Перейти до змісту

Прошивки на Sens (ЭБУ)


Рекомендовані повідомлення

Спасибо за прошивку, но она видимо первых версий. Там даже нет графы ДАД. Расчёт воздуха идёт по ДМРВ, которого в стоковом Сенсе нет.

Эта сделана под ДАД, просто данные считываются с ДАДа и подставляются в тарировку ДМРВ... на сколько я понял... Будет время залью себе, покатаюсь с прошивкой (все времени нехватает)... знакомые данную заливали себе на ДАД (уточню сей момент).

Змінено користувачем shadow-kvant
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2139356
Поділитись на інші сайти

Эта сделана под ДАД, просто данные считываются с ДАДа и подставляются в тарировку ДМРВ... на сколько я понял... Будет время залью себе, покатаюсь с прошивкой (все времени нехватает)... знакомые данную заливали себе на ДАД (уточню сей момент).

Нашёл 43 прошивку под Сенс. Там уже полноценная поддержка ДАД. А в первых версиях прошивок под ДАД от LS говорят есть ряд ошибок.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2139366
Поділитись на інші сайти

Нашёл 43 прошивку под Сенс. Там уже полноценная поддержка ДАД. А в первых версиях прошивок под ДАД от LS говорят есть ряд ошибок.

Да пока не надо, сейчас времени нет этим заниматься, пока подобрал более-менее, катаюсь на микас 7.6

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2139380
Поділитись на інші сайти

Всім привіт! Пишу тут, бо вище одна з моїх проблем описувалась

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. Маю дві невеличких проблемки. Є Сенс 1,3, Мікас 7.6, ГБО-1(2), емулятор форсунок, емулятор лямбди, кнопка-напівавтомат Stag 2w  з сигнальним проводом, намотаним на ВВ кабель (5 витків). Перша: деколи, при вмиканні запалювання, відбувається хлопок залишків газоповітрянної суміші в ресиаері. Стартер ще не працює, лише вмикнув запалювання. З даного поста  я так зрозумів, що Мікас 7.6, при вмиканні запалювання дає імпульс на модуль запалювання (котушку). Внаслідок, іскра на свічках проскакує. А якщо в ресивері залишився газ і відкритий будь-який клапан, то буде "бах". Перед прочитанням даного поста міняв ДПКВ, модуль запалювання - нічого не мінялось. Прочитавши, зрозумів, що така карма Мікаса... Щоб уникати цього, перед вимкненням запалювання прогазовую, щоб  закрився газовий клапан і колінвал ще зробив декілька обертів для провітрювання ресивера. Допомагає, але то не по фен-шуй... У вказаному пості описано про релюшку перед модулем запалювання. Варіант, але звідки взяти керування? Друга проблемка. При заводці деколи буває, що мікас досить довго не дає сигнал на модуль запалювання: стартер крутить, а не заводиться, іскри немає. Так секунт 5-6. Далі схватує і заводиться. В тому, що саме немає іскри, а не проблема з подачею палива переконався НЕпереходом газової кнопки на газ при положенні "тільки газ". В цьому режимі Вона відкриває газові клапани при появі високої напруги на ВВ проводах. Ситаація аналогічна як на газу, так і на бензині (треба 5-6 сек. крутити стартером). До того ж деколи (з наступним тривалим крутінням стартером) відбувається дуже раннє запалювання зі зворотнім ударом в якомусь циліндрі, тобто іскра проскакує не в попад. як писав, ДПКВ і МЗ міняв. Коли двигун працює абсолютно ніяких багув немає. Не глохне, пропусків запалювання немає. Лише два чи три рази глох, коли їхав накатом на ХХ з послідуючим тривалим "крутінням" стартером. Але я це списав на випадковість, т.як це було дуже рідко. А от ситуація з заводкою на стоянці - раз на 5-6. Зранку, на холодну, завжди заводиться добре, таких багів не буває.
Буковок написав багато, але намагався максимум інформації надати...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2139917
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, Карма Микас 7.6 но не микас 10.3 последний заводится с полтыка.а микас 7.6 нужно пару сек крутнуть. Прошивки я так понял газовой нет?  Сделайте нормальную двухрежимку.повыкидывайте все эти ненужные эмуляторы. Сделайте как это должно быть пуск на бензине с переходом на газ от заданых оборотов и будет все гуд. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2139930
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, Прошивка рідна, бензинова. На випередження кута запалювання стоіть варіатор (Хмельницький Мікролуч). Грішив на нього, але його заміна на заглушку нічого не виправила. Підключаюсь ноутом на варіатор - з ДПКВ імпульси чіткі. Запускаюсь на бензині, прогрів декілька хвилин і через перегазовку переключаюсь на газ. Саме тому і поставив кнопку Stag 2W. Кнопка працює бездоганно. Емілятори ставив тому, що коли монтував ГБО (робив сам, якісно, як для себе. Коли побачив, як товаришу змонтували халтурщики з гаража, зарікся. А в той час нормальних сервісів у нашому місті ще не було та й обладнання возили з польщі б/у), поняття не мав про прошивки й газові режими.Варіатор вже пізніше поставив. Зараз маю KL-адаптер. Спаяв колись сам лише для діагностики (Сенсдіаг). Перевірив його зв"язку з чіп-лодирем та комбіком - працює, мікас шиється на ура. Шив на борту, т.як адаптер вже з роз"ємом, лише мікрик на дозвіл програмування допаяв. Емулятор форсунок можна викинути, а от по світлодіоду емулятора лямбди добре налаштовувати редуктор. Але то вже таке... не так часто він переналаштовується. Для бензинової хочу залишити Е2. Але все те питання другої черги. А основну проблему не вирішить: 1)"бах" при запуску (на бензині також, глушу ж на газу, залишок газо-повітряної суміша залишається в ресивері); 2)часте тривале крутіння стартером (5-6 сек., деколи значно довше); 3) зворотній удар при заводці (на бензині). Є закономірність: саме після "бах" і зворотнього удару довго не подається іскра. Є ідея перевірити в цей час чи мікас подає сигнал на МЗ, але возити весь час на пасажирському сидінні ноут, підключений на діагоностику не зовсім зручно... А, як на зло, коли я в гаражі і є час погратися, все працює Ок. Думав, підключити світлодіоди на керуючі два проводи що з мікаса на котушку, і вивести на видне місце. Але які там рівні сигналу??? Боюсь вихідні каскади мікаса спалити.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2140023
Поділитись на інші сайти

