Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Нещодавно був на свідком наслідків дії природної стихії на фарбу авто, благо що не свого. Маю на увазі так званий "клей" з ягідних та фруктових дерев. Увага!!!!!!! Не залишайте свою авто під ними. Сік з дерев коли висохає на поверхні авто буквально рве фарбу. Від злісних дерев постраждав ланос моєї колеги, мого сусіда, ваз мого брата і багатьох інших знайомих. На кузові своєї машинки знайшов лише невелику пляму діаметром 2 мм. При нагоді сфотографую.

Трошки лірики: Р

Ремонтуємось та прохолоджуємось

98bc4462b477.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-941070
Поділитись на інші сайти

Бортовий комп. працює вже другий день. :yahoo::energy:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-941880
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Знову я заглянув в бортовик. Продовжив епопею з обезшумлюванням авто. Дуже довго виношував ідею бюджетної віброізоляції на основі будівельної термоізоляції та мастики. Всі сумніви стосовно правомірності такого підходу розвіялись, коли випадково заглянув в БЖ lavka

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. Отже, на черзі багажник. Оскільки вільного часу було мало, тому було обклеїна лише нижня частина. Арки та вертикальні площини з боку поки що незаклеював. Матеріал, що використовував:

9455e257edff.jpg8b64cc19504f.jpg

Банка мастики - 37 грн., трмоізоляція 4 м (ширина 1,5 м, товщина 4 мм) - 24 грн.

Намазавши на метал товстий шар мастики, зверху наклеював шматки ізоляції. Вийшло щось таке:

e2b995ea13fe.jpg

Зверху планую покласти ще один шар темоізоляції. Звісно вже без мастики. Він буде виконувать функцію шумки. Ефект відчув відразу. Зрозуміло, що використання спеціально призначених матеріалів дало б сильніший ефект, але для багажного відділення, як на мене й такої ізоляції вистачає. Особливо враховуючи бюджет.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-952254
Поділитись на інші сайти

Купив діодні лампи габірітних вогнів. Світло в них повинно бути білого кольору, але насправді має легенький синюватий відтінок. Нажіль фото ламп немає, оскількі відразу ж їх поставив, а упаковки ось:

e18a460210f7.jpgf3f779baf4c3.jpg

Ціна 12 грн за пару. Звісно світять вони рівно на свою ціну.

Поряд з цим, придбав білі пововторювачі поворотів. Виробнийтво невідоме, а звідси й ціна - 25 грн. за штуку. Якість в порівнянні з оригінальними на порядок гірша, але не критично. Вирішив замінити оригінальні, жовтого кольору, у зв'язку з тим, що вважаю нелогічним розташування жовтих бічних повторювачів в комплексі з білими передніми та задніми.

b6b9b8abe9e2.jpg543a6e3be680.jpg

3c42fa9543d8.jpg

Всановлення лівого зайняло декілька хвилин. А от правого дві години. Причина цого має глибокі корні, що тягнуться в минуле. Місяць тому миючи машину, я помітив, що правий повторювач на крилі рухається навіть від легенького дотику. Виявилось, що зламалося кріплення (заднє - вигнута пластмасова пластина). Чому - незрозуміло, але в даному випадку це не важливо. Замінить на новий можливості не було, тому вирішив посадити повторювач на прозорий герметик. Намазав тоненький шар і приклеїв. Тримало дуже добре, але тоді я навіть не уявляв настільки добре. Коли прийшла черга міняти повторювач на білий - розпочались проблеми. Ніяким чином він зніматися не хотів. Не помагало нічого, навіть вишукані трьохповерхові фрази. Заспокоївшись та подумавши знайшов вихід - швейна нитка та лезо "Спутнік", з яким пов'язана ціла радянська епоха. Підрізавши (наскільки це було можливо) герметик лезом перейшов до використання нитки. Довелось скласти її в три слої, для збільшення міцності. Далі засунув її в щілину між крилом та повторювачем так, щоб кінці нитки виглядали й почав різати або краще сказати "пиляти" силікон. Як вже згадував, через дві години все закінчилось. Ось так... Нажаль не запам'ятав виробника герметика, досить непоганий.

Патрони в повторювачах залишив із оригінальних, оскільки останні мають кращу якість контактів. Поверхню крила під повторювачами змазав літолом. Варто згадати один нюанс пов'язаний із встановленням повторювачів такого типу. На їх зворотньому боці (той, що прилягає до крила) необхідно обрізати всі вистуваючі рештки пластмаси. В протилежному випадку не буде щільного прилягання до крила.

