Перейти до змісту

Правильний бі-ксенон на ланосі БЕЗ компромісів!


Рекомендовані повідомлення

В цій темі я опишу процес створення «від А до Я» от такої фари:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

(в фару ланоса вмонтовано бі-ксеноновий модуль koito (з фар Acura TL 2006), лампи Prolumen 4500K 50Вт., блоки розпалення (баласти) BluRay Pro)

Щоб одразу показати різницю викладаю фотографії як «воно» світить, зроблені фотоапаратом Kodak Z650 (витримка 2.5с., f2.8, баланс білого автомат). Фото йдуть попарно, перша в парі – світло сток (Osram 60/55w), друга фотка – світло моїх фар.

Ближнє світло:

Дальнє світло:

Порівняння на стіні (моя машина зліва:(

Увага! Тут викладаю скорочену версію! Більше детально я все описав в моєму

Розіб’ю статтю на дві частини:

1. Підбір компонентів для інсталяції

2. Процес самої інсталяції

1. Підбір компонентів

Оскільки більшість ретроманів вважають найкращими японські бі-модулі koito після тривалих пошуків було куплено модулі з Acura TL.

Отже ось розміри самих модулів (зі свого досвіду скажу - чим модуль більший тим він краще світить:(

В модулях світять 50Вт лампи Prolumen 4500K. Порівняння 35Вт і 50Вт дивіться на фото. До речі 50Вт D2S Prolumen світить на температуру 4200К, а 35Вт D2S Prolumen на 5000К, можливо тому різниця вийшла ще більш явною (любителі 6000К робіть висновки:(

2. Монтаж лінзи:

Для початку знімаємо скло з фари, яке тримається на температурному ущільнювачі (герметику). Від температури герметик стає м’яким і скло легко можна відірвати від корпусу (нагрівати фару можна пром.феном, в духовці, можна в гарячій воді) я пробував всі три способи і найкращий – духовка (фара нагрівається вся і рівномірно, а на хромованих поверхнях і склі не лишається розводів від води, які потім важко відтерти).

Фара ланоса складається з чотирьох основних частин:

Щоб зберегти можливість електро-коректора і не сильно заморочуватись над конструкцією, лінзу монтуємо прямо в рідний рефлектор фари. З монтуванням модуля bosh проблем особливих не було, а от acura така велика, що прийшлось вирізати дірку в дні корпуса:

В рефлекторі дремелем вирізуємо отвори, щоб модуль проліз наскільки нам потрібно, робимо дірки для болтів, які будуть кріпити модуль до рефлектора. Кріпити модуль можна по різному, можна просто болтами наскрізь до задньої стінки, а можна робити свої кріплення. Як я прикрутив модуль до рефлектора дивіться на фото:

Глибина нашої фари дозволяє вмонтувати модуль довжиною 16 см і закрити це все діло рідною заглушкою. Мені прийшлось зрізати верхнє кріплення заглушки (див. фото), яке впиралось в бі-модуль і не давало йому рухатись вверх-вниз:

Для баластів місця в корпусі фари абсолютно немає (навіть для слім-блоків) проводку потрібно виводити назовні, оскільки фара розбиралась то для зручності я зміг вивести проводку знизу корпусу, можна її виводити через заглушку, але фішка на лампу D2S дуже велика, вона майже впирається в стінку заглушки, провід товстий і це все ускладнює рух рефлектора.

Вид нутрощів має не дуже вдалий вигляд, тому треба модуль прикрити якоюсь декоративною маскою (projector shroud). Фінальний результат залежить від вашої фантазії, чи фінансових можливостей… Оскільки я хотів, щоб фари були максимально подібними до заводських, хромованих, я вирішив прикрити модулі хромованими масками від БМВ е46:

Ножицями для жесті вирізав кусок потрібної форми з хромованого листа купленого на базарі, придав йому циліндричної форми і доштикував до маски:

Результат:

Оскільки ми вирізаємо якусь частину рідного рефлектору, потрібно придумати де розмістити габарит, за порадою AlexSWM засунув рідний габарит в поворотник. Для цього в декоративній рамці в секції повороту я зробив дірку діаметром патрона габариту і туди його вкрутив, результат дуже прикольний, в темну пору доби світиться вся фара, і чудово видно поворот, якщо його ввімкнути. Єдиний мінус, що лампи в мене світять на 4200К а габарит на 6000К:

