Перейти до змісту

Задние воздуховоды на Ланос


Рекомендовані повідомлення

Пока народ вспоминает, как оно ставится на Сенс, ;) сообщу киевлянам, что сегодня прикупил комплектик таких воздуховодов для Ланоса (без крышки, как и следовало ожидать...) на Петровка-Авто (звонить 537-2581, спрашивать отдел запчастей на Ланос. Коды, указанные в первом посте темы - соответствуют. Согласно маркировке на упаковке - все сделано в Корее.).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/2390-zadnie-vozduhovody-na-lanos/page/5/#findComment-209337
Поділитись на інші сайти

Пока народ вспоминает, как оно ставится на Сенс, ;) сообщу киевлянам, что сегодня прикупил комплектик таких воздуховодов для Ланоса (без крышки, как и следовало ожидать...) на Петровка-Авто (звонить 537-2581, спрашивать отдел запчастей на Ланос. Коды, указанные в первом посте темы - соответствуют. Согласно маркировке на упаковке - все сделано в Корее.).

Сколько отдал за все?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/2390-zadnie-vozduhovody-na-lanos/page/5/#findComment-209480
Поділитись на інші сайти

90грн.

Воздуховоды по 30, переходники по 15.

Понял, крышку сам колхозить будешь?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/2390-zadnie-vozduhovody-na-lanos/page/5/#findComment-209880
Поділитись на інші сайти

Да... А что делать? :S

Судя по первому посту темы и, особенно, фотографиям требуемой крышки - это не так уж и сложно.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/2390-zadnie-vozduhovody-na-lanos/page/5/#findComment-209943
Поділитись на інші сайти

Продовжуємо трилогію під назвою "Як я ставив повітроводи" (перша частина під умовною назвою "Як я їх купляв"

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

)

Отже, частина друга "Монтаж повітроводів", або "Операція"Рокіровка"". Відтепер з картинками :wink:

Чому рокіровка, буде сказано пізніше (потримаємо інтригу подовше :) ). В цій частині описується власне монтаж самих повітроводів.

Самі повітроводи і перехідники всі вже бачили на початку теми, тобто , тому детально описувати не буду.

Перед початком монтажу знімаємо передні сідушки (4 болта під ключ на 12). Головки болтів помічені рисками синьої фарби і посажені на анаеробний герметик (про нього докладніше далі), тому сидять добре. Щоб викрутити треба докласти трошки більше зусилля ніж зазвичай.

Розташовується повітровод під килимовим покриттям підлоги, та під повстяним (войлочным) "шумозахистом" безпосередньо на металі (ну може в кого віброшумозахист) підлоги. Для того щоб підняти килимове покриття, потрібно зняти щиток, що закриває салонний блок запобіжників, та пластикову накладку порогу дверей (детально не зупиняюсь бо на форумі це вже сто разів описувалось) і за лівий передній край закотити покриття наскільки можливо. Також знімаємо кришку консолі (та де прикурювач, ручка перемикання передач).

Приблизно посередині салону розташовується поперечна балка. В цій балці зроблено овальні отвори для проходження повітроводів. Монтаж лівого повітроводу особливих труднощів не викликає, тому детальніше процес опишу на прикладі правого. Змонтований лівий повітровод виглядає так:

Виріз у килимовому покритті вже був, тому додатково нічого робити не довелось.

Приблизне розташування правого повітроводу таке:

Як бачимо - нічого втішного. Наші найгірші сподівання справдились. На шляху повітроводу насподівано (хоча взагалі-то навпаки, зовсім навіть сподівано) опиняється чудо російської наукової думки, останнє досягнення в галузі електронних технологій, ЕБУ М-М-М-М-Мікас 10,3+.

Перше що нами оволодіває - звісно розпач. Внутрішній голос єхидствує "А я ж казав шо не пройде :twisted: ". На що він отримує команду: "Циц! Я думати буду." І тут розпочинається процес творчого мислення і політ інженерної фантазії.

Перша думка, що приходить в голову: "Треба все детальніше вивчити"

Внутрішній голос: "О! Нарешті! А я ж про це ще від початку кажу."

- Я ж тобі сказав ЦИЦ, заразо! Замовкни і не збивай. Я сам зіб'юсь.

