Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

2,4 тис   0

Вот голова!!!! Сколько выдел в интернете идей самодельных моек- твоя лучшая!!!!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1250670
Поділитись на інші сайти

Согласен! За портативность и бюджет 5 балов. Мойка :bomb:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1250972
Поділитись на інші сайти

Штирлиц та AlexRich, дякую за позитивну оцінку. Але я тепер думаю про збільшення діаметра шланга. Можливо так вдасться підвищити потужність напору.

Сьогодні зняв декоративну решітку радіатора, оскільки ще минулого року помітив, що вона в деяких місцях пошкодила фарбу. Тому вирішив зафарбувати затерті місця. В трьох точках фарбу стерло до металу. В одному ледь помітні сліди корозії. Останні я затер та загрунтував. Потім, через певний час, зафарбував маркером під колір авто. В місцях прилягання решітки до кузова наклеїв двосторонній скотч й поставив решітку на місце. Фоток не робив.

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1251693
Поділитись на інші сайти

Забувся дописати... Віддав датчики парктроніка на покраску. Вже навіть підвісив екран, встановив основний блок. Залишилось лише зробить отвори в бамперу. Фото пізніше, коли все закінчу.

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1252300
Поділитись на інші сайти

Обтягнув решітку радіатора кольоровою плівкою Patifix. Колір знайшов практично одинаковий із кольором авто, але ледь світліший. Результат не ідеальний - в декількох місцях маленькі крамельки повітря, але покищо хочу побачити, як плівка буде себе вести в різних погодних умовах. Потім можливо переклею. Ось фото з мобільного:

f72af2592e9d.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1254077
Поділитись на інші сайти

я думаю может нужно еще и реснички затянуть красной пленкой? ато как-то черные не гармонируют :)

Змінено користувачем DiMoN
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1258092
Поділитись на інші сайти

я думаю может нужно еще и реснички затянуть красной пленкой? ато как-то черные не гармонируют :)

Теж над цим думаю... Можливо пізніше так і буде.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1261879
Поділитись на інші сайти

решетку обклеивал одним куском пленки? ложиться нормально на изгибы?

и можно по подробнее про пленку. Хочу себе такое же попробовать сделать, только в цвете "королевский синий" хотя можно и черным затянуть, но хочу поискать именно как ты с подбором цвета!!!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1262197
Поділитись на інші сайти

решетку обклеивал одним куском пленки? ложиться нормально на изгибы?

и можно по подробнее про пленку. Хочу себе такое же попробовать сделать, только в цвете "королевский синий" хотя можно и черным затянуть, но хочу поискать именно как ты с подбором цвета!!!

Так, все обклеїв одним цілим шматком. З таким матеріалом працював вперше, тому помучився. На всі вигини лягає гарно, але інколи треба допомогати феном.

Стосовно плівки: колір обрав швидко - в магазині був лише один варіант червоного кольору (дуже пощастило, що практично співпав з кольором авто). Ось фото решти плівки:

454758b53c64.jpg08e8b2e55005.jpg

Детальніше про плівку нічого сказать не можу. Крім того, що навряд чи вона використовується в автоекстер'єрі.

Ось

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

каталога подібної плівки в неті. За короткий термін експлуатації продемонструвала себе відмінно. Жари не боїться, а далі побачим.

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1262958
Поділитись на інші сайти

Три дні тому бортовий комп перестав бачити ЕБУ. Це вже не вперше. Невже прийдеться знову перепрошивать.

Нещодавно писав, що віддав на покраску під колір авто датчики парктроніка Idial D037. Чекав довго, але часу на них в знайомого маляра, тому вирішив фарбувати з балончика. Підібрав фарбу - зупинився на № 170 Торнадо. Під час підбору вияснив, що мій колір 71u до 2008 маркувався як 73l і в каталогах зустрічається лише останній номер.

Таким чином фарбував

efaf3c76f2aa.jpg

Після того, як датчики висохли, підключив їх до центрального блоку. Під'єднав живлення і екранчик засвітився, але..... звуку не було. До цього моменту я вже збирався розмічати та свердлити бампер, але тепер задумався. Вирішив дати парктроніку ще один шанс. Відключив живлення та екран від блоку - таким чином вирішив його обезточити й розрядти конденсатори в ньому. Перед цим, до речі, розібрав екранчик, щоб перевірити контакти динаміка - там було все гаразд.