Привіт усім! Є деякі результати спостереження. Перед вимиканням запалювання роблю прогазовку, щоб провентилювати ресивер і впускний колектор від залишків газу. Хлопки при вмиканні запалюванні не спостерігаються. І це логічно. І заводитись почав двигун значно легше. Як наслідок, однією (але чи єдиною?) причиною тривалого крутіння стартером для запуску був негативний вплив хлопка на датчик абсолютного тиску у ресивері. Це моє припущення. Розумію, хлопок може повністю знищити датчик... Отже, для вирішення однієї з моїх проблем (а можливо й всіх) потрібно позбавитись проскакування іскри на свічках зразу ж при вмиканні запалювання. Є колгоспний варіант: поставити реле з затримкою на 1-2с подачі живлення на котушку після вмикання запалювання. Да, це колгосп, але як запасний варіант піде. Але "ми не шукаємр легких шляхів". Тому мене цікавить: іскра проскакує пр подачі живлення на котушку (модуль) запалювання, чи зразу ж при подачі сигналу "запалювання" на мікас, він (мікас) подає сигнал іскри на сигнальні проводи на модуль запалювання. Як це перевірити? Включитись осцилографом на сигнальні проводи і перевірити наявність імпульсів при повертанні ключа запалювання? Чи достатньо світлодіода з резистором? Який рівень сигналу на сигнальних виходах? І головне: чи можна в прошивці мікаса відключити цю подачу імпульса (якщо він є) на МЗ зразу ж після вмикання запалювання (подачі на мікас сигналу "запалювання")?

Питань занадто багато, але це думки вслух... Можливо у когось є конструктивні пропозиції? Перейти на Январь, чи Мікас 10 (які цим не страдають) не зовсім слушно...

Дякую за терпіння.

PS. Дуже прошу форумчан не критикувати, мол "керогаз" - це позавчорашній день, став 4-те покоління і всі проблеми зникнуть. Не маю я "золотого запасу" для цього! Зате руки роблять і мозок трішки варить (так, що аж сниться вже це мені :) ).

Змінено користувачем martinger
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2141036
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

А вот такой вопрос - сравниваю две заводские прошивки сенс (микас76), а там существенно, как мне кажется, отличаются два режима. Какая в таком случае более правильная?

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2143331
Поділитись на інші сайти

Попробуй обе, по очереди. Какая больше понравиться - та и правильная.

Змінено користувачем sergey4977
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2143414
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Побороли хлопок?

я себе давно сделал

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2149019
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Не поборол. Приспособился. Перед выключением зажигания прогазовую и поворачиваю ключ на пике оборотов. Несколько оборотов коленвала по инерции вентилируют впускной коллектор и ресивер. Правда это действует на 60-70%. Иногда пыхи всё-равно есть. Схемка с релюшкой классическая. Но есть и минус: с толкача просто так не завести. Нужно кратковременно повернуть ключ на стартер. Но если аккумулятор изрядно посажен, будет удерживать ли релюшка в момент этого кратковременного вкл. стартера?... Надо всё на практике испытывать... А искра действительно проскакивает при вкл. зажигания на всех свечках. Проверил. Но что даёт импульс: сам модуль или микас?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2149054
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Всем привет. Выкладываю свою немного изменённую прошивку. Цель была - добиться морозного запуска без нажатия на правую педаль. Добился, заводится. Но при ТОЖ около минус 15 заводится увереннее, чем при температурах около нуля и выше. Кто может, пожалуйста, посмотрите и подскажите, что и куда изменить в "пуске". Дякую

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити вкладення.

