Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

вот довольно простой и неплохой метод настройки

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2151592
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Отож. Тому ми тут й вдалися в теорію (ну, це не зовсім теорія, закони термодинаміки не розглядаємо :) ). Щоб зрозуміти, чому є запах газу в ГБО1, 2 і чому його немає в ГБО4, достатньо розібратись в принципі його роботи. В 4-му запах можливий лише при негерметичності системи (форсунок зокрема).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2151593
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

При нормально настроенном ГОБ-1 ничем не воняет

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2151595
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Так, звісно. Запах газу на ГБО1 (2) це не норма! Цьому є причини. В моєму випадку я грішу на мембрану низького тиску. А що саме малося на увазі про забір повітря з-під крила?

Змінено користувачем martinger
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2151601
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, martinger сказал:

В моєму випадку я грішу на мембрану низького тиску.

Я тоже на нее грешил, пока не изучил вопрос досконально. Подключи лямбду мимо эмулятора, возьми ноут и посмотри что и как. В том видео, что я скинул, есть ссылка. Почитай, многое станет понятным

7 минут назад, martinger сказал:

Запах газу на ГБО1 (2) це не норма!

Это не норма, а один из вариантов настройки "абы ехала"

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2151602
Поділитись на інші сайти

Все настройки сводятся к тому, чтобы убрать вот этот провал при старте. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2151611
Поділитись на інші сайти

Но настройку ГБО-в основном все понимают-покрутить болтики на редукторе и винте жадности.
Я бы уточнил-начинать нужно с настройки редуктора его базовых параметров-давление в первой ступени,надежность работы первой ступени,(не должна подпускать-давление должно стоять мертво),работоспособность клапанов,их эластичность,чистота каналов и соответствие редуктора данному двигателю по мощности.

Если эти базовые параметры не соответствуют-то крутилки до фени.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2151612
Поділитись на інші сайти

9 минут назад, Dueller63 сказал:

Но настройку ГБО-в основном все понимают-покрутить болтики на редукторе и винте жадности.

Понимать то понимают, а вот нормально настроить могут единицы. Мне по ШДК настраивали и что? Сам все перенастраивал, то газом штырит, то жрет 16-18 по городу

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2151618
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Цікаве відео. А в одному з відео-коментарів даного автора я почув підтвердження своєї думки. Я здогадувався, що ресивер далеко не в повній мірі виконує свою роль, тобто повністю не згладжує пульсації всмоктування. Для бензину цього й не потрібно. Отже, крім того, що повітря (робоча суміш) через впускний колектор затягується, вона ще й частково виштовхується назад. Через пульсацію процесу й інерцію повітряної маси. Особливо це відчутно на холостому ходу (пульсації найбільші). Якщо налаштувати редуктор лише гвинтом чутливості, то й клапан через мембрану низького тиску подає газ порціями (в такт пульсацій впуску). Все працює, ніякого запаху (немає виштовхування і немає подачі газу, в проміжках тактів впуску). Через гвинт х.х. газ подається постійно, тому частина його виштовхується назад в фільтр... Отаке моє розуміння процесу. Якщо щось не так - підправте хтось. Я був прихильником налаштування обома гвинтами, довіряючи ресиверу і впускному тракту вирівнювати пульсації. Але дійсно, наші автомобілі не такі досконалі... Зараз експериментую саме з одним гвинтом, закрутивши х.х. повністю. Поспостерігаю. А ноут дійсно треба підключити і глянути на лямбду, бо свтлодіоду на емуляторі вже не довіряю, щось бреше він. Отака моя емпірична (дослідницька) теорія...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2151621
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

У меня стоит система лямбда контроля. По идее она должна работать без винта ХХ. Но я им таки пользуюсь :D 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2151629
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, lavka сказал:

У меня стоит система лямбда контроля.