На наступний ранок, підключивши парктронік до живлення, я почув від нього звуки :yahoo: В цей же день зайнявся розміткою бампера. Згідно інструкції, що йшла з парктроніком відстань між датчиками повинна сягати 40 см. Висота від поверхні землі 60-80 см. Методом експерименту - ставив паперові ящики й здавав до них задом із закріпленими на бампері марянми скотчем датчиками - вияснив найзручніше розташування останніх. Висота - 50 см. Відстань між центральними датчиками 44 см, а від них до крайніх 41 см. Розмітка зайняла найбільше часу. Під час неї користувався малярним скотчом, рулеткою та метровим рівнем.

Далі шуруповертом з фрезою просвердлив отвори, під час чого трусилися руки...

9275de2f4975.jpg

Далі постало питання, як пробиваться через пінопаст. Варіантів, як відомо, три:

1. Просвердлить все наскрізь разом з металевою балкою.

2. Зняти бампер і зробити все "по-людські".

3. Проковиряти пінопласт.

Чомусь вирішив зупинитися на останньому й почав ковиряти...

df410a54fef7.jpg

Після довгого й занудного процесу, в якому активно прийняли участь спиці дружини, довга заготовка для шпильки з різбою 8, довгі свердла на 10 і на 12.

Далі протягнув проводку, під бампером заховав її в гофру

7f95c206ebd9.jpg.

До багажного відсіку провів через резинову заглушку внутрішньої частини крила.

b69db736fad0.jpg

Далі фото без коментарів, оскільки на них все зрозуміло.

a26fe2bf70c2.jpg39ddf41115b4.jpg

Екранчик закріпив на дзеркалі за допомогою двостороннього скотчу. Провід до нього проклав попід обшивкою криши, а в багажне вдділення під обшивкою задньої стійки.

f8994378db85.jpg

Ну ось напевне і все. Два дні поїздив із парктоніком - сподобалось. Без нього їздить звичайно можна без проблем, але річ без сумніву корисна...

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1263016
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Круто вышло, его на бампере почти незаметно, надо и себе поставить штука не дорогая но полезная.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1284440
Поділитись на інші сайти

Давно не писав. Почну з того, що замінив лампу підсвітки багажника на діодну. Поставив ось таку лампочку -

5674251cadd7.jpg.

Два тижні тому міняв масло в ланосі мого батька. Авто такої ж комплектації як і в мене, але 2005 р. Довелося трішки поїздити на ньому. В результаті був дуже здивований, оскільки ланос батька мені здався зовсім іншим авто: динаміка краща, після натиску на педаль газу двигун відразу реагує без вялості, провалів. Постало питання чому? Вирішив порівняти блоки управління

Мій блок 9c6913969655.jpg та батька b00f4e194c70.jpg.

Останій встановлювався на авто без датчика кисню.

Після багатьох спроб прошивок БК Gamma 240, який раніше перестав бачити К-лінію, він запрацював. Хоча інколи знову відмовляється бачити блок управління.

Наприкінці зими придбав нові щітки безкорпусних склоочисників King AllSeason (коштували близько 50 грн. за пару). Спочатку терли гарно, але не довго - близько двох місяців після чого правий почав видавати дуже неприємні звуки. Купляти нові не хотілося, тому вирішив замінити в них резинки (які, до речі, зі слів продавця не замінюються). Для експерименту використав щітки попередньої пари склоочисникі, що придбав ще минулого літа. Придбав резинки - 30 грн. підрізав їх по довжині щіток і вставив в останні.

78c688cadfa0.jpg

Поставив на авто - труть класно і головне тихо.

Помітив, що в цьому місці капота 86c9ca1de658.jpg стерається фарба, коли його відкриваєш.

Капот треться об виступ пластиковой накладки.

Повторно покрасив барабани чорною матовою фарбою, попередньо їх зачистив та погрунтував. Красив їх жаростійкою фарбою рік тому - вона облізла. Зараз взяв звичайну акрилову емаль - 25 грн. Грунт - 23 грн.

