Перейти до змісту

Бортовий журнал Lidok


Рекомендовані повідомлення

если машина едет по полосе где запрещен обгон со скоростью менее 30 км/ч (насчет включительно или нет не помню но вроде 30 входит в этот диапазон) так вот, если едет так медленно без видимых причин то это он нарушает правила а ты не создавая аварийную ситуацию можешь его обогнать. мож неправ, тогда начну перечитывать правила, ибо давно их не листал. но кажется, что в правлиах есть пункт который гласит что можно обгонять медленно движущийся транспорт, мешающий номральному передвижению других участников. поправьте плиз.

Ти правий, в правилах це оговорено. Може саме тому, знаючи, що в моїх діях не було порушення мене так легко відпустив даїшник. Але я, трошки розгубившись, з ним не сперечалася, бо не була впевнена, що Таврія їхала саме в межах 30 км/год. Треба почитати книжечку про правила поведінки при зустрічі з працівниками "голодної фірми" "ДАЙ", та й ПДД ніколи повторити не помішає.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-457899
Поділитись на інші сайти

Вибачай, що трохи нагадю в БЖ, але для справочки:

Лінії 1.1 і 1.3 перетинати забороняється. Якщо лінією 1.1 позначено місце стоянки або край проїзної частини, суміжний з узбіччям, цю лінію перетинати дозволяється.

Як виняток, за умови забезпечення безпеки дорожнього руху, дозволяється перетинати лінію 1.1 для об'їзду нерухомої перешкоди, розміри якої не дають змоги здійснити її безпечний об'їзд, не перетинаючи цю лінію, а також обгону поодиноких транспортних засобів, що рухаються із швидкістю менше 30 км/год.

Змінено користувачем Sanya_bos
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-457931
Поділитись на інші сайти

о! видишь, вот почему он тебя отпустил, а не потому что он нормальный, скорее наоборот, хотел сцапать, наварить на воздухе. так что не все так хорошо как кажется.

Змінено користувачем Musicman
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-457941
Поділитись на інші сайти

Привіт! Бортовик чудовий, приємно читати!

Мрію на літо купити литі диски, :rolleyes: бажано 14-ки. А до дисків і резину відповідно якусь непогану

А от це не найкраща думка. Ні, взагалі це хороша думка, в мене на машині також стоять 14-ті легкосплави, але вважаю що для жінки-водія, тим більше - новачка, легкосплави трохи зайві, а тим більше - в 14-му радіусі. Хіба є зайві кошти, бюджет стартуватиме від 3,5 тис. грв. Така моя думка (

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

). Можна навіть на форумі купити металічні стокові диски в дуже доброму стані і недорого (ціна - від 75 грв./шт) і поставити на них стокову літню гуму, не заморочуючись з перевзуванням.

А ще добре б було пару сотень грв витратити на шумовіброїзоляцію тому що:

задні вікна дзеленкочуть по своєму, неголосно і більш "мелодійно", особливо на нерівній дорозі

Це дзененкочуть тяги і інше начиння механізму склопідйомників, просячи їх шумозаїзолювати. А для передніх дверок буде ще й акустичний ефект. Стокова акустика заграє значно краще.

Отаким чином мені довелося трохи ближче познайомитися з системою охолодження двигуна…

І нічого смішного в такому знайомстві немає!

Розповім одну подібну історію, щоб не наступити на подібні граблі в іншій ситуації.

Отож, дзвонить мені якось одноклубник (водій-новачок, але чоловік!!!) і тремтячим тоном :shock: просить допомогти бодай порадою бо не може завести машину. Руль не крутиться і заклинило замок запалювання. Мучився з годину, нічого не виходить :wacko: .

А вирішилося усе просто: на НЕзаведеній машині був прокручений руль до заклинювання блокіратора руля. в такому випадку колеса тримають в "натягнутому" положенні руль, не даючи провернути ключ (така специфіка замка). Достатньо було провернути руль приблизно на 5 градусів і утримуючи його провернути ключ.

Так що з кожним може трапитися, не обов'язково з водієм-жінкою бувають такі приколи.

Сподіваюся що описав доступно і зрозуміло, і це врятує когось від несподіваних сюрпризів.

Хоча бувають ще цікавіші варіанти: двонить мені мама (їдучи на машині) і запитує: А чому це одночасно обидва повороти мигають? :D Так вона дізналася про існування аварійки! :D

Змінено користувачем Kurare
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-462781
Поділитись на інші сайти

смешные истории Кураре))) у меня тож есть своя смешная.

