Перейти до змісту

Привіт спідометра


Рекомендовані повідомлення

Привіт!

За останні 6 тисяч км. вже три рази обрізало наполовину привід спідометра в КПП. Перші два рази куски вала привода вдавалося вийняти. Останній раз не зміг вийняти. Кусок вала з шестернею впав в коробку. Прийдеться знімати КПП. Раз буду знімати коробку, то хочу зробити щоби не обрізало вал привода в майбутньому. З моїх спостережень кожного разу вал приводу з шестернею постійно ставить на бік. В зв'язку з цим шестерня максимально притискається до корпусу привода спідометра і зупиняється після чого під час руху й обрізається на дві половини. Питання наступного плану: на вашу думку, що може стати причиною даної поломки?

Машина стоїть в гаражі. Вирішив не їздити до ремонту. Але бувалі кажуть, що можна їхати. Кусок пластмаси коробка перемеле на раз. Що скажете з цього приводу? Можна їздити чи ні?

P.S. Дивлюся в книжку до машини. Бачу можна замінити шестерню привода спідомтера на диференціалі. А ось сам вал привода в коробці вставляється в отвір. В книжці не знайшов чи вал привода вставляється безпосередньо в корпус КПП чи стоїть якась пластмасова втулка, а в неї, відповідно, вже й вал. Якщо там стоїть пластмасова втулка, то чи не дала вона виробітку в зв'язку з чим шестерню постійно ставить на бік?

P.P.S. Перший привід спідометра (рідний) від'їздив 100 тис. км. Потім робилася коробка (заміна деяких підшипників). Після цього привід проїхав 3 тис. км. його обрізало. Другий обрізало через 1500 км., а третій через 1000 км. Правда два останні приводи брав на базарі. Цього разу поїду на офіційний сервіс візьму там. Хоча мало ймовірно, що вони будуть відрізнятися так як базарний був в упаковці автозаз.

Змінено користувачем berezne
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/28934-privit-spidometra/
Поділитись на інші сайти

Хоч якісь думки з цього приводу є?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/28934-privit-spidometra/#findComment-650554
Поділитись на інші сайти

Хоч якісь думки з цього приводу є?

Аналогичная проблема

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

В Инете пишут, что ездить можно, но недолго или как повезет. Действительно, коробка перемелит пластмассовую шестеренку, но ее остатки забьют маслянные каналы с вытекающими последствиями.

Змінено користувачем Andrey_NFS
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/28934-privit-spidometra/#findComment-650898
Поділитись на інші сайти

Сьогодні розберу коробку і подивлюся що там. Є підозра на пластмасову шестерню, що на диференціалі. Може бути, що вона покоцана. Як я писав в мене постійно вал привода вивертає на сторону. Щось тут не так. Більш детально напишу після розборки КПП.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/28934-privit-spidometra/#findComment-652033
Поділитись на інші сайти

Так от! Розібрали коробку. Витягли кусок вала. В ході огляду було встановлено чого вібувається дана річ. Вал привода в коробці внизу вставляється в отвір глибиною 0,5 см. Під час експлуатації даний отвір просто роздовбується. З нього стає овал. І саме головне овал зроблений не в сторону від пластмасової шестерні, що на диференціалі, а вправо вліво від шестерні. Тому цей вал постійно й косило на сторону і обрізало коли підклинювало. Що було вирішено зробити: кусок коробки відвезений на завод де мають на високоточному станку висверлить більший отвір куда вставляється низ вала і на те місце вставити втулку з внутрішнім діаметром вала. Зі слів спеца, який мені робить коробку, дана проблема спостерігалась в нього й на його вісімці. Після проведення данної процедури про привід спідометра вже й забув.

Змінено користувачем berezne
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/28934-privit-spidometra/#findComment-652611
Поділитись на інші сайти

