Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Зроблено вібро-шумоізоляцію:

вібри пішло 6 аркушів

шумки 3.5кв.м.

РАЗОМ: 640грн.

Фотозвіт готується...

Змінено користувачем K13
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-490326
Поділитись на інші сайти

  • 7 місяців потому...

Підлога

В салоні було знято все, що стосувалося підлоги.

gallery_12257_1710_27749.jpg

gallery_12257_1710_49589.jpg

gallery_12257_1710_30646.jpg

gallery_12257_1710_7844.jpg

Потім вся підлога була вимита Галою та протерта ацетоном. Віброізоляція марки "Ультиматум". Під віброю, що шла з заводу інколи зустрічались повітряні пухирці, що на місці ж видалялися.

gallery_12257_1710_60042.jpg

gallery_12257_1710_26343.jpg

gallery_12257_1710_11432.jpg

gallery_12257_1710_108066.jpg

gallery_12257_1710_61482.jpg

gallery_12257_1710_95279.jpg

gallery_12257_1710_44171.jpg

Під ноги водієві та передньому пасажирові покладено 2 прошарки віброізоляції

gallery_12257_1710_24634.jpg

Далі вібру вкрито досить товстим шаром шумо-термоізоляції

gallery_12257_1710_94230.jpg

gallery_12257_1710_16631.jpg

gallery_12257_1710_10409.jpg

gallery_12257_1710_12634.jpg

gallery_12257_1710_3628.jpg

Штатну шумку погано знежирив і квадратик ізоляції зліва зверху згодом відпав :cry:

gallery_12257_1710_62132.jpg

gallery_12257_1710_18333.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-667989
Поділитись на інші сайти

Работа не плохая,ну лучше бы канеша на штатную шумку под ногами не клеил,эффект лучше когда ложишь непосредственно на вибру.

У тебя ковер ближе к порогам стал нормально??? шумка то у тебя не тонкая,туда и 4мм шумкой потом порог уже еле становиться!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668098
Поділитись на інші сайти

Работа не плохая...

Дякую!

...лучше бы канеша на штатную шумку под ногами не клеил...

Стежте за бротовичком. Далі буде про перетинку між салоном та моторним відсіком. 8-)

У тебя ковер ближе к порогам стал нормально???

Ковролін став нормально - біля порогів прямий кут шумки зрізав гіпсокартонним ножем. Пластикові накладки на пороги передніх дверей стали добре. А от із зідніми переборщив, довелось ізолон зрізати майже в нуль,(бо відірвати нормально вже не виходило).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668224
Поділитись на інші сайти

Підлогу та двері зробив. На жаль, фотки дверей порозгублював. :oops: Знайду - обов'язково викладу.

Їду, слухаю. Шум весь іде від двигуна. Ага! Треба мочити його (шум). :rifle:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668230
Поділитись на інші сайти

Перетинка салон/двигун

Хочу попередити, що під час даної процедури не було випито ані краплини пива :verysad: , хоча ацетону нанюхався тож добре було і так. :wacko: І ще, жодна тварина не постраждала, про що це я... Ацетон, тварини...

Так, роботи проводились на основі інформації звідси:

gallery_12257_1710_105604.jpg

Під час розбирання торпедо використовувалася книжка, що на фото зліва. До речі, в ній дечого про зняття торпедо не вистачає. далі, якщо згадаю вкажу.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668244
Поділитись на інші сайти

Спочатку потрібно добряче подумати, а чи потрібно воно Вам?

Хворому параноїку(мені), що затіяв війну із шумом це стало ледь не справою честі. :ph34r: Тож почнімо!

