Перейти до змісту

Установка сигнализации с автозапуском . Вопросы и отчет


Рекомендовані повідомлення

Здраствуйте соклубники . Я недавно на форуме , может тема обговаривалась но меня интересует один вопрос по електрике , а точнее по проложению проводов из замка зажигания .

Теперь всё по порядку . Купил сегодня сигнализацию Ценмакс СТ7 . Уже один раз такую ставил знакомому на 99ку . Впринцыпе всё понравилось , одно что нету описания нормального для установщика , точнее надо угадывать или быть професионалом .

Все провода нашел .Часть из дополнитильных была проведена до меня , поскольку стояла односторонняя сигнализация Алигатор М800 . Продал её , купил ету .

ПРи установке автозапуска необходимо разрезать провод стартера . Етим делается во первых блокировка , а во вторых ето необходимо чтобы установить автозапуск . Все провода кроме одного из замка зажигания нашел на фишках около блока предохранителей .

Стоит вопрос в проводе стартера . Он красный . Выходит из замка зажигания , доходит в раен реле подпанельных , а внизу на фишках его уже нету ......

Вопрос к знатокам . Где можна найти провод стартера где то внизу - ибо я его индикатором ненашел - если он там вообще есть , так как неохотно заводить провода наверх под панель .

Всем спасибо за внимание . Жду ваших ответов .

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/11536-ustanovka-signalizatsii-s-avtozapuskom-voprosy-i-otchet/
Поділитись на інші сайти

ответов маловато - или вообще их просто нету .........

Всё же жду хорошего совета до завтрашнего вечера . Может кто то из форумчан что то хорошее скажет . Если же нет - иду ставить и ище раз смотреть . Могу захватить фотопарат и запечетлить процес установки детально .

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/11536-ustanovka-signalizatsii-s-avtozapuskom-voprosy-i-otchet/#findComment-277751
Поділитись на інші сайти

3,3 тис   1

его там нет, он сразу под капот уходит.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/11536-ustanovka-signalizatsii-s-avtozapuskom-voprosy-i-otchet/#findComment-277756
Поділитись на інші сайти

Могу захватить фотопарат и запечетлить процес установки детально .
Викладуй. Звіти з фото завжди вітаються
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/11536-ustanovka-signalizatsii-s-avtozapuskom-voprosy-i-otchet/#findComment-277791
Поділитись на інші сайти

его там нет, он сразу под капот уходит.

Да нет от там есть. Разъем С210 - контакт 14. Толстый красный. Переход на С104 контакт 10 а вот далее идет на стартер

Это возле левой ноги - там гед предохранители

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/11536-ustanovka-signalizatsii-s-avtozapuskom-voprosy-i-otchet/#findComment-278111
Поділитись на інші сайти

mich_ya - да нету там его !!!! На верхней фишке красный - ето постаянные 12В . Других там таких проводов нету , да я и так по всем прошелся .....

Ітак по установці сигналізації

з автозапуском на ДЕО ЛАНОС

Сигналка і деякі інструменти необхідня для установки ( лише частина з них ) .

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Сигналка Ценмакс СТ 7 - щось зроблено на базі 731го Фантома лиш вже впихнули в неї автозапуск . Один раз її ставив - залишився довольним .

Паяю релюшку НР для салоного освітлення коли знімаю сигналку з охорони

сама сигналка - починаю мотати

по вот цій інструкції - схемі

прикол в тому що в інстукції є схема а опису проводів не має ........ написано інструкція для продвинутих установщиків . Та тепер такі продвинуті установщики мають додумуватись .......

Помотав ... Далі і так по ходу прийшлося вже в машині перемотувати її , бо вияснилося що я найшов не той провід датчика давленія масла !!!!! Прийшлося пів панелі розкидати , сняти щиток приборів і там вже найти його ....

РОзкидуємо панель . Лише початок розборки - далі було більше ....