Как то наехал на бордюр и не расчитал высоту его, в результате треснул брызговик пластиковый. я чертыхаясь приезжаю к будущей жене и рассказываю свою печальную историю. она сидя рядом и слушая меня задает вопрос, после которого я разом потерял огорчение, на смену пришел смех: "А как ты мог поломать брызговик, наехав на бордюр, если этот самый брызговик стоит у тебя на стекле?" я в недоумении спрашиваю: "а что по твоему за бразговик стоит у меня на стекле?" она тыча пальцем на щетки дворников отвечает с достоинством: "Ну как же, вот же они, а брызговики потому что брызги со стекла снимают!!!" вот так я и узнал что брызговики не только на подкрылки но и на лобовое стекло ставят!))) Зы - после этого я стараюсь жене все рассказывать чтоб больше знала об устройстве нашего авто. :rolleyes:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-462872
Поділитись на інші сайти

Хотіла трошки написати в свій БЖ, але зловила себе на думці, що останнім часом я тут більше читаю, ніж пишу.Молодці хлопці, а то журнал буде припадати пилом. То часу немає, то не знаєш як свої думки краще висловити. Дивишся, а тобі вже й не треба нічого писати, за тебе все написано. Не ображайтеся, :beer: це в мене сьогодні настрій такий, трохи колючий. Їду зранку на роботу, і весь час думаю, щось не те, чогось мені не вистачає. Виявилося, забула про ремінь безпеки. Блін, і звикла ж я вже до нього. А може й не така погана то звичка?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-462903
Поділитись на інші сайти

это хорошая привыка однозначно. я тож бывает как заест мысль, то сажусь и начинаю ехать, тут торможу и пытаюсь вспомнить что не так и почему я не хочу ехать дальше, будто забыл что то. через гновение я понимаю чего нехвататет - ремня. мне кажется это хорошо что нас заставили им пользоваться. думаю он не одну тысячу жизней спас с тех пор как его придумали.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-463013
Поділитись на інші сайти

Як я і обіцяла, повернувшись трохи в минуле, не проігнорую таку «великомасштабну» подію для нас з Ланосом як 1-ше планове ТО. Відбулася вона в середині вересня цього року, коли рік з дня знайомства з Ланосом вже минув, а 10 тис. на спідометрі були десь поблизу. Набравшись мужності їду на СТО «ЗакарпаттяАвто», оскільки гарантію все ж хотілося зберегти (на рахунок цього в кожного своя думка). Домовилася на 8-у годину суботнього ранку, щоб народу було поменше і процедура «медогляду» авто поскоріше пройшла.

Забіжу трохи наперед і скажу, що вартість ТО склала майже 970 гривень. А тепер по порядку:

- мийка (сама проста і примітивна – під напором води без застосування миючих засобів) – 22 грн, проте шампунь до рахунку внести не забули +3грн;

- фільтр паливний – 126 грн;

- фільтр повітряний – 60;

- фільтр масляний – 28;

- моторне масло Castrol Magnatec5W-40C3, 4л – 350грн (знаю, знаю, є масла і кращі, але залила Castrol і до наступного ТО міняти не збираюся, якщо все буде нормально);

- антифриз червоний 1л – 40 грн (на долив залишилося більше половини, хоча підтікання не спостерігається);

Далі пішли безпосередньо роботи, пов'язані з заміною вищевказаних елементів, масла і долив антифриза. Гм, виявляється для цього не потрібно бути якимось асом, хоча масло зливати звичайно легше, коли машина на підйомнику, а вдома все ж таки підйомника (і ями також) немає. Всі роботи зайняли близько 2-х годин. Доки мені не надоїло, стояла у дяді Вані над душею, з цікавістю спостерігала за його працею, і зрівнювала роботи вписані у акті з роботами, проведеними реально :wacko: , що дядю Ваню звісно немало дратувало. А що мені було робити? Я хотіла все бачити. А порівнюючи, дійшла до висновку, що мене надули мінімум на 220грн:

- діагностика електронних систем не робилася – 18грн;

- рівень трансмісійного масла в КПП не перевірявся (і куди ж я, цікаво дивилася?) – 9грн;

- контроль гальмівної системи не проводився (або я щось пропустила, відлучившись на декілька хвилин) – 18грн;

- контроль вільного ходу педалей не спостерігався - 1,80 (яка розцінка, така і тяга майстра до роботи);

- контроль освітлення, стану шин, ременів безпеки, лакофарбованого покриття, механізму рульового приводу – в акті все має свою ціну, але реально увагу ніхто не звернув.

Єдине, що було перевірено – це кути установлення коліс – 37грн.

Читаю акт далі і питаю у дяді Вані:

- А колеса по схемі міняти будете?

Він подивився на мене як на інопланетянку :blink: , яка говорить на якійсь іноземній мові і відповів:

- Та що їх міняти, пробіг невеликий, та й скоро на зиму будете міняти. Але якщо дуже хочете, то я поміняю.