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-952301
Поділитись на інші сайти

Сьогодні вихідний. Змазав направляючі склопідіймачів силіконовим мастилом. Результат проявився відразу. Навіть в сьогоднішню сиру погоду скло легко рухається. Навнтаження на двигуни зменшилось.

Ось фото балончика:

82995385aeeb.jpg

Ціна близько 40 грн.

Під час магазинних переїздів за продуктами виявив проблему акустики: правий передній динамік почав трищати. Думав, що накрився сам динамік. Зупинився, витягнув магнітолу з шахти й поворуши проводку. Трескіт пропав. Роз'єднав провода правого переднього каналу, наново під'єднав та обжав їх, встановив на місце магнітолу і :) динамік нормально працює.

Зсдумався над оновленням інтер'єру салону. Посидів у фотошопі, тепер є інформація для роздумів.

0b5ad4296031.jpg Нагадую, ось такий в мне підлокотник 856ff00c3df0.jpg

Вже навіть знайшов де продається червоний дермонтин. Але ще вагаюсь.

Також сьогодні придбав невелику лійку (3 грн.) - буду перевертати запаску в багажнику.

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-952329
Поділитись на інші сайти

Вже пройшло пів місяця, а бортовий комп`ютер працює після "воскресіння". Вирішив викласти схему K-line адаптера, яким я користувався під час перепрошивки БК Gamma.

300dd487bbb3.gif

А ось тут інформація про

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

.

У разі потреби прошивальщика чи прошивки звертайтесь. Радий буду допомогти.

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-952782
Поділитись на інші сайти

Трішки зібралось інформації. Писав раніше про лійку, за допомогою якої збирався закріпити попередньо перевернуту запаску, але випадково знайшов каналізаційну трубу. Ось таку

117f15f5202b.jpg

Відрізав необхідний шматок і встановив, фото трошки пізніше.

Два дні тому помітив, що ліве дзеркало заднього виду почало відклеюватись (дзеркальний елемент в мене посаджений на герметик, причини описані вище - пост

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

). Тому довелося його віддерти та переклеїти. Віддерся й елемент підігріву. Все наново було переклеєно та встановлено.

Ось таке було:

fad85f249b90.jpg Під час склеювання b6420e993abb.jpg

Довелося два дні їздити з таким "заднім видом"

3a93f0daeb62.jpg

Варто відмітити, я на всі 100 % зрозумів зручність підігріву дзеркал, оскільки два дні не мав змоги ними користуватись.

Всі металеві частини в середені кожуха дзеркала змазав силіконовим мастилом в аерозолі, так як вони мали ознаки початку дії корозії.

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-955864
Поділитись на інші сайти

Після затяжних злив почав помічати в середині лівого нововстановленого повторювача поворотів краплі води.

16be7f42f094.jpg Довелося зняти його. Волога потрапляла через стик скла та пластикової основи - ось вам і no name виробник. "Пройшовся" вздовж стика прозорим герметиком і встановив повторювач на місце. Допомогло. Тепер сухо.

Також випадково помітив, що у місці прилягання пластикової вставки (що під фарою) до переднього крила є сліди потерьостей. Зняв фару і побачив наступне (вибачте за якість:(

e47a736a8962.jpg На допомогу прийшли вірні друзі: 2b47c54e37c9.jpg

Пощастило, що помітив здерту фарбу вчасно, оскіть метал не почав ржавіти. Місце легенько зачистив, погрунтував, та зафарбував маркером. Коли все висохло, ще змазав літолом.

6b1b7b6a386d.jpg

На планку і місці її прилягання до крила, наклеїв твосторонній скотч. Щоб не проглядалась чорна смужка скотчу, зафарбував її маркером.

6e4e3b6e4035.jpg

Ну і встановив все на місце.

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-955888
Поділитись на інші сайти

Хоча до 40 000 я недоїздив трошки більше 1000 км, все ж різниця несуттєва, вирішив сьогодні замінить охолоджуючу рідину. Антифриз залитий з заводу помаранчового кольору, мабуть GLYSANTIN G 34-91. Довго обирав саму рідину й обрав не те, що хотів (як мені здається). Придбав ось такий концентрат

70c1c3e15075.jpg

Менеджер магазину завіряв, що він класу G12, але антифризи цього класу, настільки мені відомо, фарбуються в рожевий, червоний інколи помаранчевий кольори. Куплений мною має світло голубий колір, тому приналежність його до g12 викликає сумніви. Купив - так купив...

