Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

14 часов назад, martinger сказал:

Як я писав, суджу виключно про ГБО-1(2), а точныше лише про редуктори. Про комплектуючі для 4-го абсолютно нічого сказати не можу, бо ніколи не стикався. Я виключно користувач-самоучка. Спостерігаю, питаю, читаю, дивлюся... Якщо судити по наших місцевих установщиках (а їх 99% - гаражні халтурщики), то крім Томасетто й Ловато вони нічого більше не чули. До того ж в 90% ставлять саме Томасетто, за Ловато треба прсити. Десь дуже далеко чули про БРС, але то вже "заморська диковинка". Нагадаю, це все лише про редуктори. Основний контингент наших газовиків - таксисти на сенсах, ланосах, логанах, і, звісно, класика. Оцінку робив також виключно по редукторах ГБО-1(2). Адже в цьому "кирогазі" редуктор є ключовим елементом. В ГБО-1(2) редуктор є атмосферником, тому дуже важливим є геометрія виконання, а точніше розміри: чим більша діафрагма 2-ї ступені, тим відзивчивішим буде редуктор. Але при цьому й вплив зовнішніх факторів є дуже суттівим: зміна т-ри охолоджуючиї рідини на 10-15град. значно впливає на роботу редуктора. Навіть атмосферний тиск й вологість повітря має вплив. Найменша зміна жорсткості пружини - і редуктор вже живе своїм життям, як наслідок, й робота двигуна. Тореллі повністю скопіювали Ловато А ловато користується добрим авторитетом. Судячи з описів на форумах та роликів з Ютубу, технологічне виконання Тореллі непогане, а в деякій мірі й краще, ніж Ловатто (більш масивніша й міцніша конструкція корпусу й кришок). Аяк згадував вище, в атмосферника є дуже важливим конструктивна стабільність: на долі міліметра деформація кришки, й характеристики редуктора поплили... От з цих міркувань я прийшов до такого висновку. Можливо й помиляюсь, поправте.

Можете поставить и маленький редуктор olmv и будет работать с таким же расходом и ездить. Редуктор выдает газ а регулировать подачу редуктор не может. Роль регулятора выполняет дозатор. При правильной эжекции винт жадности и не нужен Так шо размер диафрагмы второй камеры так понятие относительное..

Правильно подобраны с картель решает все. При несоответствии смесителя как регулировки не крути нормальной стабильная ной работы Гбо не получится. Я себе на Славуту дорабатывал редуктор и сделал смеситель под себя. 

 В холодную пору практикую запуски на газу и прогрев газом. При минус десять обычное дело Бенз и не нужен. При минус 15 запуск газом и соскок на газ. Прогреваюсь и при минус 20 без обмерзания редуктора. Пробег за три зимы более 50 тык. Редуктор щас работает как часики 4-е поколение и даром не хочу. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2159360
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Все правильно, лише деякі неточності: задача другої камери редуктора саме регулювати подачу газу в залежності від ежекції (створюваного змішувачем розрідження). Ви пишете, що при правильній ежекції гвинт жадності не потрібен, а вище пишете, що роль регулятора виконує дозатор (не редуктор). Дозатор - це і є гвинт жадності. То що ж тоді є регулятором? Розрідження, що створюєьбся ежектором (змішувачем) дуже низьке, і його зміна, в залежності від відкритої ДЗ, також невелика. А розмір діафрагми якраз прямо впливає на чутливість клапана другої камери. Чим більша площа діафрагми, тим більше зусилля на коромисло, тим більший робочий хід клапана. А внаслідок цього - ширший діапазон регулювання. Якщо пояснити на пальцях, то при найменшому відкритті ДЗ розрідження внаслідок ежекції змінюється дуже мізерно. А при великій площі діафрагми зусилля (тиск помножений на площу) буде достатньо, щоб привідкрити клапан другої ступені і збільшити вихід газу. Тиск газу після першої ступені 0,35...0,5 бар. Думка, що газ висмоктується з редуктора невірна. І те, що чим більша ежекція, тим більше газу висмоктується - теж не вірно. Розрідження ежекції, діючи на діафрагму другої ступені, привідкриває клапан і дає газу виходити самостійно (тиск перед клапаном 0,35...0,5 бар). А якщо розрідження діє на діафрагму, то площа діафрагми має ключове значення. Абсолютно згідний з тим, що редуктор з малою діафрагмою буде працювати. Він на те розрахований. А от кому відома така характеристика редуктора, як чутливість? Хто на цей показник звертає увагу? На жаль в цифрах не можу нічого сказати, не вивчив поки що таких залежностей, все ще попереду :) . А от що змішувач відіграє величезну роль і повинен підбиратись індивідуально - ІСТИНА! В ідеалі на кожному автомобілі слід знімати пневматичну характеристику змішувача. Жаль, що змішувачі не мають регулювання. В такому випадку роль цього регулятора виконую "гвинт жадності". Якщо ж би змішувач мав регулювання, то дозатор (гвинт жадності) й не потрібен би був. Адже карбюратири ж регулюються безпосередньо на кожній машині, в тому числі підбором жиклерів (не лише гвинтами). А тут те ж саме. Тому ще раз погоджуюсь з тим, що на кожному авто потрібно підбирати й регулювати редуктор і змішувач в комплексі і змішувач відіграє дуже важливу роль. По суті, змішувач - це дифузор карбюратора. А карбюратори ж не універсальні...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2159482
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Найдите дозатор.