Ну і геморой в мені задав цей кусок пластмаси (вал привода). Тут ціла епопея з коробкою в мене вийшла. В коробці, як я вище й писав, висверлили більший отвір по діаметру, а в нього виточили і вставили втулку. Тепер вал привода тримається мертво. Але то ще не все. Склали коробку. Здається все добре. Поставили на машину. Почали налаштовувати кулісу. Перша, друга, третя, четверта передачі ок. Тільки всунув п'яту оп... і все. вклинило. Коробку зняли. Розібрали. Зложили назад не знайшовши причину клина. Поставили назад. Почали знову налаштовувати кулісу. Ну здається передачі є, але не так як хотілося. І тут я, а заразом і мій друган, який допомагав мені зробили велику помилку (хоча про це добре знав я і він), вижав сцеплення і почав втикати передачі на заведеному двигуні НЕ ВСТАВИВШИ В КОРОБКУ ПОЛУОСІ. Все йшло ок. Аж тут оп ... і коробка вклинила. Вилетів один з сателітів на диференціалі. ЖОПА. Знімаємо і розбираємо коробку знову. Все поставили як має бути. Поставили коробку. Налаштували кулісу. Все ОК. Залили масло. Здається все добре. Машина завелася з-пів оберта. Їду додому бо робив машину не в себе. В одну сорону 10 км. Потрібно було переїхати в справах. Тиц заводити машину, а х.. Сигналкеа починає пищати. Таке враження як здихає. Стартер не крутить. Тестер в руки. На акумуляторі 8,5 В. Знімаю клему. Ставлю назад. 12,5 В. Тиц і знову нічого. Покликав кума. Той подивився. Приніс з свого Ланоса акумулятор. Тиц і машина завелася. Здох аккумулятор (хоча і так без чотири місяці п'ять років пропрацював). Їдемо купувати аккумулятор. Приїжджаємо до магазину. Заглушив машину. Продавець знайомий стоїть біля входу в магазин і каже що в мене масло тече. Я під машину, а там вже ціла калюжа. І біжить так, що мало не буде. Аккумулятор в руки, а гроші продавцю і бігом додому. Піднімаю капот і дивлюся, що масло свіже. Значить коробка. Якщо коробка, то вивернуло сальник первинного вала. Відповідно знову знімати. Купив сальник. Їдемо вже з кумом недалечко від мого дому на яму до знайомого. Знімаємо коробку і тут ПОВНИЙ ОБЛОМ. Сальник цілий, але коли випав сателіт з диференціала він продавив стінку коробки передач в картер зчеплення. Відповідно утворилася тріщина. Через те все масло і вийшло. Висновок один: або заміна картера зчеплення або заварити. Беремо коробку і до сварщика на аргон. Пробує варити. Заварив, але сказав, що сплав коробки дуже тугий і не хоче добре варитися і відповідно на місці варки, після охолодження, утворилися мікротріщини. Все це було вчора в вечері. Беремо коробку їдемо додому. Колотимо епоксидку. Витираєио масло. Обезжирюємо бензином. Втираємо в тріщини епоксидку, а на верх ще два куски щільної тюлі для надійності. За ніч епоксидка схватилась, але ще не до повного висихання . Сьогодні зібрали коробку. Хоча і для епоксидки потрібно 24 год. для повного застигання, але потрібно було дістатися додому своїм ходом. Після нанесення епоксидки пройшло 18 год. Але потрошки перша та друга передачі заїхав додому і поставив машину до завтрашнього ранку щоби епоксидка повністю вже схватилась. Правда трохи постоявши відкрив капот в машини. Знову побачив масло під стартером. Викрутив стартер. Подивився. На маховику зі сторони двигуна масла, як такого щоби, то і немає. Значить мало ймовірно, що знову десь свистить масло. Глянув на стертер масло біжить просто з нього. Швидше всього коли була тріщина і розкидало масло з коробки на нього тоді багато накидало і зараз воно все витікаєз нього. Завтра буду робити тест-драйв. На разі вже стаю параноїком, якщо десь на двигуні побачу хоч трохи масла. Завтра все стане зрозумілим. Хоча читав в інтернеті що клеять такі тріщини тільки одною епоксидкою і тримає, а в мене бутерброд з аргону і епоксидки.

Змінено користувачем berezne
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/28934-privit-spidometra/#findComment-656262
Поділитись на інші сайти

Да... Невесело :wacko:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/28934-privit-spidometra/#findComment-656284
Поділитись на інші сайти

Провів сьогодні тест-драйв машини. Їде нормально. Пролетів сьогодні вже 100 км. Щоби масло десь гнало, то явно не видно. Правда як постояла трошки, то під машиною було декілька капель масла. Капало з картера зчеплення. Швидше всього десь залишки масла з картера видуває. Ще поїжджу трошки і побачу що й до чого.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/28934-privit-spidometra/#findComment-656586
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.