Отже, після детальнішого вивчення побаченого, маємо таке:

ЕБУ закріплений на сталевий гнутий кронштейн S-подібної форми, пофарбований у чорне:

Сам кронштейн кріпиться безпосередньо до балки в 2-х точках. А от спосіб кріплення якраз викликає інтерес. Кріплення виконано справа болтом (здається М6) під ключ на 10, а зліва криво вкрученим саморізом (геніальна знахідка запорізьких конструкторів. Чому - поясню нижче:(

Болт вкручується у приварену зсередини до балки різьбову втулку. По ньому питань нема. Але криво вкручений саморіз... Попахує гаражною, а не конвейєрною зборкою.

Знявши кронштейн кріплення ЕБУ знаходимо те що шукаємо: отвори в балці під повітроводи. Значить задачу наполовину можна вважати виконаною.

Тепер треба придумати куди подіти ЕБУ. Ну не видидати ж його :D . На третьому фото цього поста видно, шо правіше від ЕБУ в килимовому покриті видніється формоване прямокутне підвищення. Щось мені підказує що це місце, куда встановили ЕБУ корейські (ну чи хто там їм підказав) конструктори. А от у запорізьких конструкторів виникло бажання зробити хоч щось не так як у всіх. На примірку МІКАС виявився трошки ширшим за виступ у покритті. Шкода, але не трагедія. Продовжуємо наші дослідження.

Як кажуть в медицині "Вскрытие покажет". Отже вирішено. Робимо "вскрытие", себто заглянемо під ковдру.

Тут ми бачимо що ближче до правого борту машини є точнісінько такий різьбовий отвір, по якому в нас був закріплений ЕБУ. Очевидно, що по цих двох різьбових отворах кріпився ЕБУ в корейських Ланосах. І тут мені спало на думку відновити справедливість, порушену геніями конструкторської думки з ЗАЗу (не в образу колегам буде сказано), тобто зробити "рокіровку" - переставити ЕБУ правіше, на інший отвір щоб він зайняв своє, відведене йому корейцями місце. Кронштейн кріплення МІКАСів очевидно відрізняється від корейських (в меншу сторону), тому до другого різьбового отвору він не дотягує. Ну тут я йду вже протореним шляхом. Другий отвір кріпимо на саморіз. Найбільша проблема це акуратно скласти килимове покриття, так щоб відформоване підвищення акуратно лягло під ЕБУ (розрізати його і ховати ЕБУ під низ не хочеться, бо на підлозі і так багато бруду, то з килима його можна хоч пилососом вибрати, а через розріз він піде вниз - там його точно не дістанеш).

Невеличкий відступ не по темі. Біля роз'єму МІКАСа було знайдено ретельно замотане обтиснене з'єднання. Очевидно маса.

Пропаювати додатково не став (паяльник залишив вдома) але обтискачем по верху притиснув ретельненько. Так, для заспокоєння совісті і що спати спокійніше (криво вкручений саморіз ще досі не давав спокою).

Отже, повернімось до наших баранів. Після рокіровки шлях для повітроводу відкритий.

Проце встановлення такий. Намагаємось чим побільше підняти покриття біля консолі. Пропихаємо вхід повітроводу так, щоб він опинився аж над косоллю, тобто під кришкою пічки:

Не варто боятись трохи зігнути вхід до горизонтального положення, так він подасться далі вперед. Це нам потрібно, щоб виходи повітроводів опинились перед балкою і попали у приготовлені для них отвори:

При цьому повітровод у найтоншому місці намагається переламитись/сплющитись. Нічого страшного, це не надовго. Поліпропілен, з якого він зроблений, швидко відновить свою форму. Як тільки попали у отвори, просуваємо виходи повітроводу через балку до контакту спеціального упора на повітроводі з балкою:

Тепер вкладаємо килим. Для того щоб вивести з-під килиму роз'єм до ЕБУ робимо в покритті надріз щоб пройшов роз'єм і остаточно кріпимо ЕБУ:

На цьому основні роботи по другій частині завершено. Залишилось зібрати на місце салон.

Вище я обіцяв розказати що за звір такий - анаеробний герметик. Отже, для законтрення різьб використовується така речовина, яка застигає при відсутності доступу повітря (мінімальні зазори у різьбі для цього - дуже хороші умови). При застигання в нього дуже хороша адгезія (Ви вже переконались, коли знімали крісло). Так ось ці герметики бувають для розбірних та нерозбірних з'єднань. Для розбірних зазвичай сині, для нерозбірних - червоні (хоча це скоріше залежить від виробника). Нам звісно ще може знадобитись зняти сідушку, тому нам потрібен розбірний. Я використав такий:

Пару крапель на різьбу і можна не боятись що сідушка кудись поїде.