Відразу хочу сказати. Щоб не загубити усі шурупи, шурупчики та болти відкладати їх треба у заздалегідь приготоване місце. Я у перші рази викладав на картонці щось на кшталт шуруповоболтової мапи торпедо. :tremb:

Почав я із роз'єднання усіх електричних та механічних зв'язків торпедо із кузовом. Біля лівої ноги водія, знявши заглушку внутрішньо салонного блоку запобіжників, здійснив де комутацію(ото ляпнув)усіх електричних ланцюгів, повиймавши усіх "Пап" із "Мам". Зі сторони правої ноги переднього пасажира я зробив те саме із "ЕБУ" машини.

gallery_12257_1710_65455.jpg

gallery_12257_1710_76673.jpg

gallery_12257_1710_68799.jpg

gallery_12257_1710_110071.jpg

Вставляємо в замок запалювання ключ та повертаємо його в положення "АСС". Повертаємо кермо на 90 градусів в сторону та викручуємо шуруп, що став доступний на декоративному кожусі керма. Повторюємо процедуру для шурупа з протилежної сторони.Виймаємо ключ. Викручуємо 2 шурупи та один болт з нижньої кришки кожуха керма. Знімаємо кришки.

Частково висунувши підстаканник піддіваючи пальцями обох рук схоже на підкову обрамлення магнітоли та "карманчика для невеликих речей" потихеньку, але сильно потяг його в сторону багажника. Тут треба бути уважним, бо якесь із металевих кріплень зараза обов'язково кудись полетить. Зазвичай вони літають під коврики для ніг. Літуни 8ля... Спакуха! Ми нічого не зламаємо. поті ці кріплення можна буде поставити на їх місця на обрамленні.

Викрутивши два болти, що тримають магнітолу(якщо є), виймаємо її та відєднуємо від усього.

Панель пічки/кондиціонера. Викрутивши ще 2 шурупи, що її тримали так само обережно і без паніки не прикладаючи багато зусиль знімаємо панель із насидженого місця. Від'єднуємо троси, що йдуть від панелі. Троси знімати бажано не з панелі а з інших їх кінців. Для зручності потрібно зняти бардачок(його тримають 2 болти знизу) та заглушку під кожухои керма сірого кольру прикріплену 4-ма шурупами до торпедо.

gallery_12257_1710_117852.jpg

gallery_12257_1710_19935.jpg

Пів першої ночі. Піду посплю...

Добраніч! :10:

Змінено користувачем K13
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668257
Поділитись на інші сайти

Раз ти вже зняв торпедо то можеш поклеїти вібру на кожух, для кондиціонера, і кріплення вентилятора салону. Я ці площини позначив на твоїй фотці. У мене вібрація і шум від вентилятора став трохи менший.

На деталі, де йде гаряче повітря, я нічого не клеїв.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668304
Поділитись на інші сайти

...можеш поклеїти вібру на кожух, для кондиціонера, і кріплення вентилятора салону...

Думав над цим. Передумав. Не хочу, щоб ззовні було видно, що щось в машині інше. Більш за все на світі боюсь заздрощів.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668365
Поділитись на інші сайти

Продовжу...

Потрібно від'єднати кріплення кермової колонки від рами торпедо. Знімаємо декоративний кожух керма викрутивши із нижньої кришки два шурупи та один болт. Далі знімаємо пластикову заглушку, що кріпиться до торпедо чотирма шурупами. Відкручуємо три гайки, які тримають колонку керма.

gallery_12257_1710_59387.jpg

gallery_12257_1710_24407.jpg

gallery_12257_1710_24544.jpg

gallery_12257_1710_25782.jpg

Більше я кермо не займав. Кому не страшно - можна відкрутити повністю.

Змінено користувачем K13
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668375
Поділитись на інші сайти

Йоп 8лять твою suk@ motherboard!!!!!

Щойно написав здоровенний реферат про зняття торпедо. На моєму робочому комп'ютері зупинився кулер блоку живлення і комп завис! Доведеться усе перероблювати. :angry::cry:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668382
Поділитись на інші сайти

Знімаємо торпедо

Перед тим, як знімати торпедо з основних кріплень потрібно пофіксити пару "таємних" болтиків, про які в книжці ані слова.

Шуруп за бардачком:

gallery_12257_1710_18592.jpg

gallery_12257_1710_90323.jpg

Болт за магнітолою:

gallery_12257_1710_73259.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668385
Поділитись на інші сайти

Зняття вже нарешті того торпедо, трясця його в доплер.