Размер редуктора не имеет значения. Размер диафрагмы второй камеры не имеет значения. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2159485
Поділитись на інші сайти

9 минут назад, Buzyan сказал:

Размер редуктора не имеет значения. Размер диафрагмы второй камеры не имеет значения. 

Кожна думка має право на життя. Але в даному випадку моя протилежна Вашій... До слова: чи не помічали Ви закономірності, якщо глянути на НЕ автомобільні редуктори (кисневі, пропанові для газових побутових плит і т.д.), то чим менший тиск на виході, тим редуктор більших габаритів. Звісно, тим більша й діафрагма. Закони фізики ще нікому не вдалося обійти: чим менший тиск на виході, тим чутливішою має бути регулювалюна система. А чутливість прямо залежить від площі поверхні діафрагми. Я не казав, що малогабаритні автомобільні газові редуктори не будуть добре працювати. Будуть. Але чим менша площа діафрагми (менша чутливість), тим точнішою має бути система коромисло-клапан-сопло. І навпаки: чим більша площа діафрагми, тим менші вимоги до чіткості роботи системи коромисло-клапан-сопло. Як у механіці рухомо закріплений важіль: чим довший один кінець важеля, тим точнішим і плавнішим буде хід протилежного (короткого). А щодо фотки, то я також писав: якщо б змішувач був регульованим і чітко налаштований до даного двигуна, то й дозатор не потрібен.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2159486
Поділитись на інші сайти

56 минут назад, martinger сказал:

Кожна думка має право на життя. Але в даному випадку моя протилежна Вашій... До слова: чи не помічали Ви закономірності, якщо глянути на НЕ автомобільні редуктори (кисневі, пропанові для газових побутових плит і т.д.), то чим менший тиск на виході, тим редуктор більших габаритів. Звісно, тим більша й діафрагма. Закони фізики ще нікому не вдалося обійти: чим менший тиск на виході, тим чутливішою має бути регулювалюна система. А чутливість прямо залежить від площі поверхні діафрагми. Я не казав, що малогабаритні автомобільні газові редуктори не будуть добре працювати. Будуть. Але чим менша площа діафрагми (менша чутливість), тим точнішою має бути система коромисло-клапан-сопло. І навпаки: чим більша площа діафрагми, тим менші вимоги до чіткості роботи системи коромисло-клапан-сопло. Як у механіці рухомо закріплений важіль: чим довший один кінець важеля, тим точнішим і плавнішим буде хід протилежного (короткого). А щодо фотки, то я також писав: якщо б змішувач був регульованим і чітко налаштований до даного двигуна, то й дозатор не потрібен.

Смеситель и не регулируемый не Bloss. На фотке переделанный вазовский смеситель под мой мотор  Вы просто теоретик и не представляете работу редуктора. Чем больше диаметр диафрагмы. второй камеры тем быстрее она срабатывает взадействует на коромысло и редуктор дает газ на всю силу.  Так що редуктор лишен возможности линейно выдавать газ.. Все зависит от смесителя. Чем больше разрежение впускного коллектора тем больше газа сосет мотор. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2159496
Поділитись на інші сайти

18 минут назад, Buzyan сказал:

Чем больше разрежение впускного коллектора тем больше газа сосет мотор. 