- Та ні, не треба, - відповіла я, бо бачила, як йому було «охота» це робити. І ще 15 грн викинуті на вітер. Тоді він, на радощах, що здихався трудоємкої роботи, вирішив змастити на авто замки і петлі, здається Літолом, може й помиляюся.

Загалом, з усіх робіт, що були передбачені, реально замінили лише фільтра, поміняли масло, долили антифриз і перевірили кути установлення коліс, а і ще змастили замки і петлі.

Наступне планове ТО я ще подумаю, де проходити. І якщо доля приведе мене знов до якогось «дяді Вані», то він від мене вже так просто не відвертиться, буде все гарненько робити згідно акту виконаних робіт, сподобається це йому чи ні, а я вже проконтролюю. На сьогодні все, до зустрічі. :she:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-463523
Поділитись на інші сайти

Їду вчора я додому,

а на вулиці зима,

тепло включене на повну,

та мороз наскрізь пройма.

Довго гріється повітря

у салоні, просто жах,

за вікном сніжинки квітнуть,

інеєм покритий дах.

От тепліше стало трішки,

й раптом чую дивний звук: :wacko:

чи то десь сховалась мишка?

Чи закрався якийсь жук?

Вимкнула я магнітолу,

заглянула в бардачок,

подивилась вниз і вгору,

де ж сидить дзвінкий жучок?

та нічого не знайшла я,

цвіркун собі поспівав,

та й замовк, мабуть чекає

щоб магнітофон заграв.

От і в мене поселились

загадкові цвіркуни,

скільки, де б я не дивилась,

не знаходжу де вони.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-464552
Поділитись на інші сайти

Хотіла спочатку створити нову тему щось на зразок "Зима і авто", але подумала, що все знов перетвориться в банальний флуд, то ж пишу у своєму бортовику, де флуд не дуже заохочується. А ось власне і про що я хотіла написати. Прийшла довгоочікувана (правда не знаю ким, хіба що дітьми) зима з її сюрпризами. Для водія це не найкраща пора року. Можна поставити машину в гараж на всю зиму і не заморочуючись погодними умовами і станом автомобіля, їздити на метро, автобусах, маршрутках, таксі врешті-решт. Мерзнути при 20 градусних морозах, тріпати собі нерви з "доброзичливими" і хворими на ОРВІ попутчиками. А можна продовжувати їздити на своєму улюбленому "залізному" коневі, просто їздити набагато обережніше і напруженіше. Правда, нерви тоже можна собі потріпати у боротьбі з зимовими природними явищами такими як сніг та мороз. Якщо є гараж, то трохи простіше. А якщо машина і вдень і вночі на свіжому воздусі, тут вже прийдеться трохи потрудитися:за ніч машина вкривається товстим шаром снігу, котрий при морозі утворює на її поверхні льодову кірку. Простим прогріванням за пару хвилин тут нічого не вдієш. Якщо відкриєш замок, котрий має здатність теж замерзати, якщо вдень була відлига, а вночі приморозило. Як краще залишити авто на ніч: на ручнику (бо двір похилий) чи на передачі (підклавши щось під колеса)? Що робити, щоб двері не примерзали? Цікаво, хто як бореться з зимовими труднощами, щоб зберегти "здоров’я" своєї улюбленої машини? Якщо вам є що сказати з цього приводу, кажіть, з задоволенням прочитаю. Ну, звичайно крім тих, що зимою не їздять.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-466259
Поділитись на інші сайти

Краще взимку авто не залишати на ручнику, бо у 90 % колодки примерзнуть, і тоді не рушиш. Якщо подвір"я похиле, то краще машинку на ніч залишати на передачі, причому, якщо нахил вперед, то ставити на задню передачу, і навпаки. І в добавок користуватися антивідкотними упорами. Так буде надійніше. І не забувай про незамерзайку у бачок омивача скла. А ось тобі і

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

цікава.

Змінено користувачем Sanya_bos
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-466292
Поділитись на інші сайти

Все ниже написаное мое ИМХО, чего сама стараюсь придерживатся.... :pinkglass:

Як краще залишити авто на ніч: на ручнику (бо двір похилий) чи на передачі (підклавши щось під колеса)?

1. Лучше второй вариант.....передача и кирпичи.......

Так как еслибыла слякоть а потом резко мороз, есть верояность на утро срывать ручник, торм.примерзнет

Що робити, щоб двері не примерзали?

2. Такого правда еще тьфу-тьфу не было...........но есть аля размораживатели замков и прочее

Насчет стекол.....то взяла за правило: приехала, включила обдув стекол на холодный воздух на минуту-две.........стекла меньше замерзают.

Если всеже покрылось льдом, то есть прозапас опробованая размерзайка стекол и зеркал (бутылочка аля Мистера-мускула, и так и называется "размораживатель"- минуты две и льда как и небыло) - очень выручала при внезапных обледенениях......

