Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Привет. Проездил 2 года на ланосе с евро4, особых проблем не было, но тут сейчас сел за ланос с евро2... это конечно мазохизм еще тот, ладно там ручное переключение, но 2 основные проблемы это вонь из печки и отсутсвие динамики. приходится тошнить в правом ряду особенно вгору... по поводу зпаха газа в салоне мне сказали что это вполне нормально для евро2, ровно ка и динамика :blink:  (заменил сегодня прокладку крышки фильтра, стало чуть меньше вонять, но всеравно запах есть). раскажите, неуж то все так печально или проблема в другом? зато расход мегьше стал по сравнению с четверкой, 10-10.5л город:D на евро 4 меньше 11.5л не было даже после капремонта редуктора. щас редуктор редуктор стоит томасето AT-07 вроди, на прошлой машине с евро4 тоже стоял томасето 

Змінено користувачем Ole~G
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151377
Поділитись на інші сайти

Сморід газу на холостих мене вже давно достає. Що вже не робив - не допомагає. Пропусків газу ніде не помічаю. Мембрани цілі, всі патрубки цілі, резинка антихлопка пристає, без тріщин. Сморід йде саме з району редуктора. Є підозра, що мембрана низького тиску (прорезинена тканина) вбиає в себе газ.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151384
Поділитись на інші сайти

Ах да еще забыл спросить, вечно горит "чек энджин" . тоже сказали что это норма на газу евро2, что то там лямбда.... вобщем я не понял, может ее отключить надо? а то бред какой то, как я пойму когда будет действительно ошибка и должен загорется нормальный чек

Только что, martinger сказал:

Сморід газу на холостих мене вже давно достає. Що вже не робив - не допомагає. Пропусків газу ніде не помічаю. Мембрани цілі, всі патрубки цілі, резинка антихлопка пристає, без тріщин. Сморід йде саме з району редуктора. Є підозра, що мембрана низького тиску (прорезинена тканина) вбиає в себе газ.

Отож

Змінено користувачем Ole~G
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151387
Поділитись на інші сайти

Тут пишуть люди на форумі, що у них на 2 поколінні динаміка хороша, не стріляє нічого і газом не чути..Може вони щось порадять вам і відпишуться...

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151392
Поділитись на інші сайти

Газом может вонять от некачественных патрубков, начинают они через полгода.  Помогает только замена на качественные, типа паркер, грингаз - 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 . А вот динамика зависит и от механики, если все системы в норме, тогда подстройка ГБО или замена ремкомплекта редуктора поможет. НО, все это уже не малые деньги, которых может и не быть. ИМХО с ГБО-4, двойка и первое поколение не сравнить и точно не настроить.

Змінено користувачем foma144
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151393
Поділитись на інші сайти

Щодо динаміки, то я претензій не маю. Не зрвсім те, що на бензині, але мене, з моїм помірним стилем їзди, влаштовує. Так, значна відмінність від бензину є (про ГБО4 не скажу, не мав практики). Особливо перехід від холостих (накату) до "тапки в полік". Тут шустрості двигун не має, часу на набір обертів йде значно більше. Адже бензин в цей час збагачується (на карбюраторі прискорювальний насос пшикає), а тут такого немає, характеристика насиченості робочої суміші лінійна. Ніяких тобі перехідних процесів немає... Фактично, на всіх робочих режимах склад суміші однаковий (за виключенням х.х. при відповідних регулюваннях редуктора). До того ж ніякої корекції по температурі, атмосферному тиску. Якість газу та його фракційний склад (пропан, бутан) також мають суттєвий вплив. Всі датчики, які корегують роботу двигуна на бензині, тут виконують роль краси... Єдине корегування - кут випередження запалення. У мене варіатор з нелінійною характеристикою (малював графік сам), трохи ефект є.