І на завершення, вигляд з-під сидіння (сидіння у крайньому передньому положенні:(

Ніхто нікому не заважає. Всі залишились задоволені.

Значиться другу частину на цьому вважаю закінченою. Незабаром буде третя частина "Переробка кришки пічки". Зараз йде пошук матеріалів.

Так що власники Сенсів та Ланосів 1,4 не все так погано. Може бути і в наших задніх пасажирів в ногах тепло. :wink:

Змінено користувачем str
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/2390-zadnie-vozduhovody-na-lanos/page/5/#findComment-211597
Поділитись на інші сайти

Оце так звіт СУПЕР!!!

Працюй над кришкою, я так думаю це вже для тебе не буде великою проблемою, і чекаємо нового звіту.

Буду зараз звонити на Хмельничинну-Авто, хоча кажуть що в них зараз всеукраїнська інвентаризація і вони нічого не знайдуть.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/2390-zadnie-vozduhovody-na-lanos/page/5/#findComment-211652
Поділитись на інші сайти

Оце так звіт СУПЕР!!!

Працюй над кришкою, я так думаю це вже для тебе не буде великою проблемою, і чекаємо нового звіту.

Буду зараз звонити на Хмельничинну-Авто, хоча кажуть що в них зараз всеукраїнська інвентаризація і вони нічого не знайдуть.

Проблема лише у тому, щоб знайти підходячі матеріали для виходів з кришки. Виходить в обхваті десь 200мм. Тобто підійде наприклад труба діаметром 63мм. Товщина стінки десь 2мм. Більше не треба. Зформувати у овал - проблемою не буде.

Тобто тривають пошуки чогось такого.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/2390-zadnie-vozduhovody-na-lanos/page/5/#findComment-211667
Поділитись на інші сайти

Замовив на Петровка-Авто обіцяли в понеділок доставити, але є одна проблема як його отримати мені в Камянці відстань 500км., якщо б хтось поклав на Ночний чи автолюкс.

Але спочатку треба щоб вони зявились в них.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/2390-zadnie-vozduhovody-na-lanos/page/5/#findComment-212888
Поділитись на інші сайти

Замовляв на Петровка Авто (тел. 537-25-81) повітроводи вже є, хто з Києва може підїхати, забрати і поставити на ночний чи автолюкс?

Мій тел. 8-068-1131479

8-067-2552920

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/2390-zadnie-vozduhovody-na-lanos/page/5/#findComment-213499
Поділитись на інші сайти

А куда он вставляеться вижу куда то в печку а куда, там что есть ниши под него.? В сенс втанет? у меня блок стоит под седушкой но по середине, воздуховоды мешать не бедут? Без снятия сидушек можно обойтись?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/2390-zadnie-vozduhovody-na-lanos/page/5/#findComment-213781
Поділитись на інші сайти

А куда он вставляеться вижу куда то в печку а куда, там что есть ниши под него.? В сенс втанет? у меня блок стоит под седушкой но по середине, воздуховоды мешать не бедут? Без снятия сидушек можно обойтись?
Ти що, перший день на форумі?

Начебто ні, але враження таке, що ти тільки відкрив тему, прочитав останній пост і народились запитання. Прочитай уважно всю тему, особливо з першого поста, а також мій перший пост на восьмій сторінці. Там на фото видно як проходять повітроводи. Відсунь сідушку і пошукай в поперечній балці, до якої закріплений ЕБУ отвори під повітроводи. Все сам і зрозумієш шо і куди в тебе проходить чи не проходить.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/2390-zadnie-vozduhovody-na-lanos/page/5/#findComment-213835
Поділитись на інші сайти

Киевские кому надо воздуховоды можете забарарь на Петровке, мне накладно будет их забирать + доставка в итоге набежит двойная цена.

Буду искать на месте.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/2390-zadnie-vozduhovody-na-lanos/page/5/#findComment-214146
Поділитись на інші сайти

Що нікому не потрібні?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/2390-zadnie-vozduhovody-na-lanos/page/5/#findComment-214380
Поділитись на інші сайти

Вот смотрю я на фотки и раптом - а вы все что, без ковриков ездите? При таком расположении концов воздуховодов они были бы закрыты резировыми ковриками. Мне кажется, что лукшее расположение воздуховодов на боках центральной шахты. Тут и ковриков нет и топтаться никто не будет. Вот только теперь вопрос - возможно трубки переделать?