3.Завод двигателя: повернуть ключ в положение оn, включить на минутку-две ближний свет чтоб "акумулятор проснулся", потом выжать сцепление и заводится........

Больше пока ничего путного в голову не приходит :verysad::verysad:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-466299
Поділитись на інші сайти

Дякую за "зимові" поради. От що накопала в інтернеті:

Украинские зимы нескольких предыдущих лет, позволили большей части водителей подзабыть о том, что в зимний период для безопасного вождения требуются особые навыки, а при эксплуатации автомобиля необходимо учитывать множество дополнительных факторов. К сожалению, первая волна морозов показала, что большинство автомобилистов были абсолютно не готовы сами и не подготовили к ним своих железных коней.

Памятная ночь с 30 градусным морозом обездвижила, наверное, не менее половины автопарка столицы. На пустынных утренних улицах города лишь изредка можно было лицезреть передвигающиеся автомобили, причем, многие из них парами - тот, кому посчастливилось завести мотор, тянул того, кому это не удалось. Статистика, как всегда, умолчит, сколько было продано стартерных батарей и проводов "прикуривания", как подскочили цены на головки блока цилиндров и пуско-зарядные устройства. А ведь предупреждали…

Вождение

Лучший совет по безопасному вождению в сложных зимних условиях - не садится за руль вовсе! Но если вы чувствуете, что сможете справиться или стихия застала вас в пути, наши советы помогут вам. Сразу оговоримся, что передвижение исключительно по очищенным от снега, посыпанным или политым реагентом дорогам, мы не считаем вождением в сложных зимних условиях.

1. Пространство для маневра

Всегда оставляйте достаточное пространство для маневрирования и избегайте резких движений. На зимних дорогах покрытых снегом, слякотью или льдом, уменьшение сцепных свойств с дорогой означает увеличение тормозного пути и сокращение отрезка времени, в течение которого ваши действия смогут предотвратить нежелательные последствия. Держите дистанцию до впереди идущего автомобиля в два-три раза большую, чем обычно.

2. Концентрация внимания

Вождение в зимних условиях требует большей концентрации внимания, чем в другое время. Выключите радио, так как оно может быть дополнительным отвлекающим фактором. Не разговаривайте по мобильному телефону. Даже если у вас гарнитура "hands-free", в критических ситуациях вам будет нужен максимум концентрации и внимания.

Будьте всегда начеку. На скользкой зимней дороге вас подстерегает намного большее число непредвиденных ситуаций, нежели летом. То, что в летний период могло считаться невозможной ситуацией, зимой - вполне обычное дело. Замороженные стекла, снегопад и короткий световой день добавляют сложностей вам и вашим соседям по дороге.

3. Будьте благоразумны

В сложных условиях желательно отдать предпочтение передвижению по хорошо знакомым дорогам, а не заниматься изучением незнакомой местности. При необходимости, измените маршрут так, чтобы двигаться по очищенным от снега трассам. Не торопитесь при проезде перекрестков, особенно нерегулируемых. Даже имея приоритет, лучше убедиться, что другие участники движения, адекватно оценивают дорожную обстановку. Но главное - не стоит переоценивать свои способности и возможности автомобиля. Даже "асы", имеющие за плечами десятки зим, не застрахованы от того, чтобы оказаться в кювете.

4. Очистите автомобиль от снега и льда до начала движения

Многие водители, торопясь или из-за лени, очищают только узкую полоску на лобовом стекле, рассчитывая на то, что всё само собой растает, когда салон прогреется. А зря. Может так случиться, что этот прогрев станет последним в истории вашей машины. Поэтому всегда сметайте снег и очищайте все стекла от изморози или льда. Соблюдая это правило, вы увеличите ресурс двигателя, т.к. занимаясь очисткой машины, вы даете ему возможность лучше прогреться. Если мерзнуть всё-таки неохота, запаситесь аэрозолем для быстрого размораживания, но применяйте её только на стеклах.

5. Поддерживайте внешние световые приборы в чистом состоянии

Вы можете и не подозревать о том, насколько быстро загрязняются фары и фонари вашего автомобиля на грязной зимней дороге. А если еще добавить сильный снегопад, то заметить ваше авто на дороге, хоть и с включенными габаритными огнями, будет нелегко. Не говоря о том, что ваши манёвры с "залепленными" грязью стоп-сигналами и "поворотниками" будут полной неожиданностью для окружающих.

6. Предупреждающие и ограничивающие знаки

Ограничивающие знаки предназначены для обычных дорожных условий, в условиях скользкой дороги или плохой видимости не стоит двигаться со скоростью 90 км/ч, даже если знаки это разрешают.

Обращайте внимание на информационные таблички "Гололедица" под запрещающими и ограничивающими движение знаками.