Патрубки. Так, згідний. вже є невнликі тріщинки. Заміню. Але все-таки сильний запах йде саме з редуктора. І лише на х.х. Схиляюсь до неякості мембрани.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151425
Поділитись на інші сайти

Причём здесь евро2 или 4, если гбо качественно сделано то оно будет на любом евро безпроблемным, можно сделать на евро 5 какашку полную и на евро 0 конфетку.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151448
Поділитись на інші сайти

23 минуты назад, Serge_G сказал:

Причём здесь евро2 или 4, если гбо качественно сделано то оно будет на любом евро безпроблемным, можно сделать на евро 5 какашку полную и на евро 0 конфетку.

Скорее человек перепутал ГБО и евро. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151451
Поділитись на інші сайти

З ГБО1, 2 не вдасться конфетку зробити. Якісну конфетку, шоколадну, зі смачною начинкою... Максимум можна досягнути задемки конструкторів. Динаміка та чітка робота на перехідних процесах в даних типах не передбачена конструкторами. Характеристика лінійна. кількість газу, що поступає в циліндри залежить лише від швидкості потоку повітря в змішувачі. А швидкість повітря залежить від відкриття дросельної заслінки і розрідження у впускному колекторі. І все! Більше ніякі фактори не враховуються.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151453
Поділитись на інші сайти

Характеристика линейной может быть только в идеальном случае. И то, наклон этой характеристики (зависимость количества газа от разрежения во впускном коллекторе) регулируется винтом чувствительности на редукторе. Соответственно, можно настроить достаточно живую реакцию на нажатие педали газа. Если идет запах от редуктора - скорее всего повреждена мембрана второй ступени и через нее и отверстие для компенсации атмосферного давления газ попадает наружу.

И достижение одинакового состава горючей смеси в разных рабочих режимах не всегда удается достичь и на более сложных системах, а без обратной связи и вообще невозможно, а по твоим словам при ГБО2 оно так должно быть.

Чтобы система нормально работала - надо, как минимум, привести в порядок редуктор и нормально настроить систему.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151466
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Мембрана перевірена. Герметична. Нажаль, димогенератора немає, тому перевірялось на слух і мильний розчин. пропусків немає. Ремкомплект не оригінальний, мінявся два роки тому. Звісно, ідеальна робоча суміш може бути лише в теорії. А в ГБО2 ніякого зворотнього зв’язку, ніякої температурної корекції, ніякого зв’язку з навантаженням на двигун... Лінійність характеристики задає жорсткість самої діафрагми і пружина гвинта регулювання чутливості (наука "опір матеріалів"). А пружина має лінійну характеристику. Отже, в теорії характеристика подачі газу є лінійною, а нелінійність - то побічні ефекти (жорсткість діафрагми, пневматичний опір руху газу через клапан, патрубки, регулятор кількості газу (гвинт "жадності"). Тому, нахил характеристики, практично змінити неможливо. Можна лише її підняти чи опустити не міняючи кута підйому. Так, як редуктор даного покоління є атмосферником, то початок характеристики виставляється рівним атмосферному тиску, або трохи нижче (на редукторах без гвинта х.х.). Тобто, при х.х. основний клапан другої ступені закритий (або привідкритий, якщо немає гвинта х.х.), а відкривається при повороті дросельної заслінки. Задача: знайти цей момент, коли заслінка почала відкриватись (потік повітря збільшується) і діафрагма теж почала відкривати клапан. Це дуже нестійкий момент. Чітко відрегульований редуктор при певних умовах (температура, тиск газу, атмосферний тиск, жорсткість пружини і діафрагми) працює дуже добре. Але, достатньо чуть-чуть змінити якись фактор впливу (вище перераховані), і редуктор розбалансовується. Достатньо змінитись атмосферному тиску, і вже є зміни в роботі редуктора. Достатньо змінитись складу газу (пропан-бутан, зимова/літня суміш), і зміни вже є. Так, вони можуть бути невеликими, але вони є. Чуть з’явився конденсат в редукторі (небагато, декілька грам) і він створює опір діафрагмі, діафрагма намокає і змінює свої характеристики.