Ну це вже зовсім з галузі фантастики. Розрідження у впускному колекторі абсолютно ніякого прямого впливу на кількість газу не має. Змішувач розміщений ПЕРЕД дросельною заслонкою, де розрідження створюється лише внаслідок опору забитого повітряного фільтра. А коли найбільше розрідження у впускному колекторі? Коли дросельна заслінка перекрита повністю, тобто на холостому ходу двигуна, та в момент гальмування двигуном при руху на спуск. До того ж при гальмкванні двигуном, ДЗ закрита й РХХ теж закритий і редуктор видає газу повний нуль! (за виключенням подачі по обводному каналу х.х). А розрідження у впускному колекторі величезне! Ви ж самі писали про ефект ежекції. А що це таке? Це зниження тиску в місці зменшення поперечного перерізу (діаметра) труби. В даному випадку це перехід з великого діаметра повітряного патрубка до малого діаметра ежекційної камери змішувача, а далі на великий діаметр дросельного вузла. От в цьому місці, де діаметр звужується, й виникає ефект ежекціїї, внаслідок чого тиск у газовому патрубку й піддіафрагмовій камері знижується, діафрагма пргинається всередину під дією атмосферного тиску, через коромисло привідкривається клапан 2-ї ступені й газ під тиском 0,35...0,5 бар поступає в піддіафрагмову камеру, далі через газовий патрубок у змішувач і у колектор. Чим більша швидкість руху повітря через змішувач (тобто чим більше відкрита дросельтна заслінка й швидше рухаються поршні), тим ефект ежекції сильніший й тиск (розрідження) у піддіафрагмовій камері нижчий. Тим більше прогинається діафрагма, переборюючи силу пружинки гвинта чутливості, тим більше газу проходить через клапан 2-ї ступені. А Ви кажете, що редуктор нічого не регулює... Якщо придивитесь через вентиляційні отвори кришки 2-ї ступені на діафрагму, то побачите як вона гарно прогинається в залежності від відкриття дросельної заслінки. Чим більше відкрита ДЗ (більші оберти КВ), тим діафрагма більше прогинається, тим більше відкриває клапан. Можливо в Томасето це не дуже добре видно, не знаю, в Ловато це видно чудово.

А розрідження у впускному колекторі лише прямо впливає на роботу вакуумного підсилювача гальм :)

І як це редуктор не лінійно видає газ? Якраз він має лінійну характеристику. Як я писав, діафрагма (а разом з нею й клапан) рухається не скачком (відкрио/закрито). Вона плавно прогинається, залежно від швидкості проходження повітря через ежекційну камеру змішувача, відповідно від відкриття дросельної заслінки й швидкості руху поршнів. Якби редуктор працював за принципом відкрив/закрив, то другої камери взагалі не потрібно було б. Виконавши редуктор за конструкцією як у побутових газових плитах, можна було б обійтися однією камерою. А ні, саме лінійну характеристику й забезпечує друга камера.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2159497
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, martinger сказал:

Ну це вже зовсім з галузі фантастики. Розрідження у впускному колекторі абсолютно ніякого прямого впливу на кількість газу не має. Змішувач розміщений ПЕРЕД дросельною заслонкою, де розрідження створюється лише внаслідок опору забитого повітряного фільтра. А коли найбільше розрідження у впускному колекторі? Коли дросельна заслінка перекрита повністю, тобто на холостому ходу двигуна, та в момент гальмування двигуном при руху на спуск. До того ж при гальмкванні двигуном, ДЗ закрита й РХХ теж закритий і редуктор видає газу повний нуль! (за виключенням подачі по обводному каналу х.х). А розрідження у впускному колекторі величезне! Ви ж самі писали про ефект ежекції. А що це таке? Це зниження тиску в місці зменшення поперечного перерізу (діаметра) труби. В даному випадку це перехід з великого діаметра повітряного патрубка до малого діаметра ежекційної камери змішувача, а далі на великий діаметр дросельного вузла. От в цьому місці, де діаметр звужується, й виникає ефект ежекціїї, внаслідок чого тиск у газовому патрубку й піддіафрагмовій камері знижується, діафрагма пргинається всередину під дією атмосферного тиску, через коромисло привідкривається клапан 2-ї ступені й газ під тиском 0,35...0,5 бар поступає в піддіафрагмову камеру, далі через газовий патрубок у змішувач і у колектор. Чим більша швидкість руху повітря через змішувач (тобто чим більше відкрита дросельтна заслінка й швидше рухаються поршні), тим ефект ежекції сильніший й тиск (розрідження) у піддіафрагмовій камері нижчий. Тим більше прогинається діафрагма, переборюючи силу пружинки гвинта чутливості, тим більше газу проходить через клапан 2-ї ступені. А Ви кажете, що редуктор нічого не регулює... Якщо придивитесь через вентиляційні отвори кришки 2-ї ступені на діафрагму, то побачите як вона гарно прогинається в залежності від відкриття дросельної заслінки. Чим більше відкрита ДЗ (більші оберти КВ), тим діафрагма більше прогинається, тим більше відкриває клапан. Можливо в Томасето це не дуже добре видно, не знаю, в Ловато це видно чудово.