Тиждень тому придбав задні амортизатори KAYABA Premium (210 грн за штуку). Ціна така, оскільки купляв їх аж в смт. Ставище, на батьківщині дружини. Зайшов в магазин, побачив їх і не стримався. Думка заміни заводських амортизаторів виникла близько місяця тому. Зумовлена вона була не виходом з ладу рідних - вони працюють нормально, практично як нові, а характером поведінки авто на них. Набридло їздить і гойдаться. Встановив в той же день. Часу пішло небагато. По черзі піддомкратив колеса й замінив амортизатори. Резинки поставив з комплекту KAYABA. Скажу відразу - цокіт заднього правого амортизатора, про який багато хто пише, не з'явився (можливо все попереду). Але під час інсталяції другого амортизатора виникла проблема з гайкою, що наручується на шток. Вона не хотіла накручуватись на останній. Уважно її розгледівши, помітив брак її різби. Тому гайка була замінена на іншу, яку придбав окремо за 2 грн. Перед встановленням амортизатори прокачав. Сів проїхався - жосткувато. Виникли двоякі відчуття. Але коли виїхав на трасу, був шокований. Навіть із заміненими лише задніми амортизаторами авто стало зовсім іншим. Підвищилась керованість, зникла вялість. Менше відчуваються ямки та нерівності на дорозі. На відрізках траси де раніше більше 120 їхать було неможливо, оскільки авто сильно розкачувало, тепер можна їхать значно швидше. Але по місту на невеликій швидкості конфорту трішки менше, що пов'язано із більшою жорстістю KAYABA в порівнянні із рідними амортизаторами, хоча враховуючи отриманий ефект це не суттєво. У моєму випадку жорсткості значно додає ще й резина Debica. Я її, мягко кажучи, не полюбив з першого погляду чи проїзду. Відчуваю, що недовго їй їздить залишилось, доведе вона мене... Поряд з усім перечисленим здалося, що авто трішки стало вище.

На вихідних перетягнув плівкою "реснички", такою ж як і решітку рідіатора. Фото пізніше.

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1285379
Поділитись на інші сайти

Вже наїздив 54000 км. Задумався над приготуванням до ТО6. Вирішив міняти ремні, роліки та й помпу. Відносно запчастин зупинився на наступних:

ремень ГРМ - Gates 5419XS;

ролік натяжний - Ina 531021330;

ролік обводний - Ina 532019420;

помпа - Ruville 69001;

ремень генератора - Gates 5PK1008;

ремень кондиціонера - Gates GT 6464MC.

Бюджет таких обновок повинен вкластися в 860-900 грн. Найближчим часом буду замовляти все перелічене, напевне

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. Дуже солодкі ціни.

Вчора мене під вечір зупинила патрульна машина ДАІ, з увімкненими мигалками. Причина зупинки - "підозрілий характер руху автомобіля". Коли запитав, в чому він виразився, виявилось, що їхав ближче до роздільної смуги ніж до краю проїзджої частини. При чому ширина полоси в якій я рухався приблизно 2,5 м. Я їхав рівненько, по дорозі не носило. Намагався триматися близько до роздільної смуги, оскільки освітлення обочини дуже погане і не видно собак, дітей та бабусь - камікадзе, які останнім часом проявляють бажання, вискочивши на проїзджу частину, попасти мені під колеса. Але виявилось, що такий "характер руху" здається дивним працівникам ДАІ. Очевидно хлопці зіграли влотерею, а раптом водій самотньої машини, яка їде по пустій вулиці в суботній вечір десь відпочивав і вживав їх улюблені напої. Пахощів спиртного вони від мене не почули, тому я забрав документи й поїхав. "Наша міліція нас береже..." Настрій був спорчений, як і завжди, коли я спілкуюсь з представниками цієї професії.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1287347
Поділитись на інші сайти

... Очевидно хлопці зіграли в лотерею...