Так, тепер про проводку. Лампи Н4 мають три проводи, земля, «+» ближнього і «+» дальнього. Нам потрібно, щоб лампа горіла постійно, а при включені дальнього відкривалась шторка. Отже провід дальнього з’єднуємо з проводом ближнього через діод. «+» ближнього подаємо на баласт, щоб горіла лампа, а «+» дальнього буде включати шторку і одночасно через діод подавати напругу до баласту. Всю проводку я робив всередині корпуса, щоб фара підключалась рідними роз’ємом і її легко можна було зняти. Діоди, треба брати з запасом, щоб не грілись, від 10-15А:

Схема підключення:

Закривав фару я дуже просто, засовував корпус і скло в духовку і через 3-5 хв. закривав, ніякого додаткового герметика я не додавав, все тримається на рідному і фари НЕ потіють.

Потрібно було ще чимось закрити діри в дні корпуса. Тут чесно кажучи я вже схалявив, зробив з фольги для випічки кришечки і проклеїв/приклеїв їх простим скотчем:

Якщо виникнуть якісь питання по установці або по компонентах, запитуйте.

Щодо ціни, б/у бі–модулі коштують 150-300$, D2S 50Вт ксенон ~ 200$, чиста лінза ~100$, оригінальні маски 50-100$... Я потратив півроку, щоб зібрати найкращі компоненти для моєї інсталяції.

Тепер майже все, можна купити в AlexSWM.

Бажаю успіху усім, кого надихне мій досвід!

Для скептиків, які сумніваються чи вартує результат тих зусиль і грошей (коли дешевше і без особливого геморою можна поставити Н4 ксенон в рефлектор, чи китайський комплект лінзованого бі-ксенону) викладаю порівняння модуля acuru з ксеноном в рефлекторі і з китайцем, врахуйте ще той факт, що на фото в китайця «чиста» лінза, а в акури ще ні:

p.s. Нагадую, що тут викладено лише скорочену версію! Більше детально я все описав в !

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/12613-pravilniy-bi-ksenon-na-lanosi-bez-kompromisiv/
Поділитись на інші сайти

Афигеть :shock::appl: усё просто и доходчиво!!

для полноты ощущений фоту машины - в студию!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/12613-pravilniy-bi-ksenon-na-lanosi-bez-kompromisiv/#findComment-303118
Поділитись на інші сайти

габарит еще можно было бы так сделать

98715--11573413-h200.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/12613-pravilniy-bi-ksenon-na-lanosi-bez-kompromisiv/#findComment-304538
Поділитись на інші сайти

для полноты ощущений фоту машины - в студию!

Нажаль тільки мобілкою є:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

габарит еще можно было бы так сделать
габарит не оч :? не вобиду :wink:

"на вкус и цвет..."

на габарит були грандіозні плани, але як закінчив з основною частиною, то і ентузіазм закінчився... хотілось вже по швидше фари склеїти і поставити, бо їзда на галогені після лінзи це :crazy:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/12613-pravilniy-bi-ksenon-na-lanosi-bez-kompromisiv/#findComment-304964
Поділитись на інші сайти

красавчик, мне нравится! за хетч отдельный +. Смотрится бомбезно!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/12613-pravilniy-bi-ksenon-na-lanosi-bez-kompromisiv/#findComment-305163
Поділитись на інші сайти

Ну МАЛАДЦА!!! Супер, это те же линзы фото которых ты мне высылал?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/12613-pravilniy-bi-ksenon-na-lanosi-bez-kompromisiv/#findComment-308980
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

А как обстоят дела с техосмотром? Ведь это вмешательство в конструкцию. Интересует т.к. сам коплю деньги на все это добро, охота тоже с добротным светом ездить :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/12613-pravilniy-bi-ksenon-na-lanosi-bez-kompromisiv/#findComment-330880
Поділитись на інші сайти

А как оценят ночью встречные водители такой девайс. Ланос все-таки не розщитан на ксенон (в том числе биксенон). Просто много на дорогах водителей которые ставят такие прибамбасы и радуются как им хорошо ночью все видно но забывая при этом про встречных водителей которых они слепят.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/12613-pravilniy-bi-ksenon-na-lanosi-bez-kompromisiv/#findComment-330895
Поділитись на інші сайти

А как оценят ночью встречные водители такой девайс. Ланос все-таки не розщитан на ксенон (в том числе биксенон). Просто много на дорогах водителей которые ставят такие прибамбасы и радуются как им хорошо ночью все видно но забывая при этом про встречных водителей которых они слепят.