7. Особенности поведения автомобиля на скользком покрытии

Автомобилям с небольшой массой сложнее трогаться с места на слякоти или рыхлом снегу, в то время как тяжелые могут иметь значительный тормозной путь на гладком льду. У заднеприводных автомобилей наблюдается эффект "рыбьего хвоста", когда заднюю часть авто заносит то влево, то вправо при неправильной работе с педалью газа и сцепления, либо при трогании на слякоти или льду. Если же автомобиль оборудован системой контроля сцепления с дорогой, этот эффект практически отсутствует.

8. Не "танцуйте" на педалях

Все действия с педалями должны быть максимально плавными. Любое резкое нажатие, либо отпускание акселератора, тормоза или сцепления может спровоцировать занос и потерю контроля над автомобилем, каким бы он не был: заднеприводным, переднеприводным или с приводом на обе оси.

9. Трогание и торможение, подъем и спуск

Для избегания пробуксовки работать педалями акселератора и тормоза нужно максимально плавно. Если колеса все равно пробуксовывают, попробуйте начинать движение со второй передачи.

На скользком покрытии наиболее эффективным является одновременное торможение и педалью и двигателем, таким образом, достигается наиболее плавное замедление. Не стоит пугаться частому срабатыванию антиблокировочной системы тормозов, проявляющемуся в пульсациях педали тормоза.

При подъеме по скользкому покрытию рекомендуется использовать более высокую ступень КПП, чем обычно, при спуске наоборот - более низкую.

10. Занос задней оси

В случае заноса задней оси, руль необходимо повернуть в сторону смещения задней части автомобиля. В случае с авто с передними ведущими колесами, следует плавно увеличить газ, а если автомобиль заднеприводный, то также плавно нужно уменьшить степень нажатия на педаль акселератора. Рулём нужно работать быстро, но плавно, при резком маневрировании будьте готовы к ответному заносу в противоположную сторону.

11. Заднеприводные автомобили

Одним из методов повышения сцепления колес задней оси с дорогой является перевозка дополнительного груза в багажнике. Целесообразно возить с собой мешок песка. И весит достаточно, и выбросить не жалко, и на гладком льду под колеса насыпать можно, чтобы выбраться из ледяной ямы.

12. Пассивная безопасность

Не забывайте пользоваться ремнями безопасности, потому что вероятность столкновений и вылетов с дороги намного выше зимой, нежели летом. Отрегулируйте положение подголовников, которые значительно снижают риск повреждения шейного отдела позвоночника, потому что большинство аварий зимой - удары сзади, происходят из-за недостаточной дистанции.

13. В плену снега и льда

Если вы "забуксовали" не делайте необдуманных поступков, этим вы можете только усложнить свое положение.

- Не позволяйте колесам проскальзывать, вы еще сильнее увязните.

- Поверните колеса влево и вправо несколько раз, чтобы хоть немного очистить колею от снега.

- Давайте, как можно меньшую порцию газа для того, чтобы как можно плавней тронуться с места.

- Если есть лопата, расчистите своей машине путь и уберите снег из-под неё.

- Если возите с собой песок, насыпьте его под ведущие колеса, если песка нет, могут помочь коврики из салона. Потом не забудьте их забрать.

- При наличии механической КПП очень эффективен метод "раскачивания", когда вы попеременно включаете первую передачу, а при откате назад заднюю. В итоге, хорошо "раскачавшись", автомобиль покинет ловушку.

Эксплуатация

1. Зимние шины

Запомните правило, которое никогда не должно подвергаться сомнению: "Зимой - зимние шины!". Зимние модели шин отличаются от летних и всесезонных не только рисунком протектора, более приспособленным для езды по снежным дорогам, но и составом резины, которая не теряет своей эластичности при сильных морозах. Обязательна также установка на обе оси, а не только на ведущую, при этом, желательно, чтобы шины на разных осях были одинаковыми.

Один неразбитый бампер представительского авто, сможет обеспечить ваш автомобиль зимними шинами на много десятилетий вперед. Для регионов с мягким климатом (напр. Крым), хорошей альтернативой могут быть всесезонные шины с расширенным эксплуатационным диапазоном. Широко известным представителем этого класса является модель Nokian WR.

При эксплуатации автомобиля на расчищенных городских дорогах преимущество за фрикционными (нешипованными) моделями. При частых поездках по укатанному снегу и льду - только ошипованные. При этом следует помнить, что на мокром или сухом асфальте тормозной путь автомобиля, обутого в ошипованные шины, увеличивается. Так что тормозить "в пол" не рекомендуется. Вопрос комфорта не рассматриваем, так как это не влияет на безопасность движения.

Не забывайте, что для преодоления больших снежных заносов существенно могут помочь цепи противоскольжения, одеваемые на колеса без их снятия.