А те, що все повинно бути в порядку - звісно, абсолютно погоджуюсь.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151475
Поділитись на інші сайти

І що стосується робочої суміші. При регулюванні редуктора ми намагаємось досягти стехиометричного складу. Це при номінальному режимі роботи двигуна. Але ж є маса режимів, відмінних від номінального, перехідних: різке прискорення, зміна навантаження, температура і т.д. ГБО2 це все ігнорує... В ГБО3 (лямда контроль з актуатором) це частково вже працює.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151479
Поділитись на інші сайти

Скажите, а как давление в системе "до" редуктора влияет на работу ДВС?(Зако́н сообща́ющихся сосу́дов)

суть в чем: иногда, когда до полного бака заливаешься - такое чувство, что добавляется пару лошадей...

я думаю, что это из-за давления повышенного. Но друг утверждает, что не должно абсолютно никак влиять на "мощность"....

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151480
Поділитись на інші сайти

Состояние клапанов и давление первой ступени имеют еще значение.Если клапаны неэластичны (задубели,или изначально некачественные) то для равновесия на хх нам приходится задавливать пружину-естественно в ходу газа для стехиометрии уже не хватает.

И давление первой ступени (его редко проверяют,но оно тоже имеет большое значение).Если к примеру норма0,5-0,6,а в реале 1,и еще и не держит,на ХХ сьезжает в большую сторону.Как вы думаете будет стабильная смесь?А это бывает часто и густо.
И плюс ко всему имеет значение диаметр отверстия клапана в редукторе второй ступени.Он должен быть расчетным,а в большинстве случаев с завода этот диаметр с запасом увеличен. 
Если выполните все условия-газом вонять не будет,даже с выхлопной,даже на ХХ.Конечно розами пахнуть с трубы не станет,но яркого запаха несгоревшего газа с выхлопной не будет.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

при идеально работающей первой ступени редуктора-никак не должно влиять.Если добавляет кобыл-значит пускает больше газа,значит это уже косяк.

Возможно только снижение мощности при остатке в баллоне 2-1л,тогда давление в системе падает.Это нормально.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151483
Поділитись на інші сайти

37 минут назад, martinger сказал:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Мембрана перевірена. Герметична. Нажаль, димогенератора немає, тому перевірялось на слух і мильний розчин. пропусків немає. Ремкомплект не оригінальний, мінявся два роки тому. Звісно, ідеальна робоча суміш може бути лише в теорії. А в ГБО2 ніякого зворотнього зв’язку, ніякої температурної корекції, ніякого зв’язку з навантаженням на двигун...

Как раз связь с нагрузкой на двигатель есть - разрежение во впускном коллекторе напрямую зависит от нагрузки на двигатель - а работа мембраны второй ступени напрямую зависит от разряжения. Главное правильно настроить. О стехиометрии в переходных режимах речь вообще не идет.

Иногда, если двигатель с провалом реагирует на нажатие педали газа, помогает уменьшить проходное сечение для воздуха

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151492
Поділитись на інші сайти

І не забуваємо про те, що в балоні саме суміш газів пропан-бутан (додаткові добавки не враховуємо). Яке саме співвідношення цих складових на даній заправці в даний час - і сам заправщик не знає... А це співвідношення має досить суттєвий вплив на згоряння суміші. Крім пропану й бутану є ще немало значно дешевших газів, що бадяжать нат комбінатах. Якщо бензин ще якось можна перевірити (хоча б по випаровуванню без жирового залишку), то газ вже ніяк... Суміш ще має здатність розслоюватись в балоні при стоянках та спокійній їзді. Тому й це часто відчувається. Особливо, коли в балоні вже зашається мало газу. Ми налаштували на одну суміш, а завтра заправились іншою, і... На бензині та ГБО4 це частково нормалізується шляхом контролю системи за режимами роботи двигуна, збагачуючи чи збіднюючи суміш а тут...