А как они оценивают свет хонды, акуры, бехи с штатным ксеноном? Точно также оценят и тут, ведь на ланос просто перенесена линза с другой авто, значит и светить ланос будет как это другое авто.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/12613-pravilniy-bi-ksenon-na-lanosi-bez-kompromisiv/#findComment-331028
Поділитись на інші сайти

А как оценят ночью встречные водители такой девайс. Ланос все-таки не розщитан на ксенон (в том числе биксенон). Просто много на дорогах водителей которые ставят такие прибамбасы и радуются как им хорошо ночью все видно но забывая при этом про встречных водителей которых они слепят.

Блииин, уже ругаться желается бранью нецензурной!

Ты тему внимательно читал???

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/12613-pravilniy-bi-ksenon-na-lanosi-bez-kompromisiv/#findComment-331079
Поділитись на інші сайти

А как оценят ночью встречные водители такой девайс. Ланос все-таки не розщитан на ксенон (в том числе биксенон). Просто много на дорогах водителей которые ставят такие прибамбасы и радуются как им хорошо ночью все видно но забывая при этом про встречных водителей которых они слепят.
:-|

Біксенонова лінза це окремий закінчений компонент. І абсолютно неважливо на яку фару його ставити, хоч на Лексус, хоч на Ланос, хоч на воза :D . Результат буде однаковий :yes:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/12613-pravilniy-bi-ksenon-na-lanosi-bez-kompromisiv/#findComment-331108
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Доброго времени суток. Ты в теме про линзы написал, что разобрал фары с помощью нагрева в духовке. Мож вкратце описать - как это делать? =) Боюсь сжечь фары. Долго их держать в духовке можно?

У меня проспорт задние облезли внутри. Да и грязь-вода попала. Хочу разобрать, почистить, покрасить..

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/12613-pravilniy-bi-ksenon-na-lanosi-bez-kompromisiv/#findComment-351388
Поділитись на інші сайти

Доброго времени суток. Ты в теме про линзы написал, что разобрал фары с помощью нагрева в духовке. Мож вкратце описать - как это делать? =) Боюсь сжечь фары. Долго их держать в духовке можно?

У меня проспорт задние облезли внутри. Да и грязь-вода попала. Хочу разобрать, почистить, покрасить..

боишься в духовку, работай феном при температуре до 250градусов

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/12613-pravilniy-bi-ksenon-na-lanosi-bez-kompromisiv/#findComment-351726
Поділитись на інші сайти

Доброго времени суток. Ты в теме про линзы написал, что разобрал фары с помощью нагрева в духовке. Мож вкратце описать - как это делать? =) Боюсь сжечь фары. Долго их держать в духовке можно?

Розігрів духовку, засунув фару на 5 хв., відкрив попробував рукою, фара має бути гарячою але не обжигаючою, якщо ще тепла тримаєш ще 5 хв ...

щодо фар ПроСпорт то там може бути НЕ температурний герметик... тому якщо фара гаряча але не піддається краще не перегрівати

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/12613-pravilniy-bi-ksenon-na-lanosi-bez-kompromisiv/#findComment-352733
Поділитись на інші сайти

А под заказ такую красоту реально сделать?

и во сколько обойдется комплект?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/12613-pravilniy-bi-ksenon-na-lanosi-bez-kompromisiv/#findComment-352765
Поділитись на інші сайти

сделать то реально, но ломает не по детски :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/12613-pravilniy-bi-ksenon-na-lanosi-bez-kompromisiv/#findComment-352885
Поділитись на інші сайти

А под заказ такую красоту реально сделать?

и во сколько обойдется комплект?

к стоимости добавляется определенная сумма за установку. И в итоге пару дней ездишь без фар, если будешь отправлять их нам на установку

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/12613-pravilniy-bi-ksenon-na-lanosi-bez-kompromisiv/#findComment-353035
Поділитись на інші сайти

Коля! Окстись родной! Тезка их больше месяца делал, я свои так же больше месяца. Это если готовые комплекты, то да, дело быстрое, но если вживлять - то долгое и очень творческое :wacko:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/12613-pravilniy-bi-ksenon-na-lanosi-bez-kompromisiv/#findComment-353053
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.