Знімаємо пластикові заглушки з боків торпедо

gallery_12257_1710_24311.jpg

gallery_12257_1710_28604.jpg

За заглушками нефарбований метал рами. На ньому по три болти з кожної сторони Destroy them nafik! :rifle:

Знімаємо попередньо, декоративні накладки центрального тонелю. Під попільничкою торпедо є місце де теж треба крутити

gallery_12257_1710_93625.jpg

Тут треба викрутити 4 болти.

Викручуємо болти по кутках торпедо(правому та лівому)

gallery_12257_1710_24145.jpg

gallery_12257_1710_15658.jpg

Не забуваємо ще від'єднати трос замка капота

gallery_12257_1710_76541.jpg

Один мій знайомий казав, що гарні машини відрізняються від поганих тим, що там прикручено усе на болтах, а не на шурупах. В наших машинках теж є багато болтів. Я вважаю Ланоси гарними машинами :)

Змінено користувачем K13
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668434
Поділитись на інші сайти

Може ще тобі прогодиться.

Коли я купив свого ланосіка, я зразу думав доставити кондиціонер.

А поки його не було , то вирішив термоізолювати кришу.

В Новій лінії вкупив термоізоляцію (8 мм) та прклеїв дах.

На сонці менше гріється, і при їзді менше парило, а тепер з кондером взагалі класно.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668454
Поділитись на інші сайти

Особам зі слабкими нервами потрібно їх загартовувати, тож дивимось далі:

gallery_12257_1710_18422.jpg

gallery_12257_1710_112900.jpg

gallery_12257_1710_11904.jpg

Приймачі повітряводів оброблено антискрипом.

gallery_12257_1710_17693.jpg

Повітряводи демонтовоно та розібрано

gallery_12257_1710_32822.jpg

gallery_12257_1710_14898.jpg

gallery_12257_1710_94987.jpg

Відповідь на те, що тарабанить десь попереду торпедо під лобовим склом:

gallery_12257_1710_43402.jpg

gallery_12257_1710_46768.jpg

gallery_12257_1710_25996.jpg

gallery_12257_1710_57641.jpg

gallery_12257_1710_26206.jpg

Ці три повітряні канали складаються з двох частин. На нерівностях ці половинки вдаряються один по одному та торохтять. Інколи бувало так - зранку, поки холодно, гуркіт стояв сильний, а коли сонечко пригріє, то замовкають. Це й було причиною тому, що я торпедо знімав двічі.

Змінено користувачем K13
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668478
Поділитись на інші сайти

Може ще тобі прогодиться.

Коли я купив свого ланосіка, я зразу думав доставити кондиціонер.

А поки його не було , то вирішив термоізолювати кришу.

В Новій лінії вкупив термоізоляцію (8 мм) та прклеїв дах.

На сонці менше гріється, і при їзді менше парило, а тепер з кондером взагалі класно.

Далі буде :wink:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668486
Поділитись на інші сайти

В мене в Криму був 1 мегабіт. А в Києві за ті ж гроші 10 Мб. :blink: Трафіку повно! Фотки далі.

Штатну шумоізоляцію довелося трішки покромсати :crazy:

gallery_12257_1710_33923.jpg

gallery_12257_1710_46023.jpg

gallery_12257_1710_966.jpg

Явний приклад повітря під заводською віброізоляцією

gallery_12257_1710_8735.jpg

gallery_12257_1710_75948.jpg

gallery_12257_1710_72143.jpg

gallery_12257_1710_61231.jpg

gallery_12257_1710_73485.jpg

gallery_12257_1710_41000.jpg

gallery_12257_1710_5898.jpg

Зверху також поклеєно віброю

gallery_12257_1710_33923.jpg

Вся віброізоляція вкрита тонким шаром шумоізоляції, а зверху для довершення бутерброду стала на місце й заводська шумка. Після всього торпедо з деяким зусиллям ставив на місце. Блок опалювання та вентиляції не чіпав - не знаю, як знімати.