Ціна 135 грн. за 5 л концентрату. Розводиться 1:1 для -35 .

Також придбав 15 л. дистильваної води. Брав в різних магазинах тому ціни різні:

15 грн. за 5 л. та 12 грн. за тіж 5 л.

Сама заміна:

1. Прогрів двигун до відкриття термостата ( також перемістив ручку регулятора подачі повітря в салон до максимально високої температури)

2. Відкрутив передні болти защити двигуна, опустив її.

3. Відкрутив краник-гвинтик в нижній частині радіатора, з лівого боку (коли знаходися обличчям до капоту).

4. Відкрив кришку розширювального бачка - рідина побігла великим напором.

5. Зняв шланг подачі ОР для обігріву інжектора (так здається він називається) - знов стрімкий потік рідини.

450290233b6d.jpg

6. Піддомкратив переднє праве колесо - це допомогло витекти невеликій кількості рідини.

Загалом вибігло близько 5 л.

7. Промив 3 рази дистильованою водою. На воді авто працювало до включення вентилятора (5-10 хв.).

Між злиттям відпрацьованої води та залиттям нової чекав 15 - 20 хв, щоб двигун трішки охолов (хвилювався за вплив різких перепадів температур на двигун).

8. Підготував суміш 3,5 л антифризу та 2,5 л дистильованої води й залив. Влізло близько 5,5 л.

Невеличка ілюстрація:

a41633a7bad6.jpg

Сфотографувати воду після третьої промивки я забув :(, вірніше коли виливав її домав, що вже зробив це. Але вона мала разючу відмінність відносно результатів другої промивки - ледь-ледь помітне забарвлення помаранчового кольору. Звичано можна було промити ще декілька раз, але закінчилась дистильована вода.

Сьогодні ж перевірив рівень електроліту в акумуляторі. В крайній лівій банці рідина ледь покривала пластини. Долив дистильованої води в кожний отвір, щоб підняти рівень електроліту більше ніж 1 см над пластинами. Дивно але багато хто вважає, що встановлений на заводі ланосовський акумулятор не обслуговується: 32e13a6adc10.jpg

Поряд з цим, доробив шумку багажника в такому ж стилі як розпочав, але про це вже завтра...

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-955914
Поділитись на інші сайти

Вчора доробив шумку багажного відділення. Доклеїв арки термоізолом з мастикою, зверху по всій поверхні поклав ще один шар термоізола. Вийшло таке:

56cc066d321a.jpg

Всі елементи пластмасової обшивки теж обклеїв термоізолом.

2f8915dfc987.jpg

Внутрішню частину крил обробив мовілем-аерозолем. Ціна 20 грн. за 1 л. Також задув всі пустоти в багажному відділені.

Дошла черга до запаски. Її я перевернув, закріпив за допомогою шматка каналізаційної труби. Вирішив у середину скласти деякі речі, щоб розвантажить багажник. Щоб вони не пошкодили запаску зробив з того ж термоізола своєрідний кожух.

409ce17bc3f2.jpg

Ну і врешті, трішки наповнив запаску

8dba2ddfbdc2.jpg

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-955983
Поділитись на інші сайти

Сік з дерев коли висохає на поверхні авто буквально рве фарбу.

Покопався у фотках і знайшов приклад дії соку вишні

2e6e512c3d3c.jpg

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-957031
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

В неділлю замінив тормозну рідину. Використав РосДот-4 плюс - 20 грн. 0,5 л., шпріц, нижню частину літрової пляшки с під мінеральної води та капронову прозору трубку діаметром 6 мм. - 1 грн. Міняв за вже відомим принципом:

- вибрав шпріцом стару тормозуху, яка до речі мала янтарний колір,

- залив нової

- прокачав всі колеса в наступному порядку:

1. заднє праве,

2. переднє ліве,

3. заднє ліве,

4. переднє праве.

Прокачував до того моменту, поки в трубці почала з'явилась свіжа рідина.