Змінено користувачем martinger
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151493
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Яким чином розрідження у впускному колекторі залежить від навантаження? Воно залежить від частоти обертання колінвала (швидкості "всмоктування" поршнями) та від прикриття дросельної заслінки (створення опору цьому всмоктуванню). Найбільше розрідження саме при повністю закритій дросельній заслінці. А точніше при гальмуванні двигуном (високій частоті обертання колінвала) і відпущеній педалі газу. Як робота мембрани другої ступені залежить від розрідження у впускному еолекторі? Змішувач працює на приципі ежекції: створення розрідження в звуженому перерізі змішувача внаслідок збільшення швидкості руху повітря при переході з великого перерізу (діаметра) да малого (камера ежекції). Ніяким розрідженням у впускному колекторі газ не затягується з редуктора.

А щодо перехідних процесів - то це і якраз диктує динаміку автомобіля...

Щодо пластикової пляшки у впускному патрубку, так, є така практика. Пробував. Да, зміни є. Але це індивідуально для кожного двигуна: комусь допомагає, комусь навпаки, заважає. Мені частково допомагало, але зараз пробую налаштувати все без цього "феншую"...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151495
Поділитись на інші сайти

20 часов назад, Ole~G сказал:

вонь из печки и отсутсвие динамики

Вонь из печки только по одной причине: сильно богатая смесь на хх. А динамики нет потому, что зажата на экономию. Или к газовщикам, или самому изучать как что куда крутить.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151576
Поділитись на інші сайти

Ниче себе ответы для новичков пошли, линейно/нелинейно))) Но вобщем суть я понял, гбо2 на инжекторе это полная лажа...

Змінено користувачем Ole~G
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151580
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

кто тебе такое сказал? При желании настраивается все. Только у ГБО-1 есть и свой полюс :) Если умирает ДПДЗ можно кататься, а на 4-ке нет :D 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151581
Поділитись на інші сайти

1 час назад, lavka сказал:

Вонь из печки только по одной причине: сильно богатая смесь на хх. А динамики нет потому, что зажата на экономию. Или к газовщикам, или самому изучать как что куда крутить.

Ясно, учту. Дело в том, что она только была у газовщика, перед тем как мне досталась, т.к. расход был 14 (не знаю правда была ли вонь и какая динамика)

Змінено користувачем Ole~G
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151583
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Чому ж це не для новачків? З чого починається будь-яка наука? Вірно, з теорії! А далі йде практика. Освоївши теорію, практика піддасться дуже легко. Техніка - це не філософія: що в уяві - про те й розповідаю... В техніці діють чіткі закони й правила. Щоб працювати з мезанізмом, потрібно знати як все побудовано й функціонує. Тоді якщо щось пішло не так, легко виправити. Ми ж не блондинки... (маю на увазі зовсім не колір волосся :) ). Знаючи принцип роботи газового редуктора що нам заважатиме його правильно налаштувати? :) 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151585
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, Ole~G сказал:

Дело в том, что она только была у газовщика

Вот он и накрутил. Для того, чтобы поймать золотую середину, нужно немного повозится. А газовщики не особо этим заморачиваются. Чтоб не "кушала" на шланге зажал, чтоб работала на редукторе открутил. Убери забор воздуха ВФ из под крыла и запах газа сразу пропадет

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151586
Поділитись на інші сайти

1 час назад, lavka сказал:

кто тебе такое сказал? При желании настраивается все. Только у ГБО-1 есть и свой полюс :) Если умирает ДПДЗ можно кататься, а на 4-ке нет

Сам сделал выводы))) начал интересоваться этой проблемой и оказалась, что у знакомого ланос гбо2 и воняет еще похлеще... А когда ездил на ланосе с гбо4, там в гараже было еще один ланос с гбо4 поколения и 2 авешки тоже с гбо4, и никакой вони не было ни на одной машине... Совпадение? Не думаю

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151587
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

У меня не воняет :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/13293-voprosy-novichkov-gbo/page/131/#findComment-2151588
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.