Так, наші хлопці-переяславці однозначно лотерейники! Мене навіть вночі "ловили" на грунтовій дорозі приватного сектору, коли я саме з гаражу виїжджав( у Борисполі друзів з літака зустріти). Думали я п'яний та вирішив виїхати на пригоди.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1287478
Поділитись на інші сайти

Окрім цього також придбав засіб для миття мотору

4d56e55c09fc.jpg

Ціна -25 грн. Досить ефективний. Обробив ним необхідну частину двигуна і через 40 сек. змив водою. Змивав мінімийкою, яку зібрав сам.

Ось фото

e12ca64f57e1.jpgc47412a6ef3c.jpg

ca54c9839386.jpg

Принцип роботи мойки простий. Повітря через "сосок" задувається в каністру з водою за допомогою автомобільного компресора й виштовхує воду. Остання по капроновому шлангу потрапляє до пістолета, яким регулюється напор.

Вартість складових мойки:

каністра пластикова 25 л (б/у) - 7 грн.

"сосок" - 14 грн.

штуцер - 10 грн.

шланг пвх діаметр 0,6 см (4 м) - 8 грн.

пістолет - 30 грн.

хороша ідея!а наскільки "потужний" тиск води видае ця міні-мойка?розумію,що ліньки,але постарайся при можливості показати на відео,як вона працюе,ок? :wink:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1287538
Поділитись на інші сайти

Misha121, при нагоді обов`язково зніму.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1288489
Поділитись на інші сайти

Как ты умудрился встовить штуцер?

Если так ,как я думаю,то как далеко его выстреливает канистра после закачки воздуха?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1289221
Поділитись на інші сайти

Как ты умудрился встовить штуцер?

Если так ,как я думаю,то как далеко его выстреливает канистра после закачки воздуха?

Ця карністра має дуже товсту стінку, в ній прорізав різбу під штуцер, між стінкою та штуцером вставив саморобну шайбу із пластика. Під шайбу намазав силікон. Спочатку хотів з протележного боку зажати штуцер гайкою, але практика використання мойки довела, що в моєму випадку це не потрібно. Взагалі в ідеалі необхідно ставити пластиковий штуцер для шланга 1/2'', такі продаються із гайками. Ними можна зажати із середини.

Стосовно останнього питання - жодного разу нічого не вистрілювало, штуцер міцно тримається в стінці каністри, не пропускаючи повітря. В каністру закачував повітря під тиском 1,5 - 1,6 (якщо вірити показникам манометра компресора).

Взагалі даний варіант мойки поки що є експерементальний. Робив я її для того щоб мити двигун, але потім використовував для миття авто. Немає часу, щоб спробувати інші задумки

Сьогодні зранку перестав працювати звук у парктроніку. С чого починали до того й повернулись... Спробую знову обезточити його основний блок.

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1289237
Поділитись на інші сайти

Misha121, нарешті я добрався до мойки. Ось тримай

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

.

Замінив повторювачі поворотів на білі. Хоча в мене й були білі (так я думав). Різниця разюча -

149951a21ee9.jpg.4b47c3296335.jpg

Звук в парктроніку так і не з'явився.

Змінено користувачем ram
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1295847
Поділитись на інші сайти

2,4 тис   0

Офигеть! моя мойка в 2 раза слабее(((( Не знаю даже что делать.. может это от того что у меня канистра десятка и площадь на которую давит вооздух меньше?

Змінено користувачем Штирлиц
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1296172
Поділитись на інші сайти

Офигеть! моя мойка в 2 раза слабее(((( Не знаю даже что делать.. может это от того что у меня канистра десятка и площадь на которую давит вооздух меньше?

Можливо десь пропускає повітря. Каністра тут ні до чого. Я пробував із 10 літровою - напор такий же. Який тиск показує манометр компресора під час роботи мойки?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1296489
Поділитись на інші сайти

2,4 тис   0

Ты прав! Нашел откуда пропускало- теперь так же! Супер работает! :energy: :energy:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1296517
Поділитись на інші сайти

Є відео як ця мийка працює?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1296902
Поділитись на інші сайти

Є відео як ця мийка працює?

Читай уважніше, пост №95.

Misha121, нарешті я добрався до мойки. Ось тримай

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

.

Змінено користувачем НАЧАЛЬНИКА
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/29215-bortoviy-zhurnal-ram/page/4/#findComment-1296908
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.