2. Давление в шинах

При повышенном или пониженном давлении протектор не в состоянии выполнять свои функции так, как это было задумано производителем. Поэтому следите за давлением особенно в моменты больших перепадов температур. Также стоит отметить, что на морозе ваш любительский манометр может давать некорректную информацию.

3. Моторное масло

Используйте всесезонное моторное масло с индексом не ниже 15W. Такое масло сохраняет нормальную вязкость при температурах до -15 °C. Масло с индексом 10W — до -20 °C, а при 30-ти градусных морозах нужно использовать масла с индексами 5W или 0W.

4. Стартерная аккумуляторная батарея

Если ваш аккумулятор уже не молод, и в теплое время иногда подводил вас - замените его, ведь на морозе его параметры ухудшатся еще больше. Если есть возможность, хорошим способом сохранить заряд в батарее будет хранение в теплом помещении. Также рекомендуется чаще производить полную зарядку батареи при помощи зарядного устройства. В зависимости от условий зимней эксплуатации, делать это необходимо раз в неделю или две.

Перед запуском двигателя дайте аккумулятору "прогреться", например, включите ближний свет на 30 секунд.

5. Охлаждающая жидкость (антифриз, тосол)Запас по морозостойкости у охлаждающей жидкости также должен быть, но не переусердствуйте: большая концентрация антифриза может пагубно сказаться на резиновых шлангах системы охлаждения. Не скупитесь и замените охлаждающую жидкость, если в теплое время года вы частенько доливали воду, иначе трещины в головке блока цилиндров вам обеспечены, а это уже другая сумма. В большинстве случаев охлаждающая жидкость предлагается в готовом виде с морозостойкостью -40 °С, что для нашего региона является оптимальным.

6. Стеклоочистители и жидкость омывателей

Приготовьтесь постоянно отражать атаку грязи на ваши стекла. Грязь и растворы солей на наших дорогах готовы в миг забрызгать лобовое стекло вашего автомобиля до полной непроницаемости. Поэтому старые плохо выполняющие свои функции стеклоочистители меняем на новые. В зависимости от состояния меняются либо резиновые щетки, либо весь стеклоочиститель в сборе. Хорошую службу могут сослужить специальные "зимние" дворники. В них подвижные коромысла защищены чехлом, что препятствует их замерзанию и последующему плохому прижиму к стеклу. Также хороши бескорпусные стеклоочистители, в которых роль системы коромысел выполняет специальным образом изогнутая металлическая лента, но они недёшевы. Не лишней будет процедура отведения щеток от стекла на ночь. Имея пару коробок от спичек, подложите их под щеткодержатели, таким образом, не будут растягиваться их пружины.

Не экономьте и разводите концентрат меньшим количеством воды, чем это указано в инструкции. Таким образом, насос жидкости омывателя не выйдет из строя при резком похолодании, а при движении с большой скоростью, жидкость не будет замерзать прямо на лобовом стекле. Не забывайте, что в расчетах используется наименьшая температура, т.е. ночная. Указанная на упаковке морозостойкость - это температура, при которой жидкость начинает замерзать, при температуре на 5-10 градусов выше - гелеобразное состояние. Поэтому, для температуры -20 °C разведите концентрат по норме -30-35 °C.

Всегда возите с собой запас готовой к применению жидкости. Разведение концентрата со снегом или льдом при сильном морозе представляет определенную сложность.

7. Запотевание

Старайтесь не заносить на обуви снег в салон. Образовавшаяся влага, испаряясь, доставит вам много хлопот с запотевшими окнами. Для борьбы с запотеванием выключите режим рециркуляции воздуха внутри салона. Более сухой "забортный" воздух позволит избежать конденсации. Если ваш автомобиль оснащен кондиционером, включите его на несколько минут, он будет работать как осушитель воздуха.

Обработка внутренних поверхностей стекол аэрозольным антизапотевателем - очень сильно облегчит вашу борьбу с конденсацией влаги. При этом стекла задних дверей оставьте не обработанными, вся влага будет конденсироваться на них.

8. Топливо и бензобак

Старайтесь держать бензобак, как минимум наполовину заполненным. Это позволит вам избежать проблем с конденсацией влаги с последующим её замерзанием в топливопроводе. Тем более что это поможет утяжелить вашу машину, что положительно скажется на сцепных свойствах шин.

9. Ночные поездки и поломки

Если вы можете отказаться от ночной поездки в пользу дневной, сделайте это. Сделайте это не только по причине лучшей видимости, а для того, что если ваш автомобиль сломается на трассе, то днем получить помощь будет намного легче, чем ночью. К тому же неработающий двигатель лишает вас обогрева, что при сильных морозах может создать большую угрозу здоровью и жизни. Если же, из-за поломки, вы вынуждены остановиться, но двигатель работает, заводите его на небольшое время, только для того, чтобы нагреть салон. В неподвижной машине, с долгоработающим двигателем велик риск отравления угарным газом.