8)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/2390-zadnie-vozduhovody-na-lanos/page/5/#findComment-214575
Поділитись на інші сайти

До ковриков (по крайней мере - до моих черных "ванночек") достает только пассажирский воздуховод и то, только окончанием одной трубки. В принципе - его трубки было-бы неплохо немного приподнять (сами трубки это позволяют), но пока еще не решил как: то ли просто подложить что-то снизу, то ли еще как. А водительский воздуховод чуть короче, так что с ним - вообще никаких проблем.

Пустить по бокам тоннеля - возможно, что и лучше, но переделать готовые воздуховоды без серьезной резки-сварки пластика - не получится.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/2390-zadnie-vozduhovody-na-lanos/page/5/#findComment-214630
Поділитись на інші сайти

Проблема лише у тому, щоб знайти підходячі матеріали для виходів з кришки. Виходить в обхваті десь 200мм. Тобто підійде наприклад труба діаметром 63мм. Товщина стінки десь 2мм. Більше не треба. Зформувати у овал - проблемою не буде.

Тобто тривають пошуки чогось такого.

Я вот тоже над этим подумал немного... А тут и Pavel80 подоспел со своим комплектом... Так что поехал я на Петровку-Авто и купил еще один комплект переходников (на деле оказалось, что достаточно одного левого) - по всей видимости, они были Павла, за что ему - отдельное спасибо :)

Потом, на нужном месте, по контуру переходников (правый ставится слева удлинняя имеющийся, а левый ставится справа - его длина как раз соответствует расстоянию от конца воздуховода до крышки), но на 5мм меньше, в крышке вырезаются отверстия, с переходников срезается верхняя часть которая идет над гофрой и гофра вставляется в прорезанные отверстия. Сидит достаточно плотно, допускает легкий подгиб, конструкция получается разборной.

(Левый переходник, тот, что ставится справа, подрезается не по прямой, а немного наискось - работают первый и последний пазы гофры. Приложите по месту - сразу все сами увидите. Промежуточные выступы гофры можно прорезать на толщину пластика крышки (так будет сидеть плотнее) и по периметру прореза наклеить уплотнительный поролон,который был на верхней отрезанной части переходника - сидит плотно и не поддувает).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/2390-zadnie-vozduhovody-na-lanos/page/5/#findComment-216169
Поділитись на інші сайти

Проблема лише у тому, щоб знайти підходячі матеріали для виходів з кришки. Виходить в обхваті десь 200мм. Тобто підійде наприклад труба діаметром 63мм. Товщина стінки десь 2мм. Більше не треба. Зформувати у овал - проблемою не буде.

Тобто тривають пошуки чогось такого.

Я вот тоже над этим подумал немного... А тут и Pavel80 подоспел со своим комплектом... Так что поехал я на Петровку-Авто и купил еще один комплект переходников (на деле оказалось, что достаточно одного левого) - по всей видимости, они были Павла, за что ему - отдельное спасибо :)

Потом, на нужном месте, по контуру переходников (правый ставится слева удлинняя имеющийся, а левый ставится справа - его длина как раз соответствует расстоянию от конца воздуховода до крышки), но на 5мм меньше, в крышке вырезаются отверстия, с переходников срезается верхняя часть которая идет над гофрой и гофра вставляется в прорезанные отверстия. Сидит достаточно плотно, допускает легкий подгиб, конструкция получается разборной.

(Левый переходник, тот, что ставится справа, подрезается не по прямой, а немного наискось - работают первый и последний пазы гофры. Приложите по месту - сразу все сами увидите. Промежуточные выступы гофры можно прорезать на толщину пластика крышки (так будет сидеть плотнее) и по периметру прореза наклеить уплотнительный поролон,который был на верхней отрезанной части переходника - сидит плотно и не поддувает).

Наздоровье.