О. Це рідкість, ГБО2 (за класифікацією конструкторів, саме за ПРАВИЛЬНОЮ класифікацією!) У мене є неповний комплект Bingo S4. Не вистачає кнопки і датчика температури на редуктор. Мозги цілі, ноут все бачить і прописує. Є в планах доукомплектувати і змонтувати. Датчик температури стандартний, на 4,7 кОм (хоча на 4-ках в основному 2,2кОм.). Але кнопка, зараза, дорога... Тому цікавить як воно в роботі? Саме як впливає робота актуатора на динаміку? Про автоматичне перемикання на газ при досягненні т-ри, про перекриття емулятора форсів в курсі, штука дуже добра. А от як саме робота актуатора?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2151632
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, martinger сказал:

А от як саме робота актуатора?

Как бы работает :) Если понимать как настраивать, то вещь прикольная. Машинка едет бодрячком, тупизны нет

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2151635
Поділитись на інші сайти

а как все таки избавиться от постоянно горящего чека? только установить эмулятор лямбда зонда? или может просто отключить сам лямда зонд?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2151967
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

только установив эмулятор лямбды. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2151970
Поділитись на інші сайти

Подскажите, на Ланос 1.4 2008г.в. ГБО какого поколения целесообразнее ставить? Двигатель  с пробегом 60тыс., капиталки еще не было. 

Как выбрать ГБО? Цены на 2-е поколение колеблются от 200 у.е. до 400. Почему такая разница? Какого производителя лучше использовать, а какого избегать?

Змінено користувачем mosquito
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2151981
Поділитись на інші сайти

12 минут назад, mosquito сказал:

Цены на 2-е поколение колеблются от 200 у.е. до 400.

лучше просто избегать 2-го поколения.

На 1.4 ланосе - если это 317 двигатель - то там и впрыск фазированный, зачем из инжекторной машины делать карбюраторную?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2151985
Поділитись на інші сайти

Хто підскаже хороший газовий фільтр тонкої очистки з відстійником, щоб знімався і мінявся сам фільтруючий елемент?

Взагалі чи варто такий фільтр ставити чи не заморочуватися та не перплачувати за нього і ставити звичайний фільтр з відстійником без зміни катриджу? 

Ресурс фільтра орієнтовно 50 тис. км чи бажано скорше міняти?

 

 

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2151999
Поділитись на інші сайти

Неделю назад брал Alex 360 за 174 грн. Сменный элемент 84 грн.

Проехал по знакомым газовщикам, говорят проблем с герметичностью Alex 360 у них не было. На коробке написано - замена элемента через 15000 км.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2152060
Поділитись на інші сайти

Только с отстойником. Алех 360 отличный вариант

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2152064
Поділитись на інші сайти

Хлопці, всім дякую за консультацію! :beer:

Виявляється у мене Алекс і стоїть, я його тримав в руках але так і не міг розібратися, як знімається сам фільтруючий елемент..

Видно досить щільно сидів, як одне ціле...

От фото, правда вибачайте за якість, робив з телефона, який був під руками...

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2152077
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Доброго вечора. Хочу запитати про тягу на газу ГБО 4 (до цього стояло 2+), стоїть КМЕ нево, редуктор КМЕ  сільвер, форсунки хана рейл через перехідники майже в колекторі. Багато чув, що динаміка така як на бензині, а в мене відчутно різницю особливо по трасі під нагрузкою. У всіх так, чи я десь напутав в налаштуваннях?

P.S. Авто прошите під газ.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2153820
Поділитись на інші сайти

У мене на сенсі евро 0 форсунки валтеки, так авто їде на газі і на бензині однаково. Лише після 3500 оборотів на бензині починає краще їхати.Але я так рідко їзджу, частіше на обгонах.

п.с.авто прошите двох-режимною прошивкою газ бензин.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2153925
Поділитись на інші сайти

Прошу прощения за глупый вопрос-если  у меня стоит BRC 4- евро,то фильтр Alex Ultra 360 подойдет?Сейчас стоит одноразовый пластиковый.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/132/#findComment-2154206
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.