Что нужно иметь в автомобиле в зимний период эксплуатации?

Помимо стандартных предметов: аптечки, огнетушителя, знака аварийной остановки, баллонного ключа, запасного колеса (докатки) и домкрата, в дальней дороге также могут пригодиться:

- спецодежда или дополнительный комплект верхней одежды;

- фонарь на батарейках (с подключением к прикуривателю);

- провода "прикуривания";

- скребок для стекла + щетка;

- восковые свечи и спички;

- средство связи (мобильный телефон, радиостанция и т.п.)

- мешок с песком (против проскальзывания)

- небольшая лопата;

- буксировочный трос;

- сигнальные огни;

- пища;

- напитки (не алкогольные).

4. Что делать если в дороге машину занесло снегом (вынесло с трассы)?- Не покидайте свою машину до тех пор, пока не определите точно, где вы находитесь, и насколько далеко находится помощь.

- Для привлечения внимания включите аварийный фонарь или сигнальные огни, повесьте кусок яркой ткани на радио-антенну.

- Если выхлопная труба не забита снегом, заводите двигатель и прогревайте салон около 10 минут каждый час, либо в зависимости от количества топлива в баке.

- Для того чтобы не замерзнуть, наденьте дополнительную одежду или укройтесь одеялом.

- Слегка приоткройте одно окно. Сильный снегопад может заблокировать доступ воздуха в машину.

Валерий Ахрамеев, ООО "Профицентр Плюс", 23-01-2007

(P.s. взято з БМВ форума)

Змінено користувачем Lidok
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-467410
Поділитись на інші сайти

Що робити, щоб двері не примерзали?

Силіконовий спрей на гумовий ущільнювач дверей.

П.С. А може краще знайти компроміси для зберігання на ніч авто в гаражі (хоча б в зимовий період)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-468666
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

Всім привіт! Особливо палкий привіт моєму бортовичку, до якого давненько я не заглядала. Чесно кажучи не було ні часу, ні особливо великого бажання, ні бурхливих подій, вартих вашої уваги. Слава Богу, закінчилася зима. Признаюся, не одна з легких для водіїв, особливо для водіїв з невеликим досвідом, до яких поки що скромно відношу і себе. Від’їздила день у день, хоча бували моменти, коли хотілося залишити машину вдома у дворі і спокійно скористатися громадським транспортом. Але бажання навчитися водінню у досить важких умовах було більшим, хоча серце калатало при кожному легенькому заносі і пробуксовці. Зате тепер вважаю який-не який, а досвід їзди на зимовій дорозі трохи є.

Відверто кажучи, пишу оце і думаю - ну нема про що писати, не змінився мій Ланос з минулого року ні в сторону покращання, ні погіршення. Був один неприємний момент - чорна кішка вирішила померти під колесами мого Ланоса. Але здається їй не поталанило в смерті, бо вона якимось дивом проскочила між колесами. А взагалі відсутність особливих подій у водійському житті вважаю чи не найбільшою подією. Бо це значить, що машина працює справно (тьфу-тьфу).

Побачимось! Чи то почуємось або спишемось:)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-569820
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

Ocь нещодавно минуло моєму Ланосу 2 роки і він вирішив показати мені одного фокуса. Будучи у відпустці сідаю за кермо не часто - раз у 2-3 дні. І от одного погожого дня збираючись в місто з дочкою, вставляю ключ в замок запалювання - а у відповідь тишина, повна, абсолютна. Ого, такого у нас з ним ще не було, неначе образився. Акумулятор, промайнуло в мене в думках. Батько перевірив заряд - так і було, сів повністю за 2 дні. Згадую, що я могла залишити включеним, можливо радіо. Але не впевнена. Отже підзаряджаємо акумулятор і вперед, надалі більш уважно перевіряю всі прилади на предмет вкл/викл. Але наступні 2 дні простою - і...та ж сама картина. Перевіряємо щільність едектроліту - менше 1,0 при нормі 1,27. Ого, що ж таке? Заряджаємось півдня, підняли щільність до 1,15, ніби все в порядку. Та сьогодні зранку стуація повторюється. Не можу збагнути в чому причина? Що настільки садить акумулятор за якихось два дні? наступного тижня проходитиму чергове ТО на славнозвісному "Закарпаття-Авто" цікаво що вони мені скажуть. Чи поширюється гарантія на акумулятори? Треба почитати в сервісні книжці, та щось мало віриться в таке.

Змінено користувачем Lidok
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-683082
Поділитись на інші сайти

Не можу збагнути в чому причина? Що настільки садить акумулятор за якихось два дні? Два года плюс простой на стоянке автосалона плюс редкие поездки на небольшие расстояния. Чтоб проверить АКБ на предмет не совсем ли он здох и есть ли утечка в машинке - нужно зарядить как можно сильнее и оставить на тех же два дня, НО! не подключенным к машине, через два дня подключить и попробовать завестить, если заводится, то АКБ в норме и его садит машина, т.е. утечка, если не заводится то АКБ гаплык! :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-683100
Поділитись на інші сайти

Згадую, що я могла залишити включеним, можливо радіо.