Во сколько обошолся переходник?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/2390-zadnie-vozduhovody-na-lanos/page/5/#findComment-216390
Поділитись на інші сайти

Привет всем. Может будете смеятся, но я взял два шланга для подключения слива стиралки, провел их под кожцухои переключения передач и тупо вставил в отверстие крішки печки, откуда идет теплій воздух на ноги водителя.Попробовал на другом конце шланга (у пассажира) - тепло чувствуется.Меня результат устраивает.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/2390-zadnie-vozduhovody-na-lanos/page/5/#findComment-219324
Поділитись на інші сайти

Ну ось і третя заключна частина історії "Як я ставив повітроводи"

Найбільша проблема була в тому, щоб знайти підходящий матеріал для виходів з кришки. Як я вже раніше писав в обхваті вихід повинен мати 200мм. Тривалі пошуки по магазинах та базарах позитивного результату не дали. Тому було прийнято рішення робити з того що буде під руками. Під час чергового відвідування Епіцентру під руки потрапила труба каналізаційна:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

і матеріал був признаний умовно-придатним. Тримав я її в руках, а уява вже малювала що я з нею зібрався витворити. Отже, несемо трубу до дому і приступаємо.

Відрізається від труби шмат, необхідної довжини і розрізається поздовж:

Цей матеріал виявився напрочуд пластичним при розігріванні його технічним феном з температурою десь 350град. Отже ретельно прогріваємо феном відрізаний шматок до його розпрямляння і затискаємо між двох плоских поверхонь. Я затиснув його між двома табуретами. Через приблизно хвилину пластик вистигає і стає твердим. Отримуємо ось таку смугу для подальшого над нею знущання:

З дерев'яної планки підходящих розмірів робимо шаблон, розміри перерізу якого менші за необхідні габарити виходу з кришки на подвійну товщину листа пластика. Тоді, прогріваючи лист пластику, обгортаємо його навколо нашого шаблону:

В результаті отримуємо:

В першому пості теми наводилось фото кришки пічки, якою її задумували і прораховували конструктори:

1310623-P2.jpg

Було прийнято рішення по можливості максимально повторити конструкцію, щоб не сильно вплинути на перерозподіли потоків повітря. Найбільшою відмінністю рідної кришки і кришки з виходами є перегородка посередині. Не бачу ніякої складності у тому, щоб спробувати повторити хоча б її. Отже, згадуваним вже методом робимо смужку пластику повужче і з неї виготовляємо перегородку, яку методом проб, помилок і підстановок підганяємо по місцю:

Ну це був невеличкий ліричний відступ. Повертаємось до наших баранів.

Обгорнутий навколо шаблону лист ПВХ робиться з "нахлестом", і розрізається звичайним ножівочним полотном. Тоді обидві кромки різу будуть паралельними. Залишається якось з'єднати розрізані кінці в закінчений круговий профіль. Була думка використати якісь клеї, але зупинився на іншому способі. Хто хоч колись паяв, чи хоч бачив як паяють поліпропіленові трубопроводи, той відразу зрозуміє. Технологія та ж сама. Для тих хто не в курсі - розказую.

Берете металеву пластину. Довжина трошки більша ніж довжина зварюваного шва. Товщина 0,8...1,0мм. Нагріваємо пластину на газовій плиті до червоного. Розводимо кромки в сторони і вставляємо між них розігріту пластину. Притискаємо кромки до пластини, поки не почнуть "закатуватись" краї кромок. Тоді різко розводимо кромки, викидаємо пластину і стуляємо кромки одна з одною. Так стуленими і тримаємо до вистигання шва (до 1хв). Після цього зрізаємо під потрібним кутом і маємо:

А ось зварений стик в розрізі. Зварного шва маже не видно. З'єднання достатньо надійне.

Коли кришка знаходилась ще на пічці, по змонтованим повітроводам було зроблено намітку де повинні розташовуватись виходи. Трошки не співпадає з фото оригінальної кришки. По наміченим місцям вирізаємо отвір. Я скористався випалювачем по дереву.

На виходах робимо пази, в які проходитимуть ребра. Після цього вставляємо виходи на місце і прогріваючи феном закатуємо з внутрішнього боку кришки бурт, щоб вихід не вилітав.:

Для фіксації щедро проливаємо з'єднання з обох боків клеєм. Я використав ось такий:

Ось що вийшло:

Приклеюємо тим же клеєм перегородку:

Через кілька днів, коли клей остаточно затвердне, фарбуємо виходи у чорне:

Ну а коли висохне і фарба, розпочинаємо монтаж кришки на пічку. Я вставляв з пасажирського боку. Виявилось що лівий вихід трохи задовгий і заважає завести кришку. Робимо йому обрізання. Правий теж довелось дещо вкоротити. Після зборки, стики я промотав ізострічкою:

Ну от власне і все.