Ховаю сигналку під шумку на моторному щиті в самому верху .... Видно жгути сигналки і заводські жгути

Нижня фішка коло блоку предохранителів :

Коричнево чорний зкраю - провід стопів

Товстий синьо чорний в нижньому ряді - АСС - признак зажиганія ( є в замку зажиганія )

Товстий червоно-чорний і чорний в нижньому ряді - Виходи зажиганія ( є в замку зажиганія )

Маленька колодка знизу :

Темно синій і голубий - поворотники

Верхня колодка :

Жовтий і Червоно-білий - +12В з замка запалювання ( постійні )

Коричнева колодка :

Коричнево-жовтий провід - бензонасос

Стойка водія :

коричнево-голубий - концевик всіх дверей . Сюди через діод ставлю вихід канала для освітлення салону . Сюда ж можна підєднатися до концевиків всіх дверей

Ставлю все і провожу провода

Вид на колодку замка запалювання :

Синьо-чорний - АСС

Червоно-білий - +12В

Червоно-чорний - Вихід зажиганія

Інша сторона

Чорний - вихід зажиганія

Жовтий - +12В

Червоний - стартер

Знімаю всю підрульову проводку і вивожу її до боковини щоб легше підєднатися до проводки .

Провід датчика давленія масла в щитку приборів на правій колодці в нижньому ряді - сіро-жовтий

Концевик багажника - це або провід плафона освітлення багажника чи провід на замку багажника .

Концевик капота ставите самі .

Роблю необхідні зєднання і все окультурюю

Вид с підпедального відсіку на внутренню частину торпеди

Все складую

Вот і все ніби , но не тут то було ......

Програмую . Машина заводиться з першго разу з пульта , все ніби добре ..... одне поміняв полярність на блоці Ц.З. Діло йде до ночі , вже пів першої ночі і я йоду додому .

Сьогодні зранку прихожу в гараж брати машину . Снімаю з охорони , сідаю , засуваю ключ , обертаю , зажиганіє включається , заводити - а тишина ....... Стартер не крутить .....

Що не роблю з сигналкою - не заведу і все . Починаю запізнюватися на роботу . Програмую таймер роботи автозапуска на 20 мин - сідаю , завожу з пульта і їду на роботу .

З ключа машина відмовляється їхати .... Шок . Вже збив всі настройки на заводські , перевірив всі режими і ні в яку . Книжку перечитав 2 рази - нічого не найшов ........

Потім глянув схему . А там 3 чорно-жовтих провода , один з яких товстий і який я точно що не міг попутати . Вот постало питання чи ті інші не попутав коли мотав сигналку . Беру індикатор . Один кінесь на плюс а іншим на провід ніби блокіровки - і шок - починає крутити стартер - Я попутав провода чисто по випадковості !!!!!! Вроді вздихнув з полегшенням що сигналка робоча - бо за ніякі б гроші не знімав її вже ......

І щастя в другому - в сигналки НЗ блокіровка . Це означає що при снятій охороні на чорно жовтий провід нічого не подається . А я його так получилося приєднав до стартера де плюс . Вот якби була НР блокіровка - то на чорн.-жовтому проводі був би мінус і якби я хотів ключом крутанути стартер то + на - - маєм коротке замикання і палену сигналку і замок зажиганія по мінімуму . Вот таке щастя ......

Після роботи треба було поїхати за сестрою в центр . Так як пропки , дурдом і не має де стати , то запхнувся ( як оказалося ще дуже вдало !!!!!! ) , бистро вискочив з машини бо лив дош і пішов закривши машину .

Вертаючись я вже в 15ти метрах від машини нажав на завод машини . І ОООООООО ЖАХХХХХХХХХХ воно поїхало без мене - но не далеко а в ближайшу 9ку бампер в бампер !!!!! Захлохло і понявши що заглохло завелося ще раз і трохи потолкало 9ку метрів 2 ............ Короче я лиш встигнув виключити мотор з пульта кинув всі речі в машину мільком глянув на те що сталось , жахнувся і що є часу завів машину , посадив сестру і чухнув звідти щонайшвидше :mybb:

Їду - а мене всього трусить ....... На такій вбитій дорозі як я 5ту включав я не помню ........ ну думаю в мене пів бампера не має - точніше він помятий весь і я попав ( навіть якщо лише брати Ланоса ) .

Їду відразу в гараж . Заїжаю , і не хочу з машини виходити дивитися що сталось і наслідки з автозавода ...........