Для начала, откинь заднее сиденье и проверь выключается ли плаончик в багажнике при закрытой крышке. Это в Ланосах болячко такой.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-683169
Поділитись на інші сайти

Ти знаєш, Martine, саме це й було причиною. Вчора ввечері проходячи повз свого авто помітила якийсь відблиск біля заднього скла - так і є - лампочка в багажнику. Відключила зовсім, бо світло в багажнику в принципі не дуже й потрібно. Але знявши клему на акумуляторі все одно можна помітити, щось ще не в порядку, бо трохи іскрить, може звернутися до електрика? Машину цілу ніч підзаряджали, подивимось як себе тепер поводитиме акумулятор. Зима не за горами, щось не дуже хочеться автосюрпризів.

Nash, я сподіваюсь що знайшла причину і моя АКБ ще проживе якийсь час.

Хлопці, дякую що звернули увагу на моє повідомлення :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-683431
Поділитись на інші сайти

Але знявши клему на акумуляторі все одно можна помітити, щось ще не в порядку, бо трохи іскрить, може звернутися до електрика?

Это нормально. Постоянно запитаны от аккумулятора ЭБУ, магнитола, сигнализация, часы. Для самоуспокоения можно померять потребляемый ток от аккума, когда все выключено. Должно получится где-то 50-80мА.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-683477
Поділитись на інші сайти

Дякую Sandra, поміряю напругу, для самозаспокоєння :)

Цікаво, а чи ставив хто собі виключатель на світло в багажнику прямо в багажнику? Щоб включати лиш коли воно тобі дійсно потрібно...Треба десь почитати, але як завжди бракує часу.

Змінено користувачем Lidok
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-683539
Поділитись на інші сайти

Цікаво, а чи ставив хто собі виключатель на світло в багажнику прямо в багажнику? Щоб включати лиш коли воно тобі дійсно потрібно...Треба десь почитати, але як завжди бракує часу.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

пост № 121. :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-683548
Поділитись на інші сайти

Дякую Sandra, поміряю напругу, для самозаспокоєння :)

Нужно не напряжение, а ток мерять :) Берешь тестер, ставить на измерение тока, смотри правильный диапазон (меряется в амперах "А" или в миллиамперах "мА") и в правильные дырки щуп вставляй. Проверь чтобы все было выключено (габариты, свет в салоне и т.д.), потом снимай одну клемму с акума и подключай один щуп на клемму аккумулятора (ту, к которой сняла зажим) а второй щуп к самому зажиму с проводом (который сняла). Желательно начинать мерять с самого большого диапазона, чтобы не повредить прибор.

Вообщем если что непонятно, спрашивай.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-683704
Поділитись на інші сайти

Вірші Ваші просто супер!!!! Чекаємо продовження в тому ж стилі :bravo:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-684178
Поділитись на інші сайти

  • 9 місяців потому...

Ох вже цей бортовичок,

геть забула я про тебе,

Ланос "бігає" нічо,

тож про що писати треба?

Скоро в мене невеличка,

така скромна дата -

нам із Ланосом 3 роки!

Мало чи багато?

Я три роки за кермом

(уже майже майстер;),

дружньо з Ланосом живем,

нарікань не маєм:)

Він мені як справжній друг

завжди у пригоді,

та і я його шаную

при любій нагоді.

Ні, нема в нас крутих дисків,

й інших прибамбасів,

ми з ним собі такі скромні

і без викрутасів :oops:

Головне щоб за кредит

грошей вистачало,

і звичайно на бензин

щоб не було мало,

Бо із цінами такими

навіщо нам мода?

Хай би колеса крутились

в будь яку погоду

і везли мене де треба -

і в село, і в місто,

на роботу і з роботи...

І щоб міліцішта

(так у нас на Закарпатті

звуть міліцйонера:)

не бажав на нас розжитись

й стати мільйонером:)

А все інше нам із вами -

море по коліна,

ми усе переживем

на такій машині.

І курс долара стрімкий,

й паливну гарячку,

і яку ще там "верхи"

нам дадуть задачку.

Головне щоб було сил

тиснуть на педалі,

щоб здоров’я й оптимізм

нам служили й далі.

Отаке у нас життя

в рідній Україні,

їздимо на самій кращій,

"народній" машині,

пишемо вірші і прозу

про улюблені авта,

і надіємось що завтра

"будет лучше чем вчера":)

Змінено користувачем Lidok
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/17995-bortoviy-zhurnal-lidok/page/3/#findComment-943092
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.