Однією з причин заміни рідини була вялість педалі тормоза. Декілька днів до заміни мав можливість проїхатись за рулем одного ланоса 1,5 з пробігом під 11000. Виявилось, що тормозить авто набагато краще моєї, педаль інформативніша. Також помітив, що педаль щеплення відчутно м'якша. До речі, ще з початку експлуатації свого авто постійно здавалось, що тормозів не вистачає. Інтуєтивно відчувалось, що машинка повинна приторможувать краще. Прокачка тормозної системи все прояснила: в задньому правому та передньому лівому контурі було повітря, хоча й небагато, але було...

На завершення прокачав щеплення.

В результаті проробленого авто стало тормозити набагато краще, педаль тормоза - тугіша.

Щеплення почало працюватти чіткіше і навіть склалося суб'єктивне враження, що авто швидше набирає швидкість.

Трішки фото:

Злита рідина та нова рідина набрана в бачку

742989a83630.jpg478dc96eddb0.jpg

Провірив задні колодки ... ще можна їздить

8366068e5b5e.jpg

Передні теж з досить великим запасом.

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-964200
Поділитись на інші сайти

Вчора обклеїв віброізоляцією STP кришу. Використав два листа - 150 грн. Шумку робив термомоізолом товщиною 4 мм. Наклеїв у два слої на обшивку криши, щоб не добавляти вагу на віброізоляцію. Єфект - зменшився шум під час руху на великих швидкостях.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-967300
Поділитись на інші сайти

Обклеїв термоізолом декоративні накладки задніх дверей (косинці). Помітив, що в місцях стику із металом вони почали стерати фарбу, тому місця стику обклеїв двостороннім скотчом.

8c6a6894560c.jpg

Також обклеїв пластик в районі переднього крила та арок

6684963d1f8d.jpg

Постійно дратував звук схожий на якусь вібрацію десь в районі бардачка. Зняв останій і уважно все обстежив. Вібрували і стукались троси керування обдувом. У всіх місцях їх можливого дотику до металевих та пластикових деталей обмотав їх ізолентою або ж двостороннім скотчем. В окремих випадках ообмощував шматками термоізола. Зокрема, ним вимостив місця дотику каналів обдуву.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-967412
Поділитись на інші сайти

  • 5 місяців потому...

Купив литі диски Storm (R14, ширина обода 6, ЕТ 35)

9dc4635356cd.jpg

Как себя ведут диски? Прочные? Не облезли?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-1130247
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Диски дуже класні, не облізли, досить міцні. Декілька раз потрапляв у ями, але все нормально.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-1177208
Поділитись на інші сайти

Молодец!!! Работы проделал много. Как тебе изоляция багажника нравится?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-1177873
Поділитись на інші сайти

Молодец!!! Работы проделал много. Как тебе изоляция багажника нравится?

Після обезшумки днища багажника шумів стало відчутно менше, особливо заднім пасажирам.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-1177964
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Знову я повернувся. Давно нічого не писав. Машинка вже набігала 52000. Трішки назбіралося інформації. Почну з другої половини липня минулого року. Тоді покрасив тормозні барабани задніх коліс в чорний колір, для чого придбав термостійку фарбу - 40 грн. Попередньо зняв барабани та зачистив ржавчину дреллю із металевою щіткою-насадкою. Поки задня частина авто була піднята - підтягнув трос ручного тормоза.

Також заїхав на СТО для перевірки розвала-сходженя коліс. Виявилось, що даремно заїхав. Колеса лежали в межах норми. Задоволення коштувало 100 грн. Звісно візит не був даремний: по-перше "спатиму спокійніше", по-друге була виявлена похибка манометра мого компресора +0,3. Добре, що колеса накачував на 2, тобто їздив із тиском в шинах 2,3. Також помітив, що ліва подушка опорного підшипника стойки трішки видулась. Вже почав думати про заміну, але, обстеживши декілька ланосів комплектації SX, помітив, що в них аналогічна ситуація. При чому пробіг у них набагато менший ніж у мене. Давно хотів перевірити стан РХХ. Зняв його й побачив наступне

a221796c61ba.jpg

За допомогою WD-шки наліт був змитий, регулятор встановлений на місце.

Наступного дня був замінений пильник зонішньої лівої гранати, оськільки мав невельку тріщину в нижній частині. Виявилось, що це досить проста операція. Головні труднощі пов'язані з зняттям шарової. Граната була промита бензином. Пильник взяв корейського виробництва - 40 грн. Бруд в пильник не попав, але потрапило трішки води.

В кінці липня замінив лампи фар на OSRAM night breaker - 150 грн.

