Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Привіт, ось вже майже після року експлуатації автомобіля вирішив завести бортовик

І так детально описувати прцес вибору і купівлі автомобіля не буду, оскільки у всіх він приблизно однаковий)Напишу тільки що машину вибирав довго і нудно, перебравши безліч варіантів починаючи від новаї ВАЗівської класики до Volkswagen Passat в легкім б/у(3-5років).

Врешті зваживши всі "за" і "проти" вирішив зупинититися Ланосі.А якщо точніше був куплений у липні 2009р б/у Ланос 1,5 8кл седан випущений в Польщі на початку 2008р(один з останіх поляків :letun: )з пробігом 45т(досить багато, але на 99% впевнений що це його рідний)

в комплектації S(тобто база)з ГУРом.

На момент покупки в машині вже було:

-сигналізація TOP GUARD з центральним замком

-тонування всіх вікон крім лобового(досить непоганої якості)

-чохли та "деревяні"накидки на сидіння

-захист картера

-резинові коврики

-мухобойка на скотчі (відірвалася піся того як машина постояла декілька годин на сонці і я повільно(165км/год)їхав до дому :veryangry: )

-магнітола Hyundai H-CMD40080365083.jpg(її робота це окрема історія)

-спроба поклеїти вібру в багажнику і здаєтся на дверях

-неонова рамка на задній номер

-"смердючка" на панелі

Хоча машина в мене і перша,але маю певний досвід у "спілкуванні" :lorry: з авто- мото- технікою,тому люблю робити біля неї все сам.І навіть більше того вона після цього всього навіть продовжує їздити :mag:

Машиною задоволений,вона сповна відпрацьвує свою ціну .З поломок з вини виробника за майже рік експлуатоції і 9т пробігу була тільки обна (тху-тху)- прогорів глушак( я так зрозумів це біда майже всіх ланосів/сенсів останіх років)По моїй дурості-повністю накрилася проводка кришки багажника і частини задної оптики(повністю не процювали задні ПТФ,ліхтарі задньго ходу,підсвітка номера і багажника, лівий габарит/стоп,лівий задній поворотник)пізніше напишу що сталося.

За цей час зроблено наступне:

-заміне масо в моторі на такеgallery_25862_1627_211300.jpg

-заміна всіх фільтрів

-стокоі чемпіони повільно вмерли,зараз стоять NGK

-Замінив сигналку на двухсторню Алігатор(звичацно теж не фонтан і будьякий піонер зі сканером її відкриє :pelotka: але все ж таки краще ніж нічого )

-поставив харківські підкрилки, оскільки часто доводится їздити по гравію і трохи антикора

-бородьба із всякими "сверчками" в салоні

-поміняв передні тормозні колодки

-поставив фільтр салона

-нове салоне зеркало

-нові бризговики

Плани на найблище майбутне:

-заміна тормозной рідини(лежить в гаражі)

-знову міняти масло і фільтри(теж чекають своєї черги)

-Помітив дирку в зовнінішнім чехлі ШУРСа з сторони водія, діаметрои 1мм через яку повільно видавлює смазку-заміна чехла

Взагалі плани:

-Поклейка вібри і шумки

-Склопідйомники(на перед оригінал,на зад-унівпсальні)

-БК Robocar

-туманки

-4хспицевий руль і рабоча подушка

-"оживити" салон

-підігрів дзеркал

-підвищення надійності охорони автомобіля

Мрії

-АBS

-клімат кнтроль

-аєрографія

-бі-ксеонові лінзи

-навороти по електроніці

-FORD Mustang GT 500 Cobra Shelby)

Р.С перепрошую за фото,як розберуся-перероблю і додам ще

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/28189-bzh-lanos-15-s/
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.