А розрідження у впускному колекторі лише прямо впливає на роботу вакуумного підсилювача гальм :)

І як це редуктор не лінійно видає газ? Якраз він має лінійну характеристику. Як я писав, діафрагма (а разом з нею й клапан) рухається не скачком (відкрио/закрито). Вона плавно прогинається, залежно від швидкості проходження повітря через ежекційну камеру змішувача, відповідно від відкриття дросельної заслінки й швидкості руху поршнів. Якби редуктор працював за принципом відкрив/закрив, то другої камери взагалі не потрібно було б. Виконавши редуктор за конструкцією як у побутових газових плитах, можна було б обійтися однією камерою. А ні, саме лінійну характеристику й забезпечує друга камера.

Ну я же сказал шо вы теоретик.  Если по вашему диафрагма плавно прогибается под воздействием разрежения преодолевая сопротивление пружинки чувствительности то зачем ваще винт жадности. Судя по вашей логике он не нужен. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2159498
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Щоб переконатись, що діафрагма плавно прогинається, не потрібно володіти ніякою теорією. Достатньо просто на неї подивитись. Я ж писав, що через вентиляційні (точніше, компенсуючі) отвори кришки 2-ї камери її плавний рух дуже добре видно! До того ж я далеко не теоретик. Якщо виражатись термінами, то я імперичний теоретик :) . Тобто до теорії я доходжу через практику: розбираю, вивчаю, спостерігаю за роботою, аналізую, а тоді вже роблю теоретичні висновки. Щоб зробити теоретичний висновок, я мушу в уяві змоделювати всю роботу механізму: що куди рухається, як натискує, як прогинається і т.д. Добре, що просторову уяву маю чудову.

І про гвинт жадності писав вище: він компенсує невідповідність характеристик змішувача (ежекційного вузла) вимогам двигуна. Адже змішувач виготовлений з великим запасом. Тому його прожорливість треба трохи пригасити... Якщо точно розрахувати конструкцію змішувача, то гвинт жадності буде не потрібен. Якщо в теорії, то в ежекційну камеру можна помістити регулювальний гвинт-голку, який буде перекривати канал, тим самим дроселювати розрідження, що створюється ежектором. Отже, буде регулюватись розрідження у передмембранній камері і буде регулюватись подача газу. Ще варіант: регулювати діаметр змішувача в зоні ежекції. Чим менший діаметр (в розумних межах, щоб зовсім не перекрити рух повітря), тим бьільше розрідження, тим більше прогинається діафрагма й більше виходить газу. Але хто буде робити такі конструктивно складні змішувачі? Тому, значно простіше поставити гвинтовий дозатор.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2159501
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Просто для розрядки, Був у мене знайомий викладач-фізик. На превеликий жаль вже помер. Так він виключно теоретик. За 10хвилин перерви, виходячи в коридор на перекур, на підвіконні міг списати декілька вркушів формулами, описуючи роботу будь-якого механізму чи вузла. При цьому не зробивши жодної помилки й не заглянувши в жоден довідник чи підручник. Був великим асом у математичному моделюванні. В теорії з ним не міг ніхто позмагатись. В жодному вузі не було такої задачі з фізики чи вищої математики, якої б він не міг на підвіконні, з сигаретою в зубах розв"язати. Він складав складні математичні моделі будь-яких механізмів для аспірантів і докторантів технічних напрямів. Те, про що ми зараз розмовляємо, він би за 5 хвилин описав 3-поверховими формулами на 3-4 аркушах паперу, без жодної помилки.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2159502
Поділитись на інші сайти

сорри за наверно глупый вопрос. а нужна ли настройка после замены фильтров?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2159527
Поділитись на інші сайти

8 минут назад, serezha.kadygrb сказал:

сорри за наверно глупый вопрос. а нужна ли настройка после замены фильтров?