Змінено користувачем judic
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2151684
Поділитись на інші сайти

1 час назад, judic сказал:

Всем привет. Выкладываю свою немного изменённую прошивку. Цель была - добиться морозного запуска без нажатия на правую педаль. Добился, заводится. Но при ТОЖ около минус 15 заводится увереннее, чем при температурах около нуля и выше. Кто может, пожалуйста, посмотрите и подскажите, что и куда изменить в "пуске". Дякую

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити вкладення.

В таблице "Положение рхх при пуске" на температурах не уверенного пуска поиграйся с шагами РХХ. У тебя график сильно резко уходит вниз от ноля и выше. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2151708
Поділитись на інші сайти

21 час назад, sergey4977 сказал:

В таблице "Положение рхх при пуске" на температурах не уверенного пуска поиграйся с шагами РХХ. У тебя график сильно резко уходит вниз от ноля и выше. 

Спасибо, на днях сделаю и о результатах доложу. А с топливоподачей нормально? Не трогать?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2151887
Поділитись на інші сайти

1 час назад, judic сказал:

Спасибо, на днях сделаю и о результатах доложу. А с топливоподачей нормально? Не трогать?

Обычно, если плохо запускается, состав смеси не оптимальный. Поэтому есть два способа - подгонять рхх к топливоподаче, или топливоподачу к рхх. Но если сильно зажать рхх - то будут низкие обороты на прогреве. Соответственно увеличится само время прогрева.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2151912
Поділитись на інші сайти

Добрый день, уважаемые форумчане. Кто может скинуть хорошую прошивку на сенс 1,3 ГБО 4поколения. евро 0. Так как только зарегистрировался на форуме, у меня нет доступа к прошивкам которые Вы здесь сбрасываете. Пишет "Страница, к которой вы пытаетесь получить доступ, недоступна для вашего аккаунта." В личку киньте, может там откроется, или в личку с ссылкой. Буду очень благодарен. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2151938
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Ник уволен сказал:

Добрый день, уважаемые форумчане. Кто может скинуть хорошую прошивку на сенс 1,3 ГБО 4поколения. евро 0. Так как только зарегистрировался на форуме, у меня нет доступа к прошивкам которые Вы здесь сбрасываете. Пишет "Страница, к которой вы пытаетесь получить доступ, недоступна для вашего аккаунта." В личку киньте, может там откроется, или в личку с ссылкой. Буду очень благодарен. 

Какой блок, есть регулятор СО, абсорбер? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2151950
Поділитись на інші сайти

29 минут назад, sergey4977 сказал:

Какой блок, есть регулятор СО, абсорбер? 

Микас 7,6, регулятор СО есть, абсорбер есть, но трубка заглушена.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2151958
Поділитись на інші сайти

7 минут назад, Ник уволен сказал:

Хотя за абсорбер не знаю.  Как проверить?

Обычно если не исправен - горит чек. Но в прошивке можно просто отключить.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2151960
Поділитись на інші сайти

11 минут назад, Ник уволен сказал:

чек не горит.

 

Включил потенциометр СО. Абсорбер отключен. Подняты обороты, любой прогой выставь 870. Прошивка под газ.

микас 7.bin

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2151965
Поділитись на інші сайти

20 часов назад, sergey4977 сказал:

Обычно, если плохо запускается, состав смеси не оптимальный. Поэтому есть два способа - подгонять рхх к топливоподаче, или топливоподачу к рхх.

Та понять бы, в какую сторону подгонять. А как? Только экспериментами?

20 часов назад, sergey4977 сказал:

Но если сильно зажать рхх - то будут низкие обороты на прогреве. Соответственно увеличится само время прогрева.

Пуск, прогрев и холостой ход - 3 разных режима, не зависящие друг от друга. Или что вы имеете в виду?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2152068
Поділитись на інші сайти

45 минут назад, judic сказал:

 

Пуск, прогрев и холостой ход - 3 разных режима, не зависящие друг от друга. Или что вы имеете в виду?

Да, немного затупил. В прогреве есть своя таблица минимального положения РХХ. Я поставил распред с 317 двигателя и встал вопрос подгонки прошивки под двигатель. Поэтому, плюс ко всему, установил ДК с подогревом, инженерный ЭБУ. И катаю потихоньку январскую прошивку J5ls I43. Подгонять РХХ к топливоподаче получается как раз с помощью ДК.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2152073
Поділитись на інші сайти

На прошивке, что я выложил , отъездил лет 8. Из плюсов: разгонял авто на газу до 200 км, при любых режимах расход не превышал 10 литров (всё на не упоротом и исправном авто). Из минусов: при минимальном нажатии на педаль газа есть небольшой провал, при отпущенной педали газа дёргается.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/18852-proshivki-na-sens-ebu/page/71/#findComment-2152076
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.