З недоліків треба зазначити те, що через прокладений повітровод почав трошки випирати ковролін відразу перед сідушкою:

але ноги все одно там ставити ніколи не будеш, тому цей недолік зовсім не значний.

А ось так це виглядає ззаду, при відсунутих до кінця вперед сідушках:

Правий повітровод майже впирається в килимок. Є опасіння за те, як би від нього не перегрівався ЕБУ. Тішить одне - йому має бути сухо і можливо від цього комфортно :lol: . Лівий повітровод сидить майже ідеально.

Ну і власне мабуть усе.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/2390-zadnie-vozduhovody-na-lanos/page/5/#findComment-220141
Поділитись на інші сайти

Правий повітровод майже впирається в килимок.

Задовгий - то не проблема :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/2390-zadnie-vozduhovody-na-lanos/page/5/#findComment-220210
Поділитись на інші сайти

Ну ось і третя заключна частина історії "Як я ставив повітроводи"

Найбільша проблема була в тому, щоб знайти підходящий матеріал для виходів з кришки.

Вытаю!

Тепер хотілось би дізнатися про результат тобто як заднім пасажирам відчувається тепло?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/2390-zadnie-vozduhovody-na-lanos/page/5/#findComment-221099
Поділитись на інші сайти

Тепер хотілось би дізнатися про результат тобто як заднім пасажирам відчувається тепло?
Трилогія "Як я ставив повітроводи".

Замість епілогу

Якщо говорити сухою мовою цифр, то схема замірів виглядала так. Заміри проводились у 6-ти точках (4 виходи повітроводів для задніх пасажирів і 2 точки - ліва/права сторона кришки пічки). Виходи повітроводів рахувались зліва на право по ходу авто з ось цього фото:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

тобто точки 1 та 2 - це лівий повітровод під водійським сидінням, точки 3 та 4 - правий повітровод під пасажирським сидінням (точка 4 - найближча до ЕБУ). Проведення замірів здійснювалось на відстані 5см від кожної точки. Дані знімались при всіх положенях вентилятора пічки (перший стовпець таблиці). Напрямок потоку повітря - в ноги.

Заміри проводились за допомогою термоанемометра ТТМ-2:

Термоанемометр службовий (каюсь у використанні робочого положення у особистих цілях :strach: - чого тільки не зробиш для блага клубу :wink: ), придбаний недавно. Додаткової повірки не проходив, діє відмітка у паспорті про повірку лабораторією виробника, так що тут не прикопаєшся :wink:.

Отже цифри (значення у м/с:(

20081027193200zk2.gif

По цифрах видно що у лівому повітроводі повітря розподіляється не рівномірно між двома виходами. Різниця десь у 1,5 рази. Правий загалом працює дещо інтенсивніше, хоча це краще видно тільки на максимальній швидкості вентилятора пічки. Ну і зрозуміло через задні повітроводи повітряний потік манший ніж безпосередньо з пічки (інакше дівчатам на задньому сидінні точно спідниці піднімало б :lol: ). Як було б, не постав я перегородки в кришці пічки - не знаю (якщо хтось повторить мої дослідження без установки пререгородки - прохання відписатись).

А якщо відійти від сухої мови цифр, то їхали ми якось кілька днів тому на дачу, а мама була на задньому сидінні. В салоні дуже холодно не було але й не тепло. На дворі десь +10...+12град. Мама питає:

- Ну що, зробили ви свою пічку?

Я кажу:

- Так зробили.

А сам вмикаю вентилятор пічки у друге положення, температуру на максимум, напрямок потоку - в ноги. Десь через 2хв мама каже:

- Ви що, пічку увімкнули.

Раніше ми іздили на Різдво до родичів. Дорога була десь 140 км. Брат був за кермом, а я на задньому сидінні. Брат вимикав пічку бо спереду було дуже жарко, а мені ззаду в ноги було досить таки холодно. На наступне Різдво спеціально поїду на заньому сидінні - для повної чистоти експерименту :) .

Тепер проблему вважаю закритою.

Занавіс.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/2390-zadnie-vozduhovody-na-lanos/page/5/#findComment-221344
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.