Якщо попереднє налаштування проводилось при чистих фільтрах, то ні. А якщо редуктор переналаштовувався при забитих фільтрах, то невелика корекція може знадобитись. ГБО-1 (2) особливо чутливе до чистоти повітряного фільтра, адже від тиску в повітряному патрубку прямо залежить величина розрідження, що створюється ежектором (змішувачем). Відповідно, й величина відкриття клапана 2-ї ступені.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2159530
Поділитись на інші сайти

Никто не подскажет , какой фильтрующий элемент в фильтрах грубой очистки редукторов КМЕ , конкретно тур. Нигде не могу найти в продаже . Подозреваю , что используется такой как в аляске (томасетто).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2159574
Поділитись на інші сайти

У редукторов КМЕ нет фильтра грубой очистки. Фильтр устанавливается отдельно, обычно на электроклапане. Редуктора КМЕ чаще всего комплектуются клапанами OMB. Смотри, что у тебя установлено и, соответственно, ищи фильтр.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2159582
Поділитись на інші сайти

53 минуты назад, grom22031973 сказал:

Никто не подскажет , какой фильтрующий элемент в фильтрах грубой очистки редукторов КМЕ , конкретно тур. Нигде не могу найти в продаже . Подозреваю , что используется такой как в аляске (томасетто).

Скорей всего 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2159585
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Подскажите, может сталкивались ... При езде на газу  2 поколение все нормально... при длительной остановке, температура охл. жидкости падает, соответственно, следующий запуск двигателя производим на бензине Дабы не ушатать преждевременно мембраны. При запуске идет нестабильная работа двигателя. Все норовит заглохнуть, и так на протяжении 1-3 минут.  Потом работа движка стабилизируется .

     Если стоянка коротенькая то завожу на газу и проблем нет... Четкая работа без нареканий. Эмулятор лямбды рабочий. Лампочка блымает.

Как то после длительной стоянки, перед запуском двигателя так же на бензине на пару минут откинул минусовую клему, после чего завел на бензине  и никакого троения стабильная работа... В чем прикол? Заранее благодарен...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2161915
Поділитись на інші сайти

24 минуты назад, kogan сказал:

В чем прикол?

Если у тебя 1.6, то проблема в длительной адаптации ЭБУ. Нужно шить двухрежимку, как и я себе. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2161918
Поділитись на інші сайти

А разве можно на мой блок двухрежимку воткнуть, чтоб онлайн переключать? Имею ввиду чтоб на ходу можно было прошивки переключать.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2161963
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, kogan сказал:

А разве можно на мой блок двухрежимку воткнуть, чтоб онлайн переключать? Имею ввиду чтоб на ходу можно было прошивки переключать.

а есть смысл двигатель убивать ГБО-2? Может перейти на ГБО-4? И не иметь априори этих проблем?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2161964
Поділитись на інші сайти

А ГБО-4 не убивает мотор?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2161965
Поділитись на інші сайти

Новый редуктор, мозги, хорошие форсунки, установка.... Это пятерик как с куста! Немного не те приоритеты... Меня и так мое 2 поколение устраивает, целиком и полностью. Хочу избавиться всего лишь от одной проблемы которая меня мучает... Мне когда в том году шили блок, мастер говорил что на мой блок нет онлайн 2 режимки... Ну чтобы на ходу с одной на другую переключать((( Так ли это?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2161966
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

я ссылку дал. Я сам переключаюсь на ходу. Шил сам через делко. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2161979
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, Yellow сказал:

А ГБО-4 не убивает мотор?

если настроенно правильно, то убивает так же как и бензин.

 

Это вопрос из разряда - "жить вообще вредно, от этого умирают".

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2161980
Поділитись на інші сайти

Вы меня успакоили!Спасибо!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2161990
Поділитись на інші сайти

В 29.03.2017 в 19:19, lavka сказал:

Если у тебя 1.6, то проблема в длительной адаптации ЭБУ

На 1.5 другой алгоритм адаптации? У себя на полторухе ничего такого не наблюдалось

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/138/#findComment-2162102
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.