Вобщем вийшов і О чудо !!!!! Номер канешно погнуло но вміру , а бампер ціленький і немятий і без царапин . Весь удар приняв номер і мягка проставка під нього - якій тоже нічого не було . В мене аж камінь з душі зійшов :)

За 2 години я по максимуму вирівняв номер і підкрасив букви чорним де були поцарапані . Не ідеальний , но якщо не придивлюватися дотошно то кажись і незамітно вообще що щось таке було ....

Все скручую на місце .

Витягую сигналку , міняю місцями два чорно-жовтих провода і складую . Стартер робить нормально і навіть з ключа :)

Датчик на удар переношу в більш чутливе місце і настраюю його .

Сигналізацію програмую повністю як треба . Автозапуск програмую під механічну коробку . Тепер сама не заведеться якщо не зробити резервуання нейтралі !!!!!!!

Вот і все ...... Ніби із за дурості і неуважності наробив біди , но ніби обійшлося ....... Думаю Тазік сильно не покоцало - хоча хто знає .....

Хай простить мене його власник ....

Кого буде цікавити як установлені замки тоже можу скинути фотку

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/11536-ustanovka-signalizatsii-s-avtozapuskom-voprosy-i-otchet/#findComment-278718
Поділитись на інші сайти

mich_ya - да нету там его !!!! На верхней фишке красный - ето постаянные 12В . Других там таких проводов нету , да я и так по всем прошелся .....

У меня все провода от замка зажигания идут на один разъем, а сама

схема выглядит так:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Возможно реальность не всегда совпадает с действительностью :)

Одно маленькое предостережение. Большинство водителей, оставляя машину на стоянке, - включают первую передачу и уходят. При дистанционном запуске авто МОЖЕТ УЕХАТЬ!!! :)

Я себе такое не ставил именно по этой причине.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/11536-ustanovka-signalizatsii-s-avtozapuskom-voprosy-i-otchet/#findComment-278737
Поділитись на інші сайти

...Вертаючись я вже в 15ти метрах від машини нажав на завод машини . І ОООООООО ЖАХХХХХХХХХХ воно поїхало без мене - но не далеко а в ближайшу 9ку бампер в бампер !!!!! Захлохло і понявши що заглохло завелося ще раз і трохи потолкало 9ку метрів 2 ............ Короче я лиш встигнув виключити мотор з пульта кинув всі речі в машину мільком глянув на те що сталось , жахнувся і що є часу завів машину , посадив сестру і чухнув звідти щонайшвидше :mybb:

Їду - а мене всього трусить ....... На такій вбитій дорозі як я 5ту включав я не помню ........ ну думаю в мене пів бампера не має - точніше він помятий весь і я попав ( навіть якщо лише брати Ланоса ) .

Їду відразу в гараж . Заїжаю , і не хочу з машини виходити дивитися що сталось і наслідки з автозавода ...........

Похоже я не все дочитал с первого раза. Ты что раздолбал чужую 9-ку и с места аварии смылся? Вот из-за таких к...лов приходишь, а у Тебя вмятина и нигде никого. Что совесть не мучает? А заешь как оно беспомощьно смотреть на вмятину и ... Да что говорить - пока самого не трахнут не поймешь.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/11536-ustanovka-signalizatsii-s-avtozapuskom-voprosy-i-otchet/#findComment-278741
Поділитись на інші сайти

mich_ya - да нету там его !!!! На верхней фишке красный - ето постаянные 12В . Других там таких проводов нету , да я и так по всем прошелся .....

У меня все провода от замка зажигания идут на один разъем, а сама

схема выглядит так:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Возможно реальность не всегда совпадает с действительностью :)

Одно маленькое предостережение. Большинство водителей, оставляя машину на стоянке, - включают первую передачу и уходят. При дистанционном запуске авто МОЖЕТ УЕХАТЬ!!! :)

Я себе такое не ставил именно по этой причине.

Есть там все провода.

Если мы говорим о ключе зажигания.

По автозапуску.

Естественно, то что предлагают как функция сигналки это очень и очень сомнительно. Да примитивный запуск работает нормально с АКП, но с механикой лично я не встречал не одного нормального девайза. И проблема вот в чем.