Змінено користувачем K13
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668527
Поділитись на інші сайти

На жаль, про роботу по дверях збереглося мало чого. На "фільонки" всіх дверей наклеєно найтоншу віброізоляцію, зверху середньої товщини шумку. Далі планую роботи із акустикою тож зсередини на двері вібру не клеів. На карти наліпив мозаїку з тоненького шару шумоізоляції.

gallery_12257_1710_48145.jpg

gallery_12257_1710_35095.jpg

gallery_12257_1710_23302.jpg

gallery_12257_1710_63735.jpg

Змінено користувачем K13
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668533
Поділитись на інші сайти

Молодец ,много работы сам проделал!!Кстати как ефект от шумки моторного ?Многие говорят ,что результат не оправдывает,времени,работы и денег потраченых на обесшумку перегородки?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668635
Поділитись на інші сайти

Супер, класний бортовик, подобається читати на українській мові..............я би на такі кроки з шумо ізоляцією сам не наважився.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668655
Поділитись на інші сайти

Молодец ,много работы сам проделал!

Дякую! Намагаюся керуватися тезою: "Якщо хочеш щось зробити добре - зроби сам".

...как ефект от шумки моторного ?Многие говорят ,что результат не оправдывает,времени,работы и денег потраченых на обесшумку перегородки...

Для мене особисто результат себе виправдав на всі 100%. Двигун на середніх обертах майже не чутно. Орієнтуюсь за тахометром. ОСНОВНИЙ для мене плюс в тому, що я нарешті повбивав всіх отіх невгамовних цвіркунів в торпедо. :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668899
Поділитись на інші сайти

Супер, класний бортовик, подобається читати на українській мові..............я би на такі кроки з шумо ізоляцією сам не наважився.

Дуже вдячний, читайте далі! Буду писати! :write:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668900
Поділитись на інші сайти

Із фотками засада...

Проїхавшись по нашим "європейським" дорогам моя невгамовна сутність прагнула крові! Траса від Кіровограду до Миколаєва завжди мені буде згадуватись відрізком дороги від Миколаєва до с. Возсіятського. Але натомість я продовжив ізолювання від зовішніх хаотичних акустичних хвиль. Під час руху авто, весь шум-зараза, йшов тепер з багажника. Знято весь пластик у багажнику. Промито "галою", висушено та знежирено все, що там було. Стрьмно було розігрівати метал в багажнику

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, адже там в мене газовий балон. Зверху поклеєно шаром товстого ізолону. Нарешті, я не чую оте "шик-шик" від амортизаторів на нерівностях під час руху з невеликою швидкістю - аркам стійок приділено було достатньо уваги. Наклеєно віброізоляцію на кришку багажника. Хвилин шість я вагався чи варто це робити. Хвороба перемогла. Оскільки ми - професіонали:stupid:, пластик багажника був обклеєний капретом чорного кольору. Зроблено не з естетичних з міркувань. :umn: Десь я чув, що є така штука, як А щось ворсоподібне допомогає із цим бротися. Через це в багажнику досі немає корита. :oops:

gallery_12257_1710_19833.jpg

gallery_12257_1710_31230.jpg

gallery_12257_1710_56175.jpg

gallery_12257_1710_48671.jpg

gallery_12257_1710_2032.jpg

Змінено користувачем K13
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668956
Поділитись на інші сайти

Задня поличка обклеєна віброізоляцією. В планах викинути звідти динаміки та поставити один Free-Air сабвуфер.Через те тут більше нічого поки не робив.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668959
Поділитись на інші сайти

Дверцята оброблено. Підлога вкрита. Двигун десь далеко. Навіть караоке тарганів з багажнику не чутно. Та щось мені не дає покою... Стеля - єдине місце де наклеєно вібру фірми

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. Один аркуш найтонкішої вібри наклеєно на задню частину стелі. Спереду по бокам два та полоска від кріплення штурманського плафону до кріплення салонного плафону. На все це наклеєно два аркуші білого губчастого матеріалу із фольгою ззовні.

Позитив: машина довго нагрівається. Був би кондиціонер була б "пєсня".

Негатив: якщо шарабан вже нагрівся то: "Капєц тєбє ослік!...". Спрацьовує ефект термоса.

Позитив: з"явився ще один стимул та виправдання перед дружиною встановити кондиціонер. :wink:

Змінено користувачем K13
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/16775-bzh-k13/page/2/#findComment-668960
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.