червоного кольору.

c1576d3d4e73.jpg

Така в мене центральна консоль

5b418d02540d.jpg

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-657428
Поділитись на інші сайти

Далі фото...

Пульт керування магнітолой

ca2441d04699.jpg

Встановлена акустика

0dee2d81f98d.jpg

GPS Holux GPSmile 53CL, яким користуюсь майже рік, апарат дуже надійний та практичний. Хоча вже хочеться дисплей побільше. Серед навігаційних програм подобається IGO.

20841ee9064c.jpg

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-657693
Поділитись на інші сайти

Десь пів року тому помітив, що стопи не перестають світити, навіть після відпускання педалі тормоза. Пошевелив "жабку" проблема ненадовго пропала. с часом ситуація повторилася. Після чого зняв та розібрав вмикач стопів, почистив контакти, зібрав і поставив на місце. Поки що проблема не відновлювалась. Але це питання часу...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-657700
Поділитись на інші сайти

Ні, пульт інфрачервоний, провід закінчується під рулем

ea4b5cbb6ec8.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-657769
Поділитись на інші сайти

Вже раз доливав антифриз, але дуже незначну кількість. Причина втрати рівня рідини - погано затягнуті хомути на патрубках. Взимку, коли були великі морози, довелось підтягувати.

Доливав ось це

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Проілюстрував тенденцію заміни мастила

1d1e8fc8c7cf.jpg

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-658022
Поділитись на інші сайти

Вже проїхав 25000.

Давно думав де прилаштувати мобільний в салоні. Коли їзджу сам, кладу збоку на сидіння пасажира. Якщо сидіння зайняте, постійно шукаю, де покласти телефон. Різні тримачі, підставки та мішочки не подобаються. Декілька днів тому звернув увагу на це

23440e1e6104.jpg

Вирішив тут розмістити гніздо для телефона. Для цього вирізав два прямокутника із упаковочного пористого матеріалу (не знаю як він називається) блоків живлення для компютера. Його якості схожі на паралон, але більш плотніший. В одному вирізав сквозний отвір за формою телефону, в іншому теж отвір, але лише на 2/3 товщини матеріалу). Отримав

13da5e265aa8.jpg

Далі склеїв прямокутники й спробував вставити в них телефон

4b3172aff1f4.jpg

Обклеїв виріб кожою

04a8f020f36a.jpg

Завершальний етап встановлення в заплановане місце

05de589ae7c3.jpg

Не дуже естетично, але мені зручно

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-660275
Поділитись на інші сайти

А с чего ты взял, что не эстетично? Как по мне - так очень даже ничего. Мне нравится. Сам мучаюсь этим вопросом, все эти подставки магазинные абсолютно не нравятся, сильно далеко выпирают в салон и места для них найти не могу. А этот вариант довольно удачный. Конечно было бы идеально если бы телефон был в поле обозрения. У меня этот карман уже занят сигаретами и зажигалкой. Наверное придется между ними провести конкурс на занимаемое место... :)B)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-660475
Поділитись на інші сайти

Вирішив "обезшумить" бардачок. Колись обклеїв його тонким паралоном, щоб речі, що знаходились в ньому не торохтіли. Тепер вирішив зробити дещо по іншому. Паралон відірвав, вирізав з старої шторки переднього скла ( та що від сонця захищає) за формою бардачка шматок й наклеїв його на двосторонній скотч. Чому не на клей? Оскільки можливо в майбутньому захочеться знов чось нове зробить. Скотч легше знімається. Ось фото готового бардачка (не якісне, бо з телефона) -

88443c454127.jpg

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-664620
Поділитись на інші сайти

Сьогодні прикупив доводчик SHERIFF PWM-200 - 160 грн.

14bceb9a1a01.jpg

Дзеркала з підігрівом: ліве - звичайне, праве - асферичне. Ціна - 250 грн. за комплект.

16808c182f98.jpg0ccbad9abacd.jpg

Як тільки з`явиться вільна хвилинка, займусь встановленням.

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-666313
Поділитись на інші сайти

Вчора "знайшлась вільна хвилина" для доводчика.

На встановлення пішло близько 1,5 год.

Спочатку "зняв все зайве"

81a522bbd078.jpg

Перерізав проводку, що з'єднує блок кнопок із двигунами склопідйомників та під'єднав доводчик. Щоб довго не описувати процес вирішив зробить таку схему

c936a99e2f01.jpg

Сигнал на закриття з сигналки взяв із канала CH4, попередньо запрограмувавши його на імпульс "-" протягом 1 секунди після постановки на охорону. Сигнал на відкривання - із помаранчевого провода ARM (-). До нього також підключене реллє блокування стартера. Доки не підключив останнє через діод (1 А), вікна не повертало на попереднє положення. Після встановлення діода все запрацювало. Ось такий "бардак" тепер біля ручника

56c10c3b9b59.jpg

Сам модуль сховав тут

b9f7bd3c3275.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-667513
Поділитись на інші сайти

Трошки лірики

Ми на роботі:

770779a12047.jpg

На відпочинку:

406d0f5fc41b.jpg

Тяжка зима 2009-2010 рр.:

5e2da4e3a049.jpg

91de013a8bac.jpg

Вся "сім`я в зборі"

90178e1e1052.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-667538
Поділитись на інші сайти

А от фото з місцем установки сигналки я би прибрав, і особливо не афішував... :ay-yay:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-667829
Поділитись на інші сайти

На фото не сигналка, а доводчик.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/#findComment-668073
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.