Виртуальная нейтраль или возможность обучения при выключении двига, необходимое предусловие для запуска. т.е. передача включена - не заводимся. У меня в свое время стоял автономный блок, с хардовой индикацией нейтрали, но из за ненадежности герконов(залипание) пришлось отключить.В некоторых случаях двиг не заводился даже на нейтрали.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/11536-ustanovka-signalizatsii-s-avtozapuskom-voprosy-i-otchet/#findComment-278755
Поділитись на інші сайти

Після роботи треба було поїхати за сестрою в центр . Так як пропки , дурдом і не має де стати , то запхнувся ( як оказалося ще дуже вдало !!!!!! ) , бистро вискочив з машини бо лив дош і пішов закривши машину .

Вертаючись я вже в 15ти метрах від машини нажав на завод машини . І ОООООООО ЖАХХХХХХХХХХ воно поїхало без мене - но не далеко а в ближайшу 9ку бампер в бампер !!!!! Захлохло і понявши що заглохло завелося ще раз і трохи потолкало 9ку метрів 2 ............ Короче я лиш встигнув виключити мотор з пульта кинув всі речі в машину мільком глянув на те що сталось , жахнувся і що є часу завів машину , посадив сестру і чухнув звідти щонайшвидше :mybb:

Їду - а мене всього трусить ....... На такій вбитій дорозі як я 5ту включав я не помню ........ ну думаю в мене пів бампера не має - точніше він помятий весь і я попав ( навіть якщо лише брати Ланоса ) .

Їду відразу в гараж . Заїжаю , і не хочу з машини виходити дивитися що сталось і наслідки з автозавода ...........

Вобщем вийшов і О чудо !!!!! Номер канешно погнуло но вміру , а бампер ціленький і немятий і без царапин . Весь удар приняв номер і мягка проставка під нього - якій тоже нічого не було . В мене аж камінь з душі зійшов :)

За 2 години я по максимуму вирівняв номер і підкрасив букви чорним де були поцарапані . Не ідеальний , но якщо не придивлюватися дотошно то кажись і незамітно вообще що щось таке було ....

Все скручую на місце .

Витягую сигналку , міняю місцями два чорно-жовтих провода і складую . Стартер робить нормально і навіть з ключа :)

Датчик на удар переношу в більш чутливе місце і настраюю його .

Сигналізацію програмую повністю як треба . Автозапуск програмую під механічну коробку . Тепер сама не заведеться якщо не зробити резервуання нейтралі !!!!!!!

Вот і все ...... Ніби із за дурості і неуважності наробив біди , но ніби обійшлося ....... Думаю Тазік сильно не покоцало - хоча хто знає .....

Хай простить мене його власник ....

Кого буде цікавити як установлені замки тоже можу скинути фотку [/i][/u][/b]

:shock::shock::shock: :evil: :evil: :evil: :!:

был подобный случай.

отчет (фото с описанием) это хорошо :!:

читать невозможно или укр или рус , но не этот бред

и еще:

так вот -- идешь ты под" ДАЩЕМ", а твой ланос на 2-5 метров сдвинут с места парковки вот таким умельцем , и свалившим быренько в гараж что-бы "підкрасив букви чорним де були поцарапані " и потом тебя будет трусить и не зато,что ударил , а за то что свалил

лучше бы не писал об этом :x

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/11536-ustanovka-signalizatsii-s-avtozapuskom-voprosy-i-otchet/#findComment-279071
Поділитись на інші сайти

Беду что наделал, оставлю на совести автора темы, а с технической стороны правильно установленный автозапуск на механике никогда случайно не заведет машину.

Завести машину с пульта в Шерифе (был у меня на Ланосе 999Р), можно если выполнить ряд требований, при выходе из машины, уже не раз писАлось:

1. Остановился

2. Поставил на нейтралку

3. Затянул ручник

4. Снял ногу с тормоза

5. Выключил зажигание (машина продолжает работать)

6. Вышел, выключил зажигание пультом, поставил на сигнализацию.

Вот только после этого машина может завестись с пульта.

А если вдруг вернулся за забытым зонтиком, открыл и закрыл машину - автозапуск не сработает.

Мой совет - если не уверены, обращайтесь к профессионалам :idea:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/11536-ustanovka-signalizatsii-s-avtozapuskom-voprosy-i-otchet/#findComment-279785
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.