Перейти до змісту

Сопроводительный лист в гарантийный ремонт


Рекомендовані повідомлення

Сетра моя столкнулась с проблемой, конгда принесла цифровой фотоаппарат в гарантийный ремонт. Поломка - рычажок зума не становиться на место. Пугают тем что прийдёт и сервиса Кэнон в Киеве не раньше 2-х недель (это ладно). Вопрос в том что они уверенно говорят что, если ремонт окажеться негарантийным, то счёт выставлять никто не будет и просто прийдёться заплатить про прибытию его назад в Днепропетровск. Сумма ориентировочно 250-300 грн.

Не раз сталкивался с работами многих сервисных центров и поэтому вопрос:? Как лучше написать сопроводительный лист чтобы к этому вопросу отнеслись серьёзнее?

Обязаны ли выдавть на время ремонта на замену аналог и где это прописано?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/14220-soprovoditelnyy-list-v-garantiynyy-remont/
Поділитись на інші сайти

ЗУ "о защите прав потребителей". А взамен на время ремонта должны выдать фотоаппарат (но они Вам скорее всего ответят, что у них сейчас в наличии из подменного фонда ничего нет)...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/14220-soprovoditelnyy-list-v-garantiynyy-remont/#findComment-342270
Поділитись на інші сайти

ONLY WINNER правий. Перечитай

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Відмовити у проведенні гарантійного ремонту можуть лише на підставі проведеної експертизи, яка повинна довести, що поламка сталась внаслідок порушення умов експлуатації. Ти маєш право на присутність під час експертизи свого спеціаліста. Якщо експертиза проводилась без твоєї участі - можна поставити під сумнів її об'єктивність (а без твоєї згоди і взагалі її проведення) і як наслідок безпідставність відмови у гарантійному ремонті.

Стаття 17.4. Споживач має право на перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни продукції, що придбавається (замовляється), демонстрацію безпечного та правильного її використання. На вимогу споживача продавець (виконавець) зобов'язаний надати йому контрольно-вимірювальні прилади, документи про якість, безпеку, ціну продукції.

У разі коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції.

Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/14220-soprovoditelnyy-list-v-garantiynyy-remont/#findComment-342466
Поділитись на інші сайти

×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.