ТО-4 Замінив масло - ELF Excellium NF 5W-40 -325 грн, масляний та бензиновий фільтри - 50 грн. Масло сподобалось.

Далі поїздка в Ялту (хоча збирався в Одесу).

Окрім цього були замінені діодні лампи габаритів передніх фар на більш яскраві 12+12 грн., також поставлена лампа підсвідки салонуна 6 діодів. Про інше трішки пізніше...

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-1242586
Поділитись на інші сайти

Шумка дело хорошее(молодцом)! Скоро и себе делать буду

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-1242702
Поділитись на інші сайти

Продовжую далі. Наприкінці літа вставив сітку чорного кольору в декоративну решітку радіатора. Сама сітка коштувала 50 грн. Дещо пізніше вирізав з накладок на фари, чи ще їх називають защитой фар, "рєснічки". Накладки коштували - 90 грн.

e522da5ae589.jpg

Кінець осені - неприємність - на швидкості 70 км/год влетів у досить глибоку яму із гострими краями. В результаті погнутий диск переднього правого колеса й загублені два ковпаки. Їзджу завжди обережно, але якось так трапилось. Єдиний плюс в цій ситуації, що за тиждень до пригоди замінив литі диски на стальні із зимовою резиною. Диск був відкатаний - 80 грн. Резина не постраждала. Також куплений ще один комплект ковпаків, таких же як і попередні. Тобто два поставив на авто, а ще два залишились як запасні. Ціна комплекту - 100 грн.

Прийшов час ТО-5.

Заміна мастила - знову ELF Excellium NF 5W-40 - 300 грн.

Фільтри: масляний Hola - 22 грн, повітряний SCT - 30 грн, бензиновий GM - 30 грн.

Також замінені свічки NGK №14 - 95 грн.

Трішки поїздивши після заміни мастила, помітив що його рівень впав нижче позначки мін. Почав шукати причину цьому - виявилось все банально. Відкрутився масляний фільтр. Чесно кажучи за всю практику спілкування з автомобілями такого жодного разу не бачив. Затягував його достатньо. Чому таке сталось не розумію. Довелось купляти ще 1 л. мастила - 80 грн.

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-1242930
Поділитись на інші сайти

Практичного з моменту покупки авто помічав, що під клапанной кришкой "потіє", але ледь-ледь, тому прокладку не чіпав. Часшу терпіння переповнило масло, що в невеликій кількості було в колодязях для свічок. В результаті була куплена прокладка (не пам'ятаю виробника) та герметик манол й замінена. Процедура дуже проста, але стрьомна в частині затягування болтів кришки клапанів.

Поряд з цим, вирішив замінити фільтр салона. Попередній купляв GM, він мені не сподобався, оскільки мав жорсткий каркас, що затруднювало встановлення. Купив ось такий

7e8acdf2b9b5.jpg

Перед заміною фільтра прочистив систему вентиляції за допомогою цього

5274cffa0957.jpg. Пропали неприємні запахи.

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-1247996
Поділитись на інші сайти

В попередньому повідомлені забув вказати ціни. Прокладка клапанной кришки та герметик - 50 грн.

Фільтр салона - 60 грн.

Засіб очистки кондиціонера - 40 грн.

Окрім цього також придбав засіб для миття мотору

4d56e55c09fc.jpg

Ціна -25 грн. Досить ефективний. Обробив ним необхідну частину двигуна і через 40 сек. змив водою. Змивав мінімийкою, яку зібрав сам.

Ось фото

e12ca64f57e1.jpgc47412a6ef3c.jpg

ca54c9839386.jpg

Принцип роботи мойки простий. Повітря через "сосок" задувається в каністру з водою за допомогою автомобільного компресора й виштовхує воду. Остання по капроновому шлангу потрапляє до пістолета, яким регулюється напор.

Вартість складових мойки:

каністра пластикова 25 л (б/у) - 7 грн.

"сосок" - 14 грн.

штуцер - 10 грн.

шланг пвх діаметр 0,6 см (4 м) - 8 грн.

пістолет - 30 грн.

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-1248198
Поділитись на інші сайти

а что за пистолет?-пістолет - 30 грн.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-1248276
Поділитись на інші сайти

а что за пистолет?-пістолет - 30 грн.

Ось такий

737f13555605.jpgd4788f0f502a.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/3